In Dordt ookquote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon best pittig zelfs
Ik had me verheugd op een zonnige wandelquote:Op zondag 3 november 2024 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het begon zo zonnig vanochtend, maar toen ik ging lopen was het opeens helemaal dichtgetrokken
Code geel in Brabant zelfsquote:Op zondag 3 november 2024 13:32 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is helemaal mistig in Brabant
Die mist slaat ook allemaal op de bomen, toen ik onder de bomen liep kreeg ik heel de tijd van die ijskoude druppels in m'n nekquote:Op zondag 3 november 2024 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had me verheugd op een zonnige wandel
ik ga de deur ook niet meer uit, huisje weer opgeruimd en een wasje gedraaid. vanmiddag lekker voetballen kijken op tvquote:
winterquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar het bos maar twijfel een beetje over welke jas ik aan moet trekken.
Moest je zeker 283 keer op en neer lopen met alle lege flessen?quote:Op zondag 3 november 2024 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben even naar de glasbak geweest. 3396 stapjes nu. Als het er vandaag nog 5000 gaan worden is het veel. Maar ja het hoeft ook niet echt vandaag.
Roze jas.quote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar het bos maar twijfel een beetje over welke jas ik aan moet trekken.
Het lijkt wel besmettelijk hier, dat zesjarigengedrag.quote:Op zondag 3 november 2024 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je zeker 283 keer op en neer lopen met alle lege flessen?
Ik had net winter aan, maar het is hier ook maar krap 7 gradenquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Zelfspot maakt een mens aantrekkelijkquote:Op zondag 3 november 2024 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het lijkt wel besmettelijk hier, dat zesjarigengedrag.
the horrorquote:Op zondag 3 november 2024 14:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had net winter aan, maar het is hier ook maar krap 7 graden
Zou duolingo op Thais zetten.quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik luister naar een thaise youtube , moet je daarna zeggen waar ze het over hadden. dacht toch echt dat die het over een hamburger met mango had maar hij had het over gisteren
Kun je niet vragen of dat hele eilandje gewoon Engels gaat praten, is een stuk makkelijker en leuker?quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik luister naar een thaise youtube , moet je daarna zeggen waar ze het over hadden. dacht toch echt dat die het over een hamburger met mango had maar hij had het over gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |