Heb je gisteren hamburger met mango gehad?quote:Op zondag 3 november 2024 14:03 schreef bitterbal het volgende:
ik luister naar een thaise youtube , moet je daarna zeggen waar ze het over hadden. dacht toch echt dat die het over een hamburger met mango had maar hij had het over gisteren
Allemaal Duits voor Frau Bal.quote:Op zondag 3 november 2024 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet vragen of dat hele eilandje gewoon Engels gaat praten, is een stuk makkelijker en leuker?
waar is je sneeuwquote:Op zondag 3 november 2024 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Wij moesten de bergen in voor wat zon.
[ afbeelding ]
Gisteren had ze schnitzel met pita, wel opletten hèquote:Op zondag 3 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren hamburger met mango gehad?
ja vond het al een raar gerechtquote:Op zondag 3 november 2024 14:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je gisteren hamburger met mango gehad?
nee dat was vanmiddagquote:Op zondag 3 november 2024 14:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gisteren had ze schnitzel met pita, wel opletten hè
ja denk hetquote:Op zondag 3 november 2024 14:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh was ik zo vroeg wakker dat het gisteren leek?![]()
geen groene, dan val je niet opquote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga zo naar het bos maar twijfel een beetje over welke jas ik aan moet trekken.
Tenzij jachtseizoen, dan misschien liever een fel kleurtjequote:
Vallen vrijwel nooit mensen aan.quote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien juist goed voor de wolven
tot er 1 is die op wolven schiet en ze niet zichtbaar is en daarom een schot in dr derrière krijgtquote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien juist goed voor de wolven
Komt denk ik door de ijle lucht zo hoog op de bergquote:Op zondag 3 november 2024 14:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tenzij jachtseizoen, dan misschien liever een fel kleurtje
Oh ik dacht dat je zei een groene, never mind.
Ben niet aan het opletten vandaag![]()
Misschien een rode jas aantrekken ger, dan vallen de bloedvlekken straks niet zo op.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Luister niet naar ama Ger, dadelijk ben je net die ene uitzondering!!!
Ik ben ook niet bang voor wolven. Worden hier in Drenthe ook regelmatig gespot.quote:Op zondag 3 november 2024 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Luister niet naar ama Ger, dadelijk ben je net die ene uitzondering!!!
Ik dweil niet zo vaak, de keren dat ik het doe meestal gewoon met allesreinigerquote:Op zondag 3 november 2024 14:18 schreef Ama het volgende:
Vraagje. Waar (dus wat pleur je in die emmer) dweilen jullie je vloer mee? Ik deed het altijd met lauw water en schoonmaakazijn maar je kan zien dat ik gisteren heb gedweild op het laminaat (dat was de paar keer daarvoor ook al zo).En dat bedoel ik niet op de positieve manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |