ja klopt tochquote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef maily het volgende:
Elders op het forum gezien:
[ afbeelding ]
@:bitterbal
de enige die er uit moet is de kiphapquote:Op zondag 3 november 2024 10:27 schreef maily het volgende:
Elders op het forum gezien:
[ afbeelding ]
@:bitterbal
ze houden mij achter in wat ik kan bereikenquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de enige die er uit moet is de kiphap
de bal, schijf, del en souflet zijn prima te nassen
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toequote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de bal, schijf, del en souflet zijn prima te nassen
dan kun je prima een pak met ballen en los pak met dellen kopenquote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toe
Ja die kipnuggets kan net zo goed tofu zijn zo smakeloosquote:Op zondag 3 november 2024 10:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
de bal, schijf, del en souflé zijn prima te nassen
bij elke party blijven de kippenuggetes over. tenzij er kleine kinderen bij zijnquote:Op zondag 3 november 2024 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die kipnuggets kan net zo goed tofu zijn zo smakeloos
Dit inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2024 10:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kaassoufflé moet opbokken, bamihap voegt ook niks toe
niks aan te doenquote:Op zondag 3 november 2024 10:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik ook bang voor.
Ik blijf lekker binnen.quote:Op zondag 3 november 2024 10:43 schreef gianni61 het volgende:
het wordt maar 11 graden vandaag
toch maar een jas aantrekken dus
Nou niet als ik erbij ben hoor.quote:Op zondag 3 november 2024 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij elke party blijven de kippenuggetes over. tenzij er kleine kinderen bij zijn
Ik ook. Lekker naar een tv scherm staren waarop niet gereden gaat worden.quote:
Hoezo niet gereden?quote:Op zondag 3 november 2024 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker naar een tv scherm staren waarop niet gereden gaat worden.
Regen. Dus ik verwacht er niet veel van.quote:
Ohquote:Op zondag 3 november 2024 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Regen. Dus ik verwacht er niet veel van.
Dingen uit de OP halen ligt hier beetje gevoelig..quote:Op zondag 3 november 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
het CU2 lijstje mag nu wel eens uit de OP toch?
zeg ikquote:
GAAPCAAF LIVES MATTERquote:Op zondag 3 november 2024 10:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Dingen uit de OP halen ligt hier beetje gevoelig..
Wij gaan op de huishoudbeurs wel even wat hilarische footage produceren.quote:Op zondag 3 november 2024 10:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk maar keer wat anders gaat niemand dood aan.
biefstuk in Spanje gegeten?quote:
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je randomquote:
je leest wel terug om mijn OP opmerking te quoten maar leest anderen niet?quote:
Pfffquote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je random
Ja die zag ik toevallig.quote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
je leest wel terug om mijn OP opmerking te quoten maar leest anderen niet?
dat was jij flesquote:Op zondag 3 november 2024 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee je moet van Nizno (Uitgerekend Nizno of all places) iets zeggen wat ergens op slaat anders ben je random
quote:
Dit is de kwalificatie die gisteren niet door kon gaan.quote:
Oooohquote:Op zondag 3 november 2024 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is de kwalificatie die gisteren niet door kon gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |