quote:Op zondag 3 november 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een strakblauwe lucht met stralende zon
Ja die zon laten we gewoon hier hoor, anders wordt het veel te koudquote:
ja grote brrrrrr. Gelukkig hoef ik dat niet mee te makenquote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zon laten we gewoon hier hoor, anders wordt het veel te koud
Ziet er mooi uit daar. Ik snap wel dat die zandvlooien daar gaat zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga trouwens nooit naar dat strand omdat er in het verleden zandvlooien zaten. Maar die thaise kan niet zo goed zwemmen en hier is geen stroming.
Het is trouwens wel een heel mooi strand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja als ik een zandvlo was had ik daar ook gezetenquote:Op zondag 3 november 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit daar. Ik snap wel dat die zandvlooien daar gaat zitten.
Jij bent toch ook een beetje een zandvlo, een invasieve soort van buitenaf die een huisje inneemtquote:Op zondag 3 november 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik een zandvlo was had ik daar ook gezeten
quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een beetje een zandvlo, een invasieve soort van buitenaf die een huisje inneemt
Sappige soepquote:Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is altijd erg sappig met een goede zoute bite
Zit je bij een of ander hip tentje?quote:Op zondag 3 november 2024 09:39 schreef gianni61 het volgende:
ginger shot met biet en appel. zo gezond weer
Hmm, wanneer niet dan? Wat ontbreekt er dan?quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms is een thee of een soep niet sappig buda
Nee, dit komt gewoon uit de supermarktquote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je bij een of ander hip tentje?
ja das lastig te omschrijven.quote:Op zondag 3 november 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, wanneer niet dan? Wat ontbreekt er dan?
nooie gehad met koffiequote:Op zondag 3 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
ja is een bepaald mond gevoel, je hebt dat ook met koffie.
in een peer bijten en dat t sap tot je oren spettertquote:
Is dat dan gewoon het fruitsmaakje?quote:Op zondag 3 november 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das lastig te omschrijven.
Bv je hebt english breakfast thee. Best oke maar niets speciaals. Maar als je dan een perzik thee neemt, das gewoon echt sappig
neequote:Op zondag 3 november 2024 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dat dan gewoon het fruitsmaakje?
ff je helderheid goed zettenquote:Op zondag 3 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu laadt m'n telefoon weer niet op.
Bij Starbucks-koffie begrijp ik dat wel.quote:Op zondag 3 november 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Als barista herken ik dat soort dingen
waarom zou Jezus je telefoon gaan opladen dan?quote:Op zondag 3 november 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Jezus nu laadt m'n telefoon weer niet op.
juni 2026quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
wanneer is de uitslag van de amerikaanse verkiezingen?
De klokken zijn nu wel woest aan het klingelen voor de wekelijkse samenscholingquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom zou Jezus je telefoon gaan opladen dan?
je kan toch zelf even een stekker in het stopcontact drukken
Nee. Wel door DHL.quote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat is je hele weekend door elkaar gegooid door de F1?
Wel prettig dat de race nu wat eerder is ipv rond etenstijdquote:Op zondag 3 november 2024 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Nattekat is je hele weekend door elkaar gegooid door de F1?
Die hebben mijn vorige weekend al verpest.quote:
Na het laatste fluitsignaal.quote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Vrijdagquote:Op zondag 3 november 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
Poocorn al klaar staan?quote:
Zorgen dat je het op tijd besteld en ze het niet in het weekend hoeven te leverenquote:Op zondag 3 november 2024 09:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben mijn vorige weekend al verpest.
Ik had het niet meteen nodig, dus niet zo extreem, maar ze zijn niet onschuldig.
Gewoon DHL en PostNl pakketpunt om de hoek hebbenquote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat je het op tijd besteld en ze het niet in het weekend hoeven te leveren
Ik had het niet eens zo gepland, maar ze zouden op zaterdag leveren en daar heb ik me helemaal op ingesteld.quote:Op zondag 3 november 2024 09:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zorgen dat je het op tijd besteld en ze het niet in het weekend hoeven te leveren
Gisteren werd mijn DHL pakket ook bij een servicepoint afgegeven omdat de kluis 'vol' zatquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon DHL en PostNl pakketpunt om de hoek hebben
Je kan de bezorgdatum wijzigenquote:Op zondag 3 november 2024 09:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had het niet eens zo gepland, maar ze zouden op zaterdag leveren en daar heb ik me helemaal op ingesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |