5 uur, lekker tijd voor ontbijtje.quote:Op zondag 3 november 2024 08:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
die heeft me om 5 uur wakker gemaakt en wil weer naar huis toe denk ik
ik hou het nog even bij koffiequote:
Zou er gelijk 2 nemen, kunnen ze elkaar ook een beetje vermakenquote:Op zondag 3 november 2024 09:00 schreef Haags het volgende:
[..]
5 uur, lekker tijd voor ontbijtje.
Zou hem houden hij is nu aan je gehecht.
Ook leuk. Of ze vechten elkaar de tent uit.quote:Op zondag 3 november 2024 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou er gelijk 2 nemen, kunnen ze elkaar ook een beetje vermaken
Ja moet je ze wel een beetje op uitzoeken, niet twee hele verschillende beestjes kiezenquote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook leuk. Of ze vechten elkaar de tent uit.
Zondag joh. Nu is vroeg zatquote:Op zondag 3 november 2024 07:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Opstaan fles het begint al licht te worden
ja denk dat ik het al weet. Pho met kipquote:Op zondag 3 november 2024 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, daar moet je wel even goed over nadenken dan.
Gaat het nog over katten?quote:Op zondag 3 november 2024 09:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ook leuk. Of ze vechten elkaar de tent uit.
Lekker een stoomsoepjequote:Op zondag 3 november 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat ik het al weet. Pho met kip
donkere wolkjes welquote:Op zondag 3 november 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
was lekker op het strand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekkerquote:Op zondag 3 november 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mooie foto's, wel een donkere lucht, is er regen op komst?quote:Op zondag 3 november 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
was lekker op het strand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja regent nu ook. Heb gelukkig een goede regenjasquote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie foto's, wel een donkere lucht, is er regen op komst?
Hier een strakblauwe lucht met stralende zonquote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja regent nu ook. Heb gelukkig een goede regenjas
Hoop dat het een lekker sappig soepje wordt.quote:Op zondag 3 november 2024 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is wel fijn, ik vind het zelf ook nooit erg om door de regen te gaan. Heb ook een hele goede regenjas.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja regent nu ook. Heb gelukkig een goede regenjas
Het heeft hier gevroren. De daken zijn nog wit.quote:Op zondag 3 november 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een strakblauwe lucht met stralende zon
Ssst, dat hoeft ze niet te wetenquote:Op zondag 3 november 2024 09:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Het heeft hier gevroren. De daken zijn nog wit.
ja hij is altijd erg sappig met een goede zoute bitequote:Op zondag 3 november 2024 09:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoop dat het een lekker sappig soepje wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |