quote:Op zondag 3 november 2024 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier een strakblauwe lucht met stralende zon
Ja die zon laten we gewoon hier hoor, anders wordt het veel te koudquote:
ja grote brrrrrr. Gelukkig hoef ik dat niet mee te makenquote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zon laten we gewoon hier hoor, anders wordt het veel te koud
Ziet er mooi uit daar. Ik snap wel dat die zandvlooien daar gaat zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 09:21 schreef bitterbal het volgende:
ik ga trouwens nooit naar dat strand omdat er in het verleden zandvlooien zaten. Maar die thaise kan niet zo goed zwemmen en hier is geen stroming.
Het is trouwens wel een heel mooi strand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja als ik een zandvlo was had ik daar ook gezetenquote:Op zondag 3 november 2024 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit daar. Ik snap wel dat die zandvlooien daar gaat zitten.
Jij bent toch ook een beetje een zandvlo, een invasieve soort van buitenaf die een huisje inneemtquote:Op zondag 3 november 2024 09:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik een zandvlo was had ik daar ook gezeten
quote:Op zondag 3 november 2024 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een beetje een zandvlo, een invasieve soort van buitenaf die een huisje inneemt
Sappige soepquote:Op zondag 3 november 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij is altijd erg sappig met een goede zoute bite
Zit je bij een of ander hip tentje?quote:Op zondag 3 november 2024 09:39 schreef gianni61 het volgende:
ginger shot met biet en appel. zo gezond weer
Hmm, wanneer niet dan? Wat ontbreekt er dan?quote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja soms is een thee of een soep niet sappig buda
Nee, dit komt gewoon uit de supermarktquote:Op zondag 3 november 2024 09:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je bij een of ander hip tentje?
ja das lastig te omschrijven.quote:Op zondag 3 november 2024 09:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, wanneer niet dan? Wat ontbreekt er dan?
nooie gehad met koffiequote:Op zondag 3 november 2024 09:46 schreef bitterbal het volgende:
ja is een bepaald mond gevoel, je hebt dat ook met koffie.
in een peer bijten en dat t sap tot je oren spettertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |