En de Eppstein tapes krijgen weinig aandacht. Voorlopig.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef capricia het volgende:
Voor de verkiezingen wordt alles gespind.
Wat was het in de afgelopen 7 dagen?
Trump over de Puerto Rico's, Dan Biden met zijn Garbage. En nu weer Trump over Cheney.
Ja. Dat is Trump. Dat blijft niet plakken.quote:Op zondag 3 november 2024 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
En de Eppstein tapes krijgen weinig aandacht. Voorlopig.
Ze trokken de haren al uit het hoofd om Hunter.quote:Op zondag 3 november 2024 17:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is Trump. Dat blijft niet plakken.
Had Biden of Harris zulke tapes, had je de commotie moeten zien.
Ik dacht er ook zo over, maar dat artikel laat toch ruimte voor een iets andere interpretatie. Niet dat het me zou verbazen als Trump oproept tot executiepelotons, maar met de beschreven context lijkt me dat hier toch iets te kort door de bocht.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Het is gewoon op beeld. Valt weinig te nuanceren lijkt me.
Juist die beweging komt er nu veel meer voor uit dan in 2016quote:Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Writersright het volgende:
[..]
Ik zou eveneens denken dat er veel mensen zijn die niet openbaar toe zouden geven dat ze op Trump stemmen.
Die comedian heeft het graf gegraven met betrekking tot een kleine laatste strohalm voor Maga.quote:Op zondag 3 november 2024 17:45 schreef capricia het volgende:
Voor de verkiezingen wordt alles gespind.
Wat was het in de afgelopen 7 dagen?
Trump over de Puerto Rico's, Dan Biden met zijn Garbage. En nu weer Trump over Cheney.
Ik heb echt geen idee wat je hier probeert te zeggen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:08 schreef AnneX het volgende:
@:Chivaz is er nog wat? Dan bespaar ik het topic vervuilende posten met leeglopende stadions en niet opkomende cult fans bij junior en Vance.
Het gebrek aan gynaecologen = vrouwengezondheidszorg die naar z’n grootjes is in Iowa.
[ x ]
Hij wordt steeds zieker in zijn hoofdquote:
gut alweer een geweldsfantasie van hem...Liz Cheney van de week.quote:
Zou wel een stunt zij als straks blijkt dat mensen als Andrew Tate toch gelijk hebben; dat alle vrouwen massaal een echte man willen en dus in de pre stem rondes massaal op Trump stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 18:35 schreef Mikeytt het volgende:
Wel bijzonder: Vrouwen lijken mannen te overtreffen qua opkomst in de vroege stemmingen met bijna 10 procentpunten. (53% vrouwen, 44% mannen) Dat is heel bijzonder, vooral omdat de republikeinen een groter deel uitmaken van het early voting dit jaar.
Zal dit het Taylor Swift effect zijn? Tot nu toe lijkt het erop dat er een heel groot nieuwe stemmers bij zijn gekomen die in 2020 wel mochten stemmen, maar het toen niet hebben gedaan.
Als je een echte man wil, wil je toch niet die trekpop van Putin?quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zij als straks blijkt dat mensen als Andrew Tate toch gelijk hebben; dat alle vrouwen massaal een echte man willen en dus in de pre stem rondes massaal op Trump stemmen.
Leegquote:Op zondag 3 november 2024 18:27 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hij wordt steeds zieker in zijn hoofd
Nee, die vrouwen gaan omdat ze zelf willen beslissen over abortus, denk ik.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zij als straks blijkt dat mensen als Andrew Tate toch gelijk hebben; dat alle vrouwen massaal een echte man willen en dus in de pre stem rondes massaal op Trump stemmen.
Ik begrijp uit de clip dat hij bedoelt de journalisten die daar in het vak zittenquote:Op zondag 3 november 2024 18:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op het fake nieuws schieten zegt-ie.
Ook een totale fantasie, want als er toch ergens een heel duidelijk gat zit op een demografisch kenmerk in het voordeel van Harris dan is het geslacht wel.quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zie meer een echte man in Tim Walz dan in Vance of Trumpquote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Die kan tenminste zijn auto onderhouden en zelf olie verversen.😎quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie meer een echte man in Tim Walz dan in Vance of Trump
Waarom een stunt? Vind je het prachtig als ALLE vrouwen zo dom zijn?quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
quote:Trump is a slight +6 among men overall, Harris +14 among women – almost exactly the average gender gap in presidential elections since 1996.
quote:Op zondag 3 november 2024 18:44 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie meer een echte man in Tim Walz dan in Vance of Trump
quote:Op zondag 3 november 2024 18:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook een totale fantasie, want als er toch ergens een heel duidelijk gat zit op een demografisch kenmerk in het voordeel van Harris dan is het geslacht wel.
quote:Op zondag 3 november 2024 18:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als je een echte man wil, wil je toch niet die trekpop van Putin?
In deze verkiezingen staat één van de originele levensvragen weer centraal:quote:Op zondag 3 november 2024 18:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Waarom een stunt? Vind je het prachtig als ALLE vrouwen zo dom zijn?
Harris verslaat Trump onder de vrouwelijke kiezers
[..]
En denk je dat ze dan uitkomt bij een partij met als boodschap: baren en bek houden?quote:Op zondag 3 november 2024 18:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In deze verkiezingen staat één van de originele levensvragen weer centraal:
"What do women [really] want?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |