abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215461973
FWIW vóor 5 november…lekker bijtijds..
twitter
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 3 november 2024 @ 16:14:33 #52
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_215461988
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2024 16:11 schreef JAM het volgende:

[..]
Ik vraag me dan toch af hoeveel menselijke castraties je al hebt gezien. :D .
Enkele cijfers!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_215461990
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 12:58 schreef Confetti het volgende:

[..]
Prachtig ook hoe mensen met een talent van 1 op de miljoen al die gewone mensen vertellen dat als ze hard werken al hun dromen werkelijkheid worden.

Volgens mij prikt zelfs de gemiddelde Amerikaan door de praatjes van de elite heen.
Dat is wel precies de boodschap van de republikeinen met hun belastingverlagingen voor de allerrijksten en de fabel dat de gewone man daar ook profijt van heeft middels een trickle down effect.
Daar prikken de MAGA's in ieder geval niet doorheen.
pi_215462041
Ik ga hier niet meer posten, de domheid en vooringenomenheid heeft echt zulke enorme lachwekkende vormen aangenomen dat ik het gevoel heb dat hier de kinderen van mn plaatselijke basisschool lopen te posten. Trump die Cheney wilt executeren, Harris die met ruim 400 kiesmannen gaat winnen én Texas en Florida als blauwe staten waar nauwelijks meer twijfel over is…CNN die veel te veel op de hand van Trump is, fake news dat Trump een eekhoorn verdedigt op X, Trump die Oekraine een mes in de rug gaat steken omdat ze na 1 triljoen dollar aan steun misschien een keertje zullen zeggen dat het wel even genoeg is geweest terwijl Europa een fractie heeft gegeven en Oekraine nota bene in Europa ligt…ik kan het allemaal echt niet meer verwerken lol. Zoek het hier lekker uit, maar ik kom hier nog wel even terug dinsdagnacht om jullie allemaal even persoonlijk uit de natte Harris droom te zien ontwaken.
  zondag 3 november 2024 @ 16:22:40 #55
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215462092
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 16:18 schreef Eagles89 het volgende:
Ik ga hier niet meer posten, de domheid en vooringenomenheid heeft echt zulke enorme lachwekkende vormen aangenomen dat ik het gevoel heb dat hier de kinderen van mn plaatselijke basisschool lopen te posten. Trump die Cheney wilt executeren, Harris die met ruim 400 kiesmannen gaat winnen én Texas en Florida als blauwe staten waar nauwelijks meer twijfel over is…CNN die veel te veel op de hand van Trump is, fake news dat Trump een eekhoorn verdedigt op X, Trump die Oekraine een mes in de rug gaat steken omdat ze na 1 triljoen dollar aan steun misschien een keertje zullen zeggen dat het wel even genoeg is geweest terwijl Europa een fractie heeft gegeven en Oekraine nota bene in Europa ligt…ik kan het allemaal echt niet meer verwerken lol. Zoek het hier lekker uit, maar ik kom hier nog wel even terug dinsdagnacht om jullie allemaal even persoonlijk uit de natte Harris droom te zien ontwaken.
Dag lief kanariepietje, het was vermakelijk om je onzin te lezen
pi_215462110
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:37 schreef Droopie het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Moet je even kijken van minuut 1 tot 5.

Het journaal van de dag dat Kerry en Bush het tegen elkaar opnamen.
Dat waren toen ook de allerbelangerijkste verkiezingen en nog nooit was het zo spannend.
Dat waren qua kiesmannen nog best close verkiezingen, alleen was het al vlot evident dat Ohio Kerry de das zou omdoen
pi_215462427
quote:
Ik ga hier niet meer posten,
Was leuk. Geniet van z’n rechtszaken straks. Ook die van Musk.
pi_215462457
quote:
En onder welke kloon ben je morgen weer terug?
pi_215462561
Gelukkig heeft Trump ook een poll:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215462793
Wanneer is de uitslag van Iowa eigenlijk bekend?
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_215462819
quote:
10s.gif Op zondag 3 november 2024 16:41 schreef Kijkertje het volgende:
Gelukkig heeft Trump ook een poll:

[ x ]
[ x ]
Oh, de WC-eend poll.

Dan kan hij alvast weer verkiezingsfraude claimen.
pi_215462910
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 14:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Groot respect voor iedereen die dit uberhaupt kan volgen. Als in, iedereen die er wijs uit kan.
Niemand kan wat met de informatie die er is, degenen die dat wel claimen liegen.
pi_215462981
quote:
Er komen wel wat bijzondere dingen voorbij ja, vooral dat Trump Cheney wil executeren is toch wel het meest bizarre dat hier geloofd word.
Ook hier geld geloof je ogen en oren niet, vertrouw op de media die weten het beter. Lol
pi_215463561
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er komen wel wat bijzondere dingen voorbij ja, vooral dat Trump Cheney wil executeren is toch wel het meest bizarre dat hier geloofd word.
Ook hier geld geloof je ogen en oren niet, vertrouw op de media die weten het beter. Lol
Niemand beweert dat? Wel dat hij fantasieen daarover heeft. Lijkt me erg genoeg?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_215463697
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 15:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ik zie het hele Trumpisme liever keihard imploderen met de GOP erbij.
De dominosteentjes. Als Harris wint is het Kremlin in mineur omdat er weinig kans op een omslag komt en worden Musk en Trump vervolgd. Als Putin een keer wordt vervangen door iemand die wat democratischer in het leven staat, dan staan de wereldwijde Nazi-Ruslandknuffelaars in hun hemd.

Er zal vast wel een nieuwe draai komen bij veel bewegingen, maar zou het nog wel willen meemaken om Baudet z’n wereld te zien instorten.
  Moderator zondag 3 november 2024 @ 17:36:11 #67
236264 crew  capricia
pi_215463778
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 17:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]
De dominosteentjes. Als Harris wint is het Kremlin in mineur omdat er weinig kans op een omslag komt en worden Musk en Trump vervolgd. Als Putin een keer wordt vervangen door iemand die wat democratischer in het leven staat, dan staan de wereldwijde Nazi-Ruslandknuffelaars in hun hemd.

Er zal vast wel een nieuwe draai komen bij veel bewegingen, maar zou het nog wel willen meemaken om Baudet z’n wereld te zien instorten.
Baudet komt uit de marge en blijft in de marge.
Die heeft zijn kansen gehad.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215463842
If true…😇
twitter

…. Sharing stories yesterday after knocking doors in Pennsylvania, can't tell you the number of canvassers who had wives standing in the background while speaking to the husband and having them mouth something to the effect that they were voting for Harris. Or if they answered the door, they pretended to not say who they were voting for out loud and then whispered they were voting for Harris. It's kind of heartbreaking actually.
  zondag 3 november 2024 @ 17:41:21 #69
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_215463958
quote:
81s.gif Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Niemand beweert dat? Wel dat hij fantasieen daarover heeft. Lijkt me erg genoeg?
Hier staat de volledige context van die quote, en dan moet je toch concluderen dat er door veel media idd wel vrij ongenuanceerd mee omgesprongen is:

https://www.politifact.co(...)t-donald-trump-said/
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_215464019
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2024 17:38 schreef AnneX het volgende:
If true…😇
[ x ]
…. Sharing stories yesterday after knocking doors in Pennsylvania, can't tell you the number of canvassers who had wives standing in the background while speaking to the husband and having them mouth something to the effect that they were voting for Harris. Or if they answered the door, they pretended to not say who they were voting for out loud and then whispered they were voting for Harris. It's kind of heartbreaking actually.
Ik zou eveneens denken dat er veel mensen zijn die niet openbaar toe zouden geven dat ze op Trump stemmen.
  Moderator zondag 3 november 2024 @ 17:45:45 #71
236264 crew  capricia
pi_215464053
Voor de verkiezingen wordt alles gespind.
Wat was het in de afgelopen 7 dagen?
Trump over de Puerto Rico's, Dan Biden met zijn Garbage. En nu weer Trump over Cheney.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_215464061
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Hier staat de volledige context van die quote, en dan moet je toch concluderen dat er door veel media idd wel vrij ongenuanceerd mee omgesprongen is:

https://www.politifact.co(...)t-donald-trump-said/
Het is gewoon op beeld. Valt weinig te nuanceren lijkt me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 november 2024 @ 17:48:07 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_215464101
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 17:44 schreef Writersright het volgende:

[..]
Ik zou eveneens denken dat er veel mensen zijn die niet openbaar toe zouden geven dat ze op Trump stemmen.
Ik denk dat dat effect al meegenomen wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_215464122
quote:
81s.gif Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bijzonder dat jij weet wat voor fantasieën iemand heeft lol.
pi_215464184
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')