SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
quote:Op zondag 3 november 2024 13:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Trump's campagne begint wel Spinal Tap te worden. Dit is gewoon bezopen.Waar ze vroeger nog konden zeggen dat het "entertainment" was...is het nu gewoon slaapverwekkend. Het monotone gebazel van 8 jaar dezelfde gedebunkte onzin...het is een oude zielige man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Ik ben aangenaam verrast. Het is dus nog geen gelopen race.quote:Op zondag 3 november 2024 14:19 schreef Droopie het volgende:
Ik zie best wat polls in Iowa verschuiven naar Harris.
Dat is wel een dingetje.
Ik heb gister een van zijn campagnespeeches gekeken. Eigenlijk heeft hij een vast patroon voor alles.quote:Op zondag 3 november 2024 14:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Waar ze vroeger nog konden zeggen dat het "entertainment" was...is het nu gewoon slaapverwekkend. Het monotone gebazel van 8 jaar dezelfde gedebunkte onzin...het is een oude zielige man.
Dit is zeker een dingetje. Zelfs als Trump met +3 voorstond in de poll zou dat betekenen dat zijn populariteit enorm is gedaald (van de 18 in juni tegen Biden). Maar achterstand tegen Harris? Rampzalig. Dit is een heel goed teken voor Harris.quote:Op zondag 3 november 2024 14:19 schreef Droopie het volgende:
Ik zie best wat polls in Iowa verschuiven naar Harris.
Dat is wel een dingetje.
Als je Iowa doorrekent naar alle staten kom je op dit uit:quote:Op zondag 3 november 2024 14:39 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Dit is zeker een dingetje. Zelfs als Trump met +3 voorstond in de poll zou dat betekenen dat zijn populariteit enorm is gedaald (van de 18 in juni tegen Biden). Maar achterstand tegen Harris? Rampzalig. Dit is een heel goed teken voor Harris.
Nu:quote:Op zaterdag 2 november 2024 12:33 schreef asco het volgende:
Op Unibet is Trump de favoriet.
Trump 1.63
Harris 2.30
Groot respect voor iedereen die dit uberhaupt kan volgen. Als in, iedereen die er wijs uit kan.quote:Op zondag 3 november 2024 14:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Blijft toch verwonderlijk hoe het er in die laatste dagen altijd enorm goed uitziet voor zowel Harris als Trump.
Niemand kan het volgen, Pietje in Amerika leest een hele hoop data en geeft zijn interpretatie eraan.quote:Op zondag 3 november 2024 14:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Groot respect voor iedereen die dit uberhaupt kan volgen. Als in, iedereen die er wijs uit kan.
Ik heb dit altijd een reėele optie gevonden. Een hele kleine kans, maar wel een kans.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als je Iowa doorrekent naar alle staten kom je op dit uit:
[ x ]
Ik zie het hele Trumpisme liever keihard imploderen met de GOP erbij.quote:Op zondag 3 november 2024 15:07 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik heb dit altijd een reėele optie gevonden. Een hele kleine kans, maar wel een kans.
Ik denk dat we ons achteraf nog zullen verbazen hoe vreselijk zat ze Trump zijn. Het zou zomaar kunnen dat we de laatste tijden van het Trumpisme meemaken.
En hopen dat de kaars vrij zachtjes uitgaat en dat het geen groots vuurwerk wordt
Ik hoop het zo.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ x ]
Deze toch?quote:Op zondag 3 november 2024 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
komt er een 5(6) november nachtelijk popcorn topic straks?
Die Katherijn DB is ook niet de snuggerste, met die postlquote:Op zondag 3 november 2024 12:51 schreef Klopkoek het volgende:
[ x ]
[ x ]
Raymond Mens was in de ochtend weer heel bedroevend bezig. Met zijn Trump propaganda.
Ik durf er wel geld op te zetten dat dit niet in de buurt van de uiteindelijke uitslag komt.quote:Op zondag 3 november 2024 14:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
[ x ]
dit zou toch gewoon een rede zijn om op harris te stemmen.quote:Op zondag 3 november 2024 15:43 schreef AnneX het volgende:
On camera en ik hoef het niet te zien. Onverdoofd?
[ x ]
Dat zou met afstand de grappigste menselijke castratie zijn die ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 3 november 2024 15:43 schreef AnneX het volgende:
On camera en ik hoef het niet te zien. Onverdoofd?
[ x ]
Ik vraag me dan toch af hoeveel menselijke castraties je al hebt gezien. .quote:Op zondag 3 november 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou met afstand de grappigste menselijke castratie zijn die ik ooit heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |