"Tim Walz is a man's man, unlike MAGA's man-children"quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die kan tenminste zijn auto onderhouden en zelf olie verversen.😎
Iig zélf uit kunnen maken wat ze écht willen, dunkt mij maar zeker geen tweederangs burgers worden onder een 2e Trump kabinet!quote:Op zondag 3 november 2024 18:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In deze verkiezingen staat één van de originele levensvragen weer centraal:
"What do women [really] want?"
Niet zo fel joh, probeerde een komisch berichtje te maken, omdat vrouwen blijkbaar de groep zijn die deze verkiezingen gaan bepalen. Plus is niks zo onvoorspelbaar (voor mij als man als een vrouw.quote:Op zondag 3 november 2024 18:51 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
En denk je dat ze dan uitkomt bij een partij met als boodschap: baren en bek houden?
Ik heb eerlijk gezegd zelden zo’n nichterige kerel zoals Tim Walz gezien in de Amerikaanse politiek. Hij schiet Lindsey Graham wat dat betreft hard voorbij.quote:Op zondag 3 november 2024 18:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
"Tim Walz is a man's man, unlike MAGA's man-children"
Een Lambo is wel iets complexer dan een Scout.quote:Op zondag 3 november 2024 18:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die kan tenminste zijn auto onderhouden en zelf olie verversen.😎
Als MAGA-fan heb jij natuurlijk liever iemand die vrouwen graag onzedelijk betast…quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zelden zo’n nichterige kerel zoals Tim Walz gezien in de Amerikaanse politiek. Hij schiet Lindsey Graham wat dat betreft hard voorbij.
Neu, vrouwen stemmen sowieso doorgaans al linkser dan mannen en als er dan ook nog zaken als abortus in het geding zijn en één van de kandidaten is een enorme misogynist, dan wordt het niet eens spannend.quote:Op zondag 3 november 2024 18:48 schreef Korenfok het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
In deze verkiezingen staat één van de originele levensvragen weer centraal:
"What do women [really] want?"
Laat het zo zijn, dat de vrouwen ervoor zorgen dat Harris president wordt.quote:Op zondag 3 november 2024 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Neu, vrouwen stemmen sowieso doorgaans al linkser dan mannen en als er dan ook nog zaken als abortus in het geding zijn en één van de kandidaten is een enorme misogynist, dan wordt het niet eens spannend.
Walz is geen 'nicht' . Maar goed.... het gaat jou niet om de feiten en die in een overwogen redelijke context zetten .quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd zelden zo’n nichterige kerel zoals Tim Walz gezien in de Amerikaanse politiek. Hij schiet Lindsey Graham wat dat betreft hard voorbij.
Oei, dat wordt een uitdaging voor de republikeinen. Gekleurde mensjes kun je hier en daar nog lekker op een hoop gerrymanderen of voter suppressen, maar bij vrouwen ligt dat toch wat lastiger.quote:Op zondag 3 november 2024 19:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat het zo zijn, dat de vrouwen ervoor zorgen dat Harris president wordt.
Maar goed. Niet dat peilingen zoveel uitmaken..quote:Op zondag 3 november 2024 19:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Oei, dat wordt een uitdaging voor de republikeinen. Gekleurde mensjes kun je hier en daar nog lekker op een hoop gerrymanderen of voter suppressen, maar bij vrouwen ligt dat toch wat lastiger.
Dat heeft inderdaad mijn voorkeur lol.quote:Op zondag 3 november 2024 19:01 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als MAGA-fan heb jij natuurlijk liever iemand die vrouwen graag onzedelijk betast…
Walz draagt geen make-up, danst niet op hits van the Village People en vertelt ook geen verhalen over het lid van Arnold Palmer of grote gespierde houthakkers die hun gevoelige kant durven te laten zien dankzij de mooie speeches.quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je nu bijvoorbeeld Gavin Newsom of zo zou zeggen, daar heb ik nog wel enige gaydar bij. Maar Walz toch echt niet.quote:Op zondag 3 november 2024 18:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gavin Newsom zie ik als een playboy, zo’n figuur die zijn secretaresse pakt.quote:Op zondag 3 november 2024 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Als je nu bijvoorbeeld Gavin Newsom of zo zou zeggen, daar heb ik nog wel enige gaydar bij. Maar Walz toch echt niet.
Vind je dan bijvoorbeeld oprecht dat tot er abortusrechten waren, vrouwen tweederangsburgers waren?quote:Op zondag 3 november 2024 18:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Iig zélf uit kunnen maken wat ze écht willen, dunkt mij maar zeker geen tweederangs burgers worden onder een 2e Trump kabinet!
Toch wel wat vermoeiend dit soort berichten, crowd sizes zeggen niet veel en er wordt ook op allerlei manieren geprobeerd om dit meer of minder te laten lijken bij beide de kandidaten.quote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Ulx het volgende:
ZIe hier de reden van de berichten uit kamp Trump over verkiezingsfraude in PA.
[ x ]
Junior schudt iemand de hand en kijkt de andere kant op. Niet erg goed opgevoed.quote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Ulx het volgende:
ZIe hier de reden van de berichten uit kamp Trump over verkiezingsfraude in PA.
[ x ]
Tja, ik kan niet anders dan het laatste bevestigen. Hier zit je echt helemaal mis.quote:Op zondag 3 november 2024 19:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Gavin Newsom zie ik als een playboy, zo’n figuur die zijn secretaresse pakt.
Walz met zijn gehuppel en dat zwaaien uit de losse pols…….
Maar goed ik heb dan ook geen gaydar.
In de ogen van iemand die zijn eigen moeder heeft opgeborgen op een golf course waarschijnlijk de perfecte opvoeding.quote:Op zondag 3 november 2024 19:31 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Junior schudt iemand de hand en kijkt de andere kant op. Niet erg goed opgevoed.
Niveau kan veel mensen niet laagbijdegronds genoeg zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 19:38 schreef JAM het volgende:
Niveautje weer zeg. 'Is Walz een nicht? Is Newsom een playboy die zijn secretaresse pakt?' Jezus Christus wat een kinderachtige pubers toch..
quote:Op zondag 3 november 2024 19:38 schreef JAM het volgende:
Niveautje weer zeg. 'Is Walz een nicht? Is Newsom een playboy die zijn secretaresse pakt?' Jezus Christus wat een kinderachtige pubers creepy weirdo's toch..
Ik zeg niet dat hij een homo is he, het was een reactie op iemand die vond dat Tim Walz een “mens man” zou zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, ik kan niet anders dan het laatste bevestigen. Hier zit je echt helemaal mis.
Lol. Ook fascisme?quote:Op zondag 3 november 2024 19:18 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heeft inderdaad mijn voorkeur lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |