https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Komt nog langs bij VI![]()
![]()
Ik denk "duikeend". Ik heb "ikweethetookniet" al 2 of 3 keer gevraagd wie Hélène precies de slang noemen, oftewel waar ze die bijnaam heeft, maar daar kreeg ik nooit antwoord op.quote:
Wil je nou beweren dat @ikweethetookniet zo maar wat verzint?quote:Op zondag 3 november 2024 04:26 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik denk "duikeend". Ik heb "ikweethetookniet" al 2 of 3 keer gevraagd wie Hélène precies de slang noemen, oftewel waar ze die bijnaam heeft, maar daar kreeg ik nooit antwoord op.
Ik krijg ook een verkeerd gevoel bij Hélène Hendriks, maar ik heb geen objectieve feiten om het mee te onderbouwen. Ik denk dat Joep Schreuder wel een verhaal heeft.
Het begint wel een beetje verdacht te wordenquote:Op zondag 3 november 2024 07:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat @:ikweethetookniet zo maar wat verzint?
ja maaarrrr wij komen er eerlijk voor uitquote:Op zondag 3 november 2024 08:53 schreef NY_Giant het volgende:
Dit ruzietje ging toch redelijk op de automatische piloot, niet heel spectaculair allemaal... Wel extreem zwak van Genee om het dan maar te gooien op: "Ik wil die jongens van merchandising een beetje steunen".
Maar dat promoten begint wel treurige vormen aan te nemen. ShowBird komt meerdere keren per week langs. We hebben Qisum gehad en nu weer steeds dat nummer. Allemaal projecten van Genee.
En dan nog de Vandaag Inside merchandise, waar ze wel allemaal aan verdienen. Met inferieure microfoons van AliExpress die hier tien keer te duur verkocht worden enzo.
En dan Euz een geldwolf noemen omdat hij overal gaat zitten.
Juist een prima toevoeging imoquote:
Watquote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist een prima toevoeging imo
Mits het niet over wielrennen gaat
Eens, ik vind haar ook leukquote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist een prima toevoeging imo
Mits het niet over wielrennen gaat
Ze sluit uitstekend aan bij de sfeer (zoals ook Cobelens)quote:
Is juist een zappmoment voor de kijker en haalt gelijk alle energie eruitquote:Op zondag 3 november 2024 22:50 schreef Jeroboam het volgende:
Misschien komt ze weer als het crossseizoen begint.
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.quote:
Het is gewoon een opgepimpte versie van een nummer wat al decennia oud is. Schijnbaar is dat gebruikelijk in het genre omdat originaliteit ver te zoeken is en het lompe klapvee toch alles wel leuk vind. Op de geluidsband was zelfs nog de originele zang te horen en nóg klonk het vals. Die man kan gewoon niet zingen.quote:Op maandag 4 november 2024 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het is mijn genre niet, maar dat liedje van Genee zit volgens mij goed in elkaar, daar is best een doelgroep voor. Johan speelt zelf mee in de clip, dan wil je toch dat dit een beetje aandacht krijgt?..
En ook als wielercommentator bij de NOS is er extreem veel kritiek op haar, als je X en de topics hier in WLR een beetje in de gaten houdt.quote:Op maandag 4 november 2024 07:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.
Ik vind haar ook he-le-maal niks. Zekering, langdradig en dat zeuraccent helpt ook niet mee. Wat mij betreft terecht dat ze haar niet meer uitnodigen.
Allemaal seksisten natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 08:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En ook als wielercommentator bij de NOS is er extreem veel kritiek op haar, als je X en de topics hier in WLR een beetje in de gaten houdt.
Het is waarschijnlijk best een leuk mens, maar ze is gewoon niet zo geschikt voor tv. Ze komt vaak nauwelijks uit haar woorden. Plus inderdaad de dingen die je al noemt.
bij wie niet in de mediawereldquote:Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Eus moet je altijd oppassen dat hij geen mes in je rug steekt.
Een heleboel mannen haten al snel op een vrouw (om nog maar te zwijgen over vrouwen onderling met hun driedubbele agenda). Maar als je haar dus niet aan tafel wil neerzetten (en juist daar moet je jouw mening verkondigen) dan oogt het als een geforceerde uitnodiging. Ze heeft een beetje die 'zusje-vibe' en kan prima overweg met de gebruiksbijsluiter van de heren.quote:Op maandag 4 november 2024 07:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.
Ik vind haar ook he-le-maal niks. Zeikerig, langdradig en dat zeuraccent helpt ook niet mee. Wat mij betreft terecht dat ze haar niet meer uitnodigen.
In tegenstelling tot eerdere meuk een prima lied om te draaien in een kroegquote:Op maandag 4 november 2024 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het is mijn genre niet, maar dat liedje van Genee zit volgens mij goed in elkaar, daar is best een doelgroep voor. Johan speelt zelf mee in de clip, dan wil je toch dat dit een beetje aandacht krijgt?..
Wel bij Europa League wedstrijd ooit, toch?quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.
Toen met die Feenstra rel liep Johan ook weg.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1 keer eerder, gedoe om sc heerenveenquote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
'Bekijk het maar met je handel'quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Wel bij Europa League wedstrijd ooit, toch?
Oh ja, officier van justitie.quote:Op maandag 4 november 2024 21:42 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
1 keer eerder, gedoe om sc heerenveen
Genee streepte iets van een lijstje af. Kon Johan niet hebben.quote:Op maandag 4 november 2024 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
Waarom liep hij weg? Ik kijk niet maar zie dit ineens voorbij komen
Genee begon weer over dat lijstje met onderwerpen van Derksen. Ik vermoed dat Derksen gezegd heeft dat als Genee daar nog een keer over begint hij weg zou lopen. We weten hoe Geneetje is, die doet dat dan juist. We weten ook hoe Derksen is, die gaat dan principieel weg.quote:Op maandag 4 november 2024 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
Heeft niks met dat lijstje te maken denk ik, in de aankondiging kwam dat lijstje nog ter sprake, dat ging gewoon normaal.quote:Op maandag 4 november 2024 21:44 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Genee streepte iets van een lijstje af. Kon Johan niet hebben.
En?quote:Op maandag 4 november 2024 21:44 schreef GGMM het volgende:
Ik zal even terugspoelen om te beoordelen wat er gebeurd is.
Derksen is een trieste oude man geworden.quote:Op maandag 4 november 2024 21:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Genee begon weer over dat lijstje met onderwerpen van Derksen. Ik vermoed dat Derksen gezegd heeft dat als Genee daar nog een keer over begint hij weg zou lopen. We weten hoe Geneetje is, die doet dat dan juist. We weten ook hoe Derksen is, die gaat dan principieel weg.
Ik vind eerder Wilfred een zielig ventje. Zeker als je het verhaal van Sam hoort.quote:Op maandag 4 november 2024 21:49 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Derksen is een trieste oude man geworden.
Directeurtje werkt niet meer bij Talpaquote:Op maandag 4 november 2024 21:52 schreef Dutch_view het volgende:
Denk dat directeurtje nu in full panic mode is
Is oproepbaar voor de heren van VI, laatst in een interview besproken op Radio1 met directeurtjequote:Op maandag 4 november 2024 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Directeurtje werkt niet meer bij Talpa
Directeur werkt freelance als troubleshooter voor VI, wat een wereldbaan zeg.quote:Op maandag 4 november 2024 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij werd nog ingehuurd om het trio te begeleidenquote:Op maandag 4 november 2024 21:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die vindt het wel lekker; hij mocht Johan toch al niet en nu kan die gewoon lekker over voetbal pratenquote:
De meeste onderwerpen zijn totaal niet boeiend, al dikwijls besproken, of gewoonweg de simpele mening van een boerelulquote:Op maandag 4 november 2024 21:52 schreef BobW het volgende:
Wilfred behandelt altijd zeker 50-70% van Johans lijstje.
Probleem van Johan is dat hij 100% van zijn lijstje wil bespreken: wolf, stikstof, woke, migratie.
Klopt, maar om Wim Kieft te quoten, Johan is in zichzelf gaan geloven.quote:Op maandag 4 november 2024 21:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De meeste onderwerpen zijn totaal niet boeiend, al dikwijls besproken, of gewoonweg de simpele mening van een boerelul
Inderdaad hij leeft helemaal opquote:Op maandag 4 november 2024 21:56 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Die vindt het wel lekker; hij mocht Johan toch al niet en nu kan die gewoon lekker over voetbal praten
Zwarte schaap van de familie en als advocaat gefloptquote:
En Dikke Volvo met sigaar weg rijdendquote:Op maandag 4 november 2024 22:01 schreef Origami94 het volgende:
Ik woon vijf minuten van het Media Park af. Deze FOK! watcher zal jullie informeren of een WOEDENDE Genee wegrijdt
Die schimmelkut van jou heeft in jaren ook al pennick meer gezienquote:Op maandag 4 november 2024 22:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zwarte schaap van de familie en als advocaat geflopt
Bij op 1 eruit getrapt en ruzie gemaakt met Willem Alexander dus nooit meer werk hier
Gevlucht naar Zweden en daar meisje zwanger gemaakt en neukt nog steeds in de ronde
Lekker ventje
Iedereen zit opeens op de praatstoel sinds ie van tafel liepquote:Op maandag 4 november 2024 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
John de mol ziet nu een heleboel reclamegeld verdampen
Dat is his middle name.quote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
Denk dat ze voor de uitzending al flinke ruzie hebben gehad. En dat dit gevolg ervan was. Wilfred begint ook irritant te zuigen meteen.
Zal wel mee gevallen hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
Denk dat ze voor de uitzending al flinke ruzie hebben gehad. En dat dit gevolg ervan was. Wilfred begint ook irritant te zuigen meteen.
Je merkt wel dat er gelijk een vrijere sfeer heerstquote:Op maandag 4 november 2024 22:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik vind dit alsnog een erg vermakelijke uitzending
Het is gezellig.quote:Op maandag 4 november 2024 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
Je merkt wel dat er gelijk een vrijere sfeer heerst
Gijp is meteen veel meer aan het woord.quote:Op maandag 4 november 2024 22:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je merkt wel dat er gelijk een vrijere sfeer heerst
Graag een wondje maken met Cyanide erinquote:Op maandag 4 november 2024 22:06 schreef Poefbank het volgende:
Tom kent Max. We moeten allemaal de voeten kussen van Tom.
Zoals Bastiaan toenquote:Op maandag 4 november 2024 22:07 schreef DrDentz het volgende:
Zou leuk zijn als er een gast uit het publiek op de plek van Johan gaat zitten en een gepeperde mening heeft
En straks openen ze ermee bij Shownieuws.quote:Op maandag 4 november 2024 22:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl/
En al op de website
Eigenlijk heel sneuquote:Op maandag 4 november 2024 22:10 schreef Bill_Hillie het volgende:
Altijd leuk wanneer ze tijdens hun eigen programma, hun eigen programma gaan analyseren en erover vergaderen
quote:Op maandag 4 november 2024 21:56 schreef PotjeSambal het volgende:
Zonder populist Derksen stort de steun voor pvv hopelijk snel in
Sam benoemde dat net. Genee zat Derksen te trollen met zijn liedje .quote:Op maandag 4 november 2024 22:04 schreef RipCity het volgende:
Maar waar ie zelf in meespeeltquote:Op maandag 4 november 2024 22:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Sam benoemde dat net. Genee zat Derksen te trollen met zijn liedje .
Hoho, vergeet de schaatsshow nietquote:Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft nog nooit succes gehad zonder Derksen, ik denk dat hij moet vrezen voor het einde van VI.
Overloop van akkefietje vrijdagquote:Op maandag 4 november 2024 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
quote:Op maandag 4 november 2024 21:43 schreef PotjeSambal het volgende:
En als ie een eigen programma heeft dan moet ie telkens Johan benoemen of zelfs een soundboard van Johans uitspraken er neerzetten.quote:Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft nog nooit succes gehad zonder Derksen, ik denk dat hij moet vrezen voor het einde van VI.
Kijkcijfers zijn gewoon goed, daar draait het om.quote:Op maandag 4 november 2024 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stop toch met dit programma. Tis al jaren niks meer
Zo breaking zou dat anders niet zijnquote:Op maandag 4 november 2024 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Tina Nijkamp komt ook meteen als op Insta met een hijgerige Breaking news duiding![]()
Alsof het kabinet is gevallen vanavond
Ruzie bij VI is inderdaad een wekelijks terugkerende rubriekquote:Op maandag 4 november 2024 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Tina Nijkamp komt ook meteen als op Insta met een hijgerige Breaking news duiding![]()
Alsof het kabinet is gevallen vanavond
Beetje zoals Bassie zonder Adriaan, werd ook nooit echt wat.quote:Op maandag 4 november 2024 22:15 schreef Poefbank het volgende:
[..]
En als ie een eigen programma heeft dan moet ie telkens Johan benoemen of zelfs een soundboard van Johans uitspraken er neerzetten.
In zijn vakgebied is het een kwalitatieve duizendpoot hoorquote:Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij is niet leuk en heeft geen gunfactor, er zijn geen Genee-fans. Er zijn wel Derksen-fans, Gijp-fans, etc. Maar Genee heeft een ander nodig om te kunnen scoren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In zijn vakgebied is het een kwalitatieve duizendpoot hoor
Meer voor de radio en podcastsquote:Op maandag 4 november 2024 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In zijn vakgebied is het een kwalitatieve duizendpoot hoor
Derksen is in zichzelf gaan gelovenquote:Op maandag 4 november 2024 22:19 schreef ikbenrond het volgende:
Wilfred "het gaat echt helemaal nergens over" Genee, na voor de duizendste keer Johan uitlokken over dat lijstje
quote:Op maandag 4 november 2024 22:02 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die schimmelkut van jou heeft in jaren ook al pennick meer gezien
Johan komt morgen weer want hij is doodsbang voor zijn baas Sjon.quote:Op maandag 4 november 2024 22:21 schreef GotenSSJ het volgende:
Het waren mooie jaren, dit zal wel niet meer goed komen
Die Genee was ook al triest toen ie jong was.quote:Op maandag 4 november 2024 21:49 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Derksen is een trieste oude man geworden.
Ja, tot er een moment komt dat hij besluit dat er ook zoiets bestaat als geld genoeg op je 75stequote:Op maandag 4 november 2024 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Johan komt morgen weer want hij is doodsbang voor zijn baas Sjon.
En Sjon je gewoon financieel gaat slopen .quote:Op maandag 4 november 2024 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, tot er een moment komt dat hij besluit dat er ook zoiets bestaat als geld genoeg op je 75ste
Hij kan ook niet de hele dag cd'tjes gaan zitten draaien, hij moet blijven werken anders sterft hij. Zoals een haai die moet blijven zwemmen om zuurstof te krijgen is Johan verslaafd aan het mediawereldje in Hilversum!quote:Op maandag 4 november 2024 22:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, tot er een moment komt dat hij besluit dat er ook zoiets bestaat als geld genoeg op je 75ste
Alles mislukt inderdaad wat Genee zonder Derksen doet, die mag Call TV gaan presenteren over een paar maanden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Genee heeft nog nooit succes gehad zonder Derksen doet, ik denk dat hij moet vrezen voor het einde van VI.
Zou kunnen. Maar Sjonnie heeft ook weinig zin in kelderende kijkcijfers omdat 2 man aan tafel geen woord meer met elkaar uitwisselen denk ikquote:Op maandag 4 november 2024 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En Sjon je gewoon financieel gaat slopen .
Hij weet ook dat Genee kansloos is zonder hem en die frustratie gaat die op hem botvieren als die wegblijft met zijn contract.quote:Op maandag 4 november 2024 22:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar Sjonnie heeft ook weinig zin in kelderende kijkcijfers omdat 2 man aan tafel geen woord meer met elkaar uitwisselen denk ik
Caroline Tensen metquote:Op maandag 4 november 2024 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen Bert van Leeuwen kan dit nog redden
Begin je maar een podcastquote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je merkt aan alles dat iedereen wel klaar is met johan
Daar ging dit toch allang niet meer daarom, het ging om het expres zitten jennen en het hem voor gek zetten zonder enig ander doel.quote:Op maandag 4 november 2024 21:52 schreef BobW het volgende:
Wilfred behandelt altijd zeker 50-70% van Johans lijstje.
Probleem van Johan is dat hij 100% van zijn lijstje wil bespreken: wolf, stikstof, woke, migratie.
Dat is te hopen voor Genee, al zijn programma's zonder Derksen waren altijd oersaai.quote:Op maandag 4 november 2024 22:31 schreef BobW het volgende:
Johan zit er morgen gewoon honnet prezent
heeft in de afgelopen 15 jaar nog nooit naar het programma gekekenquote:
Johan maakt dit programma top, zonder hem is het niets meer.quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je merkt aan alles dat iedereen wel klaar is met johan
gewoon morgen Raymond Mens op de plek van JD zettenquote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat is te hopen voor Genee, al zijn programma's zonder Derksen waren altijd oersaai.
Wilfred Genee OUT en bring back the OG Ruud ter Weijden!!!!quote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Johan maakt dit programma top, zonder hem is het niets meer.
Al jaren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn gewoon goed, daar draait het om.
Iedereen die roept dat ze dit doen voor hogere kijkcijfers loopt met zijn eigen domheid te koop. Je ziet toch aan alles dat dit gewoon oprechte irritaties zijn, hoe kinderachtig ook.quote:Op maandag 4 november 2024 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Al jaren.
Maar het is een act voor de kijkcijfers!!!
Het zijn gewoon drie hele aparte mannen die privé nauwelijks met elkaar door één deur kunnen.
Maar wel het hoogste woord hebbenquote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
heeft in de afgelopen 15 jaar nog nooit naar het programma gekeken
Iig ajb geen Helene. Die maakt me een partijtje slecht programma op zondag. Waait met alle winden mee. Nul spanningquote:Op maandag 4 november 2024 22:35 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Wilfred Genee OUT en bring back the OG Ruud ter Weijden!!!!
die Valentijn zit 2 keer in de week in een podcast met een Wilfred Genee look a like genaamd Pim Sedee.quote:Op maandag 4 november 2024 22:39 schreef fetX het volgende:
Het blok na de reclame even teruggekeken. Mooi hoe Valentijn even tegen Genee in ging
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.quote:Op maandag 4 november 2024 22:36 schreef Poefbank het volgende:
Wat zal dat geintje kosten als Derksen zijn contract wil laten ontbinden? De vorige keer werd ie bij de kraag gevat door ome Sjon. Ik neem aan dat ie dat wel in zijn achterhoofd heeft zitten terwijl hij pleite ging.
'We hebben toch niet samen geknikkerd ofzo?'quote:Op maandag 4 november 2024 22:27 schreef JohnBercow het volgende:
Misschien kunnen Viktor en Mr Visser er nog wat aan redden.
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terugquote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die schijt aan uiteindelijk, anders loop je niet weg.
Ja die legde de vinger even op de zere plek, Genee liet zijn masker even vallen en zien wat voor heetgebakerde, pesterige lul hij eigenlijk was in het geheel. Zo van 'Ik wil kunnen pesten en als ik dat niet mag dan word ik boos, maarJohan mag dat niet.' Wat een kneusquote:Op maandag 4 november 2024 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
Valentijn is wel lekker in vorm vanavond
Dat kan dan ook zomaar.quote:Op maandag 4 november 2024 22:41 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Als ie echt schijt heeft dan zien we hem niet meer terug
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:37 schreef ISVV het volgende:
[..]
Iedereen die roept dat ze dit doen voor hogere kijkcijfers loopt met zijn eigen domheid te koop. Je ziet toch aan alles dat dit gewoon oprechte irritaties zijn, hoe kinderachtig ook.
geld maakt een hoop goedquote:Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.
Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet ziet loop je met je eigen domheid te koop.
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hieldquote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon pure hebzucht en het feit dat ze ook wel beseffen dat ze in een zwart gat vallen anders. Om nog maar te zwijgen over contractuele afspraken.quote:Op maandag 4 november 2024 22:42 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik geloof meteen dat ze elkaar niet mogen zeker genee en derksen.
Maar iedere keer die relletje die met een sisser aflopen zijn zo doorzichtig. Als je dat niet zier loop je met je eigen domheid te koop.
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.quote:
Ja das wel zwak uiteindelijk.quote:Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hield
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocrietquote:Op maandag 4 november 2024 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zei hij de vorige keer ook, tot John ze echt aan het contract hield
De Rabobank.quote:
Derksen is de hypocrisie Zelve. Is al jaren bekendquote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ie ditmaal verlengt dan is ie gewoon hypocriet
Genee ziet er met vlagen heel slecht uit.quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Dat sowieso niet. Zowel wijsneus Sam als Valentijn lieten wel blijken dat ze Genee maar een kinderachtig ventje vinden. Directeurtje vond de actie van Genee flauw, maar die liggen elkaar sowieso niet echt.quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of hij laat Genee eerst eens even door het stof gaan, ik heb sowieso het idee dat ook niet iedereen achter de schermen (of ervoor) op zijn hand is. Die gaat dat nog wel te horen krijgen.
En Derksen gaat richting de 80, Genee moet nog even, ik zie niet echt wat ie zonder Derksen moet.
Maar zeg zoiets dan niet en geef toe dat je bezeten bentquote:Op maandag 4 november 2024 22:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Derksen is de hypocrisie Zelve. Is al jaren bekend
Ankie?quote:Op maandag 4 november 2024 22:07 schreef Droopie het volgende:
In principe kunnen Valentijn, Job, Ankie, Albert en Helene toch iedere dag op Johan zijn stoel zitten.
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Genee ziet er met vlagen heel slecht uit.
(Vanavond ook)
Vind je ook niet? Zou daar meer mee aan de hand zijn? Coke ofzo?
lekker de laatste jaren van je carrière slijten als dagvoorzitter. Geen 1 TV baas in Hilversum die Genee een solo programma geeftquote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel anders is, als het goed hebben jullie ook leuke momenten met elkaar en is iets (werk)technisch niet jullie voornaamste doel, sowieso zal het niet daaruit ontstaan zijn. Deze lui hebben daarbuiten niet echt heel veel met elkaar. Deze formule doet ze ook gewoon de das om. 2 keer per week over voetbal praten dat ging prima.quote:Op maandag 4 november 2024 22:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gewoon pure hebzucht en het feit dat ze ook wel beseffen dat ze in een zwart gat vallen anders. Om nog maar te zwijgen over contractuele afspraken.
Geneetje zal de boel af en toe heus wel eens opstoken, maar als dit acteerwerk is verdienen ze allemaal een Oscar. Die storen zich mateloos aan elkaar, maar ze kunnen ook niet zonder elkaar. Ik heb ook wel eens knallende ruzie met mijn vriendin, paar uur later praat je het uit en ga je weer door. Is met deze mannen in principe niet anders.
He? Een ladyshave verhaal? Die ken ik niet.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.
Derksen en Genee zijn ook wel echt enorm druk. Johan zag er ook erg vermoeid en slecht uit vandaag. Ach, morgen zit hij er weer. Prima dit hoor. Had ook wel verwacht dat het een keer zou gebeuren.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is al best lang zo, paar jaar zelfs. Ziet er heel vermoeid uit. Ik heb allemaal het idee dat dat begonnen is toen RoddelPraat met dat ladyshave-verhaal is gekomen, dat zijn gezin vanaf dat moment veel negatieve aandacht kreeg en hij daar erg mee zat. Zeker weten doe ik het niet.
Tuurlijk is dat zo. Maar ik bedoel te zeggen dat ze zo'n intense relatie hebben met elkaar, dat ontploft af en toe. Staat veel geld maar bijvoorbeeld ook een loyale achterban tegenover in hun geval. Dus denk dat ze zowel intrinsiek als extrinsiek wel gemotiveerd zijn om er wat van te maken en op hun eigen manier dus heel betrokken zijn bij het programma, wat die irritaties ook oprecht maakt. Dat je daarna weer doorgaat vind ik op zich niet zo gek, maar het moet toch een keer eindigen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel anders is, als het goed hebben jullie ook leuke momenten met elkaar en is iets (werk)technisch niet jullie voornaamste doel, sowieso zal het daaruit ontstaan zijn. Deze lui hebben daarbuiten niet echt heel veel met elkaar. Deze formule doet ze ook gewoon de das om. 2 keer per week over voetbal praten dat ging prima.
Darts presenteren!quote:Op maandag 4 november 2024 22:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind jou een geweldige flapdrol.quote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het bewuste fragment is hier trouwens terug te zien: Bekijk deze YouTube-video
Mensen op Twitter zijn niet serieus te nemenquote:Op maandag 4 november 2024 23:04 schreef Abrikozentaart het volgende:
reacties op Twitter zijn ook voor Team Johan
Dit programma is al lang niet meer top. Ik ben kijker van het eerste uur, sport aan tafel. Maar ik zou het totaal niet erg vinden als het stopt. Ik kijk uit gewoonte en voor de grappen af en toe. Maar de rechts radicale onderbuik stoort me ontzettend. Van mij mag het klaar zijn.quote:Op maandag 4 november 2024 22:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Johan maakt dit programma top, zonder hem is het niets meer.
De een lokt inderdaad kinderachtig uit maar de ander beweegt juist geen centimeter meequote:Op maandag 4 november 2024 23:01 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Precies wat ik vrijdag zei: Wilfred zoekt bewust meteen de confrontatie op. Dat er irritaties zijn is duidelijk maar doe dat niet op beeld en meteen al tijdens de promo en de eerste 5 minuten. Dan ga je bewust met een doel de uitzending in.
Ik denk dat Genee zelf ook wel beseft dat ie niet zo heel geslaagd heeft gehandeld, maar dat toegeven zal ie natuurlijk niet doen. Hij gaat zogenaamd verongelijkt zijn kant proberen goed te praten en als iemand daar doorheen prikt zoals die Valentijn dan wordt ie gewoon even echt kwaad. Dat zag je hem vroeger maar zelden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:48 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Zowel wijsneus Sam als Valentijn lieten wel blijken dat ze Genee maar een kinderachtig ventje vinden. Directeurtje vond de actie van Genee flauw, maar die liggen elkaar sowieso niet echt.
Hier blijven we het denk ik oneens, het is volgens mij compleet anders als het mensen betreft die dicht bij je staan of het zakelijke relaties zijn. Hun relatie buiten het programma is zo goed als niet existent, zoals al vaak gezegd is dat ook hun kracht, maar op dit soort momenten niet echt handig.quote:Op maandag 4 november 2024 22:55 schreef ISVV het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo. Maar ik bedoel te zeggen dat ze zo'n intense relatie hebben met elkaar, dat ontploft af en toe. Staat veel geld maar bijvoorbeeld ook een loyale achterban tegenover in hun geval. Dus denk dat ze zowel intrinsiek als extrinsiek wel gemotiveerd zijn om er wat van te maken en op hun eigen manier dus heel betrokken zijn bij het programma, wat die irritaties ook oprecht maakt. Dat je daarna weer doorgaat vind ik op zich niet zo gek, maar het moet toch een keer eindigen.
Nog opdraven tot mei gaat 'm zo ook niet meer worden. Helène dagelijks gaat niet ivm Ziggo. Dus wie weet proberen ze het nog met dagelijkse sidekicks als Johan echt niet terugkeert maar dan kan je het beter helemaal meteen opdoeken want je ziet meteen dat de uitzending van vandaag inzakt zonder Johan, dan is het puur saai onderwerpjes behandelen.quote:Op maandag 4 november 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Henk Straatlantaarnquote:Op maandag 4 november 2024 23:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Mensen op Twitter zijn niet serieus te nemen
Ggmm de echtequote:Op maandag 4 november 2024 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Henk Straatlantaarn
Connie uit Tiel
Plofkip8951247
10% vraagt iequote:Op maandag 4 november 2024 23:20 schreef Abrikozentaart het volgende:
Heeft Chris Woerts al gereageerd
Nee, ik heb Johan zien acteren in een tv-spotje voor energie, dat was slechter dan dit. Johan kan NIET acteren. Dit is echte woede.quote:
Johan moet Wilfred gewoon voor de bus flikkeren en beginnen over de ladyshave. Kijken wie er dan nog lachtquote:
In de voetballerij is het not dun om over andermans escapades te praten.quote:Op maandag 4 november 2024 23:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Johan moet Wilfred gewoon voor de bus flikkeren en beginnen over de ladyshave. Kijken wie er dan nog lacht
Genee is een type die zijn ouders verraad in de Tweede wereldoorlog.quote:Op maandag 4 november 2024 23:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de voetballerij is het not dun om over andermans escapades te praten.
Nou nou nouquote:Op maandag 4 november 2024 23:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Genee is een type die zijn ouders verraad in de Tweede wereldoorlog.
Dit was ook slecht. Zelfs Amber Heard haar neptranen waren beter GESPEELDquote:Op maandag 4 november 2024 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee, ik heb Johan zien acteren in een tv-spotje voor energie, dat was slechter dan dit. Johan kan NIET acteren. Dit is echte woede.
Lijkt er wel op maar een keer houdt het op.quote:Op maandag 4 november 2024 23:54 schreef Pvt.Webster het volgende:
Gewoon weer een act. Ze gaan er wel steeds verder in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |