bij wie niet in de mediawereldquote:Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Eus moet je altijd oppassen dat hij geen mes in je rug steekt.
Een heleboel mannen haten al snel op een vrouw (om nog maar te zwijgen over vrouwen onderling met hun driedubbele agenda). Maar als je haar dus niet aan tafel wil neerzetten (en juist daar moet je jouw mening verkondigen) dan oogt het als een geforceerde uitnodiging. Ze heeft een beetje die 'zusje-vibe' en kan prima overweg met de gebruiksbijsluiter van de heren.quote:Op maandag 4 november 2024 07:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.
Ik vind haar ook he-le-maal niks. Zeikerig, langdradig en dat zeuraccent helpt ook niet mee. Wat mij betreft terecht dat ze haar niet meer uitnodigen.
In tegenstelling tot eerdere meuk een prima lied om te draaien in een kroegquote:Op maandag 4 november 2024 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het is mijn genre niet, maar dat liedje van Genee zit volgens mij goed in elkaar, daar is best een doelgroep voor. Johan speelt zelf mee in de clip, dan wil je toch dat dit een beetje aandacht krijgt?..
Wel bij Europa League wedstrijd ooit, toch?quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.
Toen met die Feenstra rel liep Johan ook weg.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |