https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Komt nog langs bij VI
Ik denk "duikeend". Ik heb "ikweethetookniet" al 2 of 3 keer gevraagd wie Hélène precies de slang noemen, oftewel waar ze die bijnaam heeft, maar daar kreeg ik nooit antwoord op.quote:
Wil je nou beweren dat @ikweethetookniet zo maar wat verzint?quote:Op zondag 3 november 2024 04:26 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik denk "duikeend". Ik heb "ikweethetookniet" al 2 of 3 keer gevraagd wie Hélène precies de slang noemen, oftewel waar ze die bijnaam heeft, maar daar kreeg ik nooit antwoord op.
Ik krijg ook een verkeerd gevoel bij Hélène Hendriks, maar ik heb geen objectieve feiten om het mee te onderbouwen. Ik denk dat Joep Schreuder wel een verhaal heeft.
Het begint wel een beetje verdacht te wordenquote:Op zondag 3 november 2024 07:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wil je nou beweren dat @:ikweethetookniet zo maar wat verzint?
ja maaarrrr wij komen er eerlijk voor uitquote:Op zondag 3 november 2024 08:53 schreef NY_Giant het volgende:
Dit ruzietje ging toch redelijk op de automatische piloot, niet heel spectaculair allemaal... Wel extreem zwak van Genee om het dan maar te gooien op: "Ik wil die jongens van merchandising een beetje steunen".
Maar dat promoten begint wel treurige vormen aan te nemen. ShowBird komt meerdere keren per week langs. We hebben Qisum gehad en nu weer steeds dat nummer. Allemaal projecten van Genee.
En dan nog de Vandaag Inside merchandise, waar ze wel allemaal aan verdienen. Met inferieure microfoons van AliExpress die hier tien keer te duur verkocht worden enzo.
En dan Euz een geldwolf noemen omdat hij overal gaat zitten.
Juist een prima toevoeging imoquote:
Watquote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist een prima toevoeging imo
Mits het niet over wielrennen gaat
Eens, ik vind haar ook leukquote:Op zondag 3 november 2024 22:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Juist een prima toevoeging imo
Mits het niet over wielrennen gaat
Ze sluit uitstekend aan bij de sfeer (zoals ook Cobelens)quote:
Is juist een zappmoment voor de kijker en haalt gelijk alle energie eruitquote:Op zondag 3 november 2024 22:50 schreef Jeroboam het volgende:
Misschien komt ze weer als het crossseizoen begint.
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.quote:
Het is gewoon een opgepimpte versie van een nummer wat al decennia oud is. Schijnbaar is dat gebruikelijk in het genre omdat originaliteit ver te zoeken is en het lompe klapvee toch alles wel leuk vind. Op de geluidsband was zelfs nog de originele zang te horen en nóg klonk het vals. Die man kan gewoon niet zingen.quote:Op maandag 4 november 2024 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het is mijn genre niet, maar dat liedje van Genee zit volgens mij goed in elkaar, daar is best een doelgroep voor. Johan speelt zelf mee in de clip, dan wil je toch dat dit een beetje aandacht krijgt?..
En ook als wielercommentator bij de NOS is er extreem veel kritiek op haar, als je X en de topics hier in WLR een beetje in de gaten houdt.quote:Op maandag 4 november 2024 07:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.
Ik vind haar ook he-le-maal niks. Zekering, langdradig en dat zeuraccent helpt ook niet mee. Wat mij betreft terecht dat ze haar niet meer uitnodigen.
Allemaal seksisten natuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 08:34 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
En ook als wielercommentator bij de NOS is er extreem veel kritiek op haar, als je X en de topics hier in WLR een beetje in de gaten houdt.
Het is waarschijnlijk best een leuk mens, maar ze is gewoon niet zo geschikt voor tv. Ze komt vaak nauwelijks uit haar woorden. Plus inderdaad de dingen die je al noemt.
bij wie niet in de mediawereldquote:Op maandag 4 november 2024 12:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij Eus moet je altijd oppassen dat hij geen mes in je rug steekt.
Een heleboel mannen haten al snel op een vrouw (om nog maar te zwijgen over vrouwen onderling met hun driedubbele agenda). Maar als je haar dus niet aan tafel wil neerzetten (en juist daar moet je jouw mening verkondigen) dan oogt het als een geforceerde uitnodiging. Ze heeft een beetje die 'zusje-vibe' en kan prima overweg met de gebruiksbijsluiter van de heren.quote:Op maandag 4 november 2024 07:45 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er kijkers zijn die haar leuk vinden. In de comments op YouTibe werd ze ook altijd finaal afgemaakt.
Ik vind haar ook he-le-maal niks. Zeikerig, langdradig en dat zeuraccent helpt ook niet mee. Wat mij betreft terecht dat ze haar niet meer uitnodigen.
In tegenstelling tot eerdere meuk een prima lied om te draaien in een kroegquote:Op maandag 4 november 2024 06:20 schreef DrDentz het volgende:
Het is mijn genre niet, maar dat liedje van Genee zit volgens mij goed in elkaar, daar is best een doelgroep voor. Johan speelt zelf mee in de clip, dan wil je toch dat dit een beetje aandacht krijgt?..
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.quote:
Wel bij Europa League wedstrijd ooit, toch?quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.
Toen met die Feenstra rel liep Johan ook weg.quote:Op maandag 4 november 2024 21:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gedacht. Al liep hij nooit weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |