abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 17:58:05 #1
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215449931

*G* Welkom in de ESF-SC *G*

De Slowchat van ESF, sinds 2017 hét topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Martin Österdahl een kwal is, Herman Finkers de beste cabaretier is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag ( O+ ), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vóór het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het café, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
Bekijk deze YouTube-video

oO< :B wappertest2.gif w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif :J

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK

De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'

Geniet iedereen!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_215449963
Wat is blauw en weegt bijna niets?

SPOILER
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 november 2024 @ 18:02:18 #3
39237 crew  H_T
2733
pi_215449971
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:57 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja!

En jij?
Vanmiddag wezen voorlezen, vanavond naar een voorstelling van het lokale amateurtoneel en daarmee houden mijn 'verplichtingen' voor dit weekend op :s) Morgen dus proberen een beetje uit te slapen en dan in bed bedenken wat ik morgen eigenlijk ga doen O+
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 november 2024 @ 18:02:36 #4
39237 crew  H_T
2733
pi_215449973
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:

SPOILER
Pinorexia?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 november 2024 @ 18:03:06 #5
39237 crew  H_T
2733
pi_215449979
Het is rood en het ruikt naar blauwe verf

SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator zaterdag 2 november 2024 @ 18:04:05 #6
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_215449990
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:

SPOILER
OMG Fred soms laat je echt weer even zien waarom jij bekend staat om je goede humor hè O+ _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_215449992
Wij waren op een typisch Belgische boswandeling vandaag. Dat wil zeggen bossen en velden, maar de hele route wel ergens bebouwing in zicht, soms ging het ook vlak langs de achtertuin van huizen. Maar het was toch wel leuk om ergens hier redelijk in de buurt te zijn waar je normaal nooit komt
pi_215449999
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:04 schreef Meke het volgende:

[..]
OMG Fred soms laat je echt weer even zien waarom jij bekend staat om je goede humor hè O+ _O-
Ja, anders zou die niet in de TT passen :Y

Al past deze denk ik ook niet.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:13:15 #9
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215450060
Goedenavond allemaal!

Ik heb ook niet een heel druk weekend. Gisteren gewandeld in Gelderland en daarna dochter opgehaald en een hapje gegeten daar in de stad. Vandaag boodschappen, beetje huishouden en nu lig ik met een maskertje op (en nee ik ga niet zingen :P ).
Morgen overdag geen plannen en in de avond met mijn familie uit eten. Kon slechter dus :)
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:14:44 #10
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_215450072
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren op een typisch Belgische boswandeling vandaag. Dat wil zeggen bossen en velden, maar de hele route wel ergens bebouwing in zicht, soms ging het ook vlak langs de achtertuin van huizen. Maar het was toch wel leuk om ergens hier redelijk in de buurt te zijn waar je normaal nooit komt
Wij willen de volgende keer als we in Zuid-Limburg zijn eens naar de Voerstreek :)

Ik word algoritmisch ook doodgegooid met wandelingen bij Terhills, ben jij daar wel eens geweest?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 november 2024 @ 18:18:02 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_215450102
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, anders zou die niet in de TT passen :Y

Al past deze denk ik ook niet.
De spoiler is wel een uitdaging in een TT
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:24:17 #12
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_215450179
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 november 2024 17:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Vooral heel boos.
MafFIA :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:27:53 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215450228
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
MafFIA :(
Eens. abonnement op F1tv al opgezegd.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_215450327
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:

[..]
Wij willen de volgende keer als we in Zuid-Limburg zijn eens naar de Voerstreek :)

Ik word algoritmisch ook doodgegooid met wandelingen bij Terhills, ben jij daar wel eens geweest?
Nee, ik ken het wel, ook van reclames trouwens, en het ziet er ook leuk uit. Maar het is iets van 1-1,5 uur rijden hier vandaan, dus dan zit je al gauw meer in de auto dan dat je daadwerkelijk iets in de natuur doet. En als we een weekendje weg gaan naar die regio, is het meestal in Zuid-Limburg, en dan rij je automatisch ook weer niet zo gauw terug richting huis voor een daguitstap.

De Voerstreek heeft ook mooie wandelingen. Ik zou sowieso iets plannen met zicht op dat lange spoorviaduct.
pi_215450333
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef H_T het volgende:

[..]
De spoiler is wel een uitdaging in een TT
Ja, wie is hier nou de mod, gij of ik? :(
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:42:47 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_215450456
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Eens. abonnement op F1tv al opgezegd.
Ik hoorde het inderdaad. Zal wel laatste seizoen Max zijn op deze manier.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:43:30 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_215450469
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:42 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik hoorde het inderdaad. Zal wel laatste seizoen Max zijn op deze manier.
Ja, ze zijn hard op weg om hem weg te pesten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zaterdag 2 november 2024 @ 18:55:17 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_215450629
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, ze zijn hard op weg om hem weg te pesten.
Vind het vooral sneu voor de anderen. Dat je op deze manier moet winnen is toch ook niet leuk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 2 november 2024 @ 19:03:56 #19
39237 crew  H_T
2733
pi_215450778
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Ja, wie is hier nou de mod, gij of ik? :(
Oei, dat klinkt alsof ik het zou moeten weten :@
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:04:36 #20
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_215450791
Hier blijft de ellende rond Valencia overal natuurlijk het gesprek van de dag. Inmiddels komt de solidariteit goed op gang, overal worden acties opgezet om voedsel en zo op te halen en naar het rampgebied te brengen. Alle lokale politiediensten, ook die van mijn gemeente, leveren agenten om mee te helpen in het gebied zelf.

De stad (en voorsteden) is grotendeels onbereikbaar vanuit deze kant dus het wordt afgeraden om die kant op te gaan tenzij je echt tot de hulptroepen behoort. Het herstellen van de HSL-trajecten gaat naar verwachting zo'n twee weken duren, dat van de regionale treinen nog maanden. Veel bruggen zijn ingestort en ook stukken snelweg zijn zeer zwaar beschadigd. Er worden ook nog veel mensen vermist.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_215451064
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef H_T het volgende:

[..]
Oei, dat klinkt alsof ik het zou moeten weten :@
Daar ging ik eigenlijk wel vanuit ja.
pi_215451079
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
Hier blijft de ellende rond Valencia overal natuurlijk het gesprek van de dag. Inmiddels komt de solidariteit goed op gang, overal worden acties opgezet om voedsel en zo op te halen en naar het rampgebied te brengen. Alle lokale politiediensten, ook die van mijn gemeente, leveren agenten om mee te helpen in het gebied zelf.

De stad (en voorsteden) is grotendeels onbereikbaar vanuit deze kant dus het wordt afgeraden om die kant op te gaan tenzij je echt tot de hulptroepen behoort. Het herstellen van de HSL-trajecten gaat naar verwachting zo'n twee weken duren, dat van de regionale treinen nog maanden. Veel bruggen zijn ingestort en ook stukken snelweg zijn zeer zwaar beschadigd. Er worden ook nog veel mensen vermist.
Wat een ellende daar zeg ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_215451106
quote:

Ja, het zal wel even duren voordat alles weer als vanouds is. Gelukkig heeft Spanje meestal wel een beter ontwikkelde infrastructuur dan Nederland of België, dus met een beetje geluk is er snel weer een goede basis beschikbaar.
pi_215451115
Regen in Sao Paolo. Wordt nog spannend :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 2 november 2024 @ 19:20:52 #25
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_215451147
quote:

Het zijn nogal aantallen. 6000 militairen, 5000 nationale agenten naar Valencia, meer dan 200 doden, duizenden vrijwilligers om te helpen.

En pas na het weekend gaat het weer stabieler worden. Dat maakt alle hulpacties er ook niet makkelijker op.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')