SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Vanmiddag wezen voorlezen, vanavond naar een voorstelling van het lokale amateurtoneel en daarmee houden mijn 'verplichtingen' voor dit weekend opquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat is blauw en weegt bijna niets?Pinorexia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:01 schreef Fred_B het volgende:
Wat is blauw en weegt bijna niets?OMG Fred soms laat je echt weer even zien waarom jij bekend staat om je goede humor hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja, anders zou die niet in de TT passenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:04 schreef Meke het volgende:
[..]
OMG Fred soms laat je echt weer even zien waarom jij bekend staat om je goede humor hè![]()
Wij willen de volgende keer als we in Zuid-Limburg zijn eens naar de Voerstreekquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:04 schreef Fred_B het volgende:
Wij waren op een typisch Belgische boswandeling vandaag. Dat wil zeggen bossen en velden, maar de hele route wel ergens bebouwing in zicht, soms ging het ook vlak langs de achtertuin van huizen. Maar het was toch wel leuk om ergens hier redelijk in de buurt te zijn waar je normaal nooit komt
De spoiler is wel een uitdaging in een TTquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, anders zou die niet in de TT passen![]()
Al past deze denk ik ook niet.
MafFIAquote:
Eens. abonnement op F1tv al opgezegd.quote:
Nee, ik ken het wel, ook van reclames trouwens, en het ziet er ook leuk uit. Maar het is iets van 1-1,5 uur rijden hier vandaan, dus dan zit je al gauw meer in de auto dan dat je daadwerkelijk iets in de natuur doet. En als we een weekendje weg gaan naar die regio, is het meestal in Zuid-Limburg, en dan rij je automatisch ook weer niet zo gauw terug richting huis voor een daguitstap.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij willen de volgende keer als we in Zuid-Limburg zijn eens naar de Voerstreek![]()
Ik word algoritmisch ook doodgegooid met wandelingen bij Terhills, ben jij daar wel eens geweest?
Ja, wie is hier nou de mod, gij of ik?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:18 schreef H_T het volgende:
[..]
De spoiler is wel een uitdaging in een TT
Ik hoorde het inderdaad. Zal wel laatste seizoen Max zijn op deze manier.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens. abonnement op F1tv al opgezegd.
Ja, ze zijn hard op weg om hem weg te pesten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoorde het inderdaad. Zal wel laatste seizoen Max zijn op deze manier.
Vind het vooral sneu voor de anderen. Dat je op deze manier moet winnen is toch ook niet leuk?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ze zijn hard op weg om hem weg te pesten.
Oei, dat klinkt alsof ik het zou moeten wetenquote:Op zaterdag 2 november 2024 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, wie is hier nou de mod, gij of ik?
Daar ging ik eigenlijk wel vanuit ja.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt alsof ik het zou moeten weten
Wat een ellende daar zegquote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
Hier blijft de ellende rond Valencia overal natuurlijk het gesprek van de dag. Inmiddels komt de solidariteit goed op gang, overal worden acties opgezet om voedsel en zo op te halen en naar het rampgebied te brengen. Alle lokale politiediensten, ook die van mijn gemeente, leveren agenten om mee te helpen in het gebied zelf.
De stad (en voorsteden) is grotendeels onbereikbaar vanuit deze kant dus het wordt afgeraden om die kant op te gaan tenzij je echt tot de hulptroepen behoort. Het herstellen van de HSL-trajecten gaat naar verwachting zo'n twee weken duren, dat van de regionale treinen nog maanden. Veel bruggen zijn ingestort en ook stukken snelweg zijn zeer zwaar beschadigd. Er worden ook nog veel mensen vermist.
Ja, het zal wel even duren voordat alles weer als vanouds is. Gelukkig heeft Spanje meestal wel een beter ontwikkelde infrastructuur dan Nederland of België, dus met een beetje geluk is er snel weer een goede basis beschikbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
Hier blijft de ellende rond Valencia overal natuurlijk het gesprek van de dag. Inmiddels komt de solidariteit goed op gang, overal worden acties opgezet om voedsel en zo op te halen en naar het rampgebied te brengen. Alle lokale politiediensten, ook die van mijn gemeente, leveren agenten om mee te helpen in het gebied zelf.
De stad (en voorsteden) is grotendeels onbereikbaar vanuit deze kant dus het wordt afgeraden om die kant op te gaan tenzij je echt tot de hulptroepen behoort. Het herstellen van de HSL-trajecten gaat naar verwachting zo'n twee weken duren, dat van de regionale treinen nog maanden. Veel bruggen zijn ingestort en ook stukken snelweg zijn zeer zwaar beschadigd. Er worden ook nog veel mensen vermist.
Het zijn nogal aantallen. 6000 militairen, 5000 nationale agenten naar Valencia, meer dan 200 doden, duizenden vrijwilligers om te helpen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |