417 naar 1040ish, mwooahquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op Kink worden de Beasties gelukkig niet gecanceld
God Ate My Homeworkquote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jullie een bandnaam zouden moeten verzinnen wat zou het dan worden?
Vanwaar?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op Kink worden de Beasties gelukkig niet gecanceld
Had aanvankelijk niet naar de positie van vorig jaar gekekenquote:
Wel een andere categorie dan Smash Mouth, Bloodhound Gang etc maar wel vrij kut jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fall Out Boy is ook wel beetje kleuterrock
Dan ben ik graag een kleuterquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fall Out Boy is ook wel beetje kleuterrock
Ja is ook wel de muziek die veel gedraaid werd in de emo tentjes waar ik ging stappen rond m'n 18e. Samen met My Chemical Romance, Panic! At The Disco en Scissor Sisters enzo. Dan heb je er toch herinneringen aan en vind je het in ieder geval niet helemaal kutquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ja, dit noem ik wel al jaren pubermeisjesmuziek. Nu zijn die pubermeisjes midden 30, maar goed, de herinnering blijft.
Elke keer deze mededeling als er een toffe alternatieve plaat voorbij komt is wel een beetje een domperquote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is ook flink weggezakt zeg
In de tweede week doen we dat niet meer.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Elke keer deze mededeling als er een toffe alternatieve plaat voorbij komt is wel een beetje een domper
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef Tussle266 het volgende:
Er komt zo een liedje van Lenny, daar reken je ook niet op.
@ok01quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel klaar met Lenny Kravitz.
Nu pas?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel klaar met Lenny Kravitz.
Die is foetsie ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:23 schreef PippenScottie het volgende:
Ik begin me een beetje zorgen te maken om Grant Lee Buffalo. Ik vrees dat Fuzzy ons is ontvallen
Kak, ik zie t en ik miste zequote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Best wel wat @:Poppejans1.4 plaatjes vandaag:)
Hup, ga weer strandjutten jijquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:24 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Kak, ik zie t en ik miste ze
Die poep vakantie ook pff...
Ik denk dat Corton nog even invalt en een half uur CHVRCHES gaat draaienquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet zo even vergaderen. Dus er zal zo wel een stemplaatje aankomen.
Met de kanttekening dat die vorig jaar enorm hoog stond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:35 schreef Tussle266 het volgende:
Voor we het vergeten: week eerder.
Wel raar om dan middenin te beginnenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind het altijd een teleurstelling als niet heel Disintegration wordt gedraaid. Gewoon, uit principe
Zit nu ook terug te kijken wat ik tijdens vergadering allemaal gemist heb. Zie toch wel wat fijne plaatjes staanquote:
Neuh. Ze was gewoon heel kort, om even wat door te bespreken en om te zorgen dat aligned zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:09 schreef PippenScottie het volgende:
Waren het “this could have been an e-mail” vergaderingen?
Projectgroep vergadering en incrowd lekker afgeven op collega'squote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:09 schreef PippenScottie het volgende:
Waren het “this could have been an e-mail” vergaderingen?
Ook op de Lokerse Feesten vorig jaarquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze sloten af met Universal joh
Ging dit over Een Grote Ontsnapping?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk voor @:Gretzl dat The Strokes een zangeres hebben genomen voor dit nummertje
Relatief nieuw nummer, maar wel ten onrechte, deze hoort op 200 ofzoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Hoezo verdubbelt deze ineens de notering dan?
Voorgaande edities op respectievelijk 610, 418 en 504 gestaan en toch ook wel een typische KINK-band, dan zakt het plots wel heel erg weg. Ik vind het bijzonderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relatief nieuw nummer, maar wel ten onrechte, deze hoort op 200 ofzo
Lenny wordt hier al de hele week gedistquote:
Ik heb elke week een vergadering van een uur met collega’s waar we een beetje ouwehoeren over van alles en als het echt moet vijf minuten over werk. Hoogtepunt van de week.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Projectgroep vergadering en incrowd lekker afgeven op collega's
Zou Chances ook graag nog eens in zo'n toplijst terugvinden, maar dat lijkt me ijdele hoopquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n Wires is toch waar je het voor doet. Die ene notering van die ene band die je ten onrechte eigenlijk nooit meer hoort.
14:10 was American Womanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lenny wordt hier al de hele week gedist![]()
Ik weet niet meer welke het was. Hij komt vaak langs dit jaar
Volgens mij was het bij American Woman. Dat is ook niet bepaald z'n beste nummerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij American Woman. Dat is ook niet bepaald z'n beste nummer
Te vaak voor een station dat pretendeert alternatief te zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja dat zijn de leukere vergaderingen. Wij hebben ook de wat ga je dit weekend doen vergadering op vrijdagquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb elke week een vergadering van een uur met collega’s waar we een beetje ouwehoeren over van alles en als het echt moet vijf minuten over werk. Hoogtepunt van de week.
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat zijn de leukere vergaderingen. Wij hebben ook de wat ga je dit weekend doen vergadering op vrijdag
Kink is ook alternatief, maar dan net even andersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Te vaak voor een station dat pretendeert alternatief te zijn
Ze hebben dit jaar veel meer mainstream nummers toegevoegd aan de lijst waar je op kon stemmenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze lijst heeft toch wel veel muziek die ik er niet in zou verwachten. Dit is dus de eerste keer dat ik het luister, is dat altijd al zo geweest?
Ja dan voeg je bv. een hangmat toe als Teams achtergrondfoto tijdens de vergaderingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?
Ik zou een heel alter ego bedenken jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?
Alleen omdat het Faith No More isquote:
Rotterdamse Taxi Centrale?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat als mensen vragen oh muis wat je doen dit weekend? Dat ik uitgebreid zou vertellen over mijn RTC en Sims avonturen
Het is oprecht wel tof mits je op een doordeweekse dag buiten de vakantie gaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
RollerCoasterTycoonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rotterdamse Taxi Centrale?
Nog maar twee uurtjes nu, dat valt nog alleszins mee voor een openingsdag van een attractie voor de hele familie met een oké, maar niet geweldige, capaciteit!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4 uur in de rij staan antigenot.
Net ontdekt dat de tags in de lijst zoals ie gepubliceerd wordt op de website wel gewoon kloppen. Het is enkel de app waar er een boel willekeur (random foutjes) in metadata staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:26 schreef Gretzl het volgende:
Snap het niet dat Kink zo slordig is met de metadata? Dat ze bij bandjes die met 'The' beginnen (soms) een alternatieve spelling hanteren kan ik nog mee inkomen. Al zijn ze daar weinig consequent in deze editie. Maar bij songtitels ga je toch niet specifiek lidwoorden weglaten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik pak mijn heksenketel om mannen op te offeren. No biggie. Het liefst exen dat wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep. 11 november is heilig bij ons.
Als er kinderen vanavond komen trick or treaten pak ik hun snoep af.
Nee, eigenlijk nooit iets mee gehad. Al vind ik pompoensoep wel erg lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep.
Zie hier veel pareltjes tussen staan die ik gemist hebquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net ontdekt dat de tags in de lijst zoals ie gepubliceerd wordt op de website wel gewoon kloppen. Het is enkel de app waar er een boel willekeur (random foutjes) in metadata staan.
Voorbeeld:
The Roots en A Tribe Called Quest
Maar bij alle andere 'The' bandjes ontbreekt dan weer het lidwoord. Snap niet waar dit aan ligt, komt een beetje slordig over zo.
En de app denkt dus dat Jimi Hendrix een nummer heeft geschreven dat Wind Cries Mary heet, terwijl het op de website wel gewoon correct staat. Vaag
Niet iets om je écht druk om te maken, maar verwacht dit niet van een serieuze radiozender.
[ afbeelding ]
Gisteren deden ze bij ons in de straat een rondje trick or treaten. M'n zusje had toegezegd dat ze hier wel langs mochten komen. Drie keer raden wie er hier niet thuis was gisteravond?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep. 11 november is heilig bij ons.
Als er kinderen vanavond komen trick or treaten pak ik hun snoep af.
En dat als fervent RCT-speler?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Weet je wat het compleet zou maken? CHVRCHESquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Prima lijstdag vandaag toch wel:)
Note to self..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pak mijn heksenketel om mannen op te offeren. No biggie. Het liefst exen dat wel.
Ik ben zelf niet zo gek om in een attractie te zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dat als fervent RCT-speler?![]()
![]()
Tijd om daar verandering in te brengen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ook nooit een hele aflevering gezien, maar ken de soundtracks wel vrij goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dan weer nog nooit Twin Peaks gezien
De beste dag tot nu doe toch wel. Gelukkig heb je vanavond nog een kans om die parels opnieuw te horenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zie hier veel pareltjes tussen staan die ik gemist heb
Wss de voornaamste reden dat ik de laatste 2 decennia nauwelijks meer in pretparken ben geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4 uur in de rij staan antigenot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Ooohhh, heerlijk! Ga er over een paar weken weer heen, zin in!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
In juni wel in phantasialand geweest, dat was wel leuk
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wss de voornaamste reden dat ik de laatste 2 decennia nauwelijks meer in pretparken ben geweestOp zich ben ik gek op achtbanen maar ik vind een uur wachten voor 2 minuutjes adrenaline een beetje een kutverhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik dus niet in geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ooohhh, heerlijk! Ga er over een paar weken weer heen, zin in!
Mijn favoriete achtbaan staat daar, Taron![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ze nu op Spotify te luisterenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De beste dag tot nu doe toch wel. Gelukkig heb je vanavond nog een kans om die parels opnieuw te horen
Tsja, had dit liever anders gezien. Ze zouden het eens moeten proberen zonder keuzelijst, dat is toch het eerlijkst. En als ze dat niet willen (wat vanuit praktisch oogpunt te begrijpen is), dan iig mensen de vrijheid geven om 55 vrije keuzes toe te voegen. Dan wel een max. instellen per artiest, anders is het lijstje niet geldig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar veel meer mainstream nummers toegevoegd aan de lijst waar je op kon stemmen
Je hebt wat gemist, hoor! Heerlijk snel, alle kanten op smijten, zonder per se heel intens te worden. Daar zou ik een hele dag in kunnen zitten zonder misselijk te wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet in geweestWel in een heleboel andere achtbanen
Was bijna vergeten dat ik op m'n 16-17e ook een HIM-fase heb gehadquote:
Ik keek erna en dacht neuh.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, hoor! Heerlijk snel, alle kanten op smijten, zonder per se heel intens te worden. Daar zou ik een hele dag in kunnen zitten zonder misselijk te worden
Lies gaat vast wel komenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wat het compleet zou maken? CHVRCHES
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
HIM. Dat is bijna HAIM.
Dus nu niet meer klagen, muis
En anders doen ze die titel eer aan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lies gaat vast wel komen
Smash Mouth antigenot. Zag laatst weer een keer Vanilla Sky. Over goede soundtracks gesproken. Even afsluiten met Ladies and Gentlemen We're Floating In Space van Spiritualizedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ook een goede soundtrack heeft? De Shrek films
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:02 schreef Berkery het volgende:
Die knakker van HIM heb ik nog live gezien dit jaar
Ja, het was echt een familie-uitjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ook
En heb jullie ook gezien in de Mc Donalds toen
Geweldige 90s klassieker jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Smash Mouth antigenot. Zag laatst weer een keer Vanilla Sky. Over goede soundtracks gesproken. Even afsluiten met Ladies and Gentlemen We're Floating In Space van Spiritualized
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Meer een plaatje voor een dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Liesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor chvrches genoemd worden
Denk dat die zelfs bij Kink 90's niet op de playlist staatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geweldige 90s klassieker ja![]()
Helaas kennen ze hem niet bij Kink
[ afbeelding ]
6 december komt ze met haar solo plaatquote:
Dan moet je denk ik toch echt even de noodband startenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:09 schreef Berkery het volgende:
Lekkere synthesizer-muur, maar ik hoor toch liever Get Out
En ze is voorprogramma van London Grammar komende zondag in de ZIggo (ben helaas al bij een ander concert)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
6 december komt ze met haar solo plaat
Oeh tof wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En ze is voorprogramma van London Grammar komende zondag in de ZIggo (ben helaas al bij een ander concert)
[ afbeelding ]
Ach ja, ik heb bij Chvrches ook zoveel andere favorieten die ik eigenlijk nog beter vind dan Lies. Maar fijn dat ze consolideren in de lijstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:09 schreef Berkery het volgende:
Lekkere synthesizer-muur, maar ik hoor toch liever Get Out
Kan ik me voorstellen. Dan doe je er vooral goed aan om de optredens in de megazalen te vermijden. Een kleiner concert in een venue als Ekko of Merleyn (capaciteit ca. 300) kun je dan mss nog wel eens overwegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh tof wel.
Ik heb zelf een beetje moeite met het bijwonen van concerten, iets teveel mensen.
Echt? Toch wel Top250 allertijden hierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit een onprettig nummer
Het werkt ontzettend op mijn zenuwenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt? Toch wel Top250 allertijden hier
Nou niet verwachten van Radio DJ's dat ze verstand hebben van muziekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk die DJ spreeks maar een klavecimbel is geen orgel
Ik zou niet blijven wacht op Adidas.. Die is wel wegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Stomme lijstloos geluister
Ik heb nu zoveel doorstaan dat ik wel 1x KoRn verdien onderhand hoor
Ik zit al weken in ondraaglijke spanning wanneer Breezeblocks komtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat we Alt-J ook elk moment kunnen krijgen nu?
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)quote:
Na The National vorig jaar heb ik het idee dat jij hebt ontdekt dat Bart Arens chantabel is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)
[ afbeelding ]
Zouden nog 3x kunnen komen. Als we kijken naar vorig jaar in ieder gevalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat we Alt-J ook elk moment kunnen krijgen nu?
*Kuch*quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Stomme lijstloos geluister
Ik heb nu zoveel doorstaan dat ik wel 1x KoRn verdien onderhand hoor
Haha, ik dacht dus dat we het vooral aan Leo en Paul Rabbering te danken hadden dat ze toe werden gevoegd aan de keuzelijst. Maar kan het exacte moment niet herinneren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na The National vorig jaar heb ik het idee dat jij hebt ontdekt dat Bart Arens chantabel is.
Dus ik geloof je zonder meer
Het momentum voor Arcade Fire ligt ook lijstjestechnisch al wel even achter ons. Helaas..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)
[ afbeelding ]
Sinds het nieuws van hun reünie ben ik ze wat meer gaan waarderen, maar blijf toch meer fan van Blurquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:34 schreef Berkery het volgende:
Ik ben best wel een Britpopper, maar Oasis, naah.
Risky google search van de dag?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chasey is ondertussen al bijna 53
Geen Google search met werklaptopquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Risky google search van de dag?
Ik zat laatst in een meeting waarbij een collega een scherm deelde en we konden zien wat er op zijn andere tabje stond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Google search met werklaptop
En mevrouw Guðmundsdóttir wordt komende maand alweer 59quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chasey is ondertussen al bijna 53
Als ik een meeting heb waarbij ik toch echt moet presenteren, gooi ik toch wel echt even de webbrowser dichtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een meeting waarbij een collega een scherm deelde en we konden zien wat er op zijn andere tabje stond.
Dat was supergenant, want hij had het zelf niet door. En het was ook niet dat we met directe collega’s waren en hem konden afzeiken, dit was voor een serieus publiek.
Nou ja, weer een collega die ik niet meer serieus kan nemen. Dit was niet de collega van de furry convention
Ik gebruik mijn werklaptop echt alleen voor werk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik een meeting heb waarbij ik toch echt moet presenteren, gooi ik toch wel echt even de webbrowser dicht
Komen zo dus. Das ook één van de Vanilla Sky soundtrack:)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:50 schreef Gretzl het volgende:
Meerdere IJslandse artiesten vandaag, maar de grootste bazenband uit Reykjavík is niet echt een graag geziene gast op Kink![]()
![]()
[ afbeelding ]
He’s a witch! Burn him, BURN HIMquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:50 schreef Gretzl het volgende:
Meerdere IJslandse artiesten vandaag, maar de grootste bazenband uit Reykjavík is niet echt een graag geziene gast op Kink![]()
![]()
[ afbeelding ]
Welke van Björk heb ik gemist?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:47 schreef PippenScottie het volgende:
@:poppejans1.4
Geen Korn, maar is Bjork ook goed?
Was dit de The Veils fan dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een meeting waarbij een collega een scherm deelde en we konden zien wat er op zijn andere tabje stond.
Dat was supergenant, want hij had het zelf niet door. En het was ook niet dat we met directe collega’s waren en hem konden afzeiken, dit was voor een serieus publiek.
Nou ja, weer een collega die ik niet meer serieus kan nemen. Dit was niet de collega van de furry convention
Nope. Wel leuk om collega’s tot één dimensie te reducerenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was dit de The Veils fan dan?
Whahahaha op #993quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:50 schreef Gretzl het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hyperballadquote:
Stagiair die de site moet updaten en er om 5 uur genoeg van heeftquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Whahahaha op #993
Alsof je het over de duivel hebt
Voor de komende uren is de lijst al verklapt trouwens. Waarom doen ze dat toch steeds?![]()
Of de middagstagiair vindt lijstloos maar stomquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Stagiair die de site moet updaten en er om 5 uur genoeg van heeft
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:49 schreef Gretzl het volgende:
Paramore goden![]()
Hayley Williams engel![]()
Wanneer Paramore met meerdere songs in de Top 2000?Dit jaar 3 tracks 1x gedraaid op 2, dus voor het eerst is er een minimale kans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
Heb je al bijna een nieuwe update met de nummers van vandaag? Dan kan ik weer gaan vinkenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:12 schreef Hamlapjes het volgende:
De lijst heeft ook maar vast de update weer gekregen!
Veel platen vandaag die flinke klappen hebben gekregen, zeg
En ik ben vast voorzichtig begonnen met de mogelijke uitvallers te zoeken met de lijst van vorig jaar erbij. Hoop morgen daar al wat over te kunnen zeggen!
Voor 2030 zou het moeten lukkenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit jaar 3 tracks 1x gedraaid op 2, dus voor het eerst is er een minimale kans.
Die andere zijn van eerder begrijp ik hieruit toch? Dat maakt de kans dat er eentje de keuzelijst haalt iets groter.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Voor 2030 zou het moeten lukken [ afbeelding ]
Ain't It Fun en Still Into You zijn dit jaar gedraaid, de rest eerderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Die andere zijn van eerder begrijp ik hieruit toch? Dat maakt de kans dat er eentje de keuzelijst haalt iets groter.
Komt er zo aan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb je al bijna een nieuwe update met de nummers van vandaag? Dan kan ik weer gaan vinken [ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
En zoals ik gisteren al een beetje beloofde, heb ik eens gekeken welke nummers eruit kunnen zijn gevallen. We hebben tot nu toe 140 nieuwe noteringen, dus dat betekent ook een boel uitvallers. Uit de onderste 300 van vorig jaar hebben we tot nu toe de volgende platen nog niet gehoord (als ik het goed heb bijgehouden):Oef, daar staat wel allerlei moois tussen. Yellowcard staat er denk ik maar 1 keer in sowieso, zou doodzonde zijn als die helemaal verdwijnen. Van Muse en Paramore staan er nog wel meer platen in maar dit zijn wel zo ongeveer hun beste. Verder goeie shit van Limp Bizkit, Alien Ant Farm, Biffy Clyro en Blossoms. Die van Keane blijft ook mooi maar past gevoelsmatig niet helemaal in de lijst, dus geen ramp als die eruit zou vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben wel een Disturbedje gedaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ook nooit een hele aflevering gezien, maar ken de soundtracks wel vrij goed
In het derde seizoen zat ook wel een episch nummer van Chromatics![]()
Bekijk deze YouTube-video
Toen de eerste lockdown voorbij was en ik voor het eerst weer als een normaal mens een wandeling maakte, kwam er ergens uit een huis keihard Into The Great Wide Open schallen. Toen voelde ik hem wel. Maar dat zal vast niet de massareden zijn.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar komt die Tom Petty adoratie toch vandaan? Ik. vind het geen vervelende muziek, maar meeeh, het onderscheidt ook niet echt
Heb hetzelfde, snap de Springsteen fandom ook niet helemaalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:26 schreef PippenScottie het volgende:
Waar komt die Tom Petty adoratie toch vandaan? Ik. vind het geen vervelende muziek, maar meeeh, het onderscheidt ook niet echt
Heb je hem wel eens live gezien?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:43 schreef ok01 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, snap de Springsteen fandom ook niet helemaal
Een van de 38 nummers van mijn alternatieve-lijstjes-analyse!quote:
Ben geen Sufjan-fan, maar deze heeft het toch wel. Het zin-in- het-leven gevoelquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een van de 38 nummers van mijn alternatieve-lijstjes-analyse!
Ik vind het zelf eerlijk gezegd een van de mindere, maar soit.
Dat niet, misschien dat dat zijn appeal wel verklaartquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb je hem wel eens live gezien?
Precies, deze vind ik wel heel mooi.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ben geen Sufjan-fan, maar deze heeft het toch wel. Het zin-in- het-leven gevoel
Een heel eigen draai gegeven aan het origineel van Neil Young ja. Toch kan ik die uitvoering zelf wel hebben, zal door de stem van Ruth en het genre komen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben wel een Disturbedje gedaan
Zeker een van de hoogtepunten van dag 4quote:
Vergeleken met de noteringen in de Snob 2000 (en vergelijkbare lijsten) komt Sufjan hier wel ontzettend bekaaid van af. Snap het niet helemaal. Krijgt de gemiddelde Kink luisteraar zo snel jeuk van zijn weelderige indie folk/pop?quote:
Ze horen het nooit dus kennen het niet en zijn vaak meer gitaar-georiënteerd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Vergeleken met de noteringen in de Snob 2000 (en vergelijkbare lijsten) komt Sufjan hier wel ontzettend bekaaid van af. Snap het niet helemaal. Krijgt de gemiddelde Kink luisteraar zo snel jeuk van zijn weelderige indie folk/pop?
Ik dacht dat Sound of Silence van Simon en Garfunkel was. Ik vind die versie overigens niet beter dan van Disturbed, het klinkt zo doodsquote:Op vrijdag 1 november 2024 02:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een heel eigen draai gegeven aan het origineel van Neil Young ja. Toch kan ik die uitvoering zelf wel hebben, zal door de stem van Ruth en het genre komen.
Disturbed daarentegen hebben een irritante zanger en zitten in een speciale genrehokje waar ik vrij weinig mee heb
Mr. Sybjequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu een nummer over de cavia van Jelle.
Ff Kraak de Kluis nieuw leven inroepen. Dat belspelletje van het oude Radio 10 Goldquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:11 schreef Tussle266 het volgende:
Zou Venema al op een veilige plek in Zeist zijn ondergebracht?
Ja dat de beste, Closer, er dan niet eens in staatquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kings of Leon heb ik ook wel gehoord inmiddels. Tenzij Closer of Molly’s Chamber nog komt
Vorig jaar had ze ook al 3 noteringenquote:
Maar deze staat nog hoger dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vorig jaar had ze ook al 3 noteringen
Sinead? Die stond volgens mij 100 plekken lager.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar deze staat nog hoger dan vorig jaar.
885 vorig jaar iddquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:31 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sinead? Die stond volgens mij 100 plekken lager.
Zoals ik zei, die is foetsiequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:35 schreef PippenScottie het volgende:
Present.
Straks een lange autorit met de familie, dus mooie kans om de Pippies muzikaal een beetje op te voeden.
Ik hoop tegen beter weten in nog steeds op Fuzzy
Ik vind deze maar zozo eigenlijkquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:38 schreef Tussle266 het volgende:
Niet perse de beste, maar wel een kleine hoezee op de vrijdagochtend hoor.
Ze hebben zeker beter, maar hij valt nu wel lekker eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind deze maar zozo eigenlijk
Ik heb nu de woordgrap pas doorquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, die is foetsie
Ik maak me dan weer zorgen om Stone Roses. -2 is toch zondequote:Op vrijdag 1 november 2024 08:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb nu de woordgrap pas door![]()
Ik begin me inmiddels namens de fans ook zorgen te maken om Korn. Als Falling away from me niet snel komt zijn die ongenadig hard uit de lijst gekukeld
Je moet wachten tot de betere!quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Manmanman dit moet wel de allerberoerdste Lenny in de lijst zijn
Zoals gezegd, KINK-mastodont sinds dag 1quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit best een mooi nummer, maar dit is toch geen Kinkmuziek?
Zeker, maar dit was SkyRadio Lenny.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zoals gezegd, KINK-mastodont sinds dag 1
NBT? Coldplay? Flemming? Maggie MacNeal?quote:
Straks kijg je gelukkig Spinvisquote:Op vrijdag 1 november 2024 08:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Die heeft Kink aandelen
Man, wat lijkt er een hoop lekkers uit de lijst verdwenen
Jacques Brel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
NBT? Coldplay? Flemming? Maggie MacNeal?
Brings back some good memories idd.quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:01 schreef PippenScottie het volgende:
Alles van Offsprings Smash is wel fijn
Op geen stukken na. Die cover van American Woman is nog veel beroerder want cover en ook nog eens een beroerde cover maar volgens mij was die al geweest. Ik hou die lijst verder niet bij maar kan me de opluchting nog voor de geest krijgen bij het besef dat we die nu een paar dagen niet meer te horen zouden krijgen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 08:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Manmanman dit moet wel de allerberoerdste Lenny in de lijst zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |