Geweldige 90s klassieker jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:59 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Smash Mouth antigenot. Zag laatst weer een keer Vanilla Sky. Over goede soundtracks gesproken. Even afsluiten met Ladies and Gentlemen We're Floating In Space van Spiritualized
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Meer een plaatje voor een dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dukes of Hazzard in the classroom
Liesquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoor chvrches genoemd worden
Denk dat die zelfs bij Kink 90's niet op de playlist staatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geweldige 90s klassieker ja![]()
Helaas kennen ze hem niet bij Kink
[ afbeelding ]
6 december komt ze met haar solo plaatquote:
Dan moet je denk ik toch echt even de noodband startenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:09 schreef Berkery het volgende:
Lekkere synthesizer-muur, maar ik hoor toch liever Get Out
En ze is voorprogramma van London Grammar komende zondag in de ZIggo (ben helaas al bij een ander concert)quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
6 december komt ze met haar solo plaat
Oeh tof wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
En ze is voorprogramma van London Grammar komende zondag in de ZIggo (ben helaas al bij een ander concert)
[ afbeelding ]
Ach ja, ik heb bij Chvrches ook zoveel andere favorieten die ik eigenlijk nog beter vind dan Lies. Maar fijn dat ze consolideren in de lijstquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:09 schreef Berkery het volgende:
Lekkere synthesizer-muur, maar ik hoor toch liever Get Out
Kan ik me voorstellen. Dan doe je er vooral goed aan om de optredens in de megazalen te vermijden. Een kleiner concert in een venue als Ekko of Merleyn (capaciteit ca. 300) kun je dan mss nog wel eens overwegen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh tof wel.
Ik heb zelf een beetje moeite met het bijwonen van concerten, iets teveel mensen.
Echt? Toch wel Top250 allertijden hierquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit een onprettig nummer
Het werkt ontzettend op mijn zenuwenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt? Toch wel Top250 allertijden hier
Nou niet verwachten van Radio DJ's dat ze verstand hebben van muziekquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Leuk die DJ spreeks maar een klavecimbel is geen orgel
Ik zou niet blijven wacht op Adidas.. Die is wel wegquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Stomme lijstloos geluister
Ik heb nu zoveel doorstaan dat ik wel 1x KoRn verdien onderhand hoor
Ik zit al weken in ondraaglijke spanning wanneer Breezeblocks komtquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat we Alt-J ook elk moment kunnen krijgen nu?
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)quote:
Na The National vorig jaar heb ik het idee dat jij hebt ontdekt dat Bart Arens chantabel is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)
[ afbeelding ]
Zouden nog 3x kunnen komen. Als we kijken naar vorig jaar in ieder gevalquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Denk dat we Alt-J ook elk moment kunnen krijgen nu?
*Kuch*quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:23 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Stomme lijstloos geluister
Ik heb nu zoveel doorstaan dat ik wel 1x KoRn verdien onderhand hoor
Haha, ik dacht dus dat we het vooral aan Leo en Paul Rabbering te danken hadden dat ze toe werden gevoegd aan de keuzelijst. Maar kan het exacte moment niet herinneren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:28 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Na The National vorig jaar heb ik het idee dat jij hebt ontdekt dat Bart Arens chantabel is.
Dus ik geloof je zonder meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het momentum voor Arcade Fire ligt ook lijstjestechnisch al wel even achter ons. Helaas..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:26 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat ene hitje van Arcade Fire dat dit jaar gaat debuteren in de Top 2000 (heb zo'n onderbuikgevoel dat de stemacties nu wel succes gaan hebben)
[ afbeelding ]
Sinds het nieuws van hun reünie ben ik ze wat meer gaan waarderen, maar blijf toch meer fan van Blurquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:34 schreef Berkery het volgende:
Ik ben best wel een Britpopper, maar Oasis, naah.
Risky google search van de dag?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Chasey is ondertussen al bijna 53
Geen Google search met werklaptopquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Risky google search van de dag?
Ik zat laatst in een meeting waarbij een collega een scherm deelde en we konden zien wat er op zijn andere tabje stond.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:44 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen Google search met werklaptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |