Rotterdamse Taxi Centrale?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat als mensen vragen oh muis wat je doen dit weekend? Dat ik uitgebreid zou vertellen over mijn RTC en Sims avonturen
Het is oprecht wel tof mits je op een doordeweekse dag buiten de vakantie gaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
RollerCoasterTycoonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Rotterdamse Taxi Centrale?
Nog maar twee uurtjes nu, dat valt nog alleszins mee voor een openingsdag van een attractie voor de hele familie met een oké, maar niet geweldige, capaciteit!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4 uur in de rij staan antigenot.
Net ontdekt dat de tags in de lijst zoals ie gepubliceerd wordt op de website wel gewoon kloppen. Het is enkel de app waar er een boel willekeur (random foutjes) in metadata staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:26 schreef Gretzl het volgende:
Snap het niet dat Kink zo slordig is met de metadata? Dat ze bij bandjes die met 'The' beginnen (soms) een alternatieve spelling hanteren kan ik nog mee inkomen. Al zijn ze daar weinig consequent in deze editie. Maar bij songtitels ga je toch niet specifiek lidwoorden weglaten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik pak mijn heksenketel om mannen op te offeren. No biggie. Het liefst exen dat wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep. 11 november is heilig bij ons.
Als er kinderen vanavond komen trick or treaten pak ik hun snoep af.
Nee, eigenlijk nooit iets mee gehad. Al vind ik pompoensoep wel erg lekkerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep.
Zie hier veel pareltjes tussen staan die ik gemist hebquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Net ontdekt dat de tags in de lijst zoals ie gepubliceerd wordt op de website wel gewoon kloppen. Het is enkel de app waar er een boel willekeur (random foutjes) in metadata staan.
Voorbeeld:
The Roots en A Tribe Called Quest
Maar bij alle andere 'The' bandjes ontbreekt dan weer het lidwoord. Snap niet waar dit aan ligt, komt een beetje slordig over zo.
En de app denkt dus dat Jimi Hendrix een nummer heeft geschreven dat Wind Cries Mary heet, terwijl het op de website wel gewoon correct staat. Vaag
Niet iets om je écht druk om te maken, maar verwacht dit niet van een serieuze radiozender.
[ afbeelding ]
Gisteren deden ze bij ons in de straat een rondje trick or treaten. M'n zusje had toegezegd dat ze hier wel langs mochten komen. Drie keer raden wie er hier niet thuis was gisteravond?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef PippenScottie het volgende:
Doen jullie iets Halloweenerigs eigenlijk? Ik eet nog niet eens pompoensoep. 11 november is heilig bij ons.
Als er kinderen vanavond komen trick or treaten pak ik hun snoep af.
En dat als fervent RCT-speler?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest
Weet je wat het compleet zou maken? CHVRCHESquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Prima lijstdag vandaag toch wel:)
Note to self..quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik pak mijn heksenketel om mannen op te offeren. No biggie. Het liefst exen dat wel.
Ik ben zelf niet zo gek om in een attractie te zittenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En dat als fervent RCT-speler?![]()
![]()
Tijd om daar verandering in te brengen dan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ook nooit een hele aflevering gezien, maar ken de soundtracks wel vrij goedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dan weer nog nooit Twin Peaks gezien
De beste dag tot nu doe toch wel. Gelukkig heb je vanavond nog een kans om die parels opnieuw te horenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:42 schreef ok01 het volgende:
[..]
Zie hier veel pareltjes tussen staan die ik gemist heb
Wss de voornaamste reden dat ik de laatste 2 decennia nauwelijks meer in pretparken ben geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
4 uur in de rij staan antigenot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ooohhh, heerlijk! Ga er over een paar weken weer heen, zin in!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
In juni wel in phantasialand geweest, dat was wel leuk
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wss de voornaamste reden dat ik de laatste 2 decennia nauwelijks meer in pretparken ben geweestOp zich ben ik gek op achtbanen maar ik vind een uur wachten voor 2 minuutjes adrenaline een beetje een kutverhouding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ben ik dus niet in geweestquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ooohhh, heerlijk! Ga er over een paar weken weer heen, zin in!
Mijn favoriete achtbaan staat daar, Taron![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit ze nu op Spotify te luisterenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:49 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De beste dag tot nu doe toch wel. Gelukkig heb je vanavond nog een kans om die parels opnieuw te horen
Tsja, had dit liever anders gezien. Ze zouden het eens moeten proberen zonder keuzelijst, dat is toch het eerlijkst. En als ze dat niet willen (wat vanuit praktisch oogpunt te begrijpen is), dan iig mensen de vrijheid geven om 55 vrije keuzes toe te voegen. Dan wel een max. instellen per artiest, anders is het lijstje niet geldig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar veel meer mainstream nummers toegevoegd aan de lijst waar je op kon stemmen
Je hebt wat gemist, hoor! Heerlijk snel, alle kanten op smijten, zonder per se heel intens te worden. Daar zou ik een hele dag in kunnen zitten zonder misselijk te wordenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar ben ik dus niet in geweestWel in een heleboel andere achtbanen
Was bijna vergeten dat ik op m'n 16-17e ook een HIM-fase heb gehadquote:
Ik keek erna en dacht neuh.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist, hoor! Heerlijk snel, alle kanten op smijten, zonder per se heel intens te worden. Daar zou ik een hele dag in kunnen zitten zonder misselijk te worden
Lies gaat vast wel komenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wat het compleet zou maken? CHVRCHES
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:56 schreef PippenScottie het volgende:
HIM. Dat is bijna HAIM.
Dus nu niet meer klagen, muis
En anders doen ze die titel eer aan!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Lies gaat vast wel komen
Smash Mouth antigenot. Zag laatst weer een keer Vanilla Sky. Over goede soundtracks gesproken. Even afsluiten met Ladies and Gentlemen We're Floating In Space van Spiritualizedquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet je wat ook een goede soundtrack heeft? De Shrek films
Ik ookquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:02 schreef Berkery het volgende:
Die knakker van HIM heb ik nog live gezien dit jaar
Ja, het was echt een familie-uitjequote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:03 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
Ik ook
En heb jullie ook gezien in de Mc Donalds toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |