Voorgaande edities op respectievelijk 610, 418 en 504 gestaan en toch ook wel een typische KINK-band, dan zakt het plots wel heel erg weg. Ik vind het bijzonderquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Relatief nieuw nummer, maar wel ten onrechte, deze hoort op 200 ofzo
Lenny wordt hier al de hele week gedistquote:
Ik heb elke week een vergadering van een uur met collega’s waar we een beetje ouwehoeren over van alles en als het echt moet vijf minuten over werk. Hoogtepunt van de week.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Projectgroep vergadering en incrowd lekker afgeven op collega's
Zou Chances ook graag nog eens in zo'n toplijst terugvinden, maar dat lijkt me ijdele hoopquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo'n Wires is toch waar je het voor doet. Die ene notering van die ene band die je ten onrechte eigenlijk nooit meer hoort.
14:10 was American Womanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lenny wordt hier al de hele week gedist![]()
Ik weet niet meer welke het was. Hij komt vaak langs dit jaar
Volgens mij was het bij American Woman. Dat is ook niet bepaald z'n beste nummerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schandaligquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens mij was het bij American Woman. Dat is ook niet bepaald z'n beste nummer
Te vaak voor een station dat pretendeert alternatief te zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja dat zijn de leukere vergaderingen. Wij hebben ook de wat ga je dit weekend doen vergadering op vrijdagquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb elke week een vergadering van een uur met collega’s waar we een beetje ouwehoeren over van alles en als het echt moet vijf minuten over werk. Hoogtepunt van de week.
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja dat zijn de leukere vergaderingen. Wij hebben ook de wat ga je dit weekend doen vergadering op vrijdag
Kink is ook alternatief, maar dan net even andersquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Te vaak voor een station dat pretendeert alternatief te zijn
Ze hebben dit jaar veel meer mainstream nummers toegevoegd aan de lijst waar je op kon stemmenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze lijst heeft toch wel veel muziek die ik er niet in zou verwachten. Dit is dus de eerste keer dat ik het luister, is dat altijd al zo geweest?
Ja dan voeg je bv. een hangmat toe als Teams achtergrondfoto tijdens de vergaderingquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?
Ik zou een heel alter ego bedenken jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En als je dan niets gaat doet (wat in mijn geval heel vaak het geval is) verzin je dan gewoon iets?
Alleen omdat het Faith No More isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |