Het is in ieder geval duidelijk dat @FlippingCoin geen Voetbal kijkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Näsenbar het volgende:
YES! Een nieuw deel! Dit gaat weer lachen worden
Ouwe reus, luister nou eens. Of iemand nou voetbal of korfbal kijkt, we zijn hier allemaal welkom.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat @:flippingcoin geen Voetbal kijkt.
Hoe kan iemand zo autistisch zijn dat hij de sfeer niet aanvoelt.
Anton Gaaei fans zijn welkom de rest niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ouwe reus, luister nou eens. Of iemand nou voetbal of korfbal kijkt, we zijn hier allemaal welkom.
Wat vind je zo goed aan Gaaei dan maatje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Anton Gaaei fans zijn welkom de rest niet.
Anton
Is gewoon een held die volop er voor gaat, uitgejoeld werd maar gewoon bleef. Beetje zoals ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan Gaaei dan maatje?
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is gewoon een held die volop er voor gaat, uitgejoeld werd maar gewoon bleef. Beetje zoals ik.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Precies, dus Anton Gaaei is wel een beetje mijn voorbeeld
Is wel netjes voor in de gym toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
BAAS![]()
69!!!
@:chevycaprice dit is fucking goated of niet?!!
Bedankt NASENBAR HELD
Absoluut maatje, ik vind het fijn dat jij hier bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is wel netjes voor in de gym toch.
6 keer piepend poortje.quote:
even casual rechter bedreigenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 keer piepend poortje.
Ga maar effekes wisselen Pietertje
Man manSommige mensen
Dat middelvingertje ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
even casual rechter bedreigen
Doodstraf?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat middelvingertje ook![]()
Ja dit is wel een stukje zuurstofverspilling in levende lijve
hey niet mijn rol overnemen wtfquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat middelvingertje ook![]()
Ja dit is wel een stukje zuurstofverspilling in levende lijve
Als je me een beetje kent weet je dat ik tegen de doodstraf ben makkerquote:
Vrij ongeloofwaardig allemaalquote:
Verspil jij ook zuurstof gemarineerde palingquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hey niet mijn rol overnemen wtf
LACIST!!!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:24 schreef Fok-it het volgende:
60 flesjes wegtikken op een dag. Lekker man
mja somsquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verspil jij ook zuurstof gemarineerde paling
Ok Johanquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
steek wel eens kaarsen aan zonder dat dit echt per se nodig is
Goedemorgen Niels. Ik kan wel wennen aan deze zachte temperaturen, wederom ook geen vuiltje aan de lucht. Goede zaken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 04:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
Dankjewel Nielsquote:Op donderdag 31 oktober 2024 04:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedemorgen.
Meteo
Actueel:
Prognose:
Satelliet laatste 6 uur:
[ afbeelding ]
Analyse:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
ING heeft in het derde kwartaal van dit jaar een recordomzet van 5,9 miljard euro geboekt. Wel ziet ING de winst wat dalen en blijft er onderaan de streep 1,8 miljard euro over.
Houdt niet over voor de ING, zeg! Als dat maar goed gaat.
Als dat maar goed gaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 09:39 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik ga nu mijn huis poetsen
Geen idee, ik sliepquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:28 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb jij een beetje heerlijk geslapen?
logisch eigenlijk lmaoquote:
Doe maar even rustig aan maat, geef het lichaam de tijd om de alcohol af te breken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
logisch eigenlijk lmao
ik sliep onrustig broer, iets te diep in het glaasje gekeken gisteravond
nee, gewoon doorgaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe maar even rustig aan maat, geef het lichaam de tijd om de alcohol af te breken.
Mag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nee, gewoon doorgaan
ik ben een man vamoooooooos daleeeeeeee
De beste cleanerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
helemaal toppie
ben goeie cleaner, vraag maar aan geitje @:abid-meher
Is dat hetzelfde als besneden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag kwam ik tot de pijnlijke conclusie dat ik ben geflanderized
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stewards moeten verstand hebben van racen.
ik heb je rug broederquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.
Lukt hem ook nog. Zo sneu 1
Kijk dat flikkertje mijn reacties vegen dan !!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.
Lukt hem ook nog. Zo sneu 1
LEKKER BRO!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb je rug broeder
ik hem een keiharde like gegeven![]()
Ik had wel een quote alert van je maar er stond niks in inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk dat flikkertje mijn reacties vegen dan !!!
Zal wel weer door zo’n triest flikkertje gebeuren jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
denk dat rozevla op vakantie gaat
Huh hij was toch net terug?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
denk dat rozevla op vakantie gaat
India is dat toch?quote:
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.quote:
ok boomerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.
Nee, ik ben van de generatie X, oftewel de patatgeneratie. Patatgeneratie, beste generatie.quote:
De Muppet Show is Brits Niels!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.
En amerikaans.quote:
Ik snap nu jouw voorkeur voor alles wat Amerikaans is.quote:
Wij hebben sinds een tijdje ook een febo in de stadquote:
Huh waar danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wij hebben sinds een tijdje ook een febo in de stad
Waar eerst de score zatquote:
De score, op het plein naast de rabo pinautomaat?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar eerst de score zat
En vanavond volgende week ofzo een kippietegenover de xenos
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De score, op het plein naast de rabo pinautomaat?
Lekker een kano halen na een avondje Boterlapquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalon
Ga je die dronken leegeten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kook je weleens zelf?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalon
Pastaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me dit zo lastig voorstellen.
Wat maak je dan?
Lekker @Ama de hele dag frikandelletjes voeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker maat, paps en mams zijn weg?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik ga even lekker wat spaghetti koken 😁😁😁
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, paps en mams zijn weg?
Loooooseeeer!!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Sad day ik ben geen koraalrif meer
Wat ga jij doen vandaag bro?quote:
Niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Loooooseeeer!!!!
Ik ben gewoon multidisciplinair simcoureur
Goonen, kijken of er iets is om te snoepen en dan beetje chillen. Morgen flink drinken, jij?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ga jij doen vandaag bro?
jij bent een telegramGODquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Sad day ik ben geen koraalrif meer
I don't care.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.ad.nl/show/va(...)inger-2024~ae85bce4/
Wie denken jullie dat er in zitten?
Dat jij in het struisvogelpak zit is dus al bekend.quote:
Iedereen is Halloween aan het vieren in een ander topic. Heb foto's gezien dat ze verkleed achter de computer zitten.quote:
Als wat ga jij maatje? Schildpadpak is goeie maar geen ninja Turtle ik haat ninja turtles.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Sowieso Abid in het schildpadpak en FlippingCoin in het kangaroepak.
Verkleed als seriemoordenaarkangaroequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Sowieso Abid in het schildpadpak en FlippingCoin in het kangaroepak.
Ik ben een nachtmens. Ben nu toch nog verder m'n ritme aan het veraderen. Dinsdagnacht wil ik de Amerikaanse verkiezingen kijken.quote:
Jezus wat is dat ding knap.quote:
echt hequote:
Ik hoop dat het goed gaat maat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het gaat een goede dag worden zo te zien. Aanvraag is in behandeling (50 euro voor een half jaar is wel gortig) nieuwe krabpaal voor de kat en we gaan ergens anders de lenzen uitproberen. Veel veranderingen zo in het jaar waarin alles werd teruggenomen wat van ons was.
Bijzonder goed! Hoe is het met jou vriend?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat maat.
Sowieso de mammoetquote:Op donderdag 31 oktober 2024 23:22 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Als wat ga jij maatje? Schildpadpak is goeie maar geen ninja Turtle ik haat ninja turtles.
ik ga stoppen met drinkenquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:30 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Voor mij eigenlijk ook niet. Wordt drinken vanavond.
Ik wil wel, maar weet het niet.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:32 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
ik ga stoppen met drinken
ik ga gezonder leven
😅quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:40 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar weet het niet.
We zijn vandaag tegenpolen. De dag voelt niet goed zoals Doug ook zegt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bijzonder goed! Hoe is het met jou vriend?
Koop een kattenbakquote:Op vrijdag 1 november 2024 11:48 schreef Rozevla het volgende:
Kat blijft maar in huis pissen en schijten.
Helemaal onderzocht, mankeert niks.
Dan maar inslapen
Jij ook al een racist tegenwoordig?quote:
Vandaag geen goede dag, niet beasted. Hoe gaat het met jou?quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij ook al een racist tegenwoordig?
HAHAHA
Geintje bro. Hoe is het?
Wat een verwend beest.quote:
Wat is er loos?quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Vandaag geen goede dag, niet beasted. Hoe gaat het met jou?
Ik wil gewoon naar huis, maar voel me raar. Ik denk dat ik toe ben aan beetje rust in mijn hoofd of zo? Heb jij dat nooit, dat je gewoon beetje vol zit maar ook nooit echt de rust vindt die je zoekt. Er is altijd wel weer wat? En ik denk dat ik te lang in de stroomversnelling zit van dingen. Eigenlijk wil ik even een beetje rust. Maar dat kan hooguit las volgend jaar maart of zo.quote:
Herken ik wel man. Hoofd helemaal vol. Zoek wat rust in het weekend.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:52 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik wil gewoon naar huis, maar voel me raar. Ik denk dat ik toe ben aan beetje rust in mijn hoofd of zo? Heb jij dat nooit, dat je gewoon beetje vol zit maar ook nooit echt de rust vindt die je zoekt. Er is altijd wel weer wat? En ik denk dat ik te lang in de stroomversnelling zit van dingen. Eigenlijk wil ik even een beetje rust. Maar dat kan hooguit las volgend jaar maart of zo.
Ja ik hoop dat weekend beetje rust kan bieden. Spanning voor nieuwe baan, maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Herken ik wel man. Hoofd helemaal vol. Zoek wat rust in het weekend.
Trouwens je bent GOATED bezig in F1sommige mensen daar hebben dringend een reality check nodig.
Overgangsperiode zijn altijd lastig, heb ik ook. Moet je ff doorheen. Als dat lukt dan komt er weer wat rust.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:57 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat weekend beetje rust kan bieden. Spanning voor nieuwe baan, maar we gaan het zien.
Thanks, ik sta er wat verder van verwijderd dan is het makkelijker neutraal er in te staan.
We gaan er geraken maat. Zo meteen maar eens naar huis fuck it.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Overgangsperiode zijn altijd lastig, heb ik ook. Moet je ff doorheen. Als dat lukt dan komt er weer wat rust.
Binnenkort heeft ie niks meer aan, we spuiten hem dood.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wat een verwend beest.
Ken mensen die onder de plak zitten bij hun vrouw, maar jij bij je kat![]()
Diep triest #katheeftdebroekaan
Jeetje.quote:Op vrijdag 1 november 2024 14:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Binnenkort heeft ie niks meer aan, we spuiten hem dood.
ach kan ergerquote:Op vrijdag 1 november 2024 14:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Binnenkort heeft ie niks meer aan, we spuiten hem dood.
jij bent eenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Rozevla het volgende:
Ik haat dieren.
Neem ze nooit meer in huis![]()
Ja
Dood
Op m’n bord uit de vetvijver
Hij is zeker zeldzaamquote:
ik denk dat het een kiezelsteen isquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is zeker zeldzaam
Eentje uit duizenden!
Moet jij zeggen trekvogelquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is zeker zeldzaam
Eentje uit duizenden!
Ja😱quote:
Het is niet allemaal zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
We zijn vandaag tegenpolen. De dag voelt niet goed zoals Doug ook zegt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoezo deze opmerking? Ik kom hier gewoon om mijn mening te geven. Jij geeft jouw mening, ik de mijne. En ik geef af en toe de feiten weer
Ik snap al wat ze hier bedoeltquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over die laatste zin hardop gelachen.
Nu ook allemaal nog zuur over die 10 seconden straf bij Max. Op basis van paspoort en zo, en dan niet de ballen hebben om naar het oude koeien topic te verwijzen zoals ze altijd graag doen. Over partijdigheid gesproken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik snap al wat ze hier bedoelt
Feiten doen ze namelijk niet aan in F1. 😂
Weer een feestdag waar wij nog nooit van hebben gehoord? Ik heb ook wat extra neut gekocht in het kader van de ijzeren voorraad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wilde een neutje halen in Duitsland, maar die zijn vandaag gesloten lol
toen ik voor de gesloten deur van kaufland stond herinnerde ik mij weer dat er in NRW een feestdag is op 1 novemberquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weer een feestdag waar wij nog nooit van hebben gehoord? Ik heb ook wat extra neut gekocht in het kader van de ijzeren voorraad.
Volgende week is deel 1 van de trinity een feit!
Het ouwe koeientopic kan je ook zelf opzoekenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nu ook allemaal nog zuur over die 10 seconden straf bij Max. Op basis van paspoort en zo, en dan niet de ballen hebben om naar het oude koeien topic te verwijzen zoals ze altijd graag doen. Over partijdigheid gesproken.
Pak ze maar keihard aan met dat rare gedoe steeds.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ouwe koeientopic kan je ook zelf opzoeken
gekke grijze roodstaartenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pak ze maar keihard aan met dat rare gedoe steeds.
Rip zoon John.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zoon john moet eens stoppen met zich te laten zien in dat domme forum waar ze praten over mensen die zsm rondjes proberen te rijden, hij heeft zelf NIKS met dat onderwerp en toch altijd daar posten bah bah
je bent een vriend van mij maar hierdoor ben ik wel zwaar teleurgesteld
Hij heeft goede posts waarin hij me verdedigt. GOATEDquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zoon john moet eens stoppen met zich te laten zien in dat domme forum waar ze praten over mensen die zsm rondjes proberen te rijden, hij heeft zelf NIKS met dat onderwerp en toch altijd daar posten bah bah
heldquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft goede posts waarin hij me verdedigt. GOATED
Die gast is inhoudelijk ijzersterk.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Dankjewel maar stoppen met drinken zal het nooit worden. Fijn dat je je ook zorgen maakt om mijn drankgebruik.quote:
Zoon_Johnquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
?!quote:
Roflmaoquote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben in een restaurant en er stond ergens op een scherm
“Goat cheese”
(lol)
Zo kijken naar Massa is Kassa, die geven het schransen een nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Goat cheese”
(lol)
Wel genomen neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Goat cheese”
(lol)
Baas, laat het je smaken man, smakelijk!quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Goat cheese”
(lol)
quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Goat cheese”
(lol)
ja leg het grapje van Chevy even uitquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
misschien bedoelden ze wel hele goeie kaas, "GOAT cheese"
Weet je al waarom die rekening zo enorm hoog was dan?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat weer goed met de statistieken boys. Minder elektriciteit, minder warm water verbruikt dan vorige maand. Afgelopen weken dagelijks waterverbruik bijgehouden en zit net boven de 100 liter per dag.
Bankrekening is ook gegroeid. Dit was de goedkoopste maand sinds februari
Nee, en toen ik een paar dagen weg was helemaal geen verbruik dus meter kloptquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Weet je al waarom die rekening zo enorm hoog was dan?
Weet jij nog een goed boek om te lezen of zo geile man?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:16 schreef VseslavBotkin het volgende:
misschien bedoelden ze wel hele goeie kaas, "GOAT cheese"
Hm bizar dat dat nodig isquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, en toen ik een paar dagen weg was helemaal geen verbruik dus meter klopt
Ik heb nu een timer zodat ik niet langer dan 5 minuten douche. Dat zal het verschil maken
Vind je het niet fijn?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik meestal zo snel mogelijk. Zandloper is 5 minuten daar kan ik makkelijk in douchen
Nee. Veel te onregelmatige prikkels!quote:
Ah oke, vind het zelf altijd juist ontspannend na een drukke dagquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Veel te onregelmatige prikkels!
idk lees alleen maar filosofie laatste jarenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed boek om te lezen of zo geile man?
ja daaromquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 minuten bij douchen is echt megasnel voorbij
Beetje SCHNELL werken dan zit je gewoon onder de 2 minuten man.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 minuten bij douchen is echt megasnel voorbij
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooitquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje SCHNELL werken dan zit je gewoon onder de 2 minuten man.
welke smeerlap wast z'n haar nu nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooit
Je haar elke dag wassen is niet al te best Hansquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke smeerlap wast z'n haar nu niet
Rare bijnaam voor je vriendin.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stop meestal met douchen als de afzuiger stopt
Kan in het rijtje van zaadslettenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare bijnaam voor je vriendin.
Ik kan vrij snel m’n haar wassen ook. Alleen duurt het dan iets langer want dan verzamel ik ook alle haren die ik er zo uit trekquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooit
1x per week, meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke smeerlap wast z'n haar nu niet
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare bijnaam voor je vriendin.
Die verslaving kan ik me niet veroorloven (lol)quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben helaas ook verslaafd aan haren uit m’n hoofd trekken.
Gewoon kaal gaan man.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die verslaving kan ik me niet veroorloven (lol)
Kaal staat me denk ik echt voor geen meter. Nee ik denk eerder haartjes laten doen dan kaal. Wel in Nederland voor die extra paar k als ik het doe.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon kaal gaan man.
[ afbeelding ]
Mutsengodenquote:
hoedquote:
Mandquote:
quote:
Ja oke die is wel goedquote:
Is toch geen gezicht die haartransplantatiequote:Op vrijdag 1 november 2024 23:01 schreef Fok-it het volgende:
Kaal staat me denk ik echt voor geen meter. Nee ik denk eerder haartjes laten doen dan kaal. Wel in Nederland voor die extra paar k als ik het doe.
?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht die haartransplantatie
Ik vind het er echt zelden geslaagd uitzien.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Is toch niet 1 standaard look bij iedereen?
Teken van onzekerheid als je het mijn vraagtquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Zou echt niet weten waarom iets willen veranderen aan jezelf je een wijf zou maken
Behalve dat narcisme ook deels onzekerheid isquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Teken van onzekerheid als je het mijn vraagt
Zaken als een transplantatie gaan dat niet oplossen
Beter gewoon een stukje narcisme kweken
Vaak wel.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat narcisme ook deels onzekerheid is
✨🤩💁🏻♀quote:
Maar met jouw redenering zou je dan ook niet naar de gym moeten gaanquote:
Geen idee, haar zit ervoorquote:
Niet als je naar de gym gaat puur voor de uiterlijke veranderingen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar met jouw redenering zou je dan ook niet naar de gym moeten gaan
Als je door een haartransplantatie deels wat aan je onzekerheid doet levert dat ook meer dan alleen uiterlijke verandering opquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet als je naar de gym gaat puur voor de uiterlijke veranderingen.
Met gym heb je natuurlijk vele andere voordelen.
Onzekerheid zit in je.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Als je door een haartransplantatie deels wat aan je onzekerheid doet levert dat ook meer dan alleen uiterlijke verandering op
Dat is waarquote:Op vrijdag 1 november 2024 23:25 schreef Bezsen het volgende:
Het is haar, het is niet dat je zwaar verminkt bent.
Ik heb een man nog nooit noemenswaardiger lelijk gevonden vanwege kaalheid.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar het is wel een van je belangrijkste en meest opvallende uiterlijke karakteristieken in mijn ogen
Kloptquote:Op zaterdag 2 november 2024 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
23:00
Bij @:Bezsen is het al 3 uur. Als hij op dit moment in de zandbak zit dan
Living the retirement lifequote:
Naar spaanssprekende landen gaan en dan hier halfgaar engels proberen te spreken.quote:
Nou ja, Portugeesquote:Op zaterdag 2 november 2024 01:14 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Naar spaanssprekende landen gaan en dan hier halfgaar engels proberen te spreken.
Nog iets geleerd de laatste tijd?
Ja dan blijf je zwakzinnig.quote:
Waarom ben je nou weer zo boos. Je hebt curry.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:23 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja dan blijf je zwakzinnig.
Laat het Adam niet horen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb nog wat curry en brood.
Môgge Tong. Ogenblik voor meteo. Eerst even de koffie regelen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 07:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat het Adam niet horen.
Goeiemorgen.
Herman. Geen Brood.
Lekker man.quote:Op zaterdag 2 november 2024 01:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ik heb nog wat curry en brood.
Gaaf.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:50 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook (Ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
Hey vriendquote:
hoe is het in Fissabon gozer?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar het is wel een van je belangrijkste en meest opvallende uiterlijke karakteristieken in mijn ogen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaaf.
Coen Moulijn en Johan Neeskens
I won'tquote:
Hoe is het in Fissabon vriend?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Gaan de Ajaxkatholieken superkatholieken vandaag winnen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou post al gelezen, dat is genoeg.
Ik ga "ff" liggen. Om 6 uur er uit en lekker kunnen posten, muziekje gedraaid, wandelen, boodschappen en visje gehaald. Energie en krachten verdelen. Ik word er als hartpatiënt steeds beter in. Vanavond waarschijnlijk fris en fruitig vaar voetbal en Peter Pannekoek. Laters.......quote:
Kleine kans. Zou mijn geld er niet op zetten!quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Gaan de Ajaxkatholieken superkatholieken vandaag winnen?
Wat precies beoog je Paul? Kun je wel met je draaiende graf-Utrecht-UI komen, maar dat verzwakt je positie mijns inziens.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wat precies beoog je Paul? Kun je wel met je draaiende graf-Utrecht-UI komen, maar dat verzwakt je positie mijns inziens.
Lever toch een bijdrage man. Ik doe dat en zeik jou af omdat je dat niet doet.
oh ik ben ook facebook user hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:50 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook (Ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
hey capuquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh ik ben ook facebook user hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |