logisch eigenlijk lmaoquote:
Doe maar even rustig aan maat, geef het lichaam de tijd om de alcohol af te breken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
logisch eigenlijk lmao
ik sliep onrustig broer, iets te diep in het glaasje gekeken gisteravond
nee, gewoon doorgaanquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Doe maar even rustig aan maat, geef het lichaam de tijd om de alcohol af te breken.
Mag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:49 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
nee, gewoon doorgaan
ik ben een man vamoooooooos daleeeeeeee
De beste cleanerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
helemaal toppie
ben goeie cleaner, vraag maar aan geitje @:abid-meher
Is dat hetzelfde als besneden?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag kwam ik tot de pijnlijke conclusie dat ik ben geflanderized
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:20 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Stewards moeten verstand hebben van racen.
ik heb je rug broederquote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.
Lukt hem ook nog. Zo sneu 1
Kijk dat flikkertje mijn reacties vegen dan !!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk dit guytje likes proberen te pakken over mijn rug.
Lukt hem ook nog. Zo sneu 1
LEKKER BRO!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik heb je rug broeder
ik hem een keiharde like gegeven![]()
Ik had wel een quote alert van je maar er stond niks in inderdaadquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kijk dat flikkertje mijn reacties vegen dan !!!
Zal wel weer door zo’n triest flikkertje gebeuren jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
denk dat rozevla op vakantie gaat
Huh hij was toch net terug?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:15 schreef FlippingCoin het volgende:
denk dat rozevla op vakantie gaat
India is dat toch?quote:
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.quote:
ok boomerquote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.
Nee, ik ben van de generatie X, oftewel de patatgeneratie. Patatgeneratie, beste generatie.quote:
De Muppet Show is Brits Niels!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 15:45 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Nee, Muppet Show. Hollywood dus. Toen was jij nog niet eens bedacht trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |