Ik snap nu jouw voorkeur voor alles wat Amerikaans is.quote:
Wij hebben sinds een tijdje ook een febo in de stadquote:
Huh waar danquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wij hebben sinds een tijdje ook een febo in de stad
Waar eerst de score zatquote:
De score, op het plein naast de rabo pinautomaat?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waar eerst de score zat
En vanavond volgende week ofzo een kippietegenover de xenos
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalonquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De score, op het plein naast de rabo pinautomaat?
Lekker een kano halen na een avondje Boterlapquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalon
Ga je die dronken leegeten?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kook je weleens zelf?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, naast de WE, tegenover die ijssalon
Pastaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me dit zo lastig voorstellen.
Wat maak je dan?
Lekker @Ama de hele dag frikandelletjes voeren.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Lekker maat, paps en mams zijn weg?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens ik ga even lekker wat spaghetti koken 😁😁😁
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:04 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Lekker maat, paps en mams zijn weg?
Loooooseeeer!!!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Sad day ik ben geen koraalrif meer
Wat ga jij doen vandaag bro?quote:
Niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Loooooseeeer!!!!
Ik ben gewoon multidisciplinair simcoureur
Goonen, kijken of er iets is om te snoepen en dan beetje chillen. Morgen flink drinken, jij?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ga jij doen vandaag bro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |