jij bent eenquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:20 schreef Rozevla het volgende:
Ik haat dieren.
Neem ze nooit meer in huis![]()
Ja
Dood
Op m’n bord uit de vetvijver
Hij is zeker zeldzaamquote:
ik denk dat het een kiezelsteen isquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is zeker zeldzaam
Eentje uit duizenden!
Moet jij zeggen trekvogelquote:Op vrijdag 1 november 2024 15:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is zeker zeldzaam
Eentje uit duizenden!
Ja😱quote:
Het is niet allemaal zo zwart-wit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 11:46 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
We zijn vandaag tegenpolen. De dag voelt niet goed zoals Doug ook zegt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hoezo deze opmerking? Ik kom hier gewoon om mijn mening te geven. Jij geeft jouw mening, ik de mijne. En ik geef af en toe de feiten weer
Ik snap al wat ze hier bedoeltquote:Op vrijdag 1 november 2024 09:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Over die laatste zin hardop gelachen.
Nu ook allemaal nog zuur over die 10 seconden straf bij Max. Op basis van paspoort en zo, en dan niet de ballen hebben om naar het oude koeien topic te verwijzen zoals ze altijd graag doen. Over partijdigheid gesproken.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Ik snap al wat ze hier bedoelt
Feiten doen ze namelijk niet aan in F1. 😂
Weer een feestdag waar wij nog nooit van hebben gehoord? Ik heb ook wat extra neut gekocht in het kader van de ijzeren voorraad.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:26 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wilde een neutje halen in Duitsland, maar die zijn vandaag gesloten lol
toen ik voor de gesloten deur van kaufland stond herinnerde ik mij weer dat er in NRW een feestdag is op 1 novemberquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Weer een feestdag waar wij nog nooit van hebben gehoord? Ik heb ook wat extra neut gekocht in het kader van de ijzeren voorraad.
Volgende week is deel 1 van de trinity een feit!
Het ouwe koeientopic kan je ook zelf opzoekenquote:Op vrijdag 1 november 2024 17:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Nu ook allemaal nog zuur over die 10 seconden straf bij Max. Op basis van paspoort en zo, en dan niet de ballen hebben om naar het oude koeien topic te verwijzen zoals ze altijd graag doen. Over partijdigheid gesproken.
Pak ze maar keihard aan met dat rare gedoe steeds.quote:Op vrijdag 1 november 2024 17:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het ouwe koeientopic kan je ook zelf opzoeken
gekke grijze roodstaartenquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Pak ze maar keihard aan met dat rare gedoe steeds.
Rip zoon John.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zoon john moet eens stoppen met zich te laten zien in dat domme forum waar ze praten over mensen die zsm rondjes proberen te rijden, hij heeft zelf NIKS met dat onderwerp en toch altijd daar posten bah bah
je bent een vriend van mij maar hierdoor ben ik wel zwaar teleurgesteld
Hij heeft goede posts waarin hij me verdedigt. GOATEDquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
zoon john moet eens stoppen met zich te laten zien in dat domme forum waar ze praten over mensen die zsm rondjes proberen te rijden, hij heeft zelf NIKS met dat onderwerp en toch altijd daar posten bah bah
heldquote:Op vrijdag 1 november 2024 18:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij heeft goede posts waarin hij me verdedigt. GOATED
Die gast is inhoudelijk ijzersterk.quote:
quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:08 schreef Doug-Heffernan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |