Het is in ieder geval duidelijk dat @FlippingCoin geen Voetbal kijkt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef Näsenbar het volgende:
YES! Een nieuw deel! Dit gaat weer lachen worden
Ouwe reus, luister nou eens. Of iemand nou voetbal of korfbal kijkt, we zijn hier allemaal welkom.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Het is in ieder geval duidelijk dat @:flippingcoin geen Voetbal kijkt.
Hoe kan iemand zo autistisch zijn dat hij de sfeer niet aanvoelt.
Anton Gaaei fans zijn welkom de rest niet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:15 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ouwe reus, luister nou eens. Of iemand nou voetbal of korfbal kijkt, we zijn hier allemaal welkom.
Wat vind je zo goed aan Gaaei dan maatje?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Anton Gaaei fans zijn welkom de rest niet.
Anton
Is gewoon een held die volop er voor gaat, uitgejoeld werd maar gewoon bleef. Beetje zoals ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:17 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wat vind je zo goed aan Gaaei dan maatje?
Daar heb je wel een punt.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:19 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Is gewoon een held die volop er voor gaat, uitgejoeld werd maar gewoon bleef. Beetje zoals ik.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Precies, dus Anton Gaaei is wel een beetje mijn voorbeeld
Is wel netjes voor in de gym toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
BAAS![]()
69!!!
@:chevycaprice dit is fucking goated of niet?!!
Bedankt NASENBAR HELD
Absoluut maatje, ik vind het fijn dat jij hier bent.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:33 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Is wel netjes voor in de gym toch.
6 keer piepend poortje.quote:
even casual rechter bedreigenquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6 keer piepend poortje.
Ga maar effekes wisselen Pietertje
Man manSommige mensen
Dat middelvingertje ookquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
even casual rechter bedreigen
Doodstraf?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat middelvingertje ook![]()
Ja dit is wel een stukje zuurstofverspilling in levende lijve
hey niet mijn rol overnemen wtfquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat middelvingertje ook![]()
Ja dit is wel een stukje zuurstofverspilling in levende lijve
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |