Hey vriendquote:
hoe is het in Fissabon gozer?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar het is wel een van je belangrijkste en meest opvallende uiterlijke karakteristieken in mijn ogen
quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaaf.
Coen Moulijn en Johan Neeskens
I won'tquote:
Hoe is het in Fissabon vriend?quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar het is wel een van je belangrijkste en meest opvallende uiterlijke karakteristieken in mijn ogen
Gaan de Ajaxkatholieken superkatholieken vandaag winnen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou post al gelezen, dat is genoeg.
Ik ga "ff" liggen. Om 6 uur er uit en lekker kunnen posten, muziekje gedraaid, wandelen, boodschappen en visje gehaald. Energie en krachten verdelen. Ik word er als hartpatiënt steeds beter in. Vanavond waarschijnlijk fris en fruitig vaar voetbal en Peter Pannekoek. Laters.......quote:
Kleine kans. Zou mijn geld er niet op zetten!quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Gaan de Ajaxkatholieken superkatholieken vandaag winnen?
Wat precies beoog je Paul? Kun je wel met je draaiende graf-Utrecht-UI komen, maar dat verzwakt je positie mijns inziens.quote:
Jezusquote:Op zaterdag 2 november 2024 14:27 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wat precies beoog je Paul? Kun je wel met je draaiende graf-Utrecht-UI komen, maar dat verzwakt je positie mijns inziens.
Lever toch een bijdrage man. Ik doe dat en zeik jou af omdat je dat niet doet.
oh ik ben ook facebook user hoorquote:Op zaterdag 2 november 2024 08:50 schreef tong80 het volgende:
M'n nieuwe omslagfoto op Facebook (Ja daar zit ik nog op)
[ afbeelding ]
hey capuquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
oh ik ben ook facebook user hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |