Vind je het niet fijn?quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik meestal zo snel mogelijk. Zandloper is 5 minuten daar kan ik makkelijk in douchen
Nee. Veel te onregelmatige prikkels!quote:
Ah oke, vind het zelf altijd juist ontspannend na een drukke dagquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee. Veel te onregelmatige prikkels!
idk lees alleen maar filosofie laatste jarenquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed boek om te lezen of zo geile man?
ja daaromquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 minuten bij douchen is echt megasnel voorbij
Beetje SCHNELL werken dan zit je gewoon onder de 2 minuten man.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
5 minuten bij douchen is echt megasnel voorbij
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooitquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje SCHNELL werken dan zit je gewoon onder de 2 minuten man.
welke smeerlap wast z'n haar nu nietquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooit
Je haar elke dag wassen is niet al te best Hansquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke smeerlap wast z'n haar nu niet
Rare bijnaam voor je vriendin.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik stop meestal met douchen als de afzuiger stopt
Kan in het rijtje van zaadslettenquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare bijnaam voor je vriendin.
Ik kan vrij snel m’n haar wassen ook. Alleen duurt het dan iets langer want dan verzamel ik ook alle haren die ik er zo uit trekquote:Op vrijdag 1 november 2024 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder je haar wassen dan neem ik aan? Anders red je dat toch never nooit
1x per week, meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
welke smeerlap wast z'n haar nu niet
quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare bijnaam voor je vriendin.
Die verslaving kan ik me niet veroorloven (lol)quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben helaas ook verslaafd aan haren uit m’n hoofd trekken.
Gewoon kaal gaan man.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die verslaving kan ik me niet veroorloven (lol)
Kaal staat me denk ik echt voor geen meter. Nee ik denk eerder haartjes laten doen dan kaal. Wel in Nederland voor die extra paar k als ik het doe.quote:Op vrijdag 1 november 2024 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon kaal gaan man.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |