jij bent een telegramGODquote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Sad day ik ben geen koraalrif meer
I don't care.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:50 schreef Näsenbar het volgende:
https://www.ad.nl/show/va(...)inger-2024~ae85bce4/
Wie denken jullie dat er in zitten?
Dat jij in het struisvogelpak zit is dus al bekend.quote:
Iedereen is Halloween aan het vieren in een ander topic. Heb foto's gezien dat ze verkleed achter de computer zitten.quote:
Als wat ga jij maatje? Schildpadpak is goeie maar geen ninja Turtle ik haat ninja turtles.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Sowieso Abid in het schildpadpak en FlippingCoin in het kangaroepak.
Verkleed als seriemoordenaarkangaroequote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:52 schreef Näsenbar het volgende:
Sowieso Abid in het schildpadpak en FlippingCoin in het kangaroepak.
Ik ben een nachtmens. Ben nu toch nog verder m'n ritme aan het veraderen. Dinsdagnacht wil ik de Amerikaanse verkiezingen kijken.quote:
Jezus wat is dat ding knap.quote:
echt hequote:
Ik hoop dat het goed gaat maat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:44 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het gaat een goede dag worden zo te zien. Aanvraag is in behandeling (50 euro voor een half jaar is wel gortig) nieuwe krabpaal voor de kat en we gaan ergens anders de lenzen uitproberen. Veel veranderingen zo in het jaar waarin alles werd teruggenomen wat van ons was.
Bijzonder goed! Hoe is het met jou vriend?quote:Op vrijdag 1 november 2024 10:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat maat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |