Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.
Het heeft te maken met Wellenreuther en met dat Ajax het tactisch het door de 0-1 beter voor elkaar heeft. Maar goed, jij hebt altijd gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weilandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)schuld-aan~bf08fd40/
Dit is echt zo goed.
In schril contrast met de teksten die hij uitslaat. Ik weet niet of er ook een papieren versie is van de Sonja Barend Award, maar Maarten Albers en Yvonne Hofs verdienen hem. Iedere volzin gaat hij weer af als een gieter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
Ik ken (nou ja, kennen is een groot woord) iemand die daar isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Jij hebt ABBA Voyage helemaal gemist?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Die is net als de rest van Breda te druk met heel erg trots hoe fantastisch wij hier de de bevrijding van Breda door de Polen hebben herdacht afgelopen weekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benieuwd naar de nieuwe Mossou.
Branie bij Feyenoord na winst op Benfica: 'Door in Champions League en PSV inhalenquote:
Ik kreeg De Beer flashbacks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Ajax tegenwoordig overgeleverd is aan een vorm van catenaccio om de puntjes binnen te slepen vind ik echt ge-wel-dig.
Dramatische pot van Feyenoord verder wel, de afgelopen weken draaide het als een malle en nu draaide het ineens net niet helemaal. Priske is nog steeds geen Slot en ik geloof dat die Carranza nooit de Ballon d'Or gaat winnen.
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Nadje viel ook goed in he?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Pistolero, de enige user met kijk op voetbal op dit forum, had Hwang niet gehaald, want je hebt immers Zerrouki en Nadje al.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Nadje, Zechiel en Zerrouki gaan shinen dit jaar.
En ook meteen voor het laatst.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprongquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Ajax tegenwoordig overgeleverd is aan een vorm van catenaccio om de puntjes binnen te slepen vind ik echt ge-wel-dig.
Dramatische pot van Feyenoord verder wel, de afgelopen weken draaide het als een malle en nu draaide het ineens net niet helemaal. Priske is nog steeds geen Slot en ik geloof dat die Carranza nooit de Ballon d'Or gaat winnen.
Onder Slot had Feyenoord het ook altijd lastig tegen ploegen uit het rechterrijtje die zich ingraven, Priske heeft daar ook nog geen oplossing voor gevonden. Tegen een Benfica is het in die zin makkelijker voetballen omdat de ruimtes veel groter zijn. Toch zo'n dag waarop je dan wel weer iets aan Stengs had gehad, al had verder niemand het vizier op scherp staan, dat hielp ook niet mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprong
Ooit ga je deze act moeten droppen, vriend. Er komt een moment dat ik me écht zorgen ga maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Pistolero het volgende:
Bedankt dat je even al mijn prachtige posts vol feiten weer naar boven haalt. @:Rellende_Rotscholier
Ik heb inderdaad oneindig veel meer verstand van voetbal (en nog wel meer dingen) dan het hele zooitje op dit forum bij elkaar. Fijn dat jullie dat ook eindelijk eens door gaan krijgen.
Die had je ook nog ja, al begrijp ik nog deels omdat een echte band was (die nu door omstandigheden niet meer kan optreden).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt ABBA Voyage helemaal gemist?
Die gasten zijn letterlijk slapend rijk aan het worden met hun hologrammen.
Lief, maar je hoeft je absoluut geen zorgen om me te maken hoor. Zie het maar als een vorm van misantropie in plaats van een act.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit ga je deze act moeten droppen, vriend. Er komt een moment dat ik me écht zorgen ga maken.
Vorig seizoen had Ajax dit nooit gewonnen, ook niet na zo’n vroege voorsprong. Wat dat betreft verdedigend een flinke vooruitgang en dat met spelers die er zowat allemaal vorig seizoen ook al waren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprong
quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik dat hier eerder heb gelezen.
En deze?quote:De anekdote gaat over de 18de rit in de Vuelta van 2022, de grote ronde die Evenepoel ook won. Op de Alto del Piornal boekte onze landgenoot zijn tweede etappezege. Zijn triomf zorgde wel voor een balende Robert Gesink, die als overgebleven vluchter op 200 meter van de meet werd voorbijgesneld door de ‘Kleine van Schepdaal’.
“Evenepoel en Mas zaten achter mij”, begint de 38-jarige Nederlander zijn relaas over de laatste kilometer van de rit in kwestie. “Ze waren met z’n tweeën flink aan het geven en op 200 meter van de finish haalden ze me in. Een dag later komt Mas naar me toe. Hij zei dat Evenepoel tegen hem had gezegd dat hij mocht winnen als hij ervoor reed. En nog Mas: ‘Dus ja, ik heb er dan maar voor gereden. Sorry man, het spijt me echt. Remco flikt me dan nog op de streep’.”
“Ikzelf was trots dat ik überhaupt nog de veerkracht had om voor de zege te strijden”, gaat Gesink verder. “Het was al een schijt Vuelta omdat Primoz was uitgevallen. Maar Mas had zijn woorden amper uitgesproken en toen kwam Evenepoel naar me toe. Hij vertelde dat Mas tegen hem had gezegd dat hij de rit mocht winnen, zolang ‘die Gesink’ maar niet won.”
En het verhaal gaat verder, want de Alto del Piornal zat opnieuw in de Vuelta van dit jaar. Gesink: “Mas kwam opnieuw naar me toe. Hij excuseerde zich nogmaals voor wat er toen gebeurd was. Daarom heb ik de neiging om Mas wat meer te geloven dan Evenepoel. Maar ze vertelden allebei los van elkaar dat ze geflikt waren door de ander.”
Het is allemaal niet sprankelend, maar het is wel degelijk. En bij Feyenoord - of vooral de media eigenlijk - zijn ze er wel erg in gaan geloven na 1 of 2 goede wedstrijden. Ze hebben niet voor niets 11 verliespunten na 10 wedstrijden. Ik vond het maar raar dat Feyenoord schijnbaar de torenhoge favoriet was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Ajax dit nooit gewonnen, ook niet na zo’n vroege voorsprong. Wat dat betreft verdedigend een flinke vooruitgang en dat met spelers die er zowat allemaal vorig seizoen ook al waren.
Wel benieuwd naar zaterdag nu, deze was niet verwacht
Het gaat beter dan tegen HHC vorig jaar!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
Looij heeft het niet onder de markt tegen een eersteklasser (lol).
(Ik had dit niet moeten posten)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)schuld-aan~bf08fd40/
Dit is echt zo goed.
Vergeet de alternatieve feiten niet, zo uit het populistisch handboekquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop in het zand in dertig antwoorden.
Die is hier ook wel eens voorbijgekomen ja.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.
Analyserend en wannabe journalistiek Nederland is hard gevloerd vanavond.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, de mensen die Farioli onder bus gooiden want hij rouleert zoveel en dat past niet in onze conservatieve agenda want WIJ (lees Theo Janssen die altijd dronken met een peuk in zijn bek stond) speelden wel 3 wedstrijden per week.
Ach , de Taylorhaters want dat kan echt niet in het NL elftal maar Milambo moet er wel in.
Dit is wel de kers op de taart.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja het is niet zo slecht maar de trainers waren vorig jaar ook niet zo slecht.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Analyserend en wannabe journalistiek Nederland is hard gevloerd vanavond.
Toch zag ik WIllem Vissers in zijn Volkskrantje al de doelpalen verschuiven en wilde hij pretenderen dat de Ajax-selectie niet zo slecht is als beweerd.
paniek om wat roulatie, paniek omdat farioli logisch nadenkt en niet met een kreupele selectie vol op de aanval speeltquote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het is niet zo slecht maar de trainers waren vorig jaar ook niet zo slecht.
Leg het maar uit.
Oké, tijd om mijn cappuccino voor 11 uur te drinken en mijn pasta te eten precies gevouwen zoals mama dat altijd deed.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nederlanders zijn de grootste autisten die er bestaan in de Westerse samenleving.
Westers zei hij he.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 08:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Oké, tijd om mijn cappuccino voor 11 uur te drinken en mijn pasta te eten precies gevouwen zoals mama dat altijd deed.
Ik vind dit wel echt geweldig. Wat jij nu post is precies waar ik op doel. Je hebt namelijk helemaal gelijk, in de huidige situatie moet Ajax het ook realistisch aanvatten. Maar dat vind ik dus echt schitterend om mee te maken na jarenlang al dat geneuzel over Ajaxvoetbal en Ajax-DNA over je uitgestort te krijgen. Ajax is ook maar gewoon een voetbalclub, bij het eerste zuchtje tegenwind is het daar ook gewoon vrouwen en kinderen eerst en draait het om de resultaten voor er weer naar het voetbal gekeken wordt. Een broodnodige realistische wind waait er nu door Amsterdam, de branie is volledig verdwenen. Heel goed.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is wel de kers op de taart.
Er bekruipt mij ook het gevoel dat je het allemaal niet zo geweldig vond.
Alsof het raar is dat met deze spelersgroep en vorig seizoen in gedachte een trainer het realistisch aanvat. Nee, aanvallen moeten we! Veel goals! Jan Joost en het gepeupel moet vermaakt worden.
Ah, op zo'n fiets. Ja dat ben ik met joun eens. Sowieso dat gelul altijd alsof ze bij Ajax het voetbal hebben uitgevonden. GEEN AJAX SPITS. Wennen aan het Ajax Systeem. Alsof het een heel ander spelletje is.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik vind dit wel echt geweldig. Wat jij nu post is precies waar ik op doel. Je hebt namelijk helemaal gelijk, in de huidige situatie moet Ajax het ook realistisch aanvatten. Maar dat vind ik dus echt schitterend om mee te maken na jarenlang al dat geneuzel over Ajaxvoetbal en Ajax-DNA over je uitgestort te krijgen. Ajax is ook maar gewoon een voetbalclub, bij het eerste zuchtje tegenwind is het daar ook gewoon vrouwen en kinderen eerst en draait het om de resultaten voor er weer naar het voetbal gekeken wordt. Een broodnodige realistische wind waait er nu door Amsterdam, de branie is volledig verdwenen. Heel goed.
Neemt niet weg dat ik Feyenoord liever had zien winnen uiteraard, dat had het nog mooier gemaakt, maar het is echt fenomenaal om Jordan Henderson als een werkmier zijn broze ledematen overal tussen te zien stoppen. Vechtvoetbal, op karakter, desnoods het modder opeten en dat hele verhaal. Nederig in plaats van arrogant, dat vond ik dus wel een bijzondere ervaring.
De nieuwe Shell is ook weer uit. 6 miljard winst, voor 3,5 miljard aan eigen aandelen ingekocht. Lachwekkend.quote:Shell verdient miljarden aan gas en olie, maar lijdt verlies met duurzame energie
Eerste wedstrijden overdreven negatief, daarna overdreven positief en nu weer overdreven negatief. Na de volgende overwinning gaan we gewoon weer de polonaise lopen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik word wel heel moe van het opportunisme oa op dit forum. Nu kan Feyenoord er blijkbaar niks meer van.
Ik voorspelde het ook al in de kroeg: dit duel gaat wel bepalen wie welk sentiment met zich meekrijgt.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:18 schreef Slobeend het volgende:
Ik word wel heel moe van het opportunisme oa op dit forum. Nu kan Feyenoord er blijkbaar niks meer van.
Ja hoeveel mensen razend waren dat Milambo er niet bij zatquote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste wedstrijden overdreven negatief, daarna overdreven positief en nu weer overdreven negatief. Na de volgende overwinning gaan we gewoon weer de polonaise lopen.
Milambo moest ook meteen in Oranje, rustaaaaagh.
Valentijn Driessen wel met een snedig columnpje dat er intern gemor zou zijn geweest na zondag.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
Valentijn Driessen vindt Farioli nu ook ineens een genie en verwacht opnieuw een masterplan tegen PSV
Ik was er in voorgaande seizoenen ook geen groot fan van maar hij heeft dit seizoen wel echt stappen gezet en oogt ook enorm fit en gedreven. Wij danken Jade Anna.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja hoeveel mensen razend waren dat Milambo er niet bij zat. Nog lang niet zo ver. Ik moet wel bekennen dat ik Taylor verrassend goed vond gisteren @:maxi-mus , normaal geen fan van.
Maandag draaide Johan Cruijff zich nog om in zijn graf.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:23 schreef Szura het volgende:
Valentijn Driessen vindt Farioli nu ook ineens een genie en verwacht opnieuw een masterplan tegen PSV
Oh zeker dat Farioli intern is bijgestuurd!!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valentijn Driessen wel met een snedig columnpje dat er intern gemor zou zijn geweest na zondag.
Die man kan niet wachten om een belerend stukje te schrijven waarin hij voorschrijft hoe Ajax-fans zich moeten gedragen jegens Farioli.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De nieuwe Shell is ook weer uit. 6 miljard winst, voor 3,5 miljard aan eigen aandelen ingekocht. Lachwekkend.
We schakelen over naar hun woordvoerder, @:steven184
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Valentijn Driessen wel met een snedig columnpje dat er intern gemor zou zijn geweest na zondag.
Die man kan niet wachten om een belerend stukje te schrijven waarin hij voorschrijft hoe Ajax-fans zich moeten gedragen jegens Farioli.
Waarom kende ik dit nietquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Valentin y Mike
Twee oliedomme journalisten van een lokale krant besluiten uit persoonlijke rancune het succes van de trainer van de plaatselijke voetbalclub toe te schrijven aan zijn zwakbegaafde assistent. Wanneer de succestrainer naar het buitenland vertrekt en de assistent het moet overnemen, komen diens tekortkomingen al gauw aan het licht, zitten de supporters met een mislukt seizoen, maar vinden Valentin en Mike op onnavolgbare wijze een manier om te doen alsof ze er niets mee te maken hebben. Mystiek realisme in een gaucho-western die het publiek in totale verwarring achterlaat.
Betrouwbare MannetjesGoden.
Die filmtips is één van m'n favoriete rubriekenquote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:14 schreef VoMy het volgende:
[..]
Valentin y Mike
Twee oliedomme journalisten van een lokale krant besluiten uit persoonlijke rancune het succes van de trainer van de plaatselijke voetbalclub toe te schrijven aan zijn zwakbegaafde assistent. Wanneer de succestrainer naar het buitenland vertrekt en de assistent het moet overnemen, komen diens tekortkomingen al gauw aan het licht, zitten de supporters met een mislukt seizoen, maar vinden Valentin en Mike op onnavolgbare wijze een manier om te doen alsof ze er niets mee te maken hebben. Mystiek realisme in een gaucho-western die het publiek in totale verwarring achterlaat.
Betrouwbare MannetjesGoden.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:43 schreef hhh38 het volgende:
¡Hoy Interno!
(Argentinië, 2022, 93 minuten)
De beveiligingscamera van een amateurclub uit Patagonië registreert de voetbalkantine en zijn drie argeloze stamgasten. Een stroomstoring zorgt ervoor dat de beelden per ongeluk op de nationale tv worden uitgezonden en stuwt de seksistische en licht racistische Alfredo, Juan, en ‘Haipie’ tot ongekende populariteit. Langzaam beginnen andere gasten aan de bar zich ook met de camera te bemoeien, onder wie een erg saaie man in een bloemenjasje, en een Amerikadeskundige wiens ogen erg dicht op elkaar staan en die bedacht heeft dat hij populairder wordt als hij doet alsof Donald Trump gewoon een beetje een gekke man is. Het publiek wordt een stille getuige van een merkwaardige populariteitscompetitie waarin de drie mannen nog tijdens de uitzending hun gasten keuren. Een melancholiek onderzoek naar masculiniteit, ouder worden en de groeiende invloed van wokisme.
Deze wordt hier ook wel gewaardeerd denk ik.
Staan wel leuke dingen tussen ja.quote:Süße Karoline
(Zwitserland, 72 min.)
Het publiek in Venetië stond op de banken bij deze hartveroverende folk-opera-dramady over de doodgewone boerendochter Karoline die zo gewoon is dat er een documentaire over haar gemaakt wordt waarover ze mag komen vertellen in allerlei talkshows, terwijl ze ook nog op een landgoed in onderhandeling is over een nieuw te vormen kantonbestuur. Een satirische parabel die de willekeur van het normale verkent.
Voor de gelegenheid heb ik ze allemaal nog maar weer eens gelezen en er zitten bizar veel pareltjes tussen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die filmtips is één van m'n favoriete rubrieken
Voor een nieuwe attractie. Je zou zeggen, die is er morgen of volgende maand ook nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als je vrijwillig naar de Efteling gaat om daar 4 uur in een rij te gaan staan, heb je dan professionele hulp nodig?
Deze mensen mogen weg, er komt geen zinvolle invulling van hun leven.
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafdequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als je vrijwillig naar de Efteling gaat om daar 4 uur in een rij te gaan staan, heb je dan professionele hulp nodig?
Deze mensen mogen weg, er komt geen zinvolle invulling van hun leven.
Die kabouter kan je zelf ook zo kwijt in de Efteling.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafde
Is dit een serieuze vraag? Wat dacht je energiebedrijven als Vattenfall? Shell had er ook al lang en breed winst op kunnen maken als ze er serieus in hadden geïnvesteerd en niet hun groene afdeling iedere keer hadden afgeknepen na de eerste tegenvallende kwartaalcijfers en de eerste stampvoetende aandeelhouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welk bedrijf maakt winst met duurzame energie op grote schaal?
Ik ken onze vrolijke vriend ook vooral van z'n pretparkpodcast ThemeTalk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafde
Denk je dat Trump vier jaar door komt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:53 schreef VoMy het volgende:
Ondertussen zag ik een toespraak van Bill Clinton die in Michigan betoogt dat Palestijnen dood maken geen enkel probleem is, en Israël recht heeft op kolonisatie, in een poging om stemmen te winnen onder moslims. Als Democraten betaald zouden worden voor hun domheid (wat waarschijnlijk zo is) dan zou de partijtop stinkend rijk zijn (wat dan ook zo is).
#FourMoreYears incoming. Gelukkig schijnen we er daarna toch voorgoed vanaf te zijn.
Bill lijkt overigens mentaal even ver afgetakeld als Biden en Trump. Toch iets teveel feestjes afgelopen.
Terechte opmerking. Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Trump vier jaar door komt?
Hoe komt Sjoerd erbij dat er 8,2 miljoen mensen kijken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:14 schreef Felagund het volgende:
Leuke discussie nu (bij Jinek) over het wel of niet kopen van de rechten van de Micky-Mouse competitie van de NOS tussen Sjoerd Mossou en Jan Slagter.
Raar argument ja, maximum was 1.344.000 in september (1.974 miljoen met uitgestelde kijkers). Ze zaten compleet langs elkaar heen te praten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe komt Sjoerd erbij dat er 8,2 miljoen mensen kijken?
Waardeloos gesprek was het, vooral vanuit zijn kant. “Waarom moet Max bepalen waar de NOS z’n geld aan uitgeeft?”, waarom moet het AD dat bepalen Sjoerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sjoerd Mossou? Zolang hij goede Ajax-stukjes blijft schrijven, laat ik hem met rust.
Ik heb het niet gezien, maar misschien bedoelt hij dat het programma een bereik van 8,2 miljoen mensen heeft? Dat wil dus zeggen dat er gedurende een seizoen 8,2 miljoen verschillende mensen hebben gekeken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij zei ook iets van 8,2 miljoen mensen die geïnteresseerd zijn in de Eredivisie. Hij verwoordde het alleen, zoals wel vaker, erg matig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar misschien bedoelt hij dat het programma een bereik van 8,2 miljoen mensen heeft? Dat wil dus zeggen dat er gedurende een seizoen 8,2 miljoen verschillende mensen hebben gekeken.
Maar dat zei hij niet of althans het was volkomen duidelijk wat hij wel bedoelde. Er zijn 8.2 miljoen voetbal volgers/liefhebbers. De 1.3 miljoen kijkers werden eerder al benoemd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:53 schreef VoMy het volgende:
Ondertussen zag ik een toespraak van Bill Clinton die in Michigan betoogt dat Palestijnen dood maken geen enkel probleem is, en Israël recht heeft op kolonisatie, in een poging om stemmen te winnen onder moslims. Als Democraten betaald zouden worden voor hun domheid (wat waarschijnlijk zo is) dan zou de partijtop stinkend rijk zijn (wat dan ook zo is).
#FourMoreYears incoming. Gelukkig schijnen we er daarna toch voorgoed vanaf te zijn.
Bill lijkt overigens mentaal even ver afgetakeld als Biden en Trump. Toch iets teveel feestjes afgelopen.
Sparta? Huh? Dat is toch gewoon een bedrijf?quote:
Misschien verdiend een land als de VS wel een oranje baviaan als president.quote:Op vrijdag 1 november 2024 18:47 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-als-doodsbedreiging
En dat wordt dus weer president. Man man man
Het verbaast me altijd dat er in Amerika geen serieus separatisme opsteekt. Ik snap wel dat veel federaal geregeld is, maar dan nog.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef OProg het volgende:
Amerika is gewoon 1 groot shithole. Een failed state waarin corrupte figuren en enorme multinationals de dienst bepalen en een enorme groep imbecielen achter figuren aan lopen die denken dat ze er voor hun zijn terwijl het deze figuren het echt niet zou boeien als ze wegbranden omdat het pure narcisten zijn.
Ik kan het op geen enkele manier mooier maken dan dit.
Ik vraag me ook wel eens af oe lang het nog duurt voordat de boel klapt.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het verbaast me altijd dat er in Amerika geen serieus separatisme opsteekt. Ik snap wel dat veel federaal geregeld is, maar dan nog.
De sloop van de rechtsstaat is met 3 maanden uitgesteld.quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Helaas gaan wij er hier in rap tempo achteraan.
Wel fijn dat er voor onze veiligheid wat atoombommen liggen in Volkel. Al die jaren goed onderhouden met ducttape en WD40...quote:Op vrijdag 1 november 2024 19:29 schreef OProg het volgende:
Amerika is gewoon 1 groot shithole. Een failed state waarin corrupte figuren en enorme multinationals de dienst bepalen en een enorme groep imbecielen achter figuren aan lopen die denken dat ze er voor hun zijn terwijl het deze figuren het echt niet zou boeien als ze wegbranden omdat het pure narcisten zijn.
Ik kan het op geen enkele manier mooier maken dan dit.
Niet zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Ach Vitesse. Doek die club nou gewoon op, uit dat licht.
De Nederlandse schaatsers hebben het gezamenlijke IQ van een doperwt. In tegenstelling tot de buitenlandse schaatsers overigens.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:33 schreef hhh38 het volgende:
Trump endorsende proleet Jake P. Ach, Joeta.
Die totale idioot gaf ook nog aan dat de ramp in Valencia zo erg is vanwege het slopen van dammen.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[ x ]
Wat een godsgruwelijke KUTpartij is triple bie toch
De beste interviewer van Nederland die een rechtse populist kritisch ondervraagt? Hahaha, goeie.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:53 schreef Szura het volgende:
Had Kockelmann nog vragen over de sjoemelfinancien van Henkie haarlijn Vermeer of had die daar geen tijd voor?
Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse schaatsers hebben het gezamenlijke IQ van een doperwt. In tegenstelling tot de buitenlandse schaatsers overigens.
Eentje is er zelfs getrouwd met een Nederlander.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.
En Chad Hedrick is volgens mij ook al jaren van het padje af.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.
Jeroen Meus heeft zoals altijd het antwoord.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:49 schreef Tjacka het volgende:
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:kingroland @:bezsen @:ggmm
Weten jullie een goed stoofgerecht met sukadelappen?
Als je zelfs de post van een van de debiele zoontjes van Trump gaat liken durf ik die conclusie wel te trekken.quote:
Tja, hij komt uit een zeer rood gedeelte van Wisconsin. Zal wel met de paplepel zijn ingegoten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als je zelfs de post van een van de debiele zoontjes van Trump gaat liken durf ik die conclusie wel te trekken.
Al die Duits-Nederlands-Zweedse achternamen in het noorden van Amerika stammen af van gemigreerde strenge protestanten. Net als hier is dat doorgaans guurrechts volk. Volendam en Urk als voormalig exportproduct nr. 1.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tja, hij komt uit een zeer rood gedeelte van Wisconsin. Zal wel met de paplepel zijn ingegoten.
Waarom niet gewoon riblappen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:49 schreef Tjacka het volgende:
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:kingroland @:bezsen @:ggmm
Weten jullie een goed stoofgerecht met sukadelappen?
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Kim Jong-Suus was ook weer bezig, zag ik!
[ x ]
How can I make this about me Pieter.
'Ik heb echt moeite om van social media te blijven, maar speciaal voor een vriendin deed ik dat. Krijg ik nu een schouderklopje?'quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/suusonline/status/1852401503094346149
Sukade was in de aanbiedingquote:
Weet je wie er ook wel eens een toevluchtsoord in Paraguay bouwde?quote:Viruswaarheid bouwt in Paraguay een toevluchtsoord voor Nederlanders die ‘het zat zijn’
Kunnen we niet beter gaal melden wanneer ze niet ziedend zijn?quote:
Is dit de consensus?quote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 2 november 2024 15:41 schreef Szura het volgende:
Max moet gewoon dreigen ermee te kappen als Herbert niet ontslagen wordt na dit seizoen. Net als Merc met Masi heeft gedaan. Pak ze maar terug met hun eigen Noord Korea tactieken.
Ja het is een complot van de FIA om lang te wachten met de virtual safety car, zodat McLaren nog snel de posities kon wisselen en MAX niet meer Norris kon inhalen!quote:
🤣🤣quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja het is een complot van de FIA om lang te wachten met de virtual safety car, zodat McLaren nog snel de posities kon wisselen en MAX niet meer Norris kon inhalen!
Is Grindbak Jos al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja het is een complot van de FIA om lang te wachten met de virtual safety car, zodat McLaren nog snel de posities kon wisselen en MAX niet meer Norris kon inhalen!
Nee, met de camper naar Brazilie is nogal wat lastig voor erkend vrouwenmepper Jos V.quote:Op zaterdag 2 november 2024 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is Grindbak Jos al gesignaleerd?
De Premier League is het allergrootste kankergezwel in de gehele sportwereld. Iedereen die daar vrijwillig naar kijkt moeten ze een spuitje geven. Net als iedereen die er werkzaam is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arend Martijn gaat gewoon meteen in zijn eerste jaar kampioen worden.
Blijkt de enige user die ergens verstand van heeft er toch geen verstand van te hebben, ach.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Premier League is het allergrootste kankergezwel in de gehele sportwereld. Iedereen die daar vrijwillig naar kijkt moeten ze een spuitje geven. Net als iedereen die er werkzaam is.
Uit dat licht, weg die competitie.
Je valt extreem hard door de mand, iedereen ziet dat. Dat je het even weet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De Premier League is het allergrootste kankergezwel in de gehele sportwereld. Iedereen die daar vrijwillig naar kijkt moeten ze een spuitje geven. Net als iedereen die er werkzaam is.
Weet je wie ook scheutig was met het uitdelen van dodelijke injecties?quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kijken of hij nu nog wilder om zich heen gaat slaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je valt extreem hard door de mand, iedereen ziet dat. Dat je het even weet.
quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je valt extreem hard door de mand, iedereen ziet dat. Dat je het even weet.
Ik mag toch hopen dat jullie inmiddels wel doorhebben dat ik jullie niet bijster serieus neem. Geen enkele user hier op FOK! trouwens.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kijken of hij nu nog wilder om zich heen gaat slaan.
Daarom voel je natuurlijk ook de neiging om jezelf iedere keer nog net wat meer voor schut te zetten, haha.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Ik mag toch hopen dat jullie inmiddels wel doorhebben dat ik jullie niet bijster serieus neem. Geen enkele user hier op FOK! trouwens.
Ach, als jij vindt dat ik mezelf voor schut zet en daar je pleziertjes uit kan halen, dan gun ik je dat van harte.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom voel je natuurlijk ook de neiging om jezelf iedere keer nog net wat meer voor schut te zetten, haha.
Ik vermoed dat daar wel enige consensus over is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, als jij vindt dat ik mezelf voor schut zet en daar je pleziertjes uit kan halen, dan gun ik je dat van harte.
Ik vind dit wel een beetje zorgwekkend hoor. Tenzij je trollt dan heb je ons goed te pakken...quote:Op zaterdag 2 november 2024 19:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ach, als jij vindt dat ik mezelf voor schut zet en daar je pleziertjes uit kan halen, dan gun ik je dat van harte.
Die was vorig seizoen nog best goed en konden ze afgelopen zomer zelfs voor een mooi bedrag aan de PL slijten. Hadden ze beter kunnen doen, moedergods.quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:49 schreef Szura het volgende:
Ik moet zo lachen om die Beelen van Feyenoord, echt een De Ligt 0.3
De nieuwe Sven van Beekquote:Op zaterdag 2 november 2024 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die was vorig seizoen nog best goed en konden ze afgelopen zomer zelfs voor een mooi bedrag aan de PL slijten. Hadden ze beter kunnen doen, moedergods.
Als jij daar je pleziertjes uit kan halen gunt Pistolero jou dat van harte!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
Oh nu gaan we horen dat Beelen in Oranje hoort zeker
Wat vond jij van deze eerste helft?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Vermijd je VBL bewust vanwege de eindeloze stroom aan debiele kuttakes, krijg je ze hier alsnog. Ernstig onleuk.
Feyenoord een stuk beter. AZ heeft letterlijk niks gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vond jij van deze eerste helft?
Eindeloze stroom aan debiele kuttakesquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:28 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#SlotOut.
Het zal je niet verbazen dat ik daar nog steeds vol-le-dig achter sta.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindeloze stroom aan debiele kuttakes
De feiten spreken voor zich.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ik daar nog steeds vol-le-dig achter sta.
Je mag best meer van mijn oeuvre posten hoor, leef je uit.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki is echt slachtoffer van de allergrootste onterechte haatcampagne ooit voor een speler van Feyenoord.
Ik blijf dapper op de barricades staan #JusticeForZerrouki.
Echt heel typisch dat je dit nu wel zegt terwijl dit onder Slot vaker zo wasquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk beter. AZ heeft letterlijk niks gedaan.
Zou wel absurd zijn als je vandaag weer punten verliest. Letterlijk elk puntverlies in de Eredivisie dit seizoen was (zwaar) tegen de verhoudingen in.
De immer onderschatte Paixao.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:23 schreef Szura het volgende:
Ach de altijd vervelende egoïst Paizjao pist er weer eens eentje met mazzel in
Heel veel zin om Studio Voetbal te zien, morgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi dat Ajax ineens meedoet om het kampioenschap.
Ben er wel blij mee. Alleen jammer dat Twente en Feyenoord een beetje verzaakt hebben. Ik had me al verzoend met een saai seizoen, maar Ajax is behoorlijk goed geworden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi dat Ajax ineens meedoet om het kampioenschap.
Hoop het wel.quote:
Het publiek vermaken door nooit op goal te schieten, leuk.quote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Of het als trainer is waag ik te betwijfelen
Echt bijzonder knap hoe gi-gan-tisch ze het dit jaar aan het verneuken zijn bij Red Bull. Kan je een vermakelijk boekje over schrijven, denk ik zoquote:
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.quote:
Vooral tactische uitvoering van Qarabag tov Feyenoord en PSV is een wereld van verschil. Weliswaar een stuk ander elftal maar dat contrast is nog te groot.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld gevenquote:
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Yup. Kinderachtig ook.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belandenquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1
Vrouwenmeppers worden daar aanbeden toch?quote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belanden
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
Nationalisme doet vreemde dingen met mensen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
In vrijstaat WLR mag alles.quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.
Auto rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder dat er mensen naar autootje rijden kijken terwijl er ook VELDRIJDEN is.
De juichstemming nadat MAX in de volkomen irrelevante Q1 nog de snelste tijd had neergezet was aandoenlijk.quote:
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Even niet zo pedant doen jij, je moet weten dat ook jij niet serieus genomen wordt door Pistolero.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.
We doen mee, maar met een gammele selectie die door Farioli omhoog wordt gestuwd. Hijzelf en het gros van de fans beseffen dat niets gegarandeerd is voor Ajax. Het kan zo weer omslaan.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.
Trump is nog steeds favoriet toch?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
@:Szura @:VoMy
Harris gaat eenvoudig winnen, wat hopelijk definitief einde tijdperk van de altijd kwaadaardige en corrupte peilingindustrie gaat betekenen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
Waar baseer je je optimisme op? Die ene Iowa-poll?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Trump is nog steeds favoriet toch?
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.quote:Op zondag 3 november 2024 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?
Goh, zou je denken dat de peilers in Amerika al heel lang niks meer geven om het zo accuraat mogelijk proberen weer te geven van de werkelijkheid?quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Haha dit is dezelfde knakker als van die woeste posts over MAX, dit verbaast niksquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga hier niet meer posten, de domheid en vooringenomenheid heeft echt zulke enorme lachwekkende vormen aangenomen dat ik het gevoel heb dat hier de kinderen van mn plaatselijke basisschool lopen te posten. Trump die Cheney wilt executeren, Harris die met ruim 400 kiesmannen gaat winnen én Texas en Florida als blauwe staten waar nauwelijks meer twijfel over is…CNN die veel te veel op de hand van Trump is, fake news dat Trump een eekhoorn verdedigt op X, Trump die Oekraine een mes in de rug gaat steken omdat ze na 1 triljoen dollar aan steun misschien een keertje zullen zeggen dat het wel even genoeg is geweest terwijl Europa een fractie heeft gegeven en Oekraine nota bene in Europa ligt…ik kan het allemaal echt niet meer verwerken lol. Zoek het hier lekker uit, maar ik kom hier nog wel even terug dinsdagnacht om jullie allemaal even persoonlijk uit de natte Harris droom te zien ontwaken.
Autootje rijden is sowieso geen sport.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wintquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Het was in de jaren tachtig in ieder geval wel heel duidelijk welke kant het op ging.quote:Op zondag 3 november 2024 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wint
SportSpelletjesman van het jaar?quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef DeeBee het volgende:
Ach, WLR, helaas is VER wel ONTYPISCH NEDERLANDS goed
Van der Poel natuurlijk! Harrie kan het niet worden als hij Velo dor al niet kan winnenquote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
De SafetyCar die onderdeel is van het complot van de FIA en de stewards tegen Max, tenzij het goed uitkomt, dan is het een goedmakertje.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
We hebben geluk dat het een Olympisch jaar is.quote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
Dit is wel de manier om te antwoorden. Niet janken of de fia hun werk goed doet, maar dit.quote:
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Pogacar zijn er er erger aan toe dan de F1.
Elke keer wachten op Wilco?quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.
Ik wilde dit net posten met de volgende smileys:quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dat zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kjeld Nuis met het hoofd van Joy Brune, zijn vriendin.
Mensen die snel kunnen krabbelen op schaatsen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zijn.
Mag ik dan bij jou? is ook wat Kjeld altijd aan z'n ploeggenotes vraagt wanneer de kamerindeling bedacht moet worden.quote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Hier lijkt Joy meer op Claudia de Breij.
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?quote:Op zondag 3 november 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.
Dus Kjeld is een visionair?quote:Op zondag 3 november 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Kjeld, je arm is een vuilnisbjelt!
Wordt leuk als ze onvermijdelijk een keer uit elkaar gaan.
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is dat gifje met die scheidsrechter?
Deze indruk heb ik ook wel ja.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik ga er vanuit dat Faber, Szabo en Maeijer enkel in oer-Hollandse bedrijven beleggen.quote:Geen van de vier coalitiepartijen wil het plotselinge vertrek van Idsinga hoog opspelen. In tegenstelling tot sommige oppositiepartijen: SP-leider Jimmy Dijk heeft schriftelijke vragen ingediend om ook andere bewindspersonen met beleggingen om transparantie te vragen.
Saillant is dat die vragen onder meer zijn gericht aan drie PVV’ers: minister Marjolein Faber, plus staatssecretarissen Zsolt Szabó en Vicky Maeijer. Er zit ook een andere NSC’er tussen: staatssecretaris Teun Struycken, plus minister Mona Keijzer (BBB) en staatssecretaris Vincent Karremans (VVD).
Slecht geslapen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
F1 is rechtsaf na de snackbarquote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was een bijzonder goede race van Max, zo heeft hij al een tijdje niet meer rondgereden
In principe ook wel kampioen zo, dus ik stel voor dat hij alvast stopt op dit hoogtepunt
Die verkopen wasrekken van 70 euro.quote:Op maandag 4 november 2024 09:59 schreef OProg het volgende:
Ach, Blokker. Dat volgends CEO Stapert vrijdagmiddag nog absoluut géén uitstel van betaling aangevraagd zou hebben heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Maar ik deed helemaal geen voorspelling.quote:Op maandag 4 november 2024 11:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er dagen dat Pistolero er niet naast zit?
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...quote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Ja dit, echt achterlijk om te denken dat je in 1-2 jaar 80% van je werknemers kan ontslaan. Enige doel is het slopen van het systeemquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Opbouwen? Opbouwen? Geen cent meer naar vluchtelingen! Kijk dan hoe overbelast ons systeem is!quote:Op maandag 4 november 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...
Dus als ik het goed begrijp is hij boos dat het over voetbal gaat in voetbalvandaag inside?quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Johan.
Boos opstappen omdat je in de maling genomen wordt. Ach ach ach.
Uiteindelijk is hij te aandachtsgeil om er mee op te houden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch een grote show voor de schermen? Morgen zit hij er weer.
Jaloers op Harry Mens waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vijf keer per week een uur lang voor een miljoen kijkers je onderbuik mogen leegkotsen en dan nog steeds niet tevreden zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |