Als jij daar je pleziertjes uit kan halen gunt Pistolero jou dat van harte!quote:Op zaterdag 2 november 2024 21:58 schreef Szura het volgende:
Oh nu gaan we horen dat Beelen in Oranje hoort zeker
Wat vond jij van deze eerste helft?quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:00 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Vermijd je VBL bewust vanwege de eindeloze stroom aan debiele kuttakes, krijg je ze hier alsnog. Ernstig onleuk.
Feyenoord een stuk beter. AZ heeft letterlijk niks gedaan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat vond jij van deze eerste helft?
Eindeloze stroom aan debiele kuttakesquote:Op zondag 2 oktober 2022 16:28 schreef Pistolero het volgende:
Benieuwd wanneer het besef gaat indalen bij de supporters dat Slot gewoon een waanzinnig overschatte trainer is die er eigenlijk vrij weinig van kan. Hij heeft zo verschrikkelijk veel onterecht krediet vanwege één gigantische fluke in Europa, terwijl het vorig jaar in de competitie 9 van de 10 keer ook gewoon waardeloos was.
#SlotOut.
Het zal je niet verbazen dat ik daar nog steeds vol-le-dig achter sta.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eindeloze stroom aan debiele kuttakes
De feiten spreken voor zich.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen dat ik daar nog steeds vol-le-dig achter sta.
Je mag best meer van mijn oeuvre posten hoor, leef je uit.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:18 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki is echt slachtoffer van de allergrootste onterechte haatcampagne ooit voor een speler van Feyenoord.
Ik blijf dapper op de barricades staan #JusticeForZerrouki.
Echt heel typisch dat je dit nu wel zegt terwijl dit onder Slot vaker zo wasquote:Op zaterdag 2 november 2024 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Feyenoord een stuk beter. AZ heeft letterlijk niks gedaan.
Zou wel absurd zijn als je vandaag weer punten verliest. Letterlijk elk puntverlies in de Eredivisie dit seizoen was (zwaar) tegen de verhoudingen in.
De immer onderschatte Paixao.quote:Op zaterdag 2 november 2024 22:23 schreef Szura het volgende:
Ach de altijd vervelende egoïst Paizjao pist er weer eens eentje met mazzel in
Heel veel zin om Studio Voetbal te zien, morgen.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi dat Ajax ineens meedoet om het kampioenschap.
Ben er wel blij mee. Alleen jammer dat Twente en Feyenoord een beetje verzaakt hebben. Ik had me al verzoend met een saai seizoen, maar Ajax is behoorlijk goed geworden.quote:Op zaterdag 2 november 2024 23:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Erg mooi dat Ajax ineens meedoet om het kampioenschap.
Hoop het wel.quote:
Het publiek vermaken door nooit op goal te schieten, leuk.quote:Op zondag 3 november 2024 10:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop het wel.
Of het als trainer is waag ik te betwijfelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |