Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Uh oke. De take klopt gewoon. Farioli heeft het voorlopig uitstekend neergezet.
Het heeft te maken met Wellenreuther en met dat Ajax het tactisch het door de 0-1 beter voor elkaar heeft. Maar goed, jij hebt altijd gelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weilandquote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)schuld-aan~bf08fd40/
Dit is echt zo goed.
In schril contrast met de teksten die hij uitslaat. Ik weet niet of er ook een papieren versie is van de Sonja Barend Award, maar Maarten Albers en Yvonne Hofs verdienen hem. Iedere volzin gaat hij weer af als een gieter.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die foto is nog saaier dan zo'n boer bij zo'n eentonig uitgestrekt weiland
Ik ken (nou ja, kennen is een groot woord) iemand die daar isquote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Jij hebt ABBA Voyage helemaal gemist?quote:Op woensdag 30 oktober 2024 18:15 schreef Felagund het volgende:
Schijnbaar kun je Afas life uitverkopen met een zingende hologram:
https://nos.nl/artikel/25(...)popster-hatsune-miku
Wordt ik oud als ik dat maar onzin/raar vind?
Edit: Wie is deze Fok!ker trouwens?
[ link | afbeelding ]
Die is net als de rest van Breda te druk met heel erg trots hoe fantastisch wij hier de de bevrijding van Breda door de Polen hebben herdacht afgelopen weekend.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benieuwd naar de nieuwe Mossou.
Branie bij Feyenoord na winst op Benfica: 'Door in Champions League en PSV inhalenquote:
Ik kreeg De Beer flashbacks.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Ajax tegenwoordig overgeleverd is aan een vorm van catenaccio om de puntjes binnen te slepen vind ik echt ge-wel-dig.
Dramatische pot van Feyenoord verder wel, de afgelopen weken draaide het als een malle en nu draaide het ineens net niet helemaal. Priske is nog steeds geen Slot en ik geloof dat die Carranza nooit de Ballon d'Or gaat winnen.
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.quote:
quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Argentijnse Mitchell te Vrede. Wat een topaankoop weer van Don Dennis.
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit soort takes mag je lekker in die open inrichting genaamd het Feyenoord-topic houden.
Nadje viel ook goed in he?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 10:05 schreef Pistolero het volgende:
Hadj Moussa, Smal, Carranza, Nadje en Mitchell zijn stuk voor stuk uitstekende transfers. En dat voor een miljoentje of 8 in totaal.
Dan nog 2 DIRECTE VERSTERKINGEN voor een prikkie gehuurd uit de PL.
En dan is de verbeterde, jongere en fittere versie van Trauner as we speak ook zijn contract aan het tekenen de Kuip.
KloeseGod heeft al een hele sterrenmaaltijd op tafel gezet.
Pistolero, de enige user met kijk op voetbal op dit forum, had Hwang niet gehaald, want je hebt immers Zerrouki en Nadje al.quote:Op zondag 23 juni 2024 22:06 schreef Pistolero het volgende:
Waarom zou je trouwens nog een vervanger halen voor Wieffer als je al 3 man hebt voor zijn positie. Willen we alles vierdubbel bezet hebben ofzo?
Nadje, Zechiel en Zerrouki gaan shinen dit jaar.
En ook meteen voor het laatst.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:40 schreef Pistolero het volgende:
Nadje wordt een sensatie, je las het hier voor het eerst.
1e speler die vanuit de scouting komt sinds Hancko!! ()
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ueda of Carranza kunnen allebei prima 20 doelpuntjes maken in de Eredivisie als je ze een heel seizoen laat zijn.
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprongquote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Ajax tegenwoordig overgeleverd is aan een vorm van catenaccio om de puntjes binnen te slepen vind ik echt ge-wel-dig.
Dramatische pot van Feyenoord verder wel, de afgelopen weken draaide het als een malle en nu draaide het ineens net niet helemaal. Priske is nog steeds geen Slot en ik geloof dat die Carranza nooit de Ballon d'Or gaat winnen.
Onder Slot had Feyenoord het ook altijd lastig tegen ploegen uit het rechterrijtje die zich ingraven, Priske heeft daar ook nog geen oplossing voor gevonden. Tegen een Benfica is het in die zin makkelijker voetballen omdat de ruimtes veel groter zijn. Toch zo'n dag waarop je dan wel weer iets aan Stengs had gehad, al had verder niemand het vizier op scherp staan, dat hielp ook niet mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprong
Ooit ga je deze act moeten droppen, vriend. Er komt een moment dat ik me écht zorgen ga maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Pistolero het volgende:
Bedankt dat je even al mijn prachtige posts vol feiten weer naar boven haalt. @:Rellende_Rotscholier
Ik heb inderdaad oneindig veel meer verstand van voetbal (en nog wel meer dingen) dan het hele zooitje op dit forum bij elkaar. Fijn dat jullie dat ook eindelijk eens door gaan krijgen.
Die had je ook nog ja, al begrijp ik nog deels omdat een echte band was (die nu door omstandigheden niet meer kan optreden).quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Jij hebt ABBA Voyage helemaal gemist?
Die gasten zijn letterlijk slapend rijk aan het worden met hun hologrammen.
Lief, maar je hoeft je absoluut geen zorgen om me te maken hoor. Zie het maar als een vorm van misantropie in plaats van een act.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ooit ga je deze act moeten droppen, vriend. Er komt een moment dat ik me écht zorgen ga maken.
Vorig seizoen had Ajax dit nooit gewonnen, ook niet na zo’n vroege voorsprong. Wat dat betreft verdedigend een flinke vooruitgang en dat met spelers die er zowat allemaal vorig seizoen ook al waren.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die matige wedstrijd was ook wel de verdienste van Ajax. Ook al kwamen ze met wat geluk op voorsprong
quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik dat hier eerder heb gelezen.
En deze?quote:De anekdote gaat over de 18de rit in de Vuelta van 2022, de grote ronde die Evenepoel ook won. Op de Alto del Piornal boekte onze landgenoot zijn tweede etappezege. Zijn triomf zorgde wel voor een balende Robert Gesink, die als overgebleven vluchter op 200 meter van de meet werd voorbijgesneld door de ‘Kleine van Schepdaal’.
“Evenepoel en Mas zaten achter mij”, begint de 38-jarige Nederlander zijn relaas over de laatste kilometer van de rit in kwestie. “Ze waren met z’n tweeën flink aan het geven en op 200 meter van de finish haalden ze me in. Een dag later komt Mas naar me toe. Hij zei dat Evenepoel tegen hem had gezegd dat hij mocht winnen als hij ervoor reed. En nog Mas: ‘Dus ja, ik heb er dan maar voor gereden. Sorry man, het spijt me echt. Remco flikt me dan nog op de streep’.”
“Ikzelf was trots dat ik überhaupt nog de veerkracht had om voor de zege te strijden”, gaat Gesink verder. “Het was al een schijt Vuelta omdat Primoz was uitgevallen. Maar Mas had zijn woorden amper uitgesproken en toen kwam Evenepoel naar me toe. Hij vertelde dat Mas tegen hem had gezegd dat hij de rit mocht winnen, zolang ‘die Gesink’ maar niet won.”
En het verhaal gaat verder, want de Alto del Piornal zat opnieuw in de Vuelta van dit jaar. Gesink: “Mas kwam opnieuw naar me toe. Hij excuseerde zich nogmaals voor wat er toen gebeurd was. Daarom heb ik de neiging om Mas wat meer te geloven dan Evenepoel. Maar ze vertelden allebei los van elkaar dat ze geflikt waren door de ander.”
Het is allemaal niet sprankelend, maar het is wel degelijk. En bij Feyenoord - of vooral de media eigenlijk - zijn ze er wel erg in gaan geloven na 1 of 2 goede wedstrijden. Ze hebben niet voor niets 11 verliespunten na 10 wedstrijden. Ik vond het maar raar dat Feyenoord schijnbaar de torenhoge favoriet was.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 21:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig seizoen had Ajax dit nooit gewonnen, ook niet na zo’n vroege voorsprong. Wat dat betreft verdedigend een flinke vooruitgang en dat met spelers die er zowat allemaal vorig seizoen ook al waren.
Wel benieuwd naar zaterdag nu, deze was niet verwacht
Het gaat beter dan tegen HHC vorig jaar!quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:22 schreef wimderon het volgende:
Looij heeft het niet onder de markt tegen een eersteklasser (lol).
(Ik had dit niet moeten posten)
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:11 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)schuld-aan~bf08fd40/
Dit is echt zo goed.
Vergeet de alternatieve feiten niet, zo uit het populistisch handboekquote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik steek mijn kop in het zand in dertig antwoorden.
Die is hier ook wel eens voorbijgekomen ja.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat Ajax hier met 0-2 voor staat heeft dus echt precies niks te maken met dat Ajax Feyenoord zogenaamd tactisch aan het overklassen is, maar oké.
Analyserend en wannabe journalistiek Nederland is hard gevloerd vanavond.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, de mensen die Farioli onder bus gooiden want hij rouleert zoveel en dat past niet in onze conservatieve agenda want WIJ (lees Theo Janssen die altijd dronken met een peuk in zijn bek stond) speelden wel 3 wedstrijden per week.
Ach , de Taylorhaters want dat kan echt niet in het NL elftal maar Milambo moet er wel in.
Dit is wel de kers op de taart.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |