Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.quote:
Vooral tactische uitvoering van Qarabag tov Feyenoord en PSV is een wereld van verschil. Weliswaar een stuk ander elftal maar dat contrast is nog te groot.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld gevenquote:
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Yup. Kinderachtig ook.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belandenquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1
Vrouwenmeppers worden daar aanbeden toch?quote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belanden
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
Nationalisme doet vreemde dingen met mensen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
In vrijstaat WLR mag alles.quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.
Auto rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder dat er mensen naar autootje rijden kijken terwijl er ook VELDRIJDEN is.
De juichstemming nadat MAX in de volkomen irrelevante Q1 nog de snelste tijd had neergezet was aandoenlijk.quote:
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Even niet zo pedant doen jij, je moet weten dat ook jij niet serieus genomen wordt door Pistolero.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.
We doen mee, maar met een gammele selectie die door Farioli omhoog wordt gestuwd. Hijzelf en het gros van de fans beseffen dat niets gegarandeerd is voor Ajax. Het kan zo weer omslaan.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |