Trump is nog steeds favoriet toch?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
@:Szura @:VoMy
Harris gaat eenvoudig winnen, wat hopelijk definitief einde tijdperk van de altijd kwaadaardige en corrupte peilingindustrie gaat betekenen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
Waar baseer je je optimisme op? Die ene Iowa-poll?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Trump is nog steeds favoriet toch?
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.quote:Op zondag 3 november 2024 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?
Goh, zou je denken dat de peilers in Amerika al heel lang niks meer geven om het zo accuraat mogelijk proberen weer te geven van de werkelijkheid?quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Haha dit is dezelfde knakker als van die woeste posts over MAX, dit verbaast niksquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga hier niet meer posten, de domheid en vooringenomenheid heeft echt zulke enorme lachwekkende vormen aangenomen dat ik het gevoel heb dat hier de kinderen van mn plaatselijke basisschool lopen te posten. Trump die Cheney wilt executeren, Harris die met ruim 400 kiesmannen gaat winnen én Texas en Florida als blauwe staten waar nauwelijks meer twijfel over is…CNN die veel te veel op de hand van Trump is, fake news dat Trump een eekhoorn verdedigt op X, Trump die Oekraine een mes in de rug gaat steken omdat ze na 1 triljoen dollar aan steun misschien een keertje zullen zeggen dat het wel even genoeg is geweest terwijl Europa een fractie heeft gegeven en Oekraine nota bene in Europa ligt…ik kan het allemaal echt niet meer verwerken lol. Zoek het hier lekker uit, maar ik kom hier nog wel even terug dinsdagnacht om jullie allemaal even persoonlijk uit de natte Harris droom te zien ontwaken.
Autootje rijden is sowieso geen sport.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wintquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Het was in de jaren tachtig in ieder geval wel heel duidelijk welke kant het op ging.quote:Op zondag 3 november 2024 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wint
SportSpelletjesman van het jaar?quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef DeeBee het volgende:
Ach, WLR, helaas is VER wel ONTYPISCH NEDERLANDS goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |