Voor de gelegenheid heb ik ze allemaal nog maar weer eens gelezen en er zitten bizar veel pareltjes tussen.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die filmtips is één van m'n favoriete rubrieken
Voor een nieuwe attractie. Je zou zeggen, die is er morgen of volgende maand ook nog.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als je vrijwillig naar de Efteling gaat om daar 4 uur in een rij te gaan staan, heb je dan professionele hulp nodig?
Deze mensen mogen weg, er komt geen zinvolle invulling van hun leven.
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafdequote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Als je vrijwillig naar de Efteling gaat om daar 4 uur in een rij te gaan staan, heb je dan professionele hulp nodig?
Deze mensen mogen weg, er komt geen zinvolle invulling van hun leven.
Die kabouter kan je zelf ook zo kwijt in de Efteling.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafde
Is dit een serieuze vraag? Wat dacht je energiebedrijven als Vattenfall? Shell had er ook al lang en breed winst op kunnen maken als ze er serieus in hadden geïnvesteerd en niet hun groene afdeling iedere keer hadden afgeknepen na de eerste tegenvallende kwartaalcijfers en de eerste stampvoetende aandeelhouders.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 10:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Welk bedrijf maakt winst met duurzame energie op grote schaal?
Ik ken onze vrolijke vriend ook vooral van z'n pretparkpodcast ThemeTalk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 12:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Die dikke Thomas van Groningen zag ik hier uitgebreid over oreren vanmorgen bij WNL, kennelijk is dat ook een pretparkverslaafde
Denk je dat Trump vier jaar door komt?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:53 schreef VoMy het volgende:
Ondertussen zag ik een toespraak van Bill Clinton die in Michigan betoogt dat Palestijnen dood maken geen enkel probleem is, en Israël recht heeft op kolonisatie, in een poging om stemmen te winnen onder moslims. Als Democraten betaald zouden worden voor hun domheid (wat waarschijnlijk zo is) dan zou de partijtop stinkend rijk zijn (wat dan ook zo is).
#FourMoreYears incoming. Gelukkig schijnen we er daarna toch voorgoed vanaf te zijn.
Bill lijkt overigens mentaal even ver afgetakeld als Biden en Trump. Toch iets teveel feestjes afgelopen.
Terechte opmerking. Nee, inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 17:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je dat Trump vier jaar door komt?
Hoe komt Sjoerd erbij dat er 8,2 miljoen mensen kijken?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:14 schreef Felagund het volgende:
Leuke discussie nu (bij Jinek) over het wel of niet kopen van de rechten van de Micky-Mouse competitie van de NOS tussen Sjoerd Mossou en Jan Slagter.
Raar argument ja, maximum was 1.344.000 in september (1.974 miljoen met uitgestelde kijkers). Ze zaten compleet langs elkaar heen te praten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoe komt Sjoerd erbij dat er 8,2 miljoen mensen kijken?
Waardeloos gesprek was het, vooral vanuit zijn kant. “Waarom moet Max bepalen waar de NOS z’n geld aan uitgeeft?”, waarom moet het AD dat bepalen Sjoerd?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Sjoerd Mossou? Zolang hij goede Ajax-stukjes blijft schrijven, laat ik hem met rust.
Ik heb het niet gezien, maar misschien bedoelt hij dat het programma een bereik van 8,2 miljoen mensen heeft? Dat wil dus zeggen dat er gedurende een seizoen 8,2 miljoen verschillende mensen hebben gekeken.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, hij zei ook iets van 8,2 miljoen mensen die geïnteresseerd zijn in de Eredivisie. Hij verwoordde het alleen, zoals wel vaker, erg matig.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar misschien bedoelt hij dat het programma een bereik van 8,2 miljoen mensen heeft? Dat wil dus zeggen dat er gedurende een seizoen 8,2 miljoen verschillende mensen hebben gekeken.
Maar dat zei hij niet of althans het was volkomen duidelijk wat hij wel bedoelde. Er zijn 8.2 miljoen voetbal volgers/liefhebbers. De 1.3 miljoen kijkers werden eerder al benoemd.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 19:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 31 oktober 2024 16:53 schreef VoMy het volgende:
Ondertussen zag ik een toespraak van Bill Clinton die in Michigan betoogt dat Palestijnen dood maken geen enkel probleem is, en Israël recht heeft op kolonisatie, in een poging om stemmen te winnen onder moslims. Als Democraten betaald zouden worden voor hun domheid (wat waarschijnlijk zo is) dan zou de partijtop stinkend rijk zijn (wat dan ook zo is).
#FourMoreYears incoming. Gelukkig schijnen we er daarna toch voorgoed vanaf te zijn.
Bill lijkt overigens mentaal even ver afgetakeld als Biden en Trump. Toch iets teveel feestjes afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |