Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.quote:Op vrijdag 1 november 2024 23:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
De Nederlandse schaatsers hebben het gezamenlijke IQ van een doperwt. In tegenstelling tot de buitenlandse schaatsers overigens.
Eentje is er zelfs getrouwd met een Nederlander.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.
En Chad Hedrick is volgens mij ook al jaren van het padje af.
Is dat zo ja?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:32 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat laatste statement lijkt mij onjuist. Wonderkind Jordan Stolz is namelijk ook helemaal pro MAGA.
Jeroen Meus heeft zoals altijd het antwoord.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:49 schreef Tjacka het volgende:
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:kingroland @:bezsen @:ggmm
Weten jullie een goed stoofgerecht met sukadelappen?
Als je zelfs de post van een van de debiele zoontjes van Trump gaat liken durf ik die conclusie wel te trekken.quote:
Tja, hij komt uit een zeer rood gedeelte van Wisconsin. Zal wel met de paplepel zijn ingegoten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:15 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Als je zelfs de post van een van de debiele zoontjes van Trump gaat liken durf ik die conclusie wel te trekken.
Al die Duits-Nederlands-Zweedse achternamen in het noorden van Amerika stammen af van gemigreerde strenge protestanten. Net als hier is dat doorgaans guurrechts volk. Volendam en Urk als voormalig exportproduct nr. 1.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Tja, hij komt uit een zeer rood gedeelte van Wisconsin. Zal wel met de paplepel zijn ingegoten.
Waarom niet gewoon riblappen?quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:49 schreef Tjacka het volgende:
@:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:kingroland @:bezsen @:ggmm
Weten jullie een goed stoofgerecht met sukadelappen?
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op zaterdag 2 november 2024 10:42 schreef Hamlapjes het volgende:
Kim Jong-Suus was ook weer bezig, zag ik!
[ x ]
How can I make this about me Pieter.
'Ik heb echt moeite om van social media te blijven, maar speciaal voor een vriendin deed ik dat. Krijg ik nu een schouderklopje?'quote:Op zaterdag 2 november 2024 10:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
https://x.com/suusonline/status/1852401503094346149
Sukade was in de aanbiedingquote:
Weet je wie er ook wel eens een toevluchtsoord in Paraguay bouwde?quote:Viruswaarheid bouwt in Paraguay een toevluchtsoord voor Nederlanders die ‘het zat zijn’
Kunnen we niet beter gaal melden wanneer ze niet ziedend zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |