Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.quote:
Vooral tactische uitvoering van Qarabag tov Feyenoord en PSV is een wereld van verschil. Weliswaar een stuk ander elftal maar dat contrast is nog te groot.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld gevenquote:
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1quote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Yup. Kinderachtig ook.quote:Op zondag 3 november 2024 12:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tokkie Max was zelf ook alweer boos. Wat een naar mannetje is dat toch.
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belandenquote:Op zondag 3 november 2024 12:41 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Maxie gaat na Abu Dhabi gefrustreerd bekendmaken dat hij stopt met F1
Vrouwenmeppers worden daar aanbeden toch?quote:Op zondag 3 november 2024 13:15 schreef Szura het volgende:
[..]
En Jos gaat iets slopen en daar in de cel belanden
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.quote:Op zondag 3 november 2024 12:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft bizar hoe blind ze in F1 zijn voor feiten en ook hier de FIA de schuld geven
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
Nationalisme doet vreemde dingen met mensen.quote:Op zondag 3 november 2024 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie dat ook bij vrienden die het hele spelletje toch echt al langer volgen, die zijn nu ook crystal mad om elke beslissing die ze niet bevalt.
In vrijstaat WLR mag alles.quote:Op zondag 3 november 2024 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Misschien maar een 'bespreek hier andere sporten, dat in huidige subfora niet te doen is' topic maken in WLR. Al zal dat vast niet mogen.
Auto rijdenquote:Op zondag 3 november 2024 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel bijzonder dat er mensen naar autootje rijden kijken terwijl er ook VELDRIJDEN is.
De juichstemming nadat MAX in de volkomen irrelevante Q1 nog de snelste tijd had neergezet was aandoenlijk.quote:
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.quote:Op zondag 3 november 2024 09:15 schreef VoMy het volgende:
Wat een sfeeromslag nadat Ajax twee gehavende concurrenten - met het spelbeeld mee, het moet gezegd - weet te verslaan. Ik kan me de zeer krappe zeges op laagvliegers als Willem II en een 10-koppig Karabach in de aanloop naar de week van de waarheid nog herinneren. Wacht de serie tot Utrecht nou af om te zien of de verbetering blijvend is.
Even niet zo pedant doen jij, je moet weten dat ook jij niet serieus genomen wordt door Pistolero.quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?quote:Op zondag 3 november 2024 16:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je slaat hier helaas de plank mis, VoMy.
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Erg knap wat die kleine Italiaan doet, maar je mag nu niet eens meer twijfelen of ie dit het hele jaar vol kan houden?
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.quote:Op zondag 3 november 2024 17:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het laatste wat ik van jou verwachtte, is woorden in de mond leggen.
We doen mee, maar met een gammele selectie die door Farioli omhoog wordt gestuwd. Hijzelf en het gros van de fans beseffen dat niets gegarandeerd is voor Ajax. Het kan zo weer omslaan.quote:Op zondag 3 november 2024 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik moet nog even wennen aan het feit dat Ajax weer meedoet.
Trump is nog steeds favoriet toch?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
@:Szura @:VoMy
Harris gaat eenvoudig winnen, wat hopelijk definitief einde tijdperk van de altijd kwaadaardige en corrupte peilingindustrie gaat betekenen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Is al dat doemdenken voor niets geweest en gaat Harris makkelijk winnen of begrijp ik het dan helemaal verkeerd?
Waar baseer je je optimisme op? Die ene Iowa-poll?quote:Op zondag 3 november 2024 17:22 schreef hhh38 het volgende:
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.quote:Op zondag 3 november 2024 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Trump is nog steeds favoriet toch?
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.quote:Op zondag 3 november 2024 17:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik las een paar berichten dat de peilers Trump waarschijnlijk overschatten omdat ze bang zijn om ernaast te zitten.
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?quote:Op zondag 3 november 2024 17:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Met het geld volgen kom je doorgaans wel een eind en Trump is nog steeds de favoriet bij de wedkantoren. Het verschil is wel kleiner dan een paar dagen geleden.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zouden al die domme Elon aanhangende tech bro's die bovengemiddeld veel gokken dat beeld niet een beetje vertekenen?
Goh, zou je denken dat de peilers in Amerika al heel lang niks meer geven om het zo accuraat mogelijk proberen weer te geven van de werkelijkheid?quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Haha dit is dezelfde knakker als van die woeste posts over MAX, dit verbaast niksquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik ga hier niet meer posten, de domheid en vooringenomenheid heeft echt zulke enorme lachwekkende vormen aangenomen dat ik het gevoel heb dat hier de kinderen van mn plaatselijke basisschool lopen te posten. Trump die Cheney wilt executeren, Harris die met ruim 400 kiesmannen gaat winnen én Texas en Florida als blauwe staten waar nauwelijks meer twijfel over is…CNN die veel te veel op de hand van Trump is, fake news dat Trump een eekhoorn verdedigt op X, Trump die Oekraine een mes in de rug gaat steken omdat ze na 1 triljoen dollar aan steun misschien een keertje zullen zeggen dat het wel even genoeg is geweest terwijl Europa een fractie heeft gegeven en Oekraine nota bene in Europa ligt…ik kan het allemaal echt niet meer verwerken lol. Zoek het hier lekker uit, maar ik kom hier nog wel even terug dinsdagnacht om jullie allemaal even persoonlijk uit de natte Harris droom te zien ontwaken.
Autootje rijden is sowieso geen sport.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wintquote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik zie peilers in Amerika er voor aan er bewust een spannende race van te maken omdat het ENTERTAINMENT is.
Het was in de jaren tachtig in ieder geval wel heel duidelijk welke kant het op ging.quote:Op zondag 3 november 2024 18:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Heb je door het systeem met kiesmannen en maar 2 partijen niet altijd een spannende race? Heb het idee dat de meeste Amerikanen amper wisselen qua partij en een relatief kleine groep bepaalt wie er wint
SportSpelletjesman van het jaar?quote:Op zondag 3 november 2024 19:08 schreef DeeBee het volgende:
Ach, WLR, helaas is VER wel ONTYPISCH NEDERLANDS goed
Van der Poel natuurlijk! Harrie kan het niet worden als hij Velo dor al niet kan winnenquote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
De SafetyCar die onderdeel is van het complot van de FIA en de stewards tegen Max, tenzij het goed uitkomt, dan is het een goedmakertje.quote:Op zondag 3 november 2024 17:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een sport waarbij de safety car alle verschillen weer te niet doet is geen sport.
We hebben geluk dat het een Olympisch jaar is.quote:Op zondag 3 november 2024 19:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet, het blijft autootje rijden
Dit is wel de manier om te antwoorden. Niet janken of de fia hun werk goed doet, maar dit.quote:
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.quote:Op zondag 3 november 2024 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Pogacar zijn er er erger aan toe dan de F1.
Elke keer wachten op Wilco?quote:Op zondag 3 november 2024 19:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Misschien moeten we in het wielrennen ook maar een safety car gaan invoeren. Zodra er iemand op zijn bek gaat moet Pogacar voet aan de grond zetten en mag de rest hem bijhalen.
Ik wilde dit net posten met de volgende smileys:quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Dit kan niet.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Aangezien men in WLR altijd een pittige mening heeft over tatoeages ben ik erg benieuwd naar jullie mening over dit:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dat zijn.quote:Op zondag 3 november 2024 20:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kjeld Nuis met het hoofd van Joy Brune, zijn vriendin.
Mensen die snel kunnen krabbelen op schaatsen.quote:Op zondag 3 november 2024 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat zijn.
Mag ik dan bij jou? is ook wat Kjeld altijd aan z'n ploeggenotes vraagt wanneer de kamerindeling bedacht moet worden.quote:Op zondag 3 november 2024 20:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit kan niet.
Hier lijkt Joy meer op Claudia de Breij.
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.quote:Op zondag 3 november 2024 20:08 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?quote:Op zondag 3 november 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tatoeages zijn altijd problematisch, maar het probleem van portretten is altijd dat ze nooit lijken. Laat deze foto bij Opsporing Verzocht zien en de helft van vrouwelijk Nederland wordt aangegeven.
Dus Kjeld is een visionair?quote:Op zondag 3 november 2024 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is toch juist gunstig als de relatie straks kapot is?
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Hamlapjes het volgende:
Kjeld, je arm is een vuilnisbjelt!
Wordt leuk als ze onvermijdelijk een keer uit elkaar gaan.
quote:Op zondag 3 november 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is dat gifje met die scheidsrechter?
Deze indruk heb ik ook wel ja.quote:Op zondag 3 november 2024 17:46 schreef OProg het volgende:
Ik ga er vanuit dat Faber, Szabo en Maeijer enkel in oer-Hollandse bedrijven beleggen.quote:Geen van de vier coalitiepartijen wil het plotselinge vertrek van Idsinga hoog opspelen. In tegenstelling tot sommige oppositiepartijen: SP-leider Jimmy Dijk heeft schriftelijke vragen ingediend om ook andere bewindspersonen met beleggingen om transparantie te vragen.
Saillant is dat die vragen onder meer zijn gericht aan drie PVV’ers: minister Marjolein Faber, plus staatssecretarissen Zsolt Szabó en Vicky Maeijer. Er zit ook een andere NSC’er tussen: staatssecretaris Teun Struycken, plus minister Mona Keijzer (BBB) en staatssecretaris Vincent Karremans (VVD).
Slecht geslapen zekerquote:Op zondag 3 november 2024 12:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Norris die nog WK gaat worden zou me toch een partijtje ongekend genot zijn. Op die schadenfreude kan ik jaren vooruit.
F1 is rechtsaf na de snackbarquote:Op zondag 3 november 2024 20:09 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit was een bijzonder goede race van Max, zo heeft hij al een tijdje niet meer rondgereden
In principe ook wel kampioen zo, dus ik stel voor dat hij alvast stopt op dit hoogtepunt
Die verkopen wasrekken van 70 euro.quote:Op maandag 4 november 2024 09:59 schreef OProg het volgende:
Ach, Blokker. Dat volgends CEO Stapert vrijdagmiddag nog absoluut géén uitstel van betaling aangevraagd zou hebben heeft uitstel van betaling aangevraagd.
Maar ik deed helemaal geen voorspelling.quote:Op maandag 4 november 2024 11:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn er dagen dat Pistolero er niet naast zit?
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...quote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Ja dit, echt achterlijk om te denken dat je in 1-2 jaar 80% van je werknemers kan ontslaan. Enige doel is het slopen van het systeemquote:Op maandag 4 november 2024 13:46 schreef VoMy het volgende:
https://www.vn.nl/kabinet-schoof-ind-coa
Het kabinet bereidt ontmanteling van IND en COA voor
Het kabinet bereidt een bijna totale sanering van de IND en het COA voor. In 2028 verliezen de uitvoeringsorganisaties zo’n 85 procent van hun budget, en staan 8 op de 10 medewerkers op straat. Met deze bezuiniging speculeert minister Faber (Asiel en Migratie) op de door dit kabinet beoogde reductie van de instroom.
OmpzichtED. En wat is het toch nobel van Dick Schoof dat hij voor het vaderland deze shitshow op commando van Wilders uitvoert. Chapeau chapeau chapeau. Wat is ie toch sympathiek.
Opbouwen? Opbouwen? Geen cent meer naar vluchtelingen! Kijk dan hoe overbelast ons systeem is!quote:Op maandag 4 november 2024 13:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En daarna vele ettelijke miljoenen kwijt om het weer op te bouwen...
Dus als ik het goed begrijp is hij boos dat het over voetbal gaat in voetbalvandaag inside?quote:Op maandag 4 november 2024 22:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach Johan.
Boos opstappen omdat je in de maling genomen wordt. Ach ach ach.
Uiteindelijk is hij te aandachtsgeil om er mee op te houden.quote:Op maandag 4 november 2024 22:12 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch een grote show voor de schermen? Morgen zit hij er weer.
Jaloers op Harry Mens waarschijnlijk.quote:Op maandag 4 november 2024 22:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vijf keer per week een uur lang voor een miljoen kijkers je onderbuik mogen leegkotsen en dan nog steeds niet tevreden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |