SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Leukquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar het is wel allebei op een eiland dus deze vraag ligt erg gevoelig!!![]()
Maar, ja! We hebben geboekt voor begin januari
Ja, dat laatstequote:Op maandag 28 oktober 2024 16:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben je nog maar net weer aan het werkmaar de tijd gaat gewoon heel snel vrees ik
![]()
Hij komt maar mooi weer hier wonenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:37 schreef Troel het volgende:
Ow, en de kale ontslagen. Nouja, dan heeft het plaatselijke sufferdje ook weer wat te schrijven
Dan kun je het daarna loslatenquote:
Naar de theatershows van Harry Potter en Stranger Things, waarschijnlijk naar een voetbalwedstrijd van Queen Park Rangers ( @sportfreakquote:
Dat je dit nog durft te typen, alsof je niet al mn plezier vergalt hebtquote:
Hij heeft 21 miljoen meegekregen. Arme stakkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij komt maar mooi weer hier wonen![]()
Binnenkort maar even als een ramptoerist langs zijn huis wandelen
Jeetje. Hoe moet hij ooit verderquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft 21 miljoen meegekregen. Arme stakker
En een Onlyfans accountquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat wordt een klein kerstbooompje dit jaar.
Het duurt wel erg langquote:Op maandag 28 oktober 2024 19:05 schreef Fred_B het volgende:
Cornald en Hila zometeen bij Eva trouwens.
Dat moet ik nog terugkijken en ook Expeditie Robison.quote:
Cyanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef H_T het volgende:
Ik kijk op TLC voor de tweede keer naar een show voor amateur-Houses waarin je een diagnose moet raden bij een patiëntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Oh ja, ik was even vergeten dat deze hele SC was verhuisd naar Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:07 schreef BillDauterive het volgende:
Ja, maar als dat een argument is, dan kan ik ook zeggen dat het in Wales nog steeds ochtend is
Ik heb ze al een tijdje niet gezien!quote:Op maandag 28 oktober 2024 23:30 schreef H_T het volgende:
[..]![]()
Is de politie recent nog ingezet in jouw wijk?
Onee, mannengriep?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ook aan t werk. En mn man is ziek en heeeeeel zielig.
Ja beetje. Maar hij was ook met de wc aan t knuffelen vanmorgen dus t gaat wel echt niet zo lekker.quote:
Succes voor je oudste! Pas op de parkeerchaos bij de nieuwe CBR locatiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:14 schreef Troel het volgende:
6.15 ging de wekker.
Inmiddels al een afspraak bij de tandarts gehad (we waren langer aan het kletsen dan dat de controle duurde) en straks de oudste maar eens naar het CBR brengen voor zijn theorie-examen.
Een parkeerchaos bij het CBR is toch enigszins ironisch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes voor je oudste! Pas op de parkeerchaos bij de nieuwe CBR locatie
Daarom wordt hij enkel afgezetquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes voor je oudste! Pas op de parkeerchaos bij de nieuwe CBR locatie
https://www.tubantia.nl/h(...)in-de-berm~afcb90ca/quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Een parkeerchaos bij het CBR is toch enigszins ironisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |