Of niet met de billen wijd voor Tata Steelquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten vaker de doodstraf geven dat doet meer voor het klimaat dan bloemen verbieden
Kan gewoon beidequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet met de billen wijd voor Tata Steel
f1 is geen sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
Haha Max was aan het valsspelen en kreeg straf:D
Rassenbewustzijn is wel een sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
We must secure the existence of our people and a future for white children
Ik dacht dat een lange neus een Joden trekje was, geen lange pik!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie moeten je bewust zijn van jullie joodse roots
ben altijd op mn money!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeker wel akhi.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was me het dagje wel! Hebben jullie je ook vermaakt?²
Ja, ontzettend druk.quote:
Ik weet niet eens wie je bent man.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom sluit je elke post zo achterlijk af?
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zag dat je een NWS ban had.
Teleurstellend!
Helaas laatst ook twee weken moeten brommen vanwege een (naar mijn mening) ijzersterke doch scherpe mening over Israëlquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.²
Heb gewoon nog een voorhuidquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet ook niet wie jij bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Jemigquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent
Israël is een extreem-rechtslandquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Helaas laatst ook twee weken moeten brommen vanwege een (naar mijn mening) ijzersterke doch scherpe mening over Israël
Ik vind het niet eens land. Voor mij is het Palestina.quote:
Er zit een goede kop op.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:35 schreef Rozevla het volgende:
Douwe bob voor de vierde keer vader en trouwt met z’n grote liefde Anouk.
Jaja
Wat een dom wijf ben je dan, laat je je kut vol blaffen door Douwe Bob.
Grote kans dat je de derde bent op die dag.
Dan lees jij geen geschiedenisboeken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens land. Voor mij is het Palestina.²
ahahahhahaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:35 schreef Rozevla het volgende:
Grote kans dat je de derde bent op die dag.
quote:
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?
Wow 🤣quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.
WOWquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
Ahahahahaha lolquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
SOWquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.
Had jij schuld aan de slavernij, Niels? Had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Eigenlijk moet je de oranje-versie hebben. Is gewoon te bestellen hoor @:rozeVla . Ik heb de normale besteld tijdens slavernijexcuses.
https://www.bol.com/nl/nl/p/voc-vlag-verenigde-oost-indische-compagnie-100x150cm-oranje-variant/9200000131300588/?bltgh=pWcTq2iISnaNdErPyLFHbw.2_12.13.ProductTitle
Ik profiteer van gedane zaken door mijn voorouders dus ja. Vind ik ook niet erg die janknegers. Ik kom uit blankstad toevallig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij schuld aan de slavernij, Niels? Had ik niet achter je gezocht.
Laten we dat vooral zo houden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Zag je me aanstalten maken? Nee he.quote:
Wie is Charles nou weer?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
Blocken was toch voor losers?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken hequote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Voor mij niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Zo is het makkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.
Hoe zwarter hoe beter. Een blauwe binnenvoering moet ik aan wennen. Valt onder het prime directive Star Fleet protocol.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Correctquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Môgge Tong/tong80.quote:
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelfquote:
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelf
Wat is er mis met hemquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
Heb je weer aan het spa bruin gezeten Niels?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
Moest jij niet iets aanduwen?quote:
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.quote:
Beestquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.
Heerlijk gevoel.
De lijst groeit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.
Heerlijk gevoel.
NEEEEE NIELS NIET DOEN!!!quote:
Oh dat is waar ookquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Oh kut. mods kun je niet blokken.
Ik mag je best hoor en ben bereid te betalen dat een fat black oma je doet. Misschien dat je dan wat rustiger wordt.quote:
quote:
hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mag je best hoor en ben bereid te betalen dat een fat black oma je doet. Misschien dat je dan wat rustiger wordt.
Vandaag is die echt genadeloos bezig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels zei altijd dat blocken voor losers is, dus die blocked niks.
Welke inzichten over jouzelf die jou helpen en ondersteunen om jezelf te veranderen, zullen tot je komen na seksuele activiteiten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.
Ik word gewoon in 1 klap volwassen denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Welke inzichten over jouzelf die jou helpen en ondersteunen om jezelf te veranderen, zullen tot je komen na seksuele activiteiten?
quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zag je me aanstalten maken? Nee he.²
Blijft jammer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Echt hequote:Op maandag 28 oktober 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop tegelijkertijd dat ik mezelf blijf want ik vind oude jeugdvrienden die nu volwassen zijn echt tragisch om te zien. Verliezen hun ziel en zaligheid.
Weet je wat het is? Het is heel belangrijk om te hebben geneukt als tiener. Ik was vrij laat met 18 in Denemarken op het strand van een plaats genaamd Ballen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.
Leer eerst maar respect. Al die sukkels die het hebben op het werk over hun 'vrouwtje' daarvan weet ik wie thuis de broek aan heeft en vaak is ze nog lelijk ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Leer eerst maar respect. Al die sukkels die het hebben op het werk over hun 'vrouwtje' daarvan weet ik wie thuis de broek aan heeft en vaak is ze nog lelijk ook.
Waarom is dat belangrijk? Ben ik met 28 nu te laat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Het is heel belangrijk om te hebben geneukt als tiener.
quote:Ik was vrij laat met 18 in Denemarken op het strand van een plaats genaamd Ballen.
Dat lijkt me erg sterk Chevy. Je kan het zien als een overgangsritueel richting volwassenheid, maar voor dat soort overgangsrituelen doet men hele andere dingen:quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word gewoon in 1 klap volwassen denk ik
28 is wel aan de late kant maat, zeg ik als iemand die dacht dat hij laat was met 23.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk? Ben ik met 28 nu te laat?
[..]
Heerlijke anekdote maat.
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
28 is wel aan de late kant maat, zeg ik als iemand die dacht dat hij laat was met 23.
Ja, het probleem aan 28 zijn, en het nog nooit gedaan te hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!
Kijk ik ben zeker laat, maar het maakt me niet zoveel meer uit.
In jouw geval: Ik zou zeggen de Pinkstergemeente, mooie meiden, maar je zit wel bij die club dan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!
Kijk ik ben zeker laat, maar het maakt me niet zoveel meer uit.
Zo! Scherp man. Who are you?quote:
Toch is het zo.quote:
Wat zit jou weer te ijlen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zou ik aan een vrouw moeten vragen. Een man die maagd is op 28 kan naar de Kerk. Denk ik. Ik zie niet dat je een vrijgevochten westerse vrouw kunt vinden anders, maar kan er naast zitten.
Absoluut. Ik begreep het ook niet waar dat ineens vandaan kwam. Maar ik ben niet van dergelijke termen. Toch bedankt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sodemieter jij even lekker op anders
Ho, ho, je wordt agressief van die nieuwe behandeling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sodemieter jij even lekker op anders
Geeft maar weer aan hoe lang de tenen zijn in deze SC.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Ik begreep het ook niet waar dat ineens vandaan kwam. Maar ik ben van dergelijke termen. Toch bedankt.²
Ik denk altijd maar zo: ik kan alles.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, het probleem aan 28 zijn, en het nog nooit gedaan te hebben.
Je gaat straks werken waar iedereen al een vriend heeft en omdat je veel met werk bezig bent, ook weinig vrije tijd hebt om even makkelijk dames te ontmoeten.
Op een opleiding is dat een stuk makkelijker....
Het wordt alleen maar moeilijker maat, niet onmogelijk wel moeilijker.
En als je dan ook nog eens helemaal geen ervaring hebt, dan loop je achter....
Maar ach, eerst eens je opleiding afmaken, hoeveel jaar moet je nog?
Ik dacht dat je vorig jaar al in je laatste jaar zat, maar misschien dit jaar klaar?
Dan werk zoeken en gewoon acen.
Dat zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: ik kan alles.
Hij heeft nog best lang mogen aanmodderen. Er zat geen verbetering in. En hij heeft een vermogen mogen uitgeven.quote:
Sodeju. Wat een hunk.quote:
maar 20 miljoen mee krijgen LOLquote:Op maandag 28 oktober 2024 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weer een Nederlander die eruit wordt getyft in Engeland
#SCHAAMJEKAPOT
#SCHAAMJEKAPOT
#SCHAAMJE
#SCHAAMJE
#SCHAAMJEKAPOT
Voor t eerst in m'n volwassen levenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Lekker maat
Ik vanmiddag gym + gezwommen
Moest lachenquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
Ik ben op aanraden van m'n huisarts gaan sporten.
Kwam bekaf thuis. Wist ik veel dat er 4 lopers op een schaakbord stonden.
Ben benieuwd hoe je je woensdagochtend voelt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Voor t eerst in m'n volwassen leven
Ik ga met een collega die er 4 keer per week te vinden is dus ik loop er tenminste niet doelloos rond te zoekenquote:
Daar had je dat topic toch over of niet?quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:57 schreef tong80 het volgende:
Ik heb mezelf vandaag verwend. Computerbureau, bureaustoel en twee muziekboxen besteld. Nou ja, m'n hulp van de Iriszorg heeft het voor me gedaan. En net in een echte winkel twee mooie truien gekocht.Geld moet rollen.
Van wie kan ik een tientje lenen ?
Oh ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar had je dat topic toch over of niet?
Goede bureaustoel is wel lekker man
Als je niet meer dan 150kg kan deadliften hoef je hier niet meer te postenquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:17 schreef Solotovski het volgende:
Kan echt niet wachten om morgen in die gewichten te hangen joh
Ik spreek je over 5 jaar!!!!quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als je niet meer dan 150kg kan deadliften hoef je hier niet meer te posten
Succes pikpalingquote:
Lekkerquote:
Tevens gehaktdag.quote:
Het gaat of heel goed of heel slecht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Een bipolair potus maken what could go wrong
Nog beter Diddyquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het gaat of heel goed of heel slecht.
Met de andere kandidaten gaat het zeker slecht.
Goeie gamble me dunkt
mooi man, jaren niet gehoordquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom staat er ineens allemaal kindermuziek in de SC?
zekerquote:
quote:
Sta ik niet van te kijken.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:19 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
mooi man, jaren niet gehoord
kan de lyrics nog 100%
Omdat de kindermuziek onderdeel is geweest van de weg omhoog. Ik heb alleen weinig tot geen aanvullingen gevonden op het pakket in de tussentijd, dus doe het nog steeds met wat er was.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:21 schreef Näsenbar het volgende:
Waarom staat er ineens allemaal kindermuziek in de SC?
Ongeleid projectiel, onsamenhangend, irritant aanwezig en een ontzettende baasquote:
Dat was echt GOATED user. Mis hem wel. Hoop dat die nog leeft.quote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Heb alleen oog voor jou, met je geile pik.
Ben ik elke werkdag broederquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:42 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Zo hey, jij bent vroeg op maat.
Wist niet dat je werkte beest, bevalt het?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben ik elke werkdag broeder
Jij niet?
Wel redelijk broquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:53 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Wist niet dat je werkte beest, bevalt het?
Ik begin binnenkort pas weer met werken.
Wel mooi toch, je maakte je zorgen dat het teveel voor je zijn?quote:
Goeie context ja hansquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nu.nl
Jezus wat een armoedige loser
Lekker zakelijk weertje toch.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Wat een ongezellig weer zeg vandaag.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een druilerig dagje.
[..]
Noooo, stay!
Rozegeur en maneschijn is de juiste uitdrukking.quote:
Dan ga je toch terug, geven we jouw plek aan iemand die wel blij is om hier te zijn.quote:
Graag zelfs.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dan ga je toch terug, geven we jouw plek aan iemand die wel blij is om hier te zijn.
Ja JOHquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Rozegeur en maneschijn is de juiste uitdrukking.
Ik wil je namens heel KLB SC van harte welkom terug heten! Veel plezier in ons kikkerlandjequote:
Moet God weten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
we hebben er weer 1 @:fok-it GOD
Als je je laat nemen door een vrouw die bezet is ben je dat ook gewoon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oh kut, Gio zegt ook altijd kikkerlandje.
Nu voel ik me net zo'n staatsmongool!
Ziet wel tof uit. Dankje voor het delen. Alles goed met jou makker?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 10:35 schreef laforest het volgende:
Om iedereen wat op te vrolijken.
[ afbeelding ]
Is die leuk?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik ga nu like a dragon infinite wealth spelen
@Fok-it godquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 12:00 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
we hebben er weer 1 @:fok-it GOD
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Steek lekker je commentaar in je roze hoerenhol
Hahahaahquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zou het iets anders formuleren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Balen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 14:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
weet het niet
bijna 1.5 uur gespeeld maar lijkt meer op een film wie op een spel [ afbeelding ]
Aldus de RDW.quote:Een auto vanaf 30 jaar moet om de 2 jaar voor de APK en vanaf 50 jaar hoeft de APK niet meer.
Onzin dat apk moet, bij nieuwere autos maar bij 50+...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aldus de RDW.
Ik vind de formulering "moet voor de APK" wat informeel.
En na 50 jaar hoeft een auto niet meer APK gekeurd te worden?
Dat is op zich absolutely goated.
Ja het is echt deprimerend. Speelt het op jouw gemoedstoestand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
We krijgen wel weer de tijd dat het mokertje mokertje mokertje snel donker wordt.
Kijk nu is het nog licht. Over een uur veeeeulll minder al.
Einde bericht.
Ik probeer het juist te zien als iets gaafs. De duisternis kent veel meer allure in de winter. Ook met alle lichten et cetera, die er echt vanaf spatten. Dus nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja het is echt deprimerend. Speelt het op jouw gemoedstoestand?
Jij bent echt mega goated. Ik moet mijn gedachte nog even verzetten, maar heb laatste tijd beetje psychische klachten. Komt weer goed gauw, hopelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik probeer het juist te zien als iets gaafs. De duisternis kent veel meer allure in de winter. Ook met alle lichten et cetera, die er echt vanaf spatten. Dus nee.
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt mega goated. Ik moet mijn gedachte nog even verzetten, maar heb laatste tijd beetje psychische klachten. Komt weer goed gauw, hopelijk.
Ja ik ben heftig aan het disassocierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Zoek vooral hulp als het je teveel wordt maat.
Heftige stuff broquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja ik ben heftig aan het disassocieren
Veel sterkte maat. Je kan nog bellen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja bradabro niet zo goated nu. Ik heb nummer ik denk dat ik morgen bel nu bijna 5 o clock
dit is de beste post van de paginaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt he wat aan zaad users!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is de beste post van de pagina
Krijg je als je te veel vrije tijd hebt dan ga je rare dingen doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
user @:bezsen heeft briefjes bezorgd bij het Anne Frank huis smh
Ja nou en ze woont daar toch niet meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
user @:bezsen heeft briefjes bezorgd bij het Anne Frank huis smh
Door Hitler!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja nou en ze woont daar toch niet meer
Hitler was letterlijk Hitler vriendquote:
Dat hep zeker op Facebook gestaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hitler was letterlijk Hitler vriend
Kwam Hitler het Anne Frank huis bezoeken? Dacht dat Justin Bieber de bekendste gast aller tijden wasquote:
Je kan niet zomaar even Shake it off zeggen over je joodse rootsquote:
Ja maar daar zitten ook gestudeerde mensenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat hep zeker op Facebook gestaan
huh nu alweer vakantie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lekker paar dagen bijgekomen in deze vakantie. Helaas alweer halverwege!
Bieber is zo 2003 of zoquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwam Hitler het Anne Frank huis bezoeken? Dacht dat Justin Bieber de bekendste gast aller tijden was
Zoals een dagboek schrijven? (Lol)quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Krijg je als je te veel vrije tijd hebt dan ga je rare dingen doen
Toen was hij 9 viespeukquote:
En toen was die al een sukkel!quote:
Schrijf liever een bijbelquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zoals een dagboek schrijven? (Lol)
Las in het Diddy topic dat hij zich kennelijk vergrepen zou hebben aan een tienjarige. Zou wel zeer sick zijn.quote:
Tijdens een van die feestjes? Dat is wel bizar jaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Las in het Diddy topic dat hij zich kennelijk vergrepen zou hebben aan een tienjarige. Zou wel zeer sick zijn.
Dit was buiten een feestje om, maar goed. Ben benieuwd hoeveel mensen (if any) hij meeneemt in zijn val. Dat hij straks de bak in gaat, lijkt vrij zeker.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tijdens een van die feestjes? Dat is wel bizar ja
Kan me niet voorstellen dat daar niet meer mensen schuldig aan worden bevonden. Maar waarschijnlijk zijn er nog wel meer van dit soort schandalen die op dit moment nog in de beerput zittenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was buiten een feestje om, maar goed. Ben benieuwd hoeveel mensen (if any) hij meeneemt in zijn val. Dat hij straks de bak in gaat, lijkt vrij zeker.
vind dat pornoboekje helemaal niets. Vol incest en sodomiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:53 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
blijf het simpelweg een zalig boek vinden!
@EttovanBelgiequote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind dat pornoboekje helemaal niets. Vol incest en sodomie
Akkoordquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:53 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
blijf het simpelweg een zalig boek vinden!
Veel mensen claimen vanalles. Ze hebben jarenlang de tijd gehad (decennia zelfs) om het bij de popo aan te geven, om bewijs te verzamelen. Ze hebben niks gedaan of niet doorgezet. Dat doet mij vermoeden dat het bewijs, als dat er was, goed verborgen was.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat daar niet meer mensen schuldig aan worden bevonden. Maar waarschijnlijk zijn er nog wel meer van dit soort schandalen die op dit moment nog in de beerput zitten
Diddy is zwart, bewijs kan wel fegabriceerd wordenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel mensen claimen vanalles. Ze hebben jarenlang de tijd gehad (decennia zelfs) om het bij de popo aan te geven, om bewijs te verzamelen. Ze hebben niks gedaan of niet doorgezet. Dat doet mij vermoeden dat het bewijs, als dat er was, goed verborgen was.
Beetje afhankelijk van wat Diddy zelf getuigd straks, en wat ze uit zijn huis hebben meegenomen. En openbaar willen maken.
Had je die plu nog in je reet gestokenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:01 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goedenavond. De regen viel mee gelukkig. Zeer lichte miezer alleen en niet eens de plu nodig gehad.
ja waarom denk je dat ik zo'n fan ben?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind dat pornoboekje helemaal niets. Vol incest en sodomie
Nee hij alleen een plugquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had je die plu nog in je reet gestoken
Pluplugquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee hij alleen een plug
HAHAHA
Die tang is echt helemaal gestoord!!quote:
Zij is een duivelinquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die tang is echt helemaal gestoord!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |