quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zag je me aanstalten maken? Nee he.²
Blijft jammer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Oh kut. mods kun je niet blokken.
Echt hequote:Op maandag 28 oktober 2024 11:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik hoop tegelijkertijd dat ik mezelf blijf want ik vind oude jeugdvrienden die nu volwassen zijn echt tragisch om te zien. Verliezen hun ziel en zaligheid.
Weet je wat het is? Het is heel belangrijk om te hebben geneukt als tiener. Ik was vrij laat met 18 in Denemarken op het strand van een plaats genaamd Ballen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.
Leer eerst maar respect. Al die sukkels die het hebben op het werk over hun 'vrouwtje' daarvan weet ik wie thuis de broek aan heeft en vaak is ze nog lelijk ook.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.
quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Leer eerst maar respect. Al die sukkels die het hebben op het werk over hun 'vrouwtje' daarvan weet ik wie thuis de broek aan heeft en vaak is ze nog lelijk ook.
Waarom is dat belangrijk? Ben ik met 28 nu te laat?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:54 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wat het is? Het is heel belangrijk om te hebben geneukt als tiener.
quote:Ik was vrij laat met 18 in Denemarken op het strand van een plaats genaamd Ballen.
Dat lijkt me erg sterk Chevy. Je kan het zien als een overgangsritueel richting volwassenheid, maar voor dat soort overgangsrituelen doet men hele andere dingen:quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word gewoon in 1 klap volwassen denk ik
28 is wel aan de late kant maat, zeg ik als iemand die dacht dat hij laat was met 23.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom is dat belangrijk? Ben ik met 28 nu te laat?
[..]
Heerlijke anekdote maat.
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:00 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
28 is wel aan de late kant maat, zeg ik als iemand die dacht dat hij laat was met 23.
Ja, het probleem aan 28 zijn, en het nog nooit gedaan te hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!
Kijk ik ben zeker laat, maar het maakt me niet zoveel meer uit.
In jouw geval: Ik zou zeggen de Pinkstergemeente, mooie meiden, maar je zit wel bij die club dan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar we gaan voor het credo: last but not least!
Kijk ik ben zeker laat, maar het maakt me niet zoveel meer uit.
Zo! Scherp man. Who are you?quote:
Toch is het zo.quote:
Wat zit jou weer te ijlen?quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Zou ik aan een vrouw moeten vragen. Een man die maagd is op 28 kan naar de Kerk. Denk ik. Ik zie niet dat je een vrijgevochten westerse vrouw kunt vinden anders, maar kan er naast zitten.
Absoluut. Ik begreep het ook niet waar dat ineens vandaan kwam. Maar ik ben niet van dergelijke termen. Toch bedankt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sodemieter jij even lekker op anders
Ho, ho, je wordt agressief van die nieuwe behandeling.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:19 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Sodemieter jij even lekker op anders
Geeft maar weer aan hoe lang de tenen zijn in deze SC.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Absoluut. Ik begreep het ook niet waar dat ineens vandaan kwam. Maar ik ben van dergelijke termen. Toch bedankt.²
Ik denk altijd maar zo: ik kan alles.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:05 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja, het probleem aan 28 zijn, en het nog nooit gedaan te hebben.
Je gaat straks werken waar iedereen al een vriend heeft en omdat je veel met werk bezig bent, ook weinig vrije tijd hebt om even makkelijk dames te ontmoeten.
Op een opleiding is dat een stuk makkelijker....
Het wordt alleen maar moeilijker maat, niet onmogelijk wel moeilijker.
En als je dan ook nog eens helemaal geen ervaring hebt, dan loop je achter....
Maar ach, eerst eens je opleiding afmaken, hoeveel jaar moet je nog?
Ik dacht dat je vorig jaar al in je laatste jaar zat, maar misschien dit jaar klaar?
Dan werk zoeken en gewoon acen.
Dat zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk altijd maar zo: ik kan alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |