Laten we dat vooral zo houden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Zag je me aanstalten maken? Nee he.quote:
Wie is Charles nou weer?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
Blocken was toch voor losers?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken hequote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Voor mij niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Zo is het makkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.
Hoe zwarter hoe beter. Een blauwe binnenvoering moet ik aan wennen. Valt onder het prime directive Star Fleet protocol.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Correctquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelfquote:
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelf
Wat is er mis met hemquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
Heb je weer aan het spa bruin gezeten Niels?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |