Laten we dat vooral zo houden.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Zag je me aanstalten maken? Nee he.quote:
Wie is Charles nou weer?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
Blocken was toch voor losers?quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Een handig knopje is dat. Charles op de blok, lopende ook en banshee over twee seconden eveneens.
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken hequote:Op maandag 28 oktober 2024 08:41 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Voor mij niet.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.quote:Op maandag 28 oktober 2024 09:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
De sc bestaat ineens wel uit grijze vlakken he
Zo is het makkerquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:17 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. We moeten streng blijven.
Hoe zwarter hoe beter. Een blauwe binnenvoering moet ik aan wennen. Valt onder het prime directive Star Fleet protocol.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Correctquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:23 schreef Doug-Heffernan het volgende:
beetje alsof we alle gekleurde het land uit sturen.
Ik ga akkoord
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelfquote:
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:36 schreef Polomeneer het volgende:
[..]
Het mooie van strontverkouden zijn is dat iedereen om je heen je poeplucht ruikt behalve jijzelf
Wat is er mis met hemquote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
Heb je weer aan het spa bruin gezeten Niels?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Vooral als ik je blokkeer. Bij deze.
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.quote:
Beestquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.
Heerlijk gevoel.
De lijst groeit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik sta echt op exploden. Nu 16 dagen clean.
Heerlijk gevoel.
NEEEEE NIELS NIET DOEN!!!quote:
Oh dat is waar ookquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Oh kut. mods kun je niet blokken.
Ik mag je best hoor en ben bereid te betalen dat een fat black oma je doet. Misschien dat je dan wat rustiger wordt.quote:
quote:
hahahaquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Oh kut. mods kun je niet blokken.
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:42 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ik mag je best hoor en ben bereid te betalen dat een fat black oma je doet. Misschien dat je dan wat rustiger wordt.
Vandaag is die echt genadeloos bezig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:47 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Niels zei altijd dat blocken voor losers is, dus die blocked niks.
Welke inzichten over jouzelf die jou helpen en ondersteunen om jezelf te veranderen, zullen tot je komen na seksuele activiteiten?quote:Op maandag 28 oktober 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd inderdaad of ik ga veranderen nadat ik mijn eerste kutje heb volgespoten.
Ik word gewoon in 1 klap volwassen denk ikquote:Op maandag 28 oktober 2024 11:49 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Welke inzichten over jouzelf die jou helpen en ondersteunen om jezelf te veranderen, zullen tot je komen na seksuele activiteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |