Of niet met de billen wijd voor Tata Steelquote:Op zondag 27 oktober 2024 21:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ze moeten vaker de doodstraf geven dat doet meer voor het klimaat dan bloemen verbieden
Kan gewoon beidequote:Op zondag 27 oktober 2024 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of niet met de billen wijd voor Tata Steel
f1 is geen sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef Mortaxx het volgende:
Haha Max was aan het valsspelen en kreeg straf:D
Rassenbewustzijn is wel een sportquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:12 schreef datismijnmening het volgende:
We must secure the existence of our people and a future for white children
Ik dacht dat een lange neus een Joden trekje was, geen lange pik!!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Jullie moeten je bewust zijn van jullie joodse roots
ben altijd op mn money!quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Zeker wel akhi.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Het was me het dagje wel! Hebben jullie je ook vermaakt?²
Ja, ontzettend druk.quote:
Ik weet niet eens wie je bent man.quote:Op zondag 27 oktober 2024 13:50 schreef Questular het volgende:
[..]
Waarom sluit je elke post zo achterlijk af?
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zag dat je een NWS ban had.
Teleurstellend!
Helaas laatst ook twee weken moeten brommen vanwege een (naar mijn mening) ijzersterke doch scherpe mening over Israëlquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, een eigen mening is strafbaar tegenwoordig.²
Heb gewoon nog een voorhuidquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik weet ook niet wie jij bentquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie je bent man.²
Jemigquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent
Israël is een extreem-rechtslandquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Helaas laatst ook twee weken moeten brommen vanwege een (naar mijn mening) ijzersterke doch scherpe mening over Israël
Ik vind het niet eens land. Voor mij is het Palestina.quote:
Er zit een goede kop op.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wie jij bent
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:35 schreef Rozevla het volgende:
Douwe bob voor de vierde keer vader en trouwt met z’n grote liefde Anouk.
Jaja
Wat een dom wijf ben je dan, laat je je kut vol blaffen door Douwe Bob.
Grote kans dat je de derde bent op die dag.
Dan lees jij geen geschiedenisboeken.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens land. Voor mij is het Palestina.²
ahahahhahaquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:35 schreef Rozevla het volgende:
Grote kans dat je de derde bent op die dag.
quote:
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?
quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anouk heeft toch al zeven modderbloedjes van elf verschillende negers?
Wow 🤣quote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.
WOWquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
Ahahahahaha lolquote:Op maandag 28 oktober 2024 01:54 schreef VseslavBotkin het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een zielig, eenzaam en nutteloos ventje. Probeer iets met je leven te doen. Je zou eens een baan moeten vinden. Het is niet alleen om geld te verdienen maar ook om zo sociale contacten op te doen. Snap dat je via FOK! toch een beetje aandacht zoek wegens je eenzaamheid, maar tis echt beter om via een andere manier aan aandacht te komen. Gasten zoals jou kosten de maatschappij alleen maar geld. Het erge is nog dat je op alles en iedereen commentaar hebt maar kijk naar je leven en hoe je erbij zit. Bedenk dar eerst ff voordat je je bek open trekt naar anderen die het wel goed voor elkaar hebben en een goed leven tegemoet hebben. Reageer zelf zo goed als nooit op FOK! maar gasten zoals jij kunnen mij zo hard irriteren vandaar dat ik dit bericht niet kon laten. Echt waar, ga iets doen met je leven en hou die smeriga grafbek 'n keertje dicht over anderen!
SOWquote:Op zondag 27 oktober 2024 22:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Anouk kan een heel VOC schip in der eentje vullen.
Had jij schuld aan de slavernij, Niels? Had ik niet achter je gezocht.quote:Op maandag 28 oktober 2024 07:56 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Eigenlijk moet je de oranje-versie hebben. Is gewoon te bestellen hoor @:rozeVla . Ik heb de normale besteld tijdens slavernijexcuses.
https://www.bol.com/nl/nl/p/voc-vlag-verenigde-oost-indische-compagnie-100x150cm-oranje-variant/9200000131300588/?bltgh=pWcTq2iISnaNdErPyLFHbw.2_12.13.ProductTitle
Ik profiteer van gedane zaken door mijn voorouders dus ja. Vind ik ook niet erg die janknegers. Ik kom uit blankstad toevallig.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had jij schuld aan de slavernij, Niels? Had ik niet achter je gezocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |