Ja het is echt deprimerend. Speelt het op jouw gemoedstoestand?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
We krijgen wel weer de tijd dat het mokertje mokertje mokertje snel donker wordt.
Kijk nu is het nog licht. Over een uur veeeeulll minder al.
Einde bericht.
Ik probeer het juist te zien als iets gaafs. De duisternis kent veel meer allure in de winter. Ook met alle lichten et cetera, die er echt vanaf spatten. Dus nee.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:14 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja het is echt deprimerend. Speelt het op jouw gemoedstoestand?
Jij bent echt mega goated. Ik moet mijn gedachte nog even verzetten, maar heb laatste tijd beetje psychische klachten. Komt weer goed gauw, hopelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik probeer het juist te zien als iets gaafs. De duisternis kent veel meer allure in de winter. Ook met alle lichten et cetera, die er echt vanaf spatten. Dus nee.
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:17 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Jij bent echt mega goated. Ik moet mijn gedachte nog even verzetten, maar heb laatste tijd beetje psychische klachten. Komt weer goed gauw, hopelijk.
Ja ik ben heftig aan het disassocierenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt vriend.
Zoek vooral hulp als het je teveel wordt maat.
Heftige stuff broquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:23 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja ik ben heftig aan het disassocieren
Veel sterkte maat. Je kan nog bellen!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 16:28 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ja bradabro niet zo goated nu. Ik heb nummer ik denk dat ik morgen bel nu bijna 5 o clock
dit is de beste post van de paginaquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:15 schreef FlippingCoin het volgende:
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Echt he wat aan zaad users!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is de beste post van de pagina
Krijg je als je te veel vrije tijd hebt dan ga je rare dingen doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
user @:bezsen heeft briefjes bezorgd bij het Anne Frank huis smh
Ja nou en ze woont daar toch niet meerquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
user @:bezsen heeft briefjes bezorgd bij het Anne Frank huis smh
Door Hitler!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:31 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ja nou en ze woont daar toch niet meer
Hitler was letterlijk Hitler vriendquote:
Dat hep zeker op Facebook gestaanquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hitler was letterlijk Hitler vriend
Kwam Hitler het Anne Frank huis bezoeken? Dacht dat Justin Bieber de bekendste gast aller tijden wasquote:
Je kan niet zomaar even Shake it off zeggen over je joodse rootsquote:
Ja maar daar zitten ook gestudeerde mensenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat hep zeker op Facebook gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |