quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Ah.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
Ten Hag is weer eens boos
En onverstaanbaar
Ik snap dat je voor Wattimena - Noppert kiest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben geen fan van idioot in een autootje rijden
Maat, denk jij nou werkelijk echt dat Manchester City dit echt gaat volhouden zonder Rodri? Die hebben geluk gehad dat Southampton (out of all placesquote:
Akkoord.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Prima zaken voor Liverpool. Ik ben tevreden @:zipportal
Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maat, denk jij nou werkelijk echt dat Manchester City dit echt gaat volhouden zonder Rodri? Die hebben geluk gehad dat Southampton (out of all places) niet de 1-1 heeft gemaakt. Ik negeer hier het feit dat 1-0 vrij mager is tegen een ploeg die het dit seizoen vreselijk doet en dan druk ik mij nog zacht uit.
Die gaan nog wel een paar potjes tegen laagvliegers, die in tegenstelling tot southampton wel hun kansen kunnen afmaken, verliezen of nog gelijkspelen.
Eindelijk. Nu worden ze kampioen en pakken ze de beker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Meer bronnen melden het nu. Stick to the plan.
Is toch heel vaak zo dat assistent het overneemt en ondertussen zoeken ze naar een nieuwe trainer. Wat nu niet voor oprapen ligt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
Niks tegen Ruud als trainer, maar waarom denken ze dat iemand die met Ten Hag samenwerkte het nu ineens heel anders gaat doen?
Die komt in ieder geval uit zijn woorden en ziet hopelijk niet constant compleet andere wedstrijden, dat is dan al een vooruitgang.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
Niks tegen Ruud als trainer, maar waarom denken ze dat iemand die met Ten Hag samenwerkte het nu ineens heel anders gaat doen?
Oh ze zijn er zelf ook door verrast?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch heel vaak zo dat assistent het overneemt en ondertussen zoeken ze naar een nieuwe trainer. Wat nu niet voor oprapen ligt.
De club meldt op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ze zijn er zelf ook door verrast?
Ja dan wel.
Ze willen voor Nagelsmann gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Nistelrooy aan t roer wordt ook 1 groot tranendal.
Pech? Hij heeft bijna 3 jaar de tijd gekregen en het werd alleen maar slechter qua spel. En dan lekker “bekende” halen van je zoals Anthony, Mazzraoui, De Ligt die gewoon tekort komen. Zwak middenveld niet versterken, geen enkele idee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
t Hag heeft ook wel veel pech gehad overigens. Periodes met veel blessures, en die spelers van hem missen ook wel echt veel kansen. Afgelopen weekend gingen er ook weer een aantal open kansen mis.
Ja dar laatste natuurlijk. Er is geen wereld waarin van nistelrooij goed genoeg is om vaste coach van man u te wordenquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:21 schreef Sabata het volgende:
ah, ratcliffe heeft toch nog 17 miljoen in zijn sok gevondenbenieuwd of Ruud het seizoen mag afmaken of dat met kerst de volgende droom kandidaat wordt gepresenteerd
Hahahaha, die wegloper van PSV, uiteraard als interimquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Nistelrooij.
Ik hoop voor United-fans dat ze niet degraderen hahahaaahaha
Dus dit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
t Hag heeft ook wel veel pech gehad overigens. Periodes met veel blessures, en die spelers van hem missen ook wel echt veel kansen. Afgelopen weekend gingen er ook weer een aantal open kansen mis.
660 miljoen euro weggepist met matige vriendjes van hem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Dat kun je de directie ook gewoon aanrekenen, lijkt mequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
660 miljoen euro weggepist met matige vriendjes van hem.
He hehe he huh huh eh. Eh
Je graaft wel een beetje je eigen graf als je vrijwel alleen maar bekenden haaltquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kun je de directie ook gewoon aanrekenen, lijkt me
Die Antony moet je gewoon in een steegje flink in elkaar schoppen. @KingRoland en ik zijn voor geweld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ook strafrechtelijk vervolgd moeten worden als je Antony voor 100 miljoen koopt
Ja, dat was geen heel sterk begin..quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je graaft wel een beetje je eigen graf als je vrijwel alleen maar bekenden haalt
Eigenlijk zou je ook strafrechtelijk vervolgd moeten worden als je Antony voor 100 miljoen koopt
Haha, Antony kan toch niets doen aan het absurde bedrag dat ze betalen. Antony kan leuk ballen, maar dan wel bij een team dat lekker draait.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Antony moet je gewoon in een steegje flink in elkaar schoppen. @:KingRoland en ik zijn voor geweld.
Echt ? Jammer dat het in de LC is.quote:
City speelde ook wel echt met een fantasieelftal, zeker het middenveld en Foden als spits.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt ? Jammer dat het in de LC is.
Dat Rodri en KdB er al weken met blessures uit liggen help natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Carabao cup maar dat Spurs toch nog tegen City B (of bijna A alleen omdat haaland niet speelde) wint is toch wel lachenCity speelde echt dramatisch slecht.
Als Slot gewoon zo doorgaat komt het helemaal goed. Liverpool oogt sterker dan City. Het is nu Arsenal tegen Liverpool.
Go Gunners.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:21 schreef KingRoland het volgende:
Carabao cup maar dat Spurs toch nog tegen City B (of bijna A alleen omdat haaland niet speelde) wint is toch wel lachenCity speelde echt dramatisch slecht.
Als Slot gewoon zo doorgaat komt het helemaal goed. Liverpool oogt sterker dan City. Het is nu Arsenal tegen Liverpool.
Rosri blijft er nog wel even uit dus daar moet je elke wedstrijd iets mee.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 23:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat Rodri en KdB er al weken met blessures uit liggen help natuurlijk ook niet echt mee.
Misschien wel de trainer in Engeland met het beste palmares. Inc. doelpunten.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 00:26 schreef TLC het volgende:
Als dit de laatste wedstrijd was van RvN is hij wel de enige Nederlandse trainer die alle wedstrijden gewoon heeft bij ManU
![]()
En in Nederland Rob Baan dacht ik. Tegen Cyprus. Met doelpunt van Schapendonk in z'n enige interland ?quote:Op donderdag 31 oktober 2024 11:19 schreef Sabata het volgende:
was dat niet Sam Allerdyce met één gewonnen wedstrijd als Uk bondscoach voor hij er wegens corruptie aantijgingen uitvloog?
Present. ESPN met hun super zaterdag aids, terwijl dit de wedstrijd is.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:56 schreef KingRoland het volgende:
Teleurgesteld in een hoop users hier want we trappen over ongeveer pak em beet 1 uur en 30 min af en nog steeds niemand
En het is ook best een lekkere pot (newcastle - arsenal)
Lekker maat, op jou kan ik altijd rekenenquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Present. ESPN met hun super zaterdag aids, terwijl dit de wedstrijd is.
Arsenal are hopeful Martin Odegaard will be back for next week’s huge Champions League showdown at Inter Milan.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:01 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe lang ligt onze Noorse vriend er nog uit bij Arsenal?
Aké weer in de basis.quote:Op zaterdag 28 september 2024 14:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, Gvardiol moest nog even inkomen, Stones is lang geblesseerd geweest, Dias heeft gekwakkeld, Akanji is Ake voorbij. Voor Nathan is het nu genoegen nemen met het tweede plan of vertrekken.
Kan. Desalniettemin is de weg naar de uitgang voor hem reeds ingezet. Geen schande ook om de concurrentiestrijd te verliezen van de beste linksback van de komende 5 jaar en als aanvallende middenvelder kun je hem ook niet opstellen.quote:
Inderdaad, ik wil Liverpool en Ipswich genotquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:28 schreef Slobeend het volgende:
Waarom bestaat er niet zoiets als een Premier League switchkanaal? Groot gemis.
Op bein heb ik dat wel, genot!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:28 schreef Slobeend het volgende:
Waarom bestaat er niet zoiets als een Premier League switchkanaal? Groot gemis.
Chris Wood of all places.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wood 8 goals uit 9.
Zullen blij zijn dat ze Santi niet hebben gehaald.
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...quote:
2 jaar zou ik doen met evt optie op 1 jaar extra. Weet niet of Salah dat wel wil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...
City zou hem doorselecteren op deze leeftijd.
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Lange blessurebehandelingengenotquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
Scheelde niet veel net. Maar toch doelpunt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Ken je m'n column over Renéétje ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
We hebben een zeldzaam goede lichting (behalve voor de spits), alleen Koeman krijgt er geen klote uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:54 schreef DeeBee het volgende:
Wel HOLLANDSE middag bij een hoop ploegen![]()
Overdrijf toch niet zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben een zeldzaam goede lichting (behalve voor de spits), alleen Koeman krijgt er geen klote uit.
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.quote:
Die had in Italie al dat (moker)vals tragequote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.
En had bij Milan gewoon een doelpuntje of 20 kunnen maken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.
ik had het hier eerder al gepost dat City het niet gaat volhouden. Rodri is gewoon een waanzinnige speler die City gewoon droeg. De rest is echt pure middelmaat (ja ook Haaland). Rodri was de motor van City, zonder hem stort alles gewoon in en wordt het echt bagger.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Ag Pep. Weer geen plan B.
Rodri en KDB hebben hem succes bezorgd.
Haaland middelmaatquote:Op zondag 3 november 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had het hier eerder al gepost dat City het niet gaat volhouden. Rodri is gewoon een waanzinnige speler die City gewoon droeg. De rest is echt pure middelmaat (ja ook Haaland). Rodri was de motor van City, zonder hem stort alles gewoon in en wordt het echt bagger.
Kiekeboe?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gehaktbal. @:coco
Of er komen straffen tegen scheidsrechters die dit soort fouten makenquote:
Dit geeft hem misschien vertrouwen om in het buitenland als manager aan de slag te gaan.quote:Op zondag 3 november 2024 19:07 schreef Pedroso het volgende:
1-1 inmiddels. Ruudje is wel een beetje in zichzelf gaan geloven, flinke teleurstelling voor hem dat die Portugees is aangesteld.
En blijft ontsnappenquote:Op zaterdag 9 november 2024 19:42 schreef -XOR- het volgende:
Het altijd vervelende City komt weer eens goed weg.
Overschatte cokey fraudquote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat rijmt er op Pep? Voor de volgende topic titel.
Nep.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Pep, de GuardiaDieviel.quote:Op zaterdag 9 november 2024 20:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het is dan ook al Bar Laat.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
De ploeg van Slot laat ook bar weinig zien
Ben jij al zo oud ?quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:43 schreef OProg het volgende:
Duane Allman Is niet dood, hij staat bij Villa langs de lijn.
Denk dat de enige echte concurrent uiteindelijk shitty is en die laten toch wel wat steken vallen dit seizoen.quote:Op zaterdag 9 november 2024 22:51 schreef PSVCL het volgende:
morgen hopen dat chelsea wint, dan heeft liverpool een mooi buffertje
Ze gaan dadelijk nog spijt krijgen van Amorimquote:Op zondag 10 november 2024 15:40 schreef -XOR- het volgende:
Zonder Haggie loopt het aardig bij ManU.
Nah, het is wel logisch dat ze daar voor de langere termijn voor een redelijk bewezen trainer met een uitgebreide voetbalvisie gaan maar het zou mooi zijn als deze resultaten Van Nistelrooij bij een ploeg in het rechterrijtje Premier League of een kansrijk Championshipteam zouden kunnen doen landen.quote:Op zondag 10 november 2024 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze gaan dadelijk nog spijt krijgen van Amorim
Zeer knullig hoe die eerste 1-2 niet doorging, tijd voor een snelle 2-2 nhquote:Op zondag 10 november 2024 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt nog knotsgek bij de Spurs.
quote:Op zondag 10 november 2024 17:30 schreef SonicVolcano het volgende:
https://youtube.com/shorts/r-94KRuwW84?si=HO6kxffBe24blhB8
Dit is toch mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |