quote:De Premier League 2024/25 is het 33e seizoen van de Premier League en het 126e seizoen van het Engelse hoogste niveau in het algemeen.
Manchester City is de viervoudig regerend kampioen .
Dit seizoen is het de eerste die gebruikmaakt van semi-automatische buitenspeltechnologie, aangezien Premier League-clubs unaniem akkoord gingen met de invoering ervan. Ergens in het najaar na een interlandbreak wordt de technologie in gebruik genomen.
Teams
Twintig teams strijden in de competitie – de beste zeventien teams van het vorige seizoen en de drie teams die promoveerden vanuit het Championship . De gepromoveerde teams zijn Leicester City, Ipswich Town en Southampton. Leicester City en Southampton keerden terug na een afwezigheid van één jaar, terwijl Ipswich Town terugkeerde na een afwezigheid van tweeëntwintig jaar. Ze vervingen Luton Town, Burnley en Sheffield United, die allemaal degradeerden naar het Championship na slechts één jaar in de hoogste klasse, waardoor dit de eerste keer is sinds het seizoen 1997-98 dat alle drie de gepromoveerde teams degradeerden na slechts één seizoen.
Ah.quote:
quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:31 schreef Caland het volgende:
Ten Hag is weer eens boos
En onverstaanbaar
Ik snap dat je voor Wattimena - Noppert kiest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik ben geen fan van idioot in een autootje rijden
Maat, denk jij nou werkelijk echt dat Manchester City dit echt gaat volhouden zonder Rodri? Die hebben geluk gehad dat Southampton (out of all placesquote:
Akkoord.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:35 schreef KingRoland het volgende:
Prima zaken voor Liverpool. Ik ben tevreden @:zipportal
Laten we het hopen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 19:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Maat, denk jij nou werkelijk echt dat Manchester City dit echt gaat volhouden zonder Rodri? Die hebben geluk gehad dat Southampton (out of all places) niet de 1-1 heeft gemaakt. Ik negeer hier het feit dat 1-0 vrij mager is tegen een ploeg die het dit seizoen vreselijk doet en dan druk ik mij nog zacht uit.
Die gaan nog wel een paar potjes tegen laagvliegers, die in tegenstelling tot southampton wel hun kansen kunnen afmaken, verliezen of nog gelijkspelen.
Eindelijk. Nu worden ze kampioen en pakken ze de beker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
[ x ]
Meer bronnen melden het nu. Stick to the plan.
Is toch heel vaak zo dat assistent het overneemt en ondertussen zoeken ze naar een nieuwe trainer. Wat nu niet voor oprapen ligt.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
Niks tegen Ruud als trainer, maar waarom denken ze dat iemand die met Ten Hag samenwerkte het nu ineens heel anders gaat doen?
Die komt in ieder geval uit zijn woorden en ziet hopelijk niet constant compleet andere wedstrijden, dat is dan al een vooruitgang.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:01 schreef Zorro het volgende:
Niks tegen Ruud als trainer, maar waarom denken ze dat iemand die met Ten Hag samenwerkte het nu ineens heel anders gaat doen?
Oh ze zijn er zelf ook door verrast?quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is toch heel vaak zo dat assistent het overneemt en ondertussen zoeken ze naar een nieuwe trainer. Wat nu niet voor oprapen ligt.
De club meldt op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdtrainer.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh ze zijn er zelf ook door verrast?
Ja dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |