Wood 8 goals uit 9.quote:
Chris Wood of all places.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wood 8 goals uit 9.
Zullen blij zijn dat ze Santi niet hebben gehaald.
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...quote:
2 jaar zou ik doen met evt optie op 1 jaar extra. Weet niet of Salah dat wel wil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...
City zou hem doorselecteren op deze leeftijd.
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Lange blessurebehandelingengenotquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
Scheelde niet veel net. Maar toch doelpunt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Ken je m'n column over Renéétje ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
We hebben een zeldzaam goede lichting (behalve voor de spits), alleen Koeman krijgt er geen klote uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:54 schreef DeeBee het volgende:
Wel HOLLANDSE middag bij een hoop ploegen![]()
Overdrijf toch niet zoquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben een zeldzaam goede lichting (behalve voor de spits), alleen Koeman krijgt er geen klote uit.
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.quote:
Die had in Italie al dat (moker)vals tragequote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.
En had bij Milan gewoon een doelpuntje of 20 kunnen maken.quote:Op zondag 3 november 2024 19:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die heeft nog geen bal goed geraakt, dat gaat een flop worden daar vrees ik.
ik had het hier eerder al gepost dat City het niet gaat volhouden. Rodri is gewoon een waanzinnige speler die City gewoon droeg. De rest is echt pure middelmaat (ja ook Haaland). Rodri was de motor van City, zonder hem stort alles gewoon in en wordt het echt bagger.quote:Op zaterdag 2 november 2024 18:10 schreef LordVoldermort het volgende:
Ag Pep. Weer geen plan B.
Rodri en KDB hebben hem succes bezorgd.
Haaland middelmaatquote:Op zondag 3 november 2024 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik had het hier eerder al gepost dat City het niet gaat volhouden. Rodri is gewoon een waanzinnige speler die City gewoon droeg. De rest is echt pure middelmaat (ja ook Haaland). Rodri was de motor van City, zonder hem stort alles gewoon in en wordt het echt bagger.
Zonder die strafschop was het allemaal goedgekomen met ten Hag jaquote:
Kiekeboe?quote:Op donderdag 7 november 2024 14:25 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Gehaktbal. @:coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |