Wood 8 goals uit 9.quote:
Chris Wood of all places.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wood 8 goals uit 9.
Zullen blij zijn dat ze Santi niet hebben gehaald.
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...quote:
2 jaar zou ik doen met evt optie op 1 jaar extra. Weet niet of Salah dat wel wil.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:35 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zou je hem een nieuw contract geven? Wel interessant, hij is nog flink goed, maar nog 3 jaar contract dan betaal je ook wel weer teveel als Liverpool denk...
City zou hem doorselecteren op deze leeftijd.
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Lange blessurebehandelingengenotquote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
Scheelde niet veel net. Maar toch doelpunt.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:37 schreef PowerLoungen het volgende:
De grote wereldspits uit Noorwegen moet nu opstaan en het zelf gaan forceren.
Ken je m'n column over Renéétje ?quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gaat Erling van Rijswijk dribbels inzetten? Dan schakel ik over!
We hebben een zeldzaam goede lichting (behalve voor de spits), alleen Koeman krijgt er geen klote uit.quote:Op zaterdag 2 november 2024 17:54 schreef DeeBee het volgende:
Wel HOLLANDSE middag bij een hoop ploegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |