Ze willen voor Nagelsmann gaan.quote:Op maandag 28 oktober 2024 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Nistelrooy aan t roer wordt ook 1 groot tranendal.
Pech? Hij heeft bijna 3 jaar de tijd gekregen en het werd alleen maar slechter qua spel. En dan lekker “bekende” halen van je zoals Anthony, Mazzraoui, De Ligt die gewoon tekort komen. Zwak middenveld niet versterken, geen enkele idee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
t Hag heeft ook wel veel pech gehad overigens. Periodes met veel blessures, en die spelers van hem missen ook wel echt veel kansen. Afgelopen weekend gingen er ook weer een aantal open kansen mis.
Ja dar laatste natuurlijk. Er is geen wereld waarin van nistelrooij goed genoeg is om vaste coach van man u te wordenquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:21 schreef Sabata het volgende:
ah, ratcliffe heeft toch nog 17 miljoen in zijn sok gevondenbenieuwd of Ruud het seizoen mag afmaken of dat met kerst de volgende droom kandidaat wordt gepresenteerd
Hahahaha, die wegloper van PSV, uiteraard als interimquote:Op maandag 28 oktober 2024 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Nistelrooij.
Ik hoop voor United-fans dat ze niet degraderen hahahaaahaha
Dus dit.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
t Hag heeft ook wel veel pech gehad overigens. Periodes met veel blessures, en die spelers van hem missen ook wel echt veel kansen. Afgelopen weekend gingen er ook weer een aantal open kansen mis.
660 miljoen euro weggepist met matige vriendjes van hem.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:12 schreef GwaiLow het volgende:
Dat kun je de directie ook gewoon aanrekenen, lijkt mequote:Op maandag 28 oktober 2024 18:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
660 miljoen euro weggepist met matige vriendjes van hem.
He hehe he huh huh eh. Eh
Je graaft wel een beetje je eigen graf als je vrijwel alleen maar bekenden haaltquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kun je de directie ook gewoon aanrekenen, lijkt me
Die Antony moet je gewoon in een steegje flink in elkaar schoppen. @KingRoland en ik zijn voor geweld.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ook strafrechtelijk vervolgd moeten worden als je Antony voor 100 miljoen koopt
Ja, dat was geen heel sterk begin..quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Je graaft wel een beetje je eigen graf als je vrijwel alleen maar bekenden haalt
Eigenlijk zou je ook strafrechtelijk vervolgd moeten worden als je Antony voor 100 miljoen koopt
Haha, Antony kan toch niets doen aan het absurde bedrag dat ze betalen. Antony kan leuk ballen, maar dan wel bij een team dat lekker draait.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Antony moet je gewoon in een steegje flink in elkaar schoppen. @:KingRoland en ik zijn voor geweld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |