abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215372623
💩
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:28:16 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215372627
Wat een schijttopic
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215372641
Oei nu moet ik teruglezen.

;)
Werewolf
pi_215372684
@Blues mede is honingwijn :)
pi_215372720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef Sarabi het volgende:
@:Blues mede is honingwijn :)
Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lusten
We have far more in common than that which devides us..
pi_215372762
Dat wil je toch zelf een keertje mede-maken :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215372765
Niet @Haags taggen
pi_215373281
Mede :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215373597
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lusten
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.

quote:
81s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wil je toch zelf een keertje mede-maken :')
:D

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mede :9
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.
pi_215373696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.
[..]
[..]
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.
Nee, ik ga ze eens opzoeken.

Hoe is het met suikerkat?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215374458
Met één van de katten clickertraining gaan doen. Die pakt dat net zo snel en met evenveel enthousiasme op als het paard :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215374669

Jullie katten gaan verboden worden in NL LHO
pi_215375393
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, ik ga ze eens opzoeken.

Hoe is het met suikerkat?
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.

Eind volgende week weer meten. Dus nu proberen het een beetje los te laten.
pi_215375494
Borstplatenpoes ^O^ *O*
pi_215375609
Goeie TT, @Blues!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215375705
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.

Eind volgende week weer meten. Dus nu proberen het een beetje los te laten.
Fijn dat zijn waarde netjes was ^O^ Was het een nuchtere waarde of wanneer wordt dat bij katten gemeten? Ik ken alleen de mensen versie van diabetes.

Nu jullie nog terug in de relax stand. En dat is lastig, lukt mij ook slecht met ziekige katten in huis.
pi_215375733
Ik krijg hier net bericht dat de dierenartsenpraktijk is opgeheven.
Zowel die voor gezelschapsdieren als die voor landbouwhuisdieren (dat waren sinds een paar jaar twee verschillende praktijken).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215375784
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat zijn waarde netjes was ^O^ Was het een nuchtere waarde of wanneer wordt dat bij katten gemeten? Ik ken alleen de mensen versie van diabetes.

Nu jullie nog terug in de relax stand. En dat is lastig, lukt mij ook slecht met ziekige katten in huis.
6 uur nadat we de insuline gegeven hebben, dus niet nuchter :)

En ja de relaxstand is ook nog niet helemaal gevonden hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 25-10-2024 23:20:18 ]
pi_215375791
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
Ik krijg hier net bericht dat de dierenartsenpraktijk is opgeheven.
Zowel die voor gezelschapsdieren als die voor landbouwhuisdieren (dat waren sinds een paar jaar twee verschillende praktijken).
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
En…ben je nog gegaan? Aangepast werk: benen, lopen, core …zoiets.

Ohh
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.
Spoilers!
pi_215375838
quote:
Met hoeveel verschillende mensen hebt u gemiddeld in een periode van twee weken contact?
Met contact bedoelen we dat u over persoonlijke zaken (dus niet werkgerelateerd) met iemand spreekt (ook door de telefoon), of dat u elektronische post uitwisselt.
Euh.. met hoeveel zijn wij eigenlijk?
pi_215375869
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?
Spoilers!
pi_215375872
Goede vraag wel.
Spoilers!
pi_215375884
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?
Ja, zoiets. Dit lijkt me wel elektronische postuitwisseling.

En zou ik dan ook jullie moeten/mogen meetellen als ik het eigenlijk niet zozeer voor die lezer bedoel? Zeg maar de actieve meeposters die ik wel zou kunnen missen? Wat vinden jullie?
Wie telt :D ?
pi_215375935
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En zou ik dan ook jullie moeten/mogen meetellen als ik het eigenlijk niet zozeer voor die lezer bedoel? Zeg maar de actieve meeposters die ik wel zou kunnen missen? Wat vinden jullie?
Goede vraag. Ik reageerde over de dierenarts specifiek op jou. Maar jij schreef jouw bericht voor de groep.

En net quote jij mij maar de vraag was nog steeds algemeen en niet alleen voor mij.

Dit kunnen we heel ingewikkeld maken.
Spoilers!
pi_215375992
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.
[..]
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.
Zelfs schoenen aan/uit? 😢 skechers w/
Alleen heb ik geen acceptabele winterversie gezien. Of het zijn 3 cm dikke zolen 8)7
Vanmiddag hoorde ik, dat er een winkel in U is.

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Een heleboel😇 Een stuk of 20-25 regelmatige posters?
Ergens op fok kun je ook nog aantallen lurkers ‘zien’. @Blues kent de shortcut.
Ws.jij ook wel met je zoek skills.

Vogens mij is een dergl. getal te zien op laptop in MyAT. Niet op ipad.
pi_215375995
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goede vraag. Ik reageerde over de dierenarts specifiek op jou. Maar jij schreef jouw bericht voor de groep.

En net quote jij mij maar de vraag was nog steeds algemeen en niet alleen voor mij.

Dit kunnen we heel ingewikkeld maken.
Aan het einde van de vragenlijst (voor lifelines, het heeeeel langlopende hele brede onderzoek in noord-nl naar ' ouder worden') kan je een opmerking plaatsen en heb ik gemeld dat we in mijn elektronische postuitwisseling dit een interessante vraag vinden die ons weer gespreksstof oplevert :D
pi_215376033
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zelfs schoenen aan/uit? 😢 skechers w/
Alleen heb ik geen acceptabele winterversie gezien. Of het zijn 3 cm dikke zolen 8)7
Vanmiddag hoorde ik, dat er een winkel in U is.
[..]
Een heleboel😇 Een stuk of 20-25 regelmatige posters?
Ergens op fok kun je ook nog aantallen lurkers ‘zien’. @:Blues kent de shortcut.
Ws.jij ook wel met je zoek skills
Ja, maar de lurkers vind ik eenvoudig te disqualificeren; die lezen wel mee maar daarmee heb ik geen 'uitwisseling'. Uitzondering daarop is bijvoorbeeld Lienekien, die vrij trouw meeleest en even inspringt als het relevant is O+
Dus die telt (binnen context van dit topic) voor mij wel mee. Voor mij telt zij natuurlijk over iets breder fok! gerekend sowieso mee.
pi_215376054
En heb je nu een andere dierenarts voor de kleine en grote dieren?
Gaf men ook een alternatief of krijg je nu te maken met een Candaasjes kliniek?
Lastig zeg met jullie have.
pi_215376063
Ik moet trouwens vanaf zaterdagavond 22:00u in een container piesen voor lifelines, 24u lang, en vanaf zondagavond niet meer eten/drinken.
Helpen jullie me onthouden?

Maandagochtend inleveren en bloedafname.
pi_215376077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef AnneX het volgende:
En heb je nu een andere dierenarts voor de kleine en grote dieren?
Gaf men ook een alternatief of krijg je nu te maken met een Candaasjes kliniek?
Lastig zeg met jullie have.
Geen alternatief voor het vee. Voor de gezelschapsdieren de praktijken in de omgeving.
pi_215376099
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Aan het einde van de vragenlijst (voor lifelines, het heeeeel langlopende hele brede onderzoek in noord-nl naar ' ouder worden') kan je een opmerking plaatsen en heb ik gemeld dat we in mijn elektronische postuitwisseling dit een interessante vraag vinden die ons weer gespreksstof oplevert :D
Ik dacht al dat het voor Lifelines was. Goede opmerking :D
Spoilers!
pi_215376112
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef sigme het volgende:
Ik moet trouwens vanaf zaterdagavond 22:00u in een container piesen voor lifelines, 24u lang, en vanaf zondagavond niet meer eten/drinken.

Oef, ook geen water?
pi_215376160
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En wat doe je met de lurker s?
Ik krijg soms een best random like van mensen die ik nooit zie meeposten /eng internet
pi_215376165
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef, ook geen water?
In principe niet. Een klein slokje voor medicijninname desnoods ("maar dat is in uw geval niet van toepassing" zei ze erbij).

Streng he? En dan maandagochtend een uur fietsen en ook nog eerst een uurtje op kantoor zitten.
pi_215376170
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, maar de lurkers vind ik eenvoudig te disqualificeren; die lezen wel mee maar daarmee heb ik geen 'uitwisseling'. Uitzondering daarop is bijvoorbeeld Lienekien, die vrij trouw meeleest en even inspringt als het relevant is O+
Dus die telt (binnen context van dit topic) voor mij wel mee. Voor mij telt zij natuurlijk over iets breder fok! gerekend sowieso mee.
Oeh! En wat is de minimum afkapwaarde? :P
pi_215376178
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! En wat is de minimum afkapwaarde? :P
Wat is dat (in dit verband)?

Max op te geven was 999 :D
pi_215376187
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef sigme het volgende:

Lifelines klinkt bruut :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]
In principe niet. Een klein slokje voor medicijninname desnoods ("maar dat is in uw geval niet van toepassing" zei ze erbij).

Streng he? En dan maandagochtend een uur fietsen en ook nog eerst een uurtje op kantoor zitten.
En dan ga je een uur fietsklotsen met die container? Ik vond ding in een koelbox in de auto mee en dan een dagje op werktoilet in mijn bakje mikken al gedoe genoeg.
pi_215376197
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is dat (in dit verband)?

Max op te geven was 999 :D
Hoeveel uitwissel posts moet je met een lurker hebben gehad om die mee te laten tellen?
pi_215376222
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lifelines klinkt bruut :D
[..]
En dan ga je een uur fietsklotsen met die container? Ik vond ding in een koelbox in de auto mee en dan een dagje op werktoilet in mijn bakje mikken al gedoe genoeg.
Ja, de klotsende container gaat in de fietstas.

Vorige keer werd m'n inhoud afgekeurd en moest ik het over doen. Die poging werd min of meer weer afgekeurd, maar toen werd er geinformeerd naar mogelijke bron van de blijkbaar te hoge dosis bloed in de urine. Die kon ik niet verklaren, en toen werd ik door lifelines doorgestuurd naar de nefroloog wegens teveel bloed in de urine.
Die nefroloog kreeg een sik van de hoeveel doorsturingen van lifelines van mensen met een 'teveel' aan bloed in urine terwijl z eniks mankeren. Ik mankeerde ook niks volgens hem. Maar die norm ligt blijkbaar zo laag dat mensen zonder zichtbare afwijkingen toch die hoeveelheden bloed in urine hebben. Dat is dus een nuttige uitkomst van zo'n onderzoek op gezonde/klachtvrije mensen.
pi_215376235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoeveel uitwissel posts moet je met een lurker hebben gehad om die mee te laten tellen?
Genoeg om de reageerlurker te kunnen bedenken. Ik zou bijvoorbeeld binnen de context van dit topic zo snel geen andere soms inspringende lurker kunnen opgraven in mijn geheugen, hier & nu.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:02:09 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376240
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Genoeg om de reageerlurker te kunnen bedenken. Ik zou bijvoorbeeld binnen de context van dit topic zo snel geen andere soms inspringende lurker kunnen opgraven in mijn geheugen, hier & nu.
*kuch*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215376257
De eerste oliebol is genuttigd *)
Spoilers!
pi_215376263
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
*kuch*
Jou zie ik meer als incidenteel bezoeker dan als lurker.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:05:50 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376272
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Jou zie ik meer als incidenteel bezoeker dan als lurker.
Ah, ok. Ik lurk ook hoor, hoewel niet altijd even trouw :D
pi_215376274
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]
*leunt achterover om lurkers als vlooien op te zien springen*
pi_215376294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ah, ok. Ik lurk ook hoor, hoewel niet altijd even trouw :D
Het is een interessante vraag :Y

Ik weet natuurlijk helemaal niet wat het lees-patroon is van incidentele meeposters. Van reguliere meeposters ook niet; sommigen lezen vast alles trouw mee, of zelfs terug, en andere haken aan op het moment dat ze inloggen, stel ik me voor.

En maakt dat dan ook ( en wat maakt het uit dan?) voor mijn mate van contact met iemand?
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:11:18 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215376306
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit wil ik!
pi_215376310
quote:
Huisgebakken of gekocht?
Ik zag laatst een oliebollenkraam en vroeg om neutrale wafels, maar die hadden ze niet: alleen geglazuurde. Toen nam ik maar een appelflap. Gvd 3 euro per stuk! En erg lekker vond ik ze ook niet.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:12:59 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376321
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is een interessante vraag :Y

Ik weet natuurlijk helemaal niet wat het lees-patroon is van incidentele meeposters. Van reguliere meeposters ook niet; sommigen lezen vast alles trouw mee, of zelfs terug, en andere haken aan op het moment dat ze inloggen, stel ik me voor.

En maakt dat dan ook ( en wat maakt het uit dan?) voor mijn mate van contact met iemand?
Ik denk niet dat het al of niet meelezen of bijlezen door een ander telt als "contact". Bij contact verwacht ik een interactie.
pi_215376339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het al of niet meelezen of bijlezen door een ander telt als "contact". Bij contact verwacht ik een interactie.
Eens, daarom vind ik lurkers makkelijk uit te sluiten.
Maar de meeposters; wie telt? Tellen meeposters die nooit/zelden op mij reageren voor vol mee?
Tellen meeposters waar ik nooit op reageer voor vol mee?
Tellen meeposters die tot mijn spijt op mij reageren voor vol mee?

Zoveel vragen, zoveel vragen.

Misschien zou ik van zoiets mijn beroep moeten maken. Oh wacht...
_O-
pi_215376341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit wil ik!
Al op *O*

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Huisgebakken of gekocht?
Ik zag laatst een oliebollenkraam en vroeg om neutrale wafels, maar die hadden ze niet: alleen geglazuurde. Toen nam ik maar een appelflap. Gvd 3 euro per stuk! En erg lekker vond ik ze ook niet.
3 euro! Een appelflap kan zo tegenvallen. Onze bakker maakt ze met een of andere mierzoete appelbrij zonder enige frisheid. Het zou echt verboden moeten worden.

En bah, geglazuurde wafels. Of donuts. Eigenlijk bijna alle glazuur.

Gekocht trouwens. Nu al beginnen met bakken zou onverstandig zijn.
Spoilers!
pi_215376361
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Maar de meeposters; wie telt? Tellen meeposters die nooit/zelden op mij reageren voor vol mee?

_O-

En vrijwel elke vraag levert weer een andere vraag op. Mooie kwestie hoor.
Spoilers!
pi_215376380
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik had vandaag (en gister) SQL-cursus.

Dan wordt er techniek behandeld, en ik dwaal dan af in verzamelingenleer en propositielogica en booleaanse logica.

Niettemin toch wel een en ander opgestoken. Onder andere dat een van de nieuwe collega's filosofie gestudeerd heeft, dus die kan ik voortaan beter aanvliegen via die propositielogica. Ikzelf hoe daar uiteraard ook erg van, maar vind de verzamelingenleer makkelijker als insteek.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:24:50 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376405
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]

_O-

Als we uitgaan van interactie: nee, nee en nee. Mits je de ongewensten niet vertelt dat ze ongewenst zijn. Zo wel: nee, nee, ja :P
pi_215376477
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, mijn beroep zou jou ook wel liggen denk ik.
pi_215376502
Booleaanse logica.
ff googelen :D

@AnneX waarom denk je dat ik de lurkers kan zien/tellen?
Kunnen we beter vragen aan @Arcee
pi_215376560
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, mijn beroep zou jou ook wel liggen denk ik.
Ik heb er wel eens over nagedacht inderdaad.
Spoilers!
pi_215376576
quote:
Oei, er is kermis in het volgende dorp.
Even vragen of mnX langs de kraam fietst.
pi_215376587
Kom onderzoek doen jongens O+
Dan mag je eindeloos veel vragen stellen. Heerlijk. Ook om bij te lezen en dan in dit gesprek te vallen O+

Het is verdomd warm nog buiten zeg. Ik had een shirt met lange mouwen, semi dik vest en herfstjas aan. Dat was heen al wat warm, maar ik dacht, het zal wel afkoelen. Dat deed het in elk geval niet zodanig dat al deze kledingstukken nodig waren geweest..
pi_215376599
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef Blues het volgende:
Booleaanse logica.
ff googelen :D

@:annex waarom denk je dat ik de lurkers kan zien/tellen?
Kunnen we beter vragen aan @:arcee
Oh…ooit had jij een tool daarvan op fok zelf - volgens mij - gevonden.

Lang geleden al weer. *)
pi_215376637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Dan mag je eindeloos veel vragen stellen. Heerlijk. Ook om bij te lezen en dan in dit gesprek te vallen O+
Ik wil geen oplossingen zoeken. Enkel problemen :7
pi_215376648
pi_215376656
quote:

Het is verdomd warm nog buiten zeg. Ik had een shirt met lange mouwen, semi dik vest en herfstjas aan. Dat was heen al wat warm, maar ik dacht, het zal wel afkoelen. Dat deed het in elk geval niet zodanig dat al deze kledingstukken nodig waren geweest..
Het warmde echt lekker op O+
Vanmiddag met bloesje aan en zonder jas naar vaccinatie en mondhygiëniste gefietst.

Morgen weer zo’n dag *O*

Goed voor huis poetsen, pre-vakantie wasjes doen en misschien nog wat in de tuin. Of niet want herfst(blad) valt daar nu HARD.
pi_215376666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh…ooit had jij een tool daarvan op fok zelf - volgens mij - gevonden.

Lang geleden al weer. *)
Op de laptop zie je bij elk topic hoeveel views t/o het aantal posts.
Bedoel je dat?
Verder heb ik een erg slecht geheugen voor veel.
:+
pi_215376670
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ah sigme heeft t al.
^O^

Bij mijn naam O+
pi_215376683
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou 😉

Een boel lurkers. Hoe kwam je daar dan?
En zijn die dan ingelogd ook?
In de Bieb log ik niet in en zie dat dan slechts een paar honderd mensen zijn ingelogd.
pi_215376686
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Klinkt machtig mooi O+

Ik wers vorige week ook helemaal blij toen bleek dat er key userschap bij de functie hoorde. Betaald zeuren O+
Spoilers!
pi_215376692
quote:

Jij had een date toch?
pi_215376695
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kijk nou 😉

Een boel lurkers. Hoe kwam je daar dan?
Hooveren over de TT

Maar het zegt niet zoveel; dat is het aantal users dat 'volg topic' aan heeft staan voor deze reeks. Daar kunnen wel 150 users tussen zitten die allang nooit meer inloggen. Terwijl een trouwe meelezer het misschien niet in z'n AT wil.
pi_215376756
quote:

[..]
Over het algemeen levert onderzoek vaak ook vooral meer nieuwe vragen op :D
De conclusie van onderzoek is dan ook altijd dat er meer onderzoek nodig is :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het warmde echt lekker op O+
Vanmiddag met bloesje aan en zonder jas naar vaccinatie en mondhygiëniste gefietst.

Morgen weer zo’n dag *O*

Goed voor huis poetsen, pre-vakantie wasjes doen en misschien nog wat in de tuin. Of niet want herfst(blad) valt daar nu HARD.
Ja, het was prachtig weer. Ik genoot er niet enorm van, want ochtend op uni, daarna naar huis en toen even middagdutje om beetje uitgerust aan de avond activiteit te kunnen beginnen, toen nog even wat werk afronden, daarna ter ontspanning na dealen met frustraties van werk de nieuwe robot aangezet om een half uur te kunnen kijken naar hoe goed die dat deed, nog met katten geknuffeld en toen was het alweer donker.
Morgen geen programma in principe, dus meer weer-geniet-mogelijkheden. Maar het vooruitzicht voor de komende twee weken is ronduit fantastisch dus ik hoop dat het ook echt wordt zoals ze nu zeggen. Dan wordt het elke dag genieten O+

Oeh jouw vakantie is echt dichtbij nu! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jij had een date toch?
Dat heb jij goed onthouden :Y
Was leuk!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:09:07 #71
862 Arcee
Look closer
pi_215376764
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Hooveren over de TT

Maar het zegt niet zoveel; dat is het aantal users dat 'volg topic' aan heeft staan voor deze reeks. Daar kunnen wel 150 users tussen zitten die allang nooit meer inloggen. Terwijl een trouwe meelezer het misschien niet in z'n AT wil.
Dat laatste lijkt me sterk. Het moet wel een heel obscuur topic zijn wil je het als trouwe meelezer niet in je MyAT hebben. :+
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215376824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt me sterk. Het moet wel een heel obscuur topic zijn wil je het als trouwe meelezer niet in je MyAT hebben. :+
:D ^O^

Of een echte conservatief, ik heb zelf best lang enkel meegelezen met de POLSC voordat er reeksen bestonden, of er gevolgd kon worden. En dat van die tvp begreep ik toen ook nog niet echt en bovendien wilde ik niks posten.

Jij bent er eentje voor Cats vlooienlijst :D
pi_215376877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef Blues het volgende:

Jullie katten gaan verboden worden in NL LHO
Huh? Wij hebben geen naaktkatten he. Devons (vanwege mijn allergieën).
pi_215376920
quote:
Riep je mij?
pi_215377044
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Huh? Wij hebben geen naaktkatten he. Devons (vanwege mijn allergieën).
Zie hier mijn korsakov-light :|W
pi_215377420
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Zie hier mijn korsakov-light :|W
Één (q) heeft er wel bijzonder weinig haar (soms, nu weer een aardig vachtje aan het kweken).

Henk heeft bijzonder veel haar (en is ook qua gedrag iets meer een gewone kat). Spock zit er een beetje tussenin.

Gister de voorzetlens getest op Spock:

pi_215378333
Mogge.

Lief komt onverwachts toch thuis vandaag (zonder slaap gehad te hebben deze nacht), dus nou moet ik herplannen.
pi_215378338
Mogguh!

Nog een verlate gefeliciteerd @derLudolf !

Wij hadden gisteren een beetje een wisselvallig dagje. Zaten wat dingetjes tegen qua verbouwing (niks ernstigs, maar toch weer extra werk en daar hebben we echt al genoeg van liggen), wat werkgezeik (ik word echt niet goed van onze nieuwe tijdelijke planner… }:| ) Maar goed, wel heel lekker gegeten (Indiaas) want we hadden nog een dinerbon die eens op moest. Heel vervelend :9

En daarna de VR bril eens uit de dozen gehaald, provisorisch in de eetkamer geïnstalleerd, en lekker frustratie weggemept op blokjes in Beat Saber. 8-)
pi_215378344
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 08:50 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Lief komt onverwachts toch thuis vandaag (zonder slaap gehad te hebben deze nacht), dus nou moet ik herplannen.
Ligt ie dan niet straks gewoon lekker te slapen? C heeft na mijn nachtdiensten weinig ‘last’ van mij want ik lig gewoon uren in bed te tukken :+
pi_215378388
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 08:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ligt ie dan niet straks gewoon lekker te slapen? C heeft na mijn nachtdiensten weinig ‘last’ van mij want ik lig gewoon uren in bed te tukken :+
Je weet hoe ons huis is...

Maar ik denk dat ik maar op pad ga, moet sowieso naar de opticien nieuwe bril ophalen, en dan ga ik wel boodschappen doen (conserven voor mee naar Marokko) en eens naar het pied-a-terre om daar het bed op te maken :')
We gaan het weer helemaal voor onszelf inrichten - afgelopen jaar heeft er een vriend van ons in gezeten, die heeft nu eigen huis gekocht in Stad.
pi_215378427
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Je weet hoe ons huis is...

Maar ik denk dat ik maar op pad ga, moet sowieso naar de opticien nieuwe bril ophalen, en dan ga ik wel boodschappen doen (conserven voor mee naar Marokko) en eens naar het pied-a-terre om daar het bed op te maken :')
We gaan het weer helemaal voor onszelf inrichten - afgelopen jaar heeft er een vriend van ons in gezeten, die heeft nu eigen huis gekocht in Stad.
Ohja :D

Ga je dan ook daar weer zelf ‘thuis’ werken? :)
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:13:37 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215378470
Vanwaar conserven mee naar Marokko? Moet je op de boot zelf eten koken? Vertrouw je daar de producten niet of?

Sperziebonen hebben ze in elk geval want de meeste supers verkopen Marokkaanse bonen :+
pi_215378487
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ohja :D

Ga je dan ook daar weer zelf ‘thuis’ werken? :)
Nee, in de piedaterre thuiswerken heeft weinig meerwaarde omdat het aan de voet van het kantoor ligt. Thuiswerken doe ik op de hei, of als ik daar mijn liefste in de weg zit (of vv) en ik niet naar kantoor wil, dan ga ik naar de lokale bieb of naar een rijkshub. In de bieb is het gezellig, er is senseo en werk ik op eigen laptop, op de hub is het zakelijk, heb ik een enorme monitor en een prive-hok en is er goede koffie.
pi_215378523
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:13 schreef derLudolf het volgende:
Vanwaar conserven mee naar Marokko? Moet je op de boot zelf eten koken? Vertrouw je daar de producten niet of?

Sperziebonen hebben ze in elk geval want de meeste supers verkopen Marokkaanse bonen :+
Op de boot eten we wat de bemanning ook voorgeschoteld krijgt :9

Mee naar Marokko is omdat ik er eenmaal op de gewenste bestemming niet meer 'op uit' wil. Er zijn daar (op die woenstijnplaats waar we heen gaan) geen winkels. Wel vers brood.

In Marokko zijn (waren, 10 jaar geleden) nauwelijks supermarkten. Wel prima kruideniers, maar dat is geen zelfbediening. Dat is prima voor wat boodschapjes, maar niet voor inslaan van voorraden.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:01:56 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215379225
Twee mannen aan de deur met wat "mooie bijbelse gedachten" _O-

Direct afgekapt en doorverwezen naar de overbuurman. Echt een socialist, moet niets van de kerk, het koningshuis, het grote geld hebben. Als je minuut met hem praat en hij heeft geen godverdomme gezegd, moet je je zorgen maken :D
pi_215379437
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef derLudolf het volgende:
Twee mannen aan de deur met wat "mooie bijbelse gedachten" _O-

Direct afgekapt en doorverwezen naar de overbuurman. Echt een socialist, moet niets van de kerk, het koningshuis, het grote geld hebben. Als je minuut met hem praat en hij heeft geen godverdomme gezegd, moet je je zorgen maken :D
Ik mag'm nu al :D
pi_215379523
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Je herinnerde me er aan dat ik nog een vragenlijst in moest vullen en dat klopte, maar dat was zowaar een andere vragenlijst! Anders was het nog ingewikkelder geweest, want ik zit in diverse druk kletsende whatsapp groepen. Tellen die ook mee als sociale contacten? (ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215379557
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je herinnerde me er aan dat ik nog een vragenlijst in moest vullen en dat klopte, maar dat was zowaar een andere vragenlijst! Anders was het nog ingewikkelder geweest, want ik zit in diverse druk kletsende whatsapp groepen. Tellen die ook mee als sociale contacten? (ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
Er staat niks meer bij dan de vraag:
quote:
Met hoeveel verschillende mensen hebt u gemiddeld in een periode van twee weken contact?
Met contact bedoelen we dat u over persoonlijke zaken (dus niet werkgerelateerd) met iemand spreekt (ook door de telefoon), of dat u elektronische post uitwisselt.
Dus het is nogal aan jezelf hoe je dat invult. Ik heb een vrij laag getal opgegeven wanneer ik het vergelijk met de hoeveelheid verschillende users die ik hier (en op mijn andere forumpje) in 2 weken wel voorbij zie komen in niet-werkgerelateerde uitwisselingen. Ik hou het toch maar (heel globaal) bij een schatting van mensen (/users) waar ik ook echt iets voor voel ofzo. Ik denk dat ik '40' heb ingevuld.
pi_215379563
40 klinkt wel heel aannemelijk :Y

En ik hoor vast zo nu en dan ook bij de lurkers. Wel tijd om snel wat bij te lezen, geen tijd (of zin omdat ik op mijn telefoon zit) om te reageren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215379564
Ik tel dan (mentaal) alle hondenuitlaters waarvan ik een deel echt wel bij naam ken en praatje mee maak over weer of bevers, ook *niet* mee.
pi_215379571
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:48 schreef sigme het volgende:
Ik tel dan (mentaal) alle hondenuitlaters waarvan ik een deel echt wel bij naam ken en praatje mee maak over weer of bevers, ook *niet* mee.
Terwijl dat mijns inziens toch echt wel sociale contacten zijn waar je even een gesprekje mee hebt. Dat soort gesprekjes schijnen heel belangrijk te zijn. Dus ook de 2 zinnetjes die je uitwisselt met de kassamedewerkster en de persoon die een pakketje komt afleveren.
pi_215379573
Die 40 is waarschijnlijk bij nader inzien toch te laag.
pi_215379583
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Die 40 is waarschijnlijk bij nader inzien toch te laag.
Veel te laag, als ik echt zou gaan tellen met dat criterium. Op de sportschool heb ik ook met wel een handvol mensen even een klein praatje. Over niks.
pi_215379599
Mijn vragenlijst wilde weten of ik Nachtdiensten deed. Ja/Nee.
En daarna werd de vraag vergeten, want er werd alleen nog gevraagd hoe goed ik 's nachts slaap en zo.
pi_215379788
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef Isabeau het volgende:
En daarna werd de vraag vergeten, want er werd alleen nog gevraagd hoe goed ik 's nachts slaap en zo.
Zucht. Jammer dat. Ook zonde voor het onderzoek! Want zo heb je eigenlijk niet valide/zinnige data verzameld van de nachtdienstwerkers..

Ik ging naar Ikea om te kijken voor een nieuwe bank. Want 10% korting nu, en mijn huidige is aan de zijkanten behoorlijk aan gort gekrabd (ik weet nu wat voor soort stof ik iig niét meer moet kopen). Daar hangt wel een dekentje over dus je ziet het niet heel erg, maar met dat dekentje wordt het er ook niet per se mooier op. Ze hebben hetzelfde model nu ook met een bekleding van blauw fluweel. Dat zou katproof moeten zijn. En ze hadden een andere die ik wel mooi vond, maar die heb ik nu half afgestreept want de ene variant (hoekbank) eigenlijk wat te groot en de ander (driezits) vond ik er dan weer beetje ielig uitzien. Kwam alleen ook weer een ander tegen die lekker zat, alleen ik vind de pootjes niet hoog genoeg (past robot niet onder). Dus even kijken online of ik er hogere pootjes onder zou kunnen zetten, en kijken naar de reviews voor hoe die bank na paar jaar is. Ook twee stofstaaltjes meegenomen, eens kijken of ik de katten kan verleiden eraan te krabben om te kijken of ze katproof zijn. En dan maar beslissen of ik gewoon dezelfde in fluweel bestel (voordeel: ik weet dat hij na 2.5 jaar nog steeds lekker zit en -op krabben na- goed uitziet, nadeel: geen verwisselbare hoezen) of die ander met andere pootjes (voordeel: wel verwisselbare hoezen, nadeel: ik weet niet uit eigen ervaring hoe die bank zich houdt na tijd gebruik)
pi_215379818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, da's wel echt zwaarverwaarloosd terrein.
En ene nachtdienst is bepaald de andere niet, en het ritme (of gebrek daaraan) van die diensten en de combinatie met de rest van verplichtingen ook niet. Dat is veel gevarieerder dan de variaties in dagwerk.

Liefste had dus eigenlijk moeten werken van gisteravond 18u tot vanochtend 8u. Maar omdat z'n bed stuk was heeft hij gewerkt van gisteravond 18u tot vanochtend 10u. En dan een uurtje reistijd enkele reis eromheen.
pi_215379858
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 12:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zucht. Jammer dat. Ook zonde voor het onderzoek! Want zo heb je eigenlijk niet valide/zinnige data verzameld van de nachtdienstwerkers..

Ik ging naar Ikea om te kijken voor een nieuwe bank. Want 10% korting nu, en mijn huidige is aan de zijkanten behoorlijk aan gort gekrabd (ik weet nu wat voor soort stof ik iig niét meer moet kopen). Daar hangt wel een dekentje over dus je ziet het niet heel erg, maar met dat dekentje wordt het er ook niet per se mooier op. Ze hebben hetzelfde model nu ook met een bekleding van blauw fluweel. Dat zou katproof moeten zijn. En ze hadden een andere die ik wel mooi vond, maar die heb ik nu half afgestreept want de ene variant (hoekbank) eigenlijk wat te groot en de ander (driezits) vond ik er dan weer beetje ielig uitzien. Kwam alleen ook weer een ander tegen die lekker zat, alleen ik vind de pootjes niet hoog genoeg (past robot niet onder). Dus even kijken online of ik er hogere pootjes onder zou kunnen zetten, en kijken naar de reviews voor hoe die bank na paar jaar is. Ook twee stofstaaltjes meegenomen, eens kijken of ik de katten kan verleiden eraan te krabben om te kijken of ze katproof zijn. En dan maar beslissen of ik gewoon dezelfde in fluweel bestel (voordeel: ik weet dat hij na 2.5 jaar nog steeds lekker zit en -op krabben na- goed uitziet, nadeel: geen verwisselbare hoezen) of die ander met andere pootjes (voordeel: wel verwisselbare hoezen, nadeel: ik weet niet uit eigen ervaring hoe die bank zich houdt na tijd gebruik)
Na jaren ervaring is er volgens mij maar 1stof bestendig tegen kattennagels en dat is microvezel. Ze kunnen er niets mee, zelfs proberen de krabben lukt niet. Mijn vorige bank (ik dacht, de diva’s zijn wat ouder en rustiger) had binnen 2 dagen al 3 halen. Bijna iedere week bijknippen. De banken daarvoor, niets aan de hand, de huidige bank, niets aan de hand
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:35:31 #98
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215379914
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef Isabeau het volgende:
(ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
Ieuw! The horror, mensen in het echt tegenkomen :X Daar moet ik toch niet aan denken :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215380187
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Na jaren ervaring is er volgens mij maar 1stof bestendig tegen kattennagels en dat is microvezel. Ze kunnen er niets mee, zelfs proberen de krabben lukt niet. Mijn vorige bank (ik dacht, de diva’s zijn wat ouder en rustiger) had binnen 2 dagen al 3 halen. Bijna iedere week bijknippen. De banken daarvoor, niets aan de hand, de huidige bank, niets aan de hand
Ik had een ektorp bank van Ikea met een heel strak geweven hoes, en daar krabten ze wel aan, maar zag je niks van. Huidige bank heeft wat losser geweven stof en dat is een ramp. Als ik google wordt inderdaad microvezel veel genoemd, maar ook fluweel.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:24:17 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215380292
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215380302
Er is een lange mensen Reddit (r/tall). En blijkbaar weet het algoritme van Reddit dat ik lang ben, want ik krijg ineens allemaal posts van daar te zien? Hoe dan?
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:27:52 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215380320
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er is een lange mensen Reddit (r/tall). En blijkbaar weet het algoritme van Reddit dat ik lang ben, want ik krijg ineens allemaal posts van daar te zien? Hoe dan?
Algoritmes laten mij ook reclame van PvdD, Wakker Dier en dergelijke zien :P
pi_215380333
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Algoritmes laten mij ook reclame van PvdD, Wakker Dier en dergelijke zien :P
Ik John Deere en bottenzagen om kadavers te splitten :D geen grap.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:40:32 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215380408
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
om kadavers te splitten :D geen grap.
Reclame van Stihl krijg ik niet :P

De overbuurman was niet thuis, dus hij kon de vreugdelijke bijbelse boodschap niet ontvangen - jammer
pi_215380449
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:07 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had een ektorp bank van Ikea met een heel strak geweven hoes, en daar krabten ze wel aan, maar zag je niks van. Huidige bank heeft wat losser geweven stof en dat is een ramp. Als ik google wordt inderdaad microvezel veel genoemd, maar ook fluweel.
Fluweel wist ik ook maar dat vond ik niet zo mooi.
Geweven vind ik ook mooier dan microvezel maar liever microvezel dan allemaal losse draden.

Helaas geen foto van, maar toen deze bank kwam wilde Nika meteen eraan krabben. Ik kreeg een soort verwijtende blik toen het niet lukte _O-
pi_215380547
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 13:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Reclame van Stihl krijg ik niet :P

De overbuurman was niet thuis, dus hij kon de vreugdelijke bijbelse boodschap niet ontvangen - jammer
GGM heeft lintzagen waarmee je van één varken twee nette halve varkens maakt. Ik krijg veel reclames van ggm (bestelde er ook best wel eens) en nadat ik op kippenplukmachines zocht kreeg ik die lintzaag als suggestie.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 26-10-2024 14:22:09 ]
pi_215380550
quote:
Zojuist de eerste oliebol, van de warme (?)bakker.
Laat ik zeggen, dat ik benieuwd ben naar een exemplaar van de volgende bakker.

Dus katten met klimbomen en hangmatjes en krabpalen hangen bij voorkeur in de bank?
Hier wandelen/sluipen ze door de tuinen. Nu ligt er een dooie merel op het nieuwe grintterras o|O
pi_215380651
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 14:02 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zojuist de eerste oliebol, van de warme (?)bakker.
Laat ik zeggen, dat ik benieuwd ben naar een exemplaar van de volgende bakker.

Dus katten met klimbomen en hangmatjes en krabpalen hangen bij voorkeur in de bank?
Hier wandelen/sluipen ze door de tuinen. Nu ligt er een dooie merel op het nieuwe grintterras o|O
Niet bij voorkeur maar ter afwisseling :D
pi_215380760
Die van mij hebben een soort standaard riedeltje waarbij als ze op de bank springen, ze eerst aan de bank even willen krabben en dan pas er op springen.

En als je bank dan van een stof is waar ze makkelijk draadjes los trekken met krabben, leidt dat, icm het zeer aantrekkelijk vinden van losse draadjes om nog meer te krabben, binnen een maand of vier tot dit:

Ik heb geen idee wat voor soort stof de hoes van de ektorp was, maar daar is echt zo goed als niks aan te zien terwijl ze daar anderhalf jaar lang aan gekrabd hebben. Het is zo jammer dat ik dat model gewoon niet zo mooi meer vind :D
pi_215380809
Oef, zo erg hebben de diva’s dat nooit gedaan. Ik heb ook wel eens iets gekocht dat je op “populaire “ plekken plakt. Een doorzichtig dubbelzijdig plakband ontwikkeld om katten af te schrikken. Hielp wel maar ik plakte ook steeds vast _O-
pi_215381009
Zeg eens…zou 2 pcm helpen tegen de ongelooflijke kriebel van het zalfje Efudix op mijn neus!
Kan toch ook geen 3 weken dagelijks pcm gaan slikken |:(

Het helpt niet, dat mnX zegt, dat hij niks ervan ziet. Nee schat, het kriebelt!
pi_215381065
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:29 schreef AnneX het volgende:
Zeg eens…zou 2 pcm helpen tegen de ongelooflijke kriebel van het zalfje Efudix op mijn neus!
Kan toch ook geen 3 weken dagelijks pcm gaan slikken |:(

Het helpt niet, dat mnX zegt, dat hij niks ervan ziet. Nee schat, het kriebelt!
Geen idee of het helpt. Maar ik slik al tijden dagelijks pcm
pi_215381075
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Geen idee of het helpt. Maar ik slik al tijden dagelijks pcm
Oei 😢
pi_215381091
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:41 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oei 😢
Lees wel dat een ventilator zou kunnen helpen, heb je misschien zo’n klein ding? Op diverse sites staat dat pcm niet helpt
pi_215381138
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lees wel dat een ventilator zou kunnen helpen, heb je misschien zo’n klein ding? Op diverse sites staat dat pcm niet helpt
Oh…niet aan dokter google gedacht. Dank voor uitzoeken.
Zo’n ukkie is er (natuurlijk)..😎
pi_215381164
Ik heb de hele zomer tweemaal daags antihistamine geslikt. 's Ochtends tegen allergie, de tweede 's avonds tegen jeuk door diverse oorzaken.
Spoilers!
pi_215381237
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de hele zomer tweemaal daags antihistamine geslikt. 's Ochtends tegen allergie, de tweede 's avonds tegen jeuk door diverse oorzaken.
Tja, weekend. Als het zo blijft aanhouden, weer eens met de ha praktijk bellen of poli Dermat. Nog 2 weken te gaan…
Affijn, wat een lief ukkie :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215381249
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Tja, weekend. Als het zo blijft aanhouden, weer eens met de ha praktijk bellen of poli Dermat. Nog 2 weken te gaan…
Affijn, wat een lief ukkie :*
SPOILER
Dat kan je gewoon bij elke drogist of supermarkt kopen volgens mij.
Spoilers!
pi_215381269
Hoe maak je een keuze uit alle wasmachines die er te koop zijn?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215381384
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik wist het ook niet meer en ben naar een winkel gegaan. Gezegd wat ik wilde (en wilde betalen) en toen uitleg gekregen over diverse apparaten. Was wel iets duurder dan via internet maar werd ook geleverd en aangesloten
pi_215381453
quote:
Consumentenbond.😇
SPOILER
Coolbue heeft ook adviezen op hun site.

Vanwege houten vloeren boven en dubbel plafond en eerdere lekkage 😢wilde ik miele vanwege 3-voudige beveiliging lekkage water.
Acht kilo tegenwoordig is heel veel vuile was.
En de nieuwe machine paste godenzijdank nog net aan in de bestaande kast.
Dus evt. cm. maten weten.
pi_215381463
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat kan je gewoon bij elke drogist of supermarkt kopen volgens mij.
Klopt. Cetirizine en/of loratadine is in bijna elke drogist of supermarkt te koop @AnneX! Jeuk is echt vervelend, hopelijk vind je snel iets dat voor je werkt.
pi_215381477
Geen candy of soortgelijk spul, Bosch/Siemens/Samsung is goed binnen normaal budget en als je rijk bent Miele. Als je besteld bij Coolblue en ze 'installeren' hem voor je, check dan wel of ze ook de transportbouten er uit gehaald hebben :')
pi_215381495
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Klopt. Cetirizine en/of loratadine is in bijna elke drogist of supermarkt te koop @:AnneX! Jeuk is echt vervelend, hopelijk vind je snel iets dat voor je werkt.
Hoef niet eens het dorp uit, want apotheekhoudende huisarts.
Edit: hé, toen bedacht ik, dat de vraag nu al digitaal in ‘mijn ziekenhuis’ gesteld kan worden aan de behandelend dermatoloog. Die hopelijk geen herfstvakantie heeft.

Net heel suf een ronde gelopen in de late zon en de geleegde kliko 100 m van de weg mee naar huis gesleurd. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 26-10-2024 17:32:24 ]
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 17:53:15 #125
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215382007
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen candy of soortgelijk spul, Bosch/Siemens/Samsung is goed binnen normaal budget en als je rijk bent Miele. Als je besteld bij Coolblue en ze 'installeren' hem voor je, check dan wel of ze ook de transportbouten er uit gehaald hebben :')
Ik zou persoonlijk Samsung niet in het rijtje Bosch en Siemens opnemen, maar soit. 2x Samsung wasmachine gehad, 2x kutapparaat waarbij de printplaat na een tijd (uiteraard buiten garantie) vervangen moest worden (niet gedaan, want veel te duur). Zelfde geldt voor de TV, ook slechte ervaringen mee. Blijven de mobieltjes over, tja...
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:30:39 #126
63722 z80
I fink you freaky
pi_215382274
quote:
Vraag 1. Hoeveel was gaat er per keer in? Kg
Vraag 2. boven of voorlader
Vraag 3. Wat mag het kosten
Maar zit er een mediamarkt in de buurt? Dan daar oven een rondje doen. En de machines even vastpakken.
Voornamelijk op de tegenovergestelde punten. Druk je er zo een wybertje van, staan laten.
En kijk ook even hoelang deze over een standaard programma doet. Dat kreng hier doet 3 uur over een 40 graden was.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215382303
quote:
Ik ben rijk *O* *O* *O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215382343
Goede tips wel. Moet er waarschijnlijk ook niet te moeilijk over doen. Wel beetje kut dat de huidige aan het overlijden is maar soit.
pi_215382351
Vraag 4
Heeft ie automatische wasmiddeldispenders?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215382367
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:42 schreef Vanyel het volgende:
Vraag 4
Heeft ie automatische wasmiddeldispenders?
Is dat iets wat ik wil?
pi_215382386
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:43 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is dat iets wat ik wil?
Het kost wel wat, maar ik vind het onmeunig lekker dat ik nooit wasmiddel in de machine hoef te doen. Eens in de zoveel tijd een melding dat de fles vervangen moet en klaar
pi_215382391
Zie, ik ben niet alleen rijk maar ook lui
pi_215382412
Ik ben niet rijk genoeg voor een Miele. Mogelijk wel lui genoeg voor wasmiddeldispenser, maar voelt ook een beetje...onnodig.
pi_215382429
Oh zeker, nodig is het niet. Maar dat is een wasmachine in principe ook niet je kunt ook gewoon je was in een tobbe schrobben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 26-10-2024 19:16:39 ]
pi_215382553
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 17:53 schreef flipsen het volgende:

[..]
Ik zou persoonlijk Samsung niet in het rijtje Bosch en Siemens opnemen, maar soit. 2x Samsung wasmachine gehad, 2x kutapparaat waarbij de printplaat na een tijd (uiteraard buiten garantie) vervangen moest worden (niet gedaan, want veel te duur). Zelfde geldt voor de TV, ook slechte ervaringen mee. Blijven de mobieltjes over, tja...
Samsung bezitter hier.
Keurig door Coolblue geleverd en geïnstalleerd. Fantastisch klassieke pingel om eind programma aan te geven O+
Doet het inmiddels vijf jaar als een zonnetje.

Beetje jammer wel dat mijn verwarmingsketel net, een week of drie na bijvullen, begon te protesteren. Van een druk van 0.5 bar wordt hij niet blij :X
Bijgevuld en de afgelopen uren lijkt hij niet leeg te zijn gelopen. Wat wel handig is, net voor ik vijf dagen weg ben.
Slang maar even aangesloten gelaten voor een top up voor ik maandag vertrek. En helaas voor de katten de verwarming toch niet volgens programma aanlaten.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:10:21 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215382555
quote:
Erop gaan zitten als ze draaien?

Maar alle gekheid op een stokje: ik heb zelf niet lang geleden nog een gekocht en zocht op:
- Aziatisch
- 9 kilo
- Bij de Expert leverbaar
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215382595
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh zeker, nodig is het niet. Maar dat is een wasmachine in principe ook niethe kunt ook gewoon je was in een tobbe schrobben.
Of niet wassen. Kan ook :Y
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:46:58 #138
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215382929
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 14:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Die van mij hebben een soort standaard riedeltje waarbij als ze op de bank springen, ze eerst aan de bank even willen krabben en dan pas er op springen.

En als je bank dan van een stof is waar ze makkelijk draadjes los trekken met krabben, leidt dat, icm het zeer aantrekkelijk vinden van losse draadjes om nog meer te krabben, binnen een maand of vier tot dit:
[ link | afbeelding ]

Ik heb geen idee wat voor soort stof de hoes van de ektorp was, maar daar is echt zo goed als niks aan te zien terwijl ze daar anderhalf jaar lang aan gekrabd hebben. Het is zo jammer dat ik dat model gewoon niet zo mooi meer vind :D
Dit deed mijn kat ook, terwijl ze in een vorig huis nooit iets kapot maakte.
Een krabpaal aan deze hoek van de bank zetten heeft het opgelost.
Even krabben en via de paal de bank op klimmen.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:52:22 #139
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215382993
Wij deden vandaag een bushcraft primitief koken workshop.
Ben kapot! Was wel een topdag om de hele dag buiten te zijn.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:57:34 #140
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215383055
Ik heb nog net even voor het invallen van minder mooi weer een kozijn hersteld, en geschilderd.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215383085
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Kater bedacht een jaar geleden ook dat een hoek van de bank een prima krabpaal was. Dus nu ligt daar standaard heel creatief een deken gedrapeerd. Gelukkig is de oude baas niet ambitieus dus het werkt. Nu krabt de kat(er) alleen nog aan de trap. Als hij 30 wordt denk ik dat hij door het hout heen is.

Katten O+

Verder heb ik een slimme bank die menig kittengeweld aardig doorstaan heeft. Na een jaar of 12 begin je het wel wat te zien maar hij kan nog wel even door.
pi_215383137
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Samsung bezitter hier.
Keurig door Coolblue geleverd en geïnstalleerd. Fantastisch klassieke pingel om eind programma aan te geven O+
Doet het inmiddels vijf jaar als een zonnetje.

Beetje jammer wel dat mijn verwarmingsketel net, een week of drie na bijvullen, begon te protesteren. Van een druk van 0.5 bar wordt hij niet blij :X
Bijgevuld en de afgelopen uren lijkt hij niet leeg te zijn gelopen. Wat wel handig is, net voor ik vijf dagen weg ben.
Slang maar even aangesloten gelaten voor een top up voor ik maandag vertrek. En helaas voor de katten de verwarming toch niet volgens programma aanlaten.
Kun je dansjes doen als je was klaar is, en de filmpjes op tiktok zetten.
pi_215383178
Ik wil per se bovenlader.
Grootste voordeel daarvan is dat de keuze zo beperkt is dat er geen keuzestress is.
pi_215383194
Wintertijd! Denk eraan…Wintertijd..
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:12:45 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215383209
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef AnneX het volgende:
Wintertijd! Denk eraan…Wintertijd..
Komt vanzelf, gaat vanzelf. Valt weinig voor te doen...
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:13:36 #146
63722 z80
I fink you freaky
pi_215383222
quote:
6s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
Ik wil per se bovenlader.
Grootste voordeel daarvan is dat de keuze zo beperkt is dat er geen keuzestress is.
Hier ook bovenlader. Niet op de knieën hoeven voor de was. Gewoon er in laten vallen.
pi_215383274
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Komt vanzelf, gaat vanzelf. Valt weinig voor te doen...
Klokken verzetten. De cv. De wekkers.

Heb ieder jaar nog lol om de collega, die op zondag een uur eerder kwam werken. 😉
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:19:40 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215383284
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:18 schreef AnneX het volgende:

[..]
Klok verzetten. De cv.
Gaan vanzelf ??
pi_215383293
Wilde vorig jaar ook eigenlijk wel graag een bovenlader maar wilde ook een droger. Was hoog ophangen lukt niet altijd meer. En geen ruimte voor de 2 naast elkaar. Dus werd het toch een voorlader (waar ik best blij mee ben al is het geen bovenlader)
pi_215383302
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Gaan vanzelf ??
Euh nee.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:22:05 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215383325
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:20 schreef AnneX het volgende:

[..]
Euh nee.
Wat een antiek dan :P

CV haalt hier gewoon tijd van intenet (en de buitentemp en luchtvochtigheid) en de klokken stellen vanzelf bij op atoomklok.

Enige wat met de hand moet is de oudste auto.
\
pi_215383338
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Wat een antiek dan :P

CV haalt hier gewoon tijd van intenet (en de buitentemp en luchtvochtigheid) en de klokken stellen vanzelf bij op atoomklok.

Enige wat met de hand moet is de oudste auto.
\
Wij voeren een antiek huishouden :B
Dat is duidelijk.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:34:46 #153
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215383434
Hier lekker geen zomer- en wintertijd. Dus vanaf morgen weer gewoon 4 uur tijdsverschil met Holanda. Is handig, want meestal denk ik ´s middags pas "Oh ja, ik zou moeders nog even bellen" en met 5 uur verschil is dat vaak nét te laat. Maar nu kan het nog, handig dat Forum, zo denk ik nog eens ergens aan :D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:37:08 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215383458
Hoef zelf geen klok meer te verzetten tegenwoordig :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215383537
Oké, we zwaaien hier weer een M-aanval uit :W :W met dubbele dooier aura-loop, de één nog kleurrijker dan de ander }:| }:|
Wel met een shitload aan pillen hier verderop een hapje gegeten. Daarna weer uurtje in donker en stilte gelegen O+
Nu wel weer levend met houten kop 8)7
Tegelijkertijd niet zeiken, laatste aanval was 1 augustus.
pi_215383551
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:37 schreef borisz het volgende:
Hier nog genoeg.
De auto, 1 klok in tuinkamer, 1 klok in gangetje, magnetron, 2 digitale wekkers (ieder 1).
Dat was 't :+
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:47:10 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215383572
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:37 schreef borisz het volgende:
Heb t inmiddels ook zo ver dat lichten aan en uitdoen vanzelf gaat; heerlijk
pi_215383645
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Heb t inmiddels ook zo ver dat lichten aan en uitdoen vanzelf gaat; heerlijk
Gordijnen dicht met een vingerknip?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 oktober 2024 @ 20:57:36 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215383651
Maarre op zaterdag met de bus door Kaatjetown :X. Het werd +20. Het stond overal vast. In Doesburg had de bus nog geen vertraging :P
Was Doesburg nog even in geweest en heb Doesburgse mosterd op de kop weten te tikken. Die is ook lekker. Museum is ook leuk :Y. Ben er vroeger wel eens geweest.
Zit al weer op 5/7 van het Graafschapspad. Een volgende keer door naar Brummen en dan nog door naar Zutphen.

Morgen 'rustdag'. Lees uitfietsen in de sportschool :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215383670
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 19:46 schreef gcjoel het volgende:

[..]
I tried.. er werd vakkundig langs de krabpaal aan de bank gekrabd :')
Dit was ook wel een erg lekker krabstofje natuurlijk, als er zoveel draadjes loskomen bij elke krab. Ik heb nu daar een kartonnen krabding op de grond liggen, dat heeft het wel aanzienlijk verminderd. Maar nog steeds niet weg.

Hangt nu ook wel een dekentje over normaal, zowel omdat het er niet uit ziet nu als omdat ik niet wil dat ze het nog verder stuk maken.

@Cat-astrophe katten O+ door de trap heen krabben haha, knap ;)
pi_215383681
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:43 schreef Blues het volgende:
Oké, we zwaaien hier weer een M-aanval uit :W :W met dubbele dooier aura-loop, de één nog kleurrijker dan de ander }:| }:|
Wel met een shitload aan pillen hier verderop een hapje gegeten. Daarna weer uurtje in donker en stilte gelegen O+
Nu wel weer levend met houten kop 8)7
Tegelijkertijd niet zeiken, laatste aanval was 1 augustus.
Klote!
Fijn dat zo lang sinds vorige, maar klote dat het toch weer kwam. Ik hoop op nu weer langggg geen!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 26-10-2024 21:08:15 ]
pi_215383746
Balen @Blues, ook al is het een tijd geleden, mag wel helemaal wegblijven (bij iedereen)

@borisz hier is aan alle kant van alles opgebroken, ik moest van de week na werk naar de opticien, dacht “ga via de stad, da’s sneller”. T werd een ommelandse reis

En katten, Elin duwt mij bijna van de (echt niet kleine) bank
pi_215383795
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Klote!
Fijn dat zo lang sinds vorige, maar klote dat het toch weer kwam. Ik hoop op nu weer langggg geen!
Jaaaa hoop so !
Jouw bank :X :o
pi_215386818
Ritme.
pi_215386833
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 06:39 schreef Lonaa het volgende:
Ritme.
Zo gaat dat.
pi_215386884
7 uur wakker, dik tevreden *O* vakantie O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_215386911
Ok, behalve de wasmachine mag ik ook op zoek naar een nieuwe airfryer en contactgrill. }:|

Moet ook nog naar de garage want ik reed de spiegel van de bus aan gort. #topweek.
pi_215386913
Goedemorgen. Gisteren in het kader van de Nacht van de nacht naar een wandeling in Lauwersmeer geweest. Erg bijzonder zo donker als je dat niet gewend bent, en mooi hoeveel sterren je gaat zien na een tijdje.

Uurtje extra nacht was dus welkom. Vandaag weer naar huis rijden.
  Moderator zondag 27 oktober 2024 @ 07:33:13 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215386924
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Ok, behalve de wasmachine mag ik ook op zoek naar een nieuwe airfryer en contactgrill. }:|
De verkoopt de Sligro ook, best aannemelijk dat je die nodig bent voor je werkzaamheden toch? ;)
pi_215386935
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De verkoopt de Sligro ook, best aannemelijk dat je die nodig bent voor je werkzaamheden toch? ;)
Mwoah. Tot op zekere hoogte. :7
pi_215386941
Er moet ook een nieuwe bank en een nieuwe koffer. #alleskapot
pi_215387105
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Er moet ook een nieuwe bank en een nieuwe koffer. #alleskapot
First things first.

Hoe ging het nou op het fan feestje in de binnenstad? Beetje rustig en onder controle? Doe jij/ jullie na iedere match zulke feestjes?
pi_215387128
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 08:21 schreef AnneX het volgende:

[..]
First things first.

Hoe ging het nou op het fan feestje in de binnenstad? Beetje rustig en onder controle? Doe jij/ jullie na iedere match zulke feestjes?
Het was eng rustig. Er is geen trammelant geweest.

De fanzone is voor alle Europese wedstrijden van FC Twente. Het uitpubliek is daar welkom voor de wedstrijd. Als je die namelijk geen centrale plek geeft zwerven ze door de binnenstad en dat wordt geheid rellen.
pi_215387171
Aah. Dat was mooi meegenomen.

Succes met alle opties.
  zondag 27 oktober 2024 @ 08:49:46 #175
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215387277
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:28 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Gisteren in het kader van de Nacht van de nacht naar een wandeling in Lauwersmeer geweest. Erg bijzonder zo donker als je dat niet gewend bent, en mooi hoeveel sterren je gaat zien na een tijdje.

Uurtje extra nacht was dus welkom. Vandaag weer naar huis rijden.
Ohh zo leuk! Paar jaar terug ook gedaan in Nijmegen en toen zag ik voor het eerst vuurvliegjes O+

Gisteren gelukkig niet gedaan want na een hele dag buiten was ik echt kapot.
pi_215387505
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:

Moet ook nog naar de garage want ik reed de spiegel van de bus aan gort. #topweek.
Ik kreeg eergisteren een contactgrill, alvast voor mijn verjaardag *O*

Nieuwe koffer was ook bijna nodig geweest, ik stond op het punt hem te slopen omdat het cijferslot niet open ging }:|
pi_215387521
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kreeg eergisteren een contactgrill, alvast voor mijn verjaardag *O*

Nieuwe koffer was ook bijna nodig geweest, ik stond op het punt hem te slopen omdat het cijferslot niet open ging }:|
Hier brak het handvat af op de heenweg naar Griekenland.

Moet eigenlijk nog even wachten met dingen kopen want ik ben ook bijna jarig. :7
pi_215387677
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Moet eigenlijk nog even wachten met dingen kopen want ik ben ook bijna jarig. :7
Lijstje maken wat je wil en wachten op black friday. Was daar nooit zo voor maar sinds er flink wat minder op de bankrekening komt is dat toch wel een aanrader
  zondag 27 oktober 2024 @ 09:35:49 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_215387696
Wintertijd begint hier met de verjaardag van mw. MM.
Straks daarom lunchen in Oostvoorne en verder diverse theater-/concertkaartjes voor madame als cadeau.

pi_215388143
quote:
Ik heb een Haier, heel tevreden mee. Lekker compact en stil ding.
  zondag 27 oktober 2024 @ 10:18:05 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215388181
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lijstje maken wat je wil en wachten op black friday. Was daar nooit zo voor maar sinds er flink wat minder op de bankrekening komt is dat toch wel een aanrader
Ik ben er ook niet voor maar ik merk dat ik aankopen opspaar. Ik heb vaak geen zin om uit te zoeken welk ding ik hou nodig heb. Met Black Friday 'moet' ik van mezelf. En ja, ik heb door dat dat niet logisch is :')
Spoilers!
pi_215388219
Hier moeten er nog 2 dure kaartjes Simply Red O+ van de CC af (voor nov vlg jaar :D) en de auto krijgt begin nov een grote beurt/w.s. nieuwe banden *bibberrrrr
pi_215388232
Fijne vak Cat en Club!
pi_215388238
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben er ook niet voor maar ik merk dat ik aankopen opspaar. Ik heb vaak geen zin om uit te zoeken welk ding ik hou nodig heb. Met Black Friday 'moet' ik van mezelf. En ja, ik heb door dat dat niet logisch is :')
Ik ben ook niet logisch nee. Wat nog werkt merk i, dat ik geen impuls aankopen doe maar denk “even wachten op black friday” en dan is de “ik wil het nu” wel weggeëbd :D
pi_215388248
Straks nog wat ingrediënten kopen en dan een lekkere cake bakken.
Paar stukjes voor ons en rest morgen mee naar werk, gewoon omdat het kan :)
  zondag 27 oktober 2024 @ 10:21:42 #186
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215388250
Ik heb een kettingzaag, hogedrukreiniger, krabpaal, 2 sets beddengoed en een steelstofzuiger op de lijst staan. De krabpaal en het beddengoed zijn inmiddels uitgezocht. De rest is een stuk moeilijker dus ik stel het nog steeds uit.
Spoilers!
pi_215388895
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Handig :') dat herinner ik me ja, paar dagen later dan ik :Y
pi_215388923
Ik vind all inclusive nu al een hoogst fascinerend concept :Y Ik geloof niet dat ik al mijn vakantie zo zou doorbrengen maar het is wel genieten dit O+ de grote moet ook echt even onthaasten en de kleine hobbelt overal heel trouw achteraan.
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:25:02 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215389291
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind all inclusive nu al een hoogst fascinerend concept :Y Ik geloof niet dat ik al mijn vakantie zo zou doorbrengen maar het is wel genieten dit O+ de grote moet ook echt even onthaasten en de kleine hobbelt overal heel trouw achteraan.
Waar ben je ook alweer?
Spoilers!
  zondag 27 oktober 2024 @ 12:25:19 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_215389296
Mallorca.
Spoilers!
pi_215389362
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mallorca.
Klopt :Y Ik zou willen kunnen zeggen dat het een mooi eiland is maar het was gisteren aardedonker toen we aankwamen dus geen idee :+ Maar het strand (op 1 minuut lopen van de hotelkamer) is in ieder geval mooi.

En het ontbijtbuffet heeft tortilla de patatas, pan con tomate, jamon iberico en churros dus ik vermaak me wel O+
pi_215389503
quote:

[..]
Waar ben je ook alweer?
quote:
Mallorca.
pi_215390314
Botanische tuin in Haren was ook mooi, met name de Chinese tuin. Nu weer op weg naar huis, vanavond weer in eigen bed O+.
SPOILER
pi_215390351
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 12:42 schreef Blues het volgende:

[..]
[..]
Kloon :Y Duidelijk :7
  zondag 27 oktober 2024 @ 16:08:00 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215391683
Routeplanners anno nu zijn ook echt niet meer bedoeld om " ik wil zo rijden " mogelijk te maken...

Allemaal bijzondere keuzes zodra " vermijd snelwegen " aanstaat in de route ook..
pi_215392095
Mooi daar @Tuindier

Zo, naar aanleiding van de black friday discussie ben ik eens gaan kijken naar een simpeler (en kleinere) keukenmachine. Een paar uitgezocht.
Ik heb nu een grote kenwood standmixer met heel veel accessoires waar ik uiteraard een groot deel niets (meer) van gebruikt. Jarenlang wel trouwens, maar omdat ik nu niet meer zo lang kan staan zitten veel van die dingen in 2 lades en komen er nauwelijks uit.
In de komende dagen ga ik de hele boel fotograferen en op marktplaats zetten.
  zondag 27 oktober 2024 @ 17:16:24 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215392342
Hoppa, vakantieroute nu gememoriseerd; hoeft uk morgen alleen af en toe mee te kijken naar de juiste wegnummers
pi_215392593
Veel plezier met vakantie @Clubsoda en @Cat-astrophe!

Goed bezig @Kaatje1!

Ik heb keuzestress :')
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe bank.

Dit is de bank die ik nu heb, maar dan in fluweel hoes: https://www.ikea.com/nl/n(...)n-s89418603/#content
Ik vind de kleur niet supermooi. Ook niet heel lelijk, maar niet iets wat ik als eerst zelf zou kiezen. Wél heb ik dit model dus al 2.5 jaar en weet ik dus dat de bank lekker zit en na 2.5 jaar nog steeds enzo. Maar hij heeft geen verwisselbare hoezen, dus mocht de stof toch niet goed tegen kattennagels kunnen ofzo dan heb ik vrij snel weer een probleem. Deze bank kost nu incl bezorgen ¤655 ongeveer.

Bij sofacompany hebben ze meer keus uit stoffen en zijn er ook paar modellen met verwisselbare hoezen. Ook is de fluweelstof in meer kleuren verkrijgbaar en daar zit wel een mooie donkergroen tussen (https://sofacompany.com/n(...)REEN&fabric_code=136). En paar andere stoffen die ook strak geweven zijn/lijken op de staaltjes (moet nog even de katten laten krabben).
Dit model zat ik vanmiddag op, en zat lekker.
https://sofacompany.com/n(...)ak-soap-207703250312
Al heb ik iets minder uitgebreid geprobeerd dan ik bij Ikea altijd doe, want de bank zat naast de kassa/balie waar de twee medewerksters zaten en dat voelde beetje awkward. Maar opzich wel ook even op de bank gelegen enzo. De standaardhoes weet ik niet of die kattennagelproof is, maar vind hem wel mooi. En er zijn dus ook losse hoezen te bestellen, dus als blijkt van niet, dan kan ik een fluwelen of andere kattenproof stof bestellen. Nadeel is hier dan weer dat ik dus niet weet hoe hij zich houdt bij langer gebruik. Oh, en hij kost ¤999 en daar komt nog ¤50 ofzo bij voor bezorgen, en als er nog een extra hoes bij moet dan is dat nog ¤280 erbij. Dus een stuk duurder. Dat kan allemaal wel financieel, maar scheelt wel veel. Ik kan hier wel 30 dagen gratis retourneren als hij toch niet lekker genoeg zit (maar dan moet ik natuurlijk wel zorgen dat de katten in die tijd wel van de hoes af blijven :+ woonkamer maandje no-go area maken ofzo haha.
pi_215392774
Het zitten is het belangrijkst natuurlijk. En in jouw (en mijn) geval ook catproof. Maar 2,5 jaar is wel erg kort lijkt me, dan zou ik echt op zoek gaan naar andere stof.
Of ben jij net als mijn beste vriendin, de meubelwinkel brengt een bank binnen en zij gaat meteen op zoek naar de volgende _O- Kom daar soms en denk...dit is niet wat hier 2 maanden geleden stond.

Een andere vriendin had ook een bank van sofacompany en zij was heel erg tevreden. Zowel over de bank (kater kon niets met de stof), als de service.

Mijn vorige bank was na 5 jaar op. Maar dat kwam echt door de kattenhalen. De bank heb ik nu 4 jaar (maar was ook 2x zo duur als die van Ikea) en de stoel ruim 3 jaar (net zo duur als de ikea bank) en niets aan de hand. Alleen bij de stoel blijkbaar een productiefout en dat gaat woensdag verholpen worden.
Denk ook, wanneer er iets niet goed is met de huidige bank, dat die doorzit of zo, ik 'm laat opvullen. Ben blij met de stof, de kleur en het model.
pi_215392903
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier met vakantie @:Clubsoda en @:Cat-astrophe!

Goed bezig @:Kaatje1!

Ik heb keuzestress :')
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe bank.

Dit is de bank die ik nu heb, maar dan in fluweel hoes: https://www.ikea.com/nl/n(...)n-s89418603/#content
Ik vind de kleur niet supermooi. Ook niet heel lelijk, maar niet iets wat ik als eerst zelf zou kiezen. Wél heb ik dit model dus al 2.5 jaar en weet ik dus dat de bank lekker zit en na 2.5 jaar nog steeds enzo. Maar hij heeft geen verwisselbare hoezen, dus mocht de stof toch niet goed tegen kattennagels kunnen ofzo dan heb ik vrij snel weer een probleem. Deze bank kost nu incl bezorgen ¤655 ongeveer.

Bij sofacompany hebben ze meer keus uit stoffen en zijn er ook paar modellen met verwisselbare hoezen. Ook is de fluweelstof in meer kleuren verkrijgbaar en daar zit wel een mooie donkergroen tussen (https://sofacompany.com/n(...)REEN&fabric_code=136). En paar andere stoffen die ook strak geweven zijn/lijken op de staaltjes (moet nog even de katten laten krabben).
Dit model zat ik vanmiddag op, en zat lekker.
https://sofacompany.com/n(...)ak-soap-207703250312
Al heb ik iets minder uitgebreid geprobeerd dan ik bij Ikea altijd doe, want de bank zat naast de kassa/balie waar de twee medewerksters zaten en dat voelde beetje awkward. Maar opzich wel ook even op de bank gelegen enzo. De standaardhoes weet ik niet of die kattennagelproof is, maar vind hem wel mooi. En er zijn dus ook losse hoezen te bestellen, dus als blijkt van niet, dan kan ik een fluwelen of andere kattenproof stof bestellen. Nadeel is hier dan weer dat ik dus niet weet hoe hij zich houdt bij langer gebruik. Oh, en hij kost ¤999 en daar komt nog ¤50 ofzo bij voor bezorgen, en als er nog een extra hoes bij moet dan is dat nog ¤280 erbij. Dus een stuk duurder. Dat kan allemaal wel financieel, maar scheelt wel veel. Ik kan hier wel 30 dagen gratis retourneren als hij toch niet lekker genoeg zit (maar dan moet ik natuurlijk wel zorgen dat de katten in die tijd wel van de hoes af blijven :+ woonkamer maandje no-go area maken ofzo haha.
Ik vind het wel 1 van de mooiere banken die Ikea heeft en Ikea is altijd wel redelijk goed
pi_215392930
Mijn bank is bijna 100 jaar oud :')
SPOILER
Liefste's bankje zal wel een jaar of 25 oud zijn? Ruimschoots denk ik.
Samen gekocht bij de V&D, voor het astronomische bedrag van 600 gulden.
pi_215392952
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Het zitten is het belangrijkst natuurlijk. En in jouw (en mijn) geval ook catproof. Maar 2,5 jaar is wel erg kort lijkt me, dan zou ik echt op zoek gaan naar andere stof.
Of ben jij net als mijn beste vriendin, de meubelwinkel brengt een bank binnen en zij gaat meteen op zoek naar de volgende _O- Kom daar soms en denk...dit is niet wat hier 2 maanden geleden stond.

Een andere vriendin had ook een bank van sofacompany en zij was heel erg tevreden. Zowel over de bank (kater kon niets met de stof), als de service.

Mijn vorige bank was na 5 jaar op. Maar dat kwam echt door de kattenhalen. De bank heb ik nu 4 jaar (maar was ook 2x zo duur als die van Ikea) en de stoel ruim 3 jaar (net zo duur als de ikea bank) en niets aan de hand. Alleen bij de stoel blijkbaar een productiefout en dat gaat woensdag verholpen worden.
Denk ook, wanneer er iets niet goed is met de huidige bank, dat die doorzit of zo, ik 'm laat opvullen. Ben blij met de stof, de kleur en het model.
Neehoor, het liefst doe ik helemaal niks (ik 'moet' dan alles uitzoeken en 'de beste keuze maken' enzo, dus ik vind het vooral bijzonder jammer dat ik nu al moet nadenken erover. Ik kan niet gewoon iets kiezen zonder alle opties tot in de puntjes uit te zoeken :+ ), maar de stof waarin ik deze bank nu had is gewoon extreem ongeschikt voor katten. Ergens in dit topic staat een foto. Met de bank zelf is niks mis. Als de fluwelen versie van mijn bank in een kleur was die ik echt mooi vond, had ik helemaal niet nagedacht over andere opties en gewoon die besteld :). Toen ik mn bank 2.5 jaar geleden kocht, was die optie van fluweelstof er nog niet.

Waar heb jij je bank vandaan?

Misschien moet ik gewoon even rondje meubelboulevard doen ook volgend weekend ofzo. Of leren naaien en dan een mooie stof kopen en zelf een hoes voor mn bank maken. Of gewoon die van Ikea kopen, zorgen dat ik de kleur mooi ga vinden en dan niet meer nadenken :+

Ohja, deze vind ik ook wel mooi:
https://www.ikea.com/nl/n(...)ebo-beige-s59562970/
Is alleen wel wat groter dan ik ideaal vind (m.n. diepte van het hoekstuk) en niet in fluweelstof. Wel in een ander stofje dat behoorlijk strak lijkt. En wel verwisselbare hoezen.

Weet je wat fijn zou zijn? Als er gewoon één bank is, fantastisch zitcomfort, dat jarenlang blijft. En dat je dan wel hoogte, soort pootjes en stof en andere afmetingen kunt kiezen. Maar dat dat het dan is. Niet honderd winkels met tweehonderd modellen en kwaliteiten etcetera. Dan hoef ik alleen maar te zeggen welke stof ik wil, hoe hoog de pootjes moeten zijn en hoe breed de bank moet en dan hoef ik nergens over na te denken verder. O+
pi_215392970
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:23 schreef sigme het volgende:
Mijn bank is bijna 100 jaar oud :')
SPOILER
Liefste's bankje zal wel een jaar of 25 oud zijn? Ruimschoots denk ik.
Samen gekocht bij de V&D, voor het astronomische bedrag van 600 gulden.
Wat gaaf! Zo'n oud bankje en dan een familiebankje.
Hier staat wel een soort theekastje uit het huis van opa/oma wat gekocht is toen ze gingen trouwen. Mijn zus heeft nog heel lang de tafel en stoelen, een kast én de linnenkast gehad. In die linnenkast lagen nog heel veel spullen van de uitzet van oma, met een roze geruit bandje erover. Ook lag daar het schriftje wat er allemaal nog was en naar wie dat moest na haar overlijden (alles was enorm verkleurd dus weggegooid)
pi_215393023
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:25 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Neehoor, het liefst doe ik helemaal niks (ik 'moet' dan alles uitzoeken en 'de beste keuze maken' enzo, dus ik vind het vooral bijzonder jammer dat ik nu al moet nadenken erover. Ik kan niet gewoon iets kiezen zonder alle opties tot in de puntjes uit te zoeken :+ ), maar de stof waarin ik deze bank nu had is gewoon extreem ongeschikt voor katten. Ergens in dit topic staat een foto. Met de bank zelf is niks mis. Als de fluwelen versie van mijn bank in een kleur was die ik echt mooi vond, had ik helemaal niet nagedacht over andere opties en gewoon die besteld :). Toen ik mn bank 2.5 jaar geleden kocht, was die optie van fluweelstof er nog niet.

Waar heb jij je bank vandaan?

Misschien moet ik gewoon even rondje meubelboulevard doen ook volgend weekend ofzo. Of leren naaien en dan een mooie stof kopen en zelf een hoes voor mn bank maken. Of gewoon die van Ikea kopen, zorgen dat ik de kleur mooi ga vinden en dan niet meer nadenken :+
Deze bank komt van Goossens (foto is op insta te zien). Ik moest natuurlijk ook rekening houden met een paar dingen. Ik ben niet zo heel groot en wil graag met de voeten bij de vloer (nog niet echt gelukt, les voor de volgende keer, schoenen uittrekken :D ) Moest ook niet een te diepe zitting hebben want dan zit ik als een kleuter met de benen vooruit _O- en ook vrij stevig (en hoog) in de rug. Hierbij kon ik uit heel veel stoffen kiezen, verschillende armleuningen, poten etc.
De stoel is bij Pronto en daar had ik alle zelfde eisen als voor de bank. Eigenlijk dacht ik toen aan zo'n elektrische stoel maar uitproberend vond ik dat heel eng zitten :D
pi_215393455
Haha! Dat lijkt me ook wel apart ja, zo'n elektrische stoel.

Weet je wat nog het meest frustrerende is? Die fluwelen stof van die bank is Djuparp. Bij deze bank hebben ze hem in blauw of in zwart. En bij een ander model bank hebben ze hem in het donkergroen. En die vind ik WEL echt mooi. Maar de bank die ik wil, hebben ze dus alleen niet in die ene kleur Djuparp stof die ik echt mooi vind }:|

Als ze hem in die donkergroen hadden, had ik m vorig weekend al besteld en was de bank morgen al bezorgd. }:|

Oh ja. Vervolgdate is gepland :).
Er was niet getongd bij de eerste, maar wel een kusje. Meer actie dan met alle andere eerste dates die ik had. Dus ik ben benieuwd.
Of nou ja, niet helemaal waar. Met hockeyscharrel werd er al getongd. Maar dat was ook niet echt een date (gingen samen bekerwedstrijd kijken op club en ervoor waren we al even bij mij thuis) en die had ik ook wel al een keer eerder gezien en gesproken op de club.
pi_215393499
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha! Dat lijkt me ook wel apart ja, zo'n elektrische stoel.

Weet je wat nog het meest frustrerende is? Die fluwelen stof van die bank is Djuparp. Bij deze bank hebben ze hem in blauw of in zwart. En bij een ander model bank hebben ze hem in het donkergroen. En die vind ik WEL echt mooi. Maar de bank die ik wil, hebben ze dus alleen niet in die ene kleur Djuparp stof die ik echt mooi vind }:|

Als ze hem in die donkergroen hadden, had ik m vorig weekend al besteld en was de bank morgen al bezorgd. }:|

Oh ja. Vervolgdate is gepland :).
Er was niet getongd bij de eerste, maar wel een kusje. Meer actie dan met alle andere eerste dates die ik had. Dus ik ben benieuwd.
Of nou ja, niet helemaal waar. Met hockeyscharrel werd er al getongd. Maar dat was ook niet echt een date (gingen samen bekerwedstrijd kijken op club en ervoor waren we al even bij mij thuis) en die had ik ook wel al een keer eerder gezien en gesproken op de club.
Al snel het vervolg?

En kan je niet vragen of ze de donkergroene stof er op doen? En hoe zit het in Duitsland, misschien is het daar wel in de juiste combinatie, of in Belgie
pi_215393574
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 18:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Eigenlijk dacht ik toen aan zo'n elektrische stoel maar uitproberend vond ik dat heel eng zitten :D
Toevallig twee Capital misdaden begaan? :o
pi_215393593
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Al snel het vervolg?

En kan je niet vragen of ze de donkergroene stof er op doen? En hoe zit het in Duitsland, misschien is het daar wel in de juiste combinatie, of in Belgie
Het is geen verwisselbare hoes, en natuurlijk Ikea, dus massaproductie. Dus denk niet dat ze alleen voor mij hem ook in het groen kunnen doen.
Wel goede om even te kijken bij Duitsland en België. Helaas ook daar alleen in blauw of zwart. Ik zat net wel even te kijken naar kleur muur, misschien dat ik het blauw van de bank wel mooi vind icm de kleur op mijn muur. Of icm een andere kleur - muur verven is niet zoveel werk.

Zaterdagochtend is de date, dus prima. In stad tussen ons in. Hij gaat in de middag met vrienden Dungeons & Dragons doen, en ik kan in avond niet. Zondag kon ik wel maar had hij met zn moeder afgesproken, maar mss kon ie dat wel verplaatsen zei ie, maar toen heb ik gezegd dat ie gewoon lekker met zn moeder moet afspreken en dat ik zaterdagochtend wel kan. Maar vond wel lief dat ie überhaupt wilde kijken naar verplaatsen als ik niet in avonden zou kunnen.
pi_215393611
quote:
2s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Toevallig twee Capital misdaden begaan? :o
Niet eens. Ik ben heel braaf
pi_215393759
Geen externe websites/webeinkels die hoezen maken voor de bank die je nu hebt?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_215393795
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:36 schreef Syrena het volgende:
Geen externe websites/webeinkels die hoezen maken voor de bank die je nu hebt?
Heb ik idd naar gekeken, maar alleen wat op Etsy gevonden, en dan waar maar 3 reviews zijn van die specifieke hoes (wel meer vd verkoper). Dus dat durf ik dan met ruim ¤200 niet helemaal aan.
pi_215393850
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Heb ik idd naar gekeken, maar alleen wat op Etsy gevonden, en dan waar maar 3 reviews zijn van die specifieke hoes (wel meer vd verkoper). Dus dat durf ik dan met ruim ¤200 niet helemaal aan.
Nee idd, dat zou ik ook niet doen :{ Wel jammer.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_215394167
:D De lamp in mijn slaapkamer is kaput. Is een combinatie met een plafondventilator en heeft een afstandsbediening en is dombaar. Sinds ik m heb flikkert het licht steeds. Wel eens andere lampen erin gedaan maar dat helpt niet.
Net een afspraak gemaakt met iemand, afgestudeerd in elektrotechniek en sustainable energy. Dat moet toch lukken dan _O-
  zondag 27 oktober 2024 @ 20:15:49 #214
63722 z80
I fink you freaky
pi_215394204
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
:D De lamp in mijn slaapkamer is kaput. Is een combinatie met een plafondventilator en heeft een afstandsbediening en is dombaar. Sinds ik m heb flikkert het licht steeds. Wel eens andere lampen erin gedaan maar dat helpt niet.
Net een afspraak gemaakt met iemand, afgestudeerd in elektrotechniek en sustainable energy. Dat moet toch lukken dan _O-
Ik hoop voor je dat het geen papieren tijger is.
Volgens het boekje/theorie zou het dat moeten zijn. Maar de praktijk bewijst dat het toch anders is.
pi_215394233
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 19:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Werkspot?
pi_215394245
Kaatje op de elektrische stoel :'(
pi_215394269
Vorige keer waren we bij mijn broer en die heeft 2 van die (design, hen kennende kosten die stoelen een gotsvermogen) heerlijk stoelen. Lijkt me zalig zitten maar dan moet 1 van onze banken weg en een hele andere opstelling van onze huiskamer en een goeie leeslamp.
pi_215394524
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb je S gevraagd? :D
pi_215394786
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:15 schreef z80 het volgende:

[..]
Ik hoop voor je dat het geen papieren tijger is.
Volgens het boekje/theorie zou het dat moeten zijn. Maar de praktijk bewijst dat het toch anders is.
Nee, hij is echt geen man van de theorie. Repareert als hobby oa mobieltjes en tablets
pi_215394828
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Heb je S gevraagd? :D
Nee, helemaal niet aan gedacht :o deze man heeft gestudeerd waar S nu mee bezig is (en hij woont ook om de hoek)
  Moderator zondag 27 oktober 2024 @ 21:02:48 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215394986
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Werkspot?
Of Kaatje :P
pi_215395394
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 20:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nee, helemaal niet aan gedacht :o deze man heeft gestudeerd waar S nu mee bezig is (en hij woont ook om de hoek)
S studeert niet meer, hij heeft nu een klusbedrijf. Wanneer heb je 'm voor het laatst gezien? Hij heeft vast veel aan je te vertellen dan (goed en slecht nieuws). Maar ik had dus verwacht dat je hem had ingehuurd voor elektra, muurtjes zetten, verven, tuintje opknappen, schutting plaatsen, enz enz *G* (als hij het niet kan, kent hij wel iemand die het wel kan)
pi_215395418
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of Kaatje :P
Dat zou ik voor m’n eigen bank niet aandurven (en stof voor eenzitmeubel is vrij prijzig)
pi_215395446
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:17 schreef Tele6 het volgende:

[..]
S studeert niet meer, hij heeft nu een klusbedrijf. Wanneer heb je 'm voor het laatst gezien? Hij heeft vast veel aan je te vertellen dan (goed en slecht nieuws). Maar ik had dus verwacht dat je hem had ingehuurd voor elektra, muurtjes zetten, verven, tuintje opknappen, schutting plaatsen, enz enz *G* (als hij het niet kan, kent hij wel iemand die het wel kan)
Ik heb m al een tijd niet gesproken idd. Zal m binnenkort uitnodigen om te komen eten
  Moderator zondag 27 oktober 2024 @ 21:23:48 #225
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215395598
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou ik voor m’n eigen bank niet aandurven (en stof voor eenzitmeubel is vrij prijzig)
Wat maakt het uit, komt toch niet bij jou in huis :+
pi_215395946
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 21:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wat maakt het uit, komt toch niet bij jou in huis :+
Dat zou m’n eer te na zijn 😉
pi_215398330
Ja godsamme. Vroeg
pi_215398355
Mogge. Nog steeds vroeg.
pi_215398356
Jup. Vroeg.
‘morgen
pi_215398364
Ik hoor ook al een uur een blaffende hond.
pi_215398587
RegOn en werkOn :W Mét m'n cake :s)
pi_215401565
Topic ook met vakantie? :D

Plaatje. Werklunchwandelen lekker in mn up.
Wat hou ik toch van het parkie achter (of voor) m'n ziekenhuis O+

maandag 28 oktober 2024 @ 13:53:01 #233
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215401591
quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2024 06:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoor ook al een uur een blaffende hond.
Ja dat was ik denk ik.
pi_215401878
Lunch bij de Makro 😂 MnX moet altijd even door de snuffel hoek met restanten
8)7
En ik kocht Nieuwe Skechers in een andere kleur.

En bericht terug van Dermat: vaseline ‘mag’ erop halverwege de dag…
Ook gericht gevraagd naar antihistamine tabletjes: geen antwoord op die vraag.
pi_215401937
Rustig hier inderdaad. Ik heb niet zo veel te melden. Ik ben nog steeds bezig met foto's en administratie opruimen. Daarnaast net nog een sollicitatiebrief geschreven. Vanochtend ook een evaluatie van mijn eerste werkweek gehad. Ik doe het best prima dus dat is mooi.

Nu rust ik even voor ik mezelf weer moet oppeppen om de statushouders te bezoeken.

Vanavond maak ik deze goddelijke risotto met pastinaak en gorgonzola weer eens. Ik heb er al dagen trek in. Het is altijd fijn als de pastinaken weer in de winkels liggen :9
Spoilers!
pi_215402298
Fijn bijlezen zo.

T was mijn mailbox zit nog net zo vol als vanochtend.
Via teams een bijpraat gehad over alle ellende die vorige week bekend is gemaakt. Veel mensen die langskwamen met hun zorgen, iedereen enorm in de stress en wij kunnen niets anders dan aanhoren.

Morgen niet werken, moet net in de spreekuurtijd griepprik en pneumoprik halen.
pi_215402344
:W

Kijk eens wat we gisteren in de Efteling zagen O+

pi_215402381
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:57 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Oh!
pi_215402403
quote:

[ afbeelding ]
Zit dat beest gewoon voor jullie te poseren _O_
pi_215402483
quote:
17s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:02 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh!
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Zit dat beest gewoon voor jullie te poseren _O_
Jaaa niet normaal O+
We dachten eerst dat er weer iets van plastic lag omdat het zo'n felle kleuren was :@
pi_215403129
quote:

[ afbeelding ]
Oh O+ O+ O+
pi_215403138
M'n vogeltrekvogelbeschermingvaarexcursie is afgelast :'( :'(
pi_215403603
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 17:42 schreef Blues het volgende:
M'n vogeltrekvogelbeschermingvaarexcursie is afgelast :'( :'(
Wrom? Want da’s best balen.
pi_215403618
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:

Wrom? Want da’s best balen.
De gids kannie -O-
pi_215403629
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:46 schreef Blues het volgende:

[..]
De gids kannie -O-
Maar komt er wel een ander moment?
pi_215403646
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:48 schreef Kaatje1 het volgende:

Maar komt er wel een ander moment?
Afgelopen zaterdag was er 1 en eind november, dan kan ik niet.
Komt wel weer een andere leuke excursie in het voorjaar waar ik me voor aan kan melden ^O^
pi_215403674
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:

T was mijn mailbox zit nog net zo vol als vanochtend.
Via teams een bijpraat gehad over alle ellende die vorige week bekend is gemaakt. Veel mensen die langskwamen met hun zorgen, iedereen enorm in de stress en wij kunnen niets anders dan aanhoren.

Morgen niet werken, moet net in de spreekuurtijd griepprik en pneumoprik halen.
Die onzekerheid voor de mensen -O-

Pneumokok doet pijn!
pi_215404390
Mmm pijn zit ik niet op te wachten. Maar ik de afgelopen jaren (ver voor corona) heb ik zoveel vaccinaties gehad, ook heel pijnlijk, dus tanden bijten en door. Vast een stuk minder erg dan ziek worden.

En nou ja zeg, Muhamad kwam voor m’n lampen, vooral die in de slaapkamer. Doet dat ding het weer gewoon. De eettafel lamp doet het ook zoals het moet, maar hij wist ook wat er mee was en wat te doen.
Wel afgesproken weer een etentje te regelen, bij mij thuis want een tafel voor 10 personen, en de anderen zullen voor het eten zorgen, want voor 10 personen koken lukt echt niet meer.

En ja er is heel veel onzekerheid, veel mensen denken ook dat het meteen ingaat (want dat zijn ze gewend van het thuisland). Vandaag heeft een teamleider met twee mensen gesproken, alles zo goed mogelijk uitgelegd en gevraagd of zij het willen doorgeven aan hun taalgenoten. En wat goed was, wij kregen ook een toelichting van de bestuursvoorzitter, beetje verduidelijking en wat nu de volgende stappen zijn, voor de organisatie en voor de medewerkers
pi_215404696
Wat een nare onzekerheid en perspectief voor de mensen!

Na de covid vaccinatie van mnX moesten we toch naar de makro
SPOILER
en daar hebben ze lekkere broodjes met brie, honing en walnoten. Simpel en smakelijk.
In dezelfde stad bij de hema een analoge wekker gekocht, want internet leerde dat die daar ruim op voorraad waren.
A lookalike van de braun, die kapotging en niet te repareren en nergens meer te koop. -O-

Vanavond een smakelijke pastinaaksoep gemaakt met allerlei toppings.

Morgen weer een dag w/
pi_215404845
Hoppa…¤ 431 terug van Vattenfall volgens jaarafrekening.
Van eigen euro’s…😉

Minder verbruik gas en stroom ook nog.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:32:50 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215404983
quote:
81s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat was ik denk ik.
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
pi_215404987
Gewerkt gesport gekookt gegeten gedoucht gaar.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:33:29 #253
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215404990
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:20 schreef AnneX het volgende:
Hoppa…¤ 431 terug van Vattenfall volgens jaarafrekening.
Van eigen euro’s…😉

Minder verbruik gas en stroom ook nog.
Lekker hoor *O*

Hier vlogen net weer wat biljetjes het raam uit O-)

SPOILER
pi_215405023
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lekker hoor *O*

SPOILER
Uit? Of in?
pi_215405027
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Toch maar even een fles noscapine hoestsiroop gehaald. Hopelijk is het binnenkort over.
:o bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken oO<

Beterschap!
pi_215405109
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:

[..]
:o bestaat dat? Ik voer F. altijd de pilletjes. En hij kan geen pillen slikken oO<

Beterschap!
Livsane Hoestdrank Noscapine HCl 1 mg/ml Stroop 150ml. Noscapine onderdrukt de hoestprikkel. Noscapine is niet geschikt bij hoest waarbij slijm wordt opgehoest. Gebruik dit medicijn altijd precies zoals in deze bijsluiter staat of zoals uw arts of apotheker u dat heeft verteld.
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:50:50 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215405120
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Uit? Of in?
Een boel eruit en (hopelijk snel) die ene erin :+
  maandag 28 oktober 2024 @ 20:51:42 #258
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215405128
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Beterschap!
Sure. ¤ 8,45 voor 300 ml. Gewoon bij de apotheek. Van de plank, zonder recept of wat ook.
pi_215405237
Is het al bedtijd? :z
Voor het eerst dat ik 'last' heb van overschakeling naar wintertijd. Naar zomertijd is altijd week tot weken kut, maar later naar bed en later opstaan was normaal nooit een probleem. Maar ik merk nu toch wel dat ik vroeg moe ben en ook vroeg (half 6-6 }:| ) weer wakker. Had de Luminette me toch in een goed strak ritme gebracht ;) . Dus hopelijk ook snel weer in het nieuwe ritme. Ik probeer nu wel te blijven liggen en weer in slaap te vallen, in de hoop dat het wakker worden dan snel wegblijft en ik weer gewoon tot 7.30 kan slapen.

Bankhoes door @Kaatje1 laten maken zou ik best aandurven, maar wil ik haar niet aandoen ;). Werkspot durf ik niet aan. Ik heb gister met Flexa visualiser app en een foto van de ikea-bank eens gekeken hoe ik die kleur vind als ik een kleur lijkend op mijn muur erachter zet, en met paar andere kleuren. Moet zeggen dat dat er eigenlijk best goed uit zag, zowel met mijn kleur (early dew) als met wat meer rood/terra kleur of okerkleur. Ik neig dus nu behoorlijk naar gewoon die bestellen en dan eventueel muur andere kleur geven als ik dat mooier vind. Hij is alleen nu niet bestelbaar met de donkere poten, dus ik wacht nog even of die deze week weer op voorraad komt. En anders met de lichte poten (die heb ik nu ook, dus dacht liefst met de donkere, dan kan ik kijken welke ik mooier vind. Maar dat is wel bijzaak).

Beterschap @Dr_Flash!
En lekkere meevaller voor @AnneX ^O^ hoe is de hoest bij jou? Al iets verbeterd? En helpt de vaseline tegen de jeuk?
pi_215405704
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het wordt vast geen bronchitis!? omdat je té lang hebt doorgerookt 8)7
Het is wel verdomd vervelend om alsmaar te hoesten.

De hoest hier is rustig nu. Af en toe een kuchje. En ‘s nachts slapen is ook wel lekker.
Stem wordt ook weer vaster. Nog geen sportschool denk ik zo, deze week.
De vaseline is in ieder geval prettig op de lippen. Want de chemische rotzooi lekte van bovenlip óp de lip. Met blazen en korsten tot gevolg. Affijn, week 3 van 4 is begonnen.
Ik hoop dat moeder @fiets het ook redt.

Wel leuk @vlindertje89 om met kleuren bezig te zijn. Wij ‘durven’ niet, dus witte muren en kleurrijk meubilair. Bijv. 2 fuchsia roze banken.
En oh ja, een rode keukenwand met 5 deuren. Genoeg kleur alsnog.

Biljetjes eruit en er weer in. w/
pi_215405894
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
pi_215405938
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?
pi_215406006
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ben je morgen in mijn town? Of zit ik een week verkeerd?
Nee klopt helemaal :Y
pi_215406032
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nee klopt helemaal :Y
Ik zwaai dan nu vast. Hoop dat je daar een leuke dag hebt, ze je een aanbod doen waar jij ook blij mee bent
pi_215406131
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een okergele bank, terra muren en o.a. van die blauwe (of nouja, wat is het, diep donker blauwgroen) kussentjes. Staat fantastisch vind ik zelf 8-) dus komt vast goed met die bank @:vlindertje89 ! En groen(met evt een zweem grijs)tinten passen er ook allemaal prima bij :Y
Ik heb een donkergroene bank, zonnig gele muur, grijsblauw kleed en zeegroene stoelen. Kussens in grijs, wit en blauw met wat helderroze. Staat ook fantastisch vind ik zelf (niet alle muren zijn geel, dat zou wel wat intens geworden zijn)
pi_215406135
Succes morgen @Candaasje *G*
pi_215406997
Succes vandaag @Candaasje *O*

Hier is het weer fijn O+
Lekker gegeten, saunas zijn prima. Hertjes voor de deur. Zelfs te zien vanuit bed. We hebben net de deur naar de gemeenschappelijke veranda open gezet omdat de kamer wel erg warm is… en bezoek gekregen :D

Niet van hertjes, maar van een buurvrouw. Die meende dat dit de deur naar het trappenhuis was (deur verder). De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk _O-
pi_215407505
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Succes vandaag @:candaasje *O*

Hier is het weer fijn O+
Lekker gegeten, saunas zijn prima. Hertjes voor de deur. Zelfs te zien vanuit bed. We hebben net de deur naar de gemeenschappelijke veranda open gezet omdat de kamer wel erg warm is… en bezoek gekregen :D

Niet van hertjes, maar van een buurvrouw. Die meende dat dit de deur naar het trappenhuis was (deur verder). De drie seconden dat ze in onze kamer stond voor ze zich realiseerde dat de gang normaal geen bed en twee personen (en zooi overal) bevatte…. Was een beetje ongemakkelijk _O-

Iedereen heeft maar vakantie. Ik wil ook ;(
Spoilers!
pi_215407511
Veel succes én plezier vandaag @Candaasje!

@Cat-astrophe dat klinkt heerlijk! Behalve het onverwachtse bezoek :D

Collega waarmee ik ook steeds naar Centerparcs ga appte net, gister ontdekte ze bulten in hals hond en een verdikte lymfeklier, bij dierenarts bleken alle lymfeklieren verdikt, er zijn biopten genomen en ze werd net gebeld dat ze lymfeklierkanker hebben gevonden in alle biopten :'( zo zielig.. dus nu nadenken of en wat ze kunnen/willen doen (beestje is 8, en ze hebben een 1.5j oud kind, dus chemo lijkt dan iig niet echt handig). Samen met dierenarts natuurlijk ook.
pi_215407556
Mogge!

Da’s schrikken @Cat-astrophe

Ai wat sneu voor hond en gezin van je vriendin
pi_215407679
Even een minimopper: Ik heb een heleboel dingetjes die eigenlijk nog "moeten" maar alles werkt niet mee en het bouwt op en nu is het heel veel en ik kan niks afstrepen en nu wil ik graag opgekruld op de bank liggen en wachten tot het beter gaat.

In plaats daarvan moet ik meer en langer werken vandaag dan vooraf voorzien.

Dus jippie de pippie.
pi_215407721
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 08:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Iedereen heeft maar vakantie. Ik wil ook ;(
Nog 3 dagjes werken. Daarna ruim 4 weken vrij. Hard aan toe.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:37:04 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215407778
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Lekker hoor *O*

SPOILER
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.
pi_215407845
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
En ze vlogen even hard weer terug want het is niet meer beschikbaar of het is beschadigd. Naja.
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:43:55 #275
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215407870
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan wachten er nu vast nog veel mooiere biljetjes op je
Of ik hou ze nog even in de zak :+
pi_215408030
Goedemorgen, allemaal!

Hier wel vakantie, maar niet op vakantie, wel bijna alle dagen uitjes!
Gisteren naar Spoorwegmuseum geweest en bij Food Explore uit eten. Ben blij dat we daar vroeg waren, want toen we weg gingen stond een lange rij. Vanochtend ontbijt overgeslagen en misschien lunch ook wel....
Relatie...
SPOILER
Beterschap, @AnneX! Hopelijk kan je binnenkort wel lekker slapen zonder hoest en jeuk

@Candaasje heel veel succes vandaag! Duim voor je!

@Dr_Flash jij ook beterschap! En het is geen biljetjes uit, alleen maar wat digitale cijfers van je bankrekening :P

@vlindertje89 Jammer dat je nu even niet kan hockeyen, maar fijn dat er verbetering is! Succes met jacht op nieuwe bank!

@Blues Leuk vooruitzicht om naar Simply Red te gaan! Duim, duim, duim, dat het op je werk echt iets structureels gaat veranderen...

@Lucky_Strike Gefeliciteerd met je baan! En heel veel succes met het vinden van een andere baan :P

@Clubsoda Hele fijne relax vakantie!

@sigme wanneer vertrekken jullie met de boot? Dat lijkt me echt zo'n gave reis! En de NZ reis natuurlijk ook

@cat_astrophe veel plezier (zonder extra inloop) en leuke voorpret voor kerstmarkttrip!

@Lonaa fijn dat het zo goed met je gaat (afgezien van defecte apparaten)!
Qua koffer heb ik een Samsonite koffer met rentepunten gekocht... Wasmachine geen tip, want zelfde als @Vanyel Duur en wasmiddel ook duur

Ik mag zo kind uit zwembad vissen van snorkel les en straks mag hij zwemmen met onderwater scooter. Leuke activiteiten bij plaatselijke zwembad.
Het zeemeermin zwemmen (wat er tussen zit) wilde hij niet doen...

Morgen met busreis mee naar Bobbejaanland, donderdag per trein naar Natuurmuseum in Tilburg, vrijdag dimsummen met familie, zaterdag naar trammuseum in Rotterdam en zondag eindelijk zijn pyjama dag
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:00:22 #277
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215408039
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 09:59 schreef Yinny het volgende:

@Dr_Flash jij ook beterschap! En het is geen biljetjes uit, alleen maar wat digitale cijfers van je bankrekening
Zelfs dat niet want het is dus geannuleerd :+

Dank je :)
pi_215408198
Rechts influenza links Covid. De linker doet pijn, rechts niet.
pi_215409032
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 10:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Kusje erop!
pi_215409040
@fietsie jullie ook fijne vakantie! Hopelijk kan je een beetje opladen😘
pi_215409090
Ik wil inderdaad ook vakantie @Lucky_Strike :Y
Wanneer was jullie laatste? Niet voor een wedstrijdje voor wie is het het langst geleden hoor, gewoon interesse.

Ik heb nog 6 weken en 3 dagen te gaan. Dan wel drie weken vrij. Al moeten we even kijken hoe het loopt met hond, want de eerste week vakantie is een midweek Centerparcs met vriendin met nu zieke hond. Geen idee hoe snel het gaat, maar kan me situaties indenken waarin ze niet per se veel zin heeft om te gaan / het niet handig is om te gaan.

Ik typte bovenstaande iets meer dan twee uur geleden :+ maar vergat te verzenden. Afgeleid. Inmiddels collega gesproken en die maakte zich idd al druk om Centerparcs want als dat dan zonder hond zou moeten vond ze dat 'wel een dingetje' (zei ze in tranen), dus verzekerd dat Centerparcs echt nul prioriteit heeft en we dat gewoon kunnen verzetten dus dat ze daar iig niet over na hoeft te denken.

@Yinny :* voor je spoiler. En alles. En wat ben je toch altijd attent met je posts! Food explore heb ik ook wel eens gegeten, leuk uitje! Hopelijk kun je ondanks de omstandigheden toch nog wat genieten van je (zoons) vakantie en het samen dingen doen!
pi_215409442
Ach @Yinny wat verdrietig allemaal. En wat @vlindertje89 zegt, samen lekker genieten van alle leuke dingen die jullie gaan doen. Leuk zo'n pyama dag

Mijn laatste vakantie was voorjaar 2018 (echt weg bedoel ik dan) 2019 moest ik afzeggen wegens kapotte knie, daarna kwam corona en was er weinig keuze/wilde niet alles/wilde sommige dingen niet alleen doen.
En vervolgens geen werk, lijf wat het echt niet leuker maakt en al helemaal niet het soort vakanties dat ik graag doe. Steden bezoeken, natuurwandelingen, dingen zien. Op een bedje aan het zwembad vind ik leuk voor een uurtje en aan het strand heb ik een hekel. Dan maar een (zandloze) balkonbank

Net de pneu- en griepprik gehad, voelde beiden nauwelijks. En waar ik wel eens in een rij buiten de praktijk stond had ik nu nauwelijks de tijd om m'n jas uit te trekken.
Toen ik wegging wilde een meisje van een jaar of 2 niet alleen de hand van haar oma vasthouden maar ook die van mij :D
De temperatuur is heerlijk om een stukje te fietsen alleen de motregen is een stuk minder, dus maar weer naar huis.
pi_215409477
Succes vandaag @Candaasje *O*

En dikke knuffel voor @Yinny :*
pi_215409503
Laatste vakantie van ons was januari 2023. Zolang suikerkat er nog is zit weggaan er niet in. Maar goed tussen maart 2020 en januari 2023 zijn we ook maar 1x weggeweest, dus we zijn er ondertussen wel aan gewend :+
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:04:25 #285
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215409660
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 12:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen ik wegging wilde een meisje van een jaar of 2 niet alleen de hand van haar oma vasthouden maar ook die van mij :D
Wat schattig :D
pi_215409696
quote:
Ik mag nog maar 1 kant want klieren weg. Dat wordt 1 heel zielige arm.
pi_215409699
Gisteren 2x (omdat mijn headset er niet goed op zat en leeg was }:| ) de hoorn van de tel op werk tussen mijn linkerschouder en oor geklemd.
Rechts heb ik nu megapijn in nek/schouder. DOMMMMMMmmmmmm want dit heb ik eerder gehad :|W o|O maar ik kan zo slecht met 1 hand typen als ik een heel verhaal van een patiënt wil vertalen voor de arts.

Toch ff tuinkamer, halletje, deuren beneden gedaan/stof afgenomen en het opritje van miljoen bladeren van de buurboom geveegd. Nu auw dus maar handje pillen erin :+

Straks als g terug is van boodschappen (zijn CT long is al gemaakt vanochtend in mijn zkh) ruim ik de tassen op en ga even in zonnetje wandelen.

@Yinny je spoiler :*
pi_215409715
Vorige week griepprik, maar bijna niks gevoeld en daarna al helemaal niet gelukkig *G*
pi_215410250
Ik ben ook zo niet thuis in ziekenhuis gebeuren. Vorig jaar naar de lipoedeemverpleegkundige geweest en zij zei toen "ik wil je minstens 1x per jaar terugzien". Ik dacht dus dat ik een bericht zou krijgen wanneer ik moest komen (was bij de dermatoloog ook zo) maar ik kreeg maar niets te horen. Net gebeld en ik had het zelf moeten doen _O- Maar ik kan volgende week al terecht. Da's wel lekker snel.
pi_215410322
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben ook zo niet thuis in ziekenhuis gebeuren. Vorig jaar naar de lipoedeemverpleegkundige geweest en zij zei toen "ik wil je minstens 1x per jaar terugzien". Ik dacht dus dat ik een bericht zou krijgen wanneer ik moest komen (was bij de dermatoloog ook zo) maar ik kreeg maar niets te horen. Net gebeld en ik had het zelf moeten doen _O- Maar ik kan volgende week al terecht. Da's wel lekker snel.
Mooi dat het snel is.

En het ligt aan de arts of die een opdracht geeft aan het systeem/de secretaresse zodat er een popup komt in de werklijst om de afspraak in te plannen.
Maar arts kan het ook vergeten, of het is niet goed 'weggezet' in het systeem qua periode of het is niet gebruikelijk bij dit specialisme of er is afgesproken dat de patiënt dit zelf in de gaten houdt.
:s)
pi_215410379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi dat het snel is.

En het ligt aan de arts of die een opdracht geeft aan het systeem/de secretaresse zodat er een popup komt in de werklijst om de afspraak in te plannen.
Maar arts kan het ook vergeten, of het is niet goed 'weggezet' in het systeem qua periode of het is niet gebruikelijk bij dit specialisme of er is afgesproken dat de patiënt dit zelf in de gaten houdt.
De andere keren werd ik opgeroepen, dus was er ook domweg vanuit gegaan dat dat nu weer zou gebeuren. Ook omdat zowel zij als de arts dat hadden gezegd.
En ik had een tijd geleden haar een mail gestuurd, maar die is blijkbaar nooit aangekomen. Nu maar de vraag op het vragenlijstje gezet.
pi_215410391
@Sarabi vanavond komt de talkshow van Humberto vanuit de Efteling nav iets nieuws (en engs geloof ik) daar.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:37:50 #293
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215410392
nou moet ik volgende week weer een dag naar kantoor komen voor eoa demo van een nieuw pakket wat HR wil gaan gebruiken. 11 uur bezig deur tot deur, 8 uur op kantoor, 2 uur demo waarvan een half uurtje vragenstellen waarvan 10 minuten voor ICT. ALS ik wat te vragen heb dan he. Maar ja "Fysieke aanwezigheid vereist".

SPOILER
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:39:17 #294
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215410401
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 22:04 schreef AnneX het volgende:

Het wordt vast geen bronchitis!? omdat je té lang hebt doorgerookt 8)7
De laatste keer dat ik ook maar één sigaret aanraakte was 14 jaar geleden. Ik denk niet dat ik daar nu ineens last van zou moeten krijgen :D
pi_215410412
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:29 schreef Blues het volgende:

[..]
Mooi dat het snel is.

Of de Cô afspraak test en longarts is 3 maanden eerder 8)7 dan afgesproken in het ziekenhuis zonder parkeergarage.

Suffie @Blues met hoorn tussen schouder en oor 😘

In AD las ik een verhaal over dé Skechers 😂 Tussen neus en lippen dat die een half jaartje meegaan. Oef.

Blijkbaar is er een alle merken sneakerbeurs in Rotterdam. Sneakers van ¤ 10.000 8)7

@Yinny druk en afwisselend vakantieweekje voor jou en zoon.
Jammer voor je spoiler. 😘
pi_215410428
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 13:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik mag nog maar 1 kant want klieren weg. Dat wordt 1 heel zielige arm.
Ik kan er nog wel een paar aanwijzen? :+

Maar wat doen de klieren met de vaccinatie? En hoe doen ze dat met iemand die beide kanten okseltoilet heeft gehad? Bil? Been? Yolo en toch in arm?
pi_215410429
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 11:51 schreef Yinny het volgende:

[..]
Kusje erop!
Dank!
pi_215410502
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 14:42 schreef AnneX het volgende:

Of de Cô afspraak test en longarts is 3 maanden eerder 8)7 dan afgesproken in het ziekenhuis zonder parkeergarage.

Suffie @:Blues met hoorn tussen schouder en oor 😘

Megasuffe ezel ik 8)7 :{ :(

3mnd eerder dus verkeerd in systeem?
pi_215410509
quote:
Oh ja covid volgt hier vlg week donderdag.
pi_215410510
2
pi_215410513
:7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')