abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215372623
💩
  Moderator vrijdag 25 oktober 2024 @ 17:28:16 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215372627
Wat een schijttopic
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215372641
Oei nu moet ik teruglezen.

;)
Werewolf
pi_215372684
@Blues mede is honingwijn :)
pi_215372720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:35 schreef Sarabi het volgende:
@:Blues mede is honingwijn :)
Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lusten
We have far more in common than that which devides us..
pi_215372762
Dat wil je toch zelf een keertje mede-maken :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215372765
Niet @Haags taggen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215373281
Mede :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215373597
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lusten
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.

quote:
81s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wil je toch zelf een keertje mede-maken :')
:D

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mede :9
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.
pi_215373696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.
[..]
[..]
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.
Nee, ik ga ze eens opzoeken.

Hoe is het met suikerkat?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215374458
Met één van de katten clickertraining gaan doen. Die pakt dat net zo snel en met evenveel enthousiasme op als het paard :D
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215374669

Jullie katten gaan verboden worden in NL LHO
pi_215375393
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, ik ga ze eens opzoeken.

Hoe is het met suikerkat?
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.

Eind volgende week weer meten. Dus nu proberen het een beetje los te laten.
pi_215375494
Borstplatenpoes ^O^ *O*
pi_215375609
Goeie TT, @Blues!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215375705
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.

Eind volgende week weer meten. Dus nu proberen het een beetje los te laten.
Fijn dat zijn waarde netjes was ^O^ Was het een nuchtere waarde of wanneer wordt dat bij katten gemeten? Ik ken alleen de mensen versie van diabetes.

Nu jullie nog terug in de relax stand. En dat is lastig, lukt mij ook slecht met ziekige katten in huis.
pi_215375733
Ik krijg hier net bericht dat de dierenartsenpraktijk is opgeheven.
Zowel die voor gezelschapsdieren als die voor landbouwhuisdieren (dat waren sinds een paar jaar twee verschillende praktijken).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215375784
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Fijn dat zijn waarde netjes was ^O^ Was het een nuchtere waarde of wanneer wordt dat bij katten gemeten? Ik ken alleen de mensen versie van diabetes.

Nu jullie nog terug in de relax stand. En dat is lastig, lukt mij ook slecht met ziekige katten in huis.
6 uur nadat we de insuline gegeven hebben, dus niet nuchter :)

En ja de relaxstand is ook nog niet helemaal gevonden hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 25-10-2024 23:20:18 ]
pi_215375791
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
Ik krijg hier net bericht dat de dierenartsenpraktijk is opgeheven.
Zowel die voor gezelschapsdieren als die voor landbouwhuisdieren (dat waren sinds een paar jaar twee verschillende praktijken).
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef AnneX het volgende:

[..]
En…ben je nog gegaan? Aangepast werk: benen, lopen, core …zoiets.

Ohh
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.
Spoilers!
pi_215375838
quote:
Met hoeveel verschillende mensen hebt u gemiddeld in een periode van twee weken contact?
Met contact bedoelen we dat u over persoonlijke zaken (dus niet werkgerelateerd) met iemand spreekt (ook door de telefoon), of dat u elektronische post uitwisselt.
Euh.. met hoeveel zijn wij eigenlijk?
pi_215375869
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?
Spoilers!
pi_215375872
Goede vraag wel.
Spoilers!
pi_215375884
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?
Ja, zoiets. Dit lijkt me wel elektronische postuitwisseling.

En zou ik dan ook jullie moeten/mogen meetellen als ik het eigenlijk niet zozeer voor die lezer bedoel? Zeg maar de actieve meeposters die ik wel zou kunnen missen? Wat vinden jullie?
Wie telt :D ?
pi_215375935
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En zou ik dan ook jullie moeten/mogen meetellen als ik het eigenlijk niet zozeer voor die lezer bedoel? Zeg maar de actieve meeposters die ik wel zou kunnen missen? Wat vinden jullie?
Goede vraag. Ik reageerde over de dierenarts specifiek op jou. Maar jij schreef jouw bericht voor de groep.

En net quote jij mij maar de vraag was nog steeds algemeen en niet alleen voor mij.

Dit kunnen we heel ingewikkeld maken.
Spoilers!
pi_215375992
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.
[..]
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.
Zelfs schoenen aan/uit? 😢 skechers w/
Alleen heb ik geen acceptabele winterversie gezien. Of het zijn 3 cm dikke zolen 8)7
Vanmiddag hoorde ik, dat er een winkel in U is.

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]
Een heleboel😇 Een stuk of 20-25 regelmatige posters?
Ergens op fok kun je ook nog aantallen lurkers ‘zien’. @Blues kent de shortcut.
Ws.jij ook wel met je zoek skills.

Vogens mij is een dergl. getal te zien op laptop in MyAT. Niet op ipad.
pi_215375995
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Goede vraag. Ik reageerde over de dierenarts specifiek op jou. Maar jij schreef jouw bericht voor de groep.

En net quote jij mij maar de vraag was nog steeds algemeen en niet alleen voor mij.

Dit kunnen we heel ingewikkeld maken.
Aan het einde van de vragenlijst (voor lifelines, het heeeeel langlopende hele brede onderzoek in noord-nl naar ' ouder worden') kan je een opmerking plaatsen en heb ik gemeld dat we in mijn elektronische postuitwisseling dit een interessante vraag vinden die ons weer gespreksstof oplevert :D
pi_215376033
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zelfs schoenen aan/uit? 😢 skechers w/
Alleen heb ik geen acceptabele winterversie gezien. Of het zijn 3 cm dikke zolen 8)7
Vanmiddag hoorde ik, dat er een winkel in U is.
[..]
Een heleboel😇 Een stuk of 20-25 regelmatige posters?
Ergens op fok kun je ook nog aantallen lurkers ‘zien’. @:Blues kent de shortcut.
Ws.jij ook wel met je zoek skills
Ja, maar de lurkers vind ik eenvoudig te disqualificeren; die lezen wel mee maar daarmee heb ik geen 'uitwisseling'. Uitzondering daarop is bijvoorbeeld Lienekien, die vrij trouw meeleest en even inspringt als het relevant is O+
Dus die telt (binnen context van dit topic) voor mij wel mee. Voor mij telt zij natuurlijk over iets breder fok! gerekend sowieso mee.
pi_215376054
En heb je nu een andere dierenarts voor de kleine en grote dieren?
Gaf men ook een alternatief of krijg je nu te maken met een Candaasjes kliniek?
Lastig zeg met jullie have.
pi_215376063
Ik moet trouwens vanaf zaterdagavond 22:00u in een container piesen voor lifelines, 24u lang, en vanaf zondagavond niet meer eten/drinken.
Helpen jullie me onthouden?

Maandagochtend inleveren en bloedafname.
pi_215376077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:43 schreef AnneX het volgende:
En heb je nu een andere dierenarts voor de kleine en grote dieren?
Gaf men ook een alternatief of krijg je nu te maken met een Candaasjes kliniek?
Lastig zeg met jullie have.
Geen alternatief voor het vee. Voor de gezelschapsdieren de praktijken in de omgeving.
pi_215376099
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Aan het einde van de vragenlijst (voor lifelines, het heeeeel langlopende hele brede onderzoek in noord-nl naar ' ouder worden') kan je een opmerking plaatsen en heb ik gemeld dat we in mijn elektronische postuitwisseling dit een interessante vraag vinden die ons weer gespreksstof oplevert :D
Ik dacht al dat het voor Lifelines was. Goede opmerking :D
Spoilers!
pi_215376112
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef sigme het volgende:
Ik moet trouwens vanaf zaterdagavond 22:00u in een container piesen voor lifelines, 24u lang, en vanaf zondagavond niet meer eten/drinken.

Oef, ook geen water?
pi_215376160
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:

[..]

En wat doe je met de lurker s?
Ik krijg soms een best random like van mensen die ik nooit zie meeposten /eng internet
pi_215376165
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Oef, ook geen water?
In principe niet. Een klein slokje voor medicijninname desnoods ("maar dat is in uw geval niet van toepassing" zei ze erbij).

Streng he? En dan maandagochtend een uur fietsen en ook nog eerst een uurtje op kantoor zitten.
pi_215376170
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, maar de lurkers vind ik eenvoudig te disqualificeren; die lezen wel mee maar daarmee heb ik geen 'uitwisseling'. Uitzondering daarop is bijvoorbeeld Lienekien, die vrij trouw meeleest en even inspringt als het relevant is O+
Dus die telt (binnen context van dit topic) voor mij wel mee. Voor mij telt zij natuurlijk over iets breder fok! gerekend sowieso mee.
Oeh! En wat is de minimum afkapwaarde? :P
pi_215376178
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Oeh! En wat is de minimum afkapwaarde? :P
Wat is dat (in dit verband)?

Max op te geven was 999 :D
pi_215376187
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:44 schreef sigme het volgende:

Lifelines klinkt bruut :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]
In principe niet. Een klein slokje voor medicijninname desnoods ("maar dat is in uw geval niet van toepassing" zei ze erbij).

Streng he? En dan maandagochtend een uur fietsen en ook nog eerst een uurtje op kantoor zitten.
En dan ga je een uur fietsklotsen met die container? Ik vond ding in een koelbox in de auto mee en dan een dagje op werktoilet in mijn bakje mikken al gedoe genoeg.
pi_215376197
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:53 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat is dat (in dit verband)?

Max op te geven was 999 :D
Hoeveel uitwissel posts moet je met een lurker hebben gehad om die mee te laten tellen?
pi_215376222
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lifelines klinkt bruut :D
[..]
En dan ga je een uur fietsklotsen met die container? Ik vond ding in een koelbox in de auto mee en dan een dagje op werktoilet in mijn bakje mikken al gedoe genoeg.
Ja, de klotsende container gaat in de fietstas.

Vorige keer werd m'n inhoud afgekeurd en moest ik het over doen. Die poging werd min of meer weer afgekeurd, maar toen werd er geinformeerd naar mogelijke bron van de blijkbaar te hoge dosis bloed in de urine. Die kon ik niet verklaren, en toen werd ik door lifelines doorgestuurd naar de nefroloog wegens teveel bloed in de urine.
Die nefroloog kreeg een sik van de hoeveel doorsturingen van lifelines van mensen met een 'teveel' aan bloed in urine terwijl z eniks mankeren. Ik mankeerde ook niks volgens hem. Maar die norm ligt blijkbaar zo laag dat mensen zonder zichtbare afwijkingen toch die hoeveelheden bloed in urine hebben. Dat is dus een nuttige uitkomst van zo'n onderzoek op gezonde/klachtvrije mensen.
pi_215376235
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Hoeveel uitwissel posts moet je met een lurker hebben gehad om die mee te laten tellen?
Genoeg om de reageerlurker te kunnen bedenken. Ik zou bijvoorbeeld binnen de context van dit topic zo snel geen andere soms inspringende lurker kunnen opgraven in mijn geheugen, hier & nu.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:02:09 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376240
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Genoeg om de reageerlurker te kunnen bedenken. Ik zou bijvoorbeeld binnen de context van dit topic zo snel geen andere soms inspringende lurker kunnen opgraven in mijn geheugen, hier & nu.
*kuch*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_215376257
De eerste oliebol is genuttigd *)
Spoilers!
pi_215376263
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
*kuch*
Jou zie ik meer als incidenteel bezoeker dan als lurker.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:05:50 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376272
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Jou zie ik meer als incidenteel bezoeker dan als lurker.
Ah, ok. Ik lurk ook hoor, hoewel niet altijd even trouw :D
pi_215376274
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]
*leunt achterover om lurkers als vlooien op te zien springen*
pi_215376294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ah, ok. Ik lurk ook hoor, hoewel niet altijd even trouw :D
Het is een interessante vraag :Y

Ik weet natuurlijk helemaal niet wat het lees-patroon is van incidentele meeposters. Van reguliere meeposters ook niet; sommigen lezen vast alles trouw mee, of zelfs terug, en andere haken aan op het moment dat ze inloggen, stel ik me voor.

En maakt dat dan ook ( en wat maakt het uit dan?) voor mijn mate van contact met iemand?
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:11:18 #47
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215376306
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit wil ik!
pi_215376310
quote:
Huisgebakken of gekocht?
Ik zag laatst een oliebollenkraam en vroeg om neutrale wafels, maar die hadden ze niet: alleen geglazuurde. Toen nam ik maar een appelflap. Gvd 3 euro per stuk! En erg lekker vond ik ze ook niet.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:12:59 #49
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376321
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Het is een interessante vraag :Y

Ik weet natuurlijk helemaal niet wat het lees-patroon is van incidentele meeposters. Van reguliere meeposters ook niet; sommigen lezen vast alles trouw mee, of zelfs terug, en andere haken aan op het moment dat ze inloggen, stel ik me voor.

En maakt dat dan ook ( en wat maakt het uit dan?) voor mijn mate van contact met iemand?
Ik denk niet dat het al of niet meelezen of bijlezen door een ander telt als "contact". Bij contact verwacht ik een interactie.
pi_215376339
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat het al of niet meelezen of bijlezen door een ander telt als "contact". Bij contact verwacht ik een interactie.
Eens, daarom vind ik lurkers makkelijk uit te sluiten.
Maar de meeposters; wie telt? Tellen meeposters die nooit/zelden op mij reageren voor vol mee?
Tellen meeposters waar ik nooit op reageer voor vol mee?
Tellen meeposters die tot mijn spijt op mij reageren voor vol mee?

Zoveel vragen, zoveel vragen.

Misschien zou ik van zoiets mijn beroep moeten maken. Oh wacht...
_O-
pi_215376341
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Dit wil ik!
Al op *O*

quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:11 schreef sigme het volgende:

[..]
Huisgebakken of gekocht?
Ik zag laatst een oliebollenkraam en vroeg om neutrale wafels, maar die hadden ze niet: alleen geglazuurde. Toen nam ik maar een appelflap. Gvd 3 euro per stuk! En erg lekker vond ik ze ook niet.
3 euro! Een appelflap kan zo tegenvallen. Onze bakker maakt ze met een of andere mierzoete appelbrij zonder enige frisheid. Het zou echt verboden moeten worden.

En bah, geglazuurde wafels. Of donuts. Eigenlijk bijna alle glazuur.

Gekocht trouwens. Nu al beginnen met bakken zou onverstandig zijn.
Spoilers!
pi_215376361
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]
Maar de meeposters; wie telt? Tellen meeposters die nooit/zelden op mij reageren voor vol mee?

_O-

En vrijwel elke vraag levert weer een andere vraag op. Mooie kwestie hoor.
Spoilers!
pi_215376380
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik had vandaag (en gister) SQL-cursus.

Dan wordt er techniek behandeld, en ik dwaal dan af in verzamelingenleer en propositielogica en booleaanse logica.

Niettemin toch wel een en ander opgestoken. Onder andere dat een van de nieuwe collega's filosofie gestudeerd heeft, dus die kan ik voortaan beter aanvliegen via die propositielogica. Ikzelf hoe daar uiteraard ook erg van, maar vind de verzamelingenleer makkelijker als insteek.
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 22:24:50 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_215376405
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:16 schreef sigme het volgende:

[..]

_O-

Als we uitgaan van interactie: nee, nee en nee. Mits je de ongewensten niet vertelt dat ze ongewenst zijn. Zo wel: nee, nee, ja :P
pi_215376477
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, mijn beroep zou jou ook wel liggen denk ik.
pi_215376502
Booleaanse logica.
ff googelen :D

@AnneX waarom denk je dat ik de lurkers kan zien/tellen?
Kunnen we beter vragen aan @Arcee
pi_215376560
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja, mijn beroep zou jou ook wel liggen denk ik.
Ik heb er wel eens over nagedacht inderdaad.
Spoilers!
pi_215376576
quote:
Oei, er is kermis in het volgende dorp.
Even vragen of mnX langs de kraam fietst.
pi_215376587
Kom onderzoek doen jongens O+
Dan mag je eindeloos veel vragen stellen. Heerlijk. Ook om bij te lezen en dan in dit gesprek te vallen O+

Het is verdomd warm nog buiten zeg. Ik had een shirt met lange mouwen, semi dik vest en herfstjas aan. Dat was heen al wat warm, maar ik dacht, het zal wel afkoelen. Dat deed het in elk geval niet zodanig dat al deze kledingstukken nodig waren geweest..
pi_215376599
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:35 schreef Blues het volgende:
Booleaanse logica.
ff googelen :D

@:annex waarom denk je dat ik de lurkers kan zien/tellen?
Kunnen we beter vragen aan @:arcee
Oh…ooit had jij een tool daarvan op fok zelf - volgens mij - gevonden.

Lang geleden al weer. *)
pi_215376637
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Dan mag je eindeloos veel vragen stellen. Heerlijk. Ook om bij te lezen en dan in dit gesprek te vallen O+
Ik wil geen oplossingen zoeken. Enkel problemen :7
pi_215376648
pi_215376656
quote:

Het is verdomd warm nog buiten zeg. Ik had een shirt met lange mouwen, semi dik vest en herfstjas aan. Dat was heen al wat warm, maar ik dacht, het zal wel afkoelen. Dat deed het in elk geval niet zodanig dat al deze kledingstukken nodig waren geweest..
Het warmde echt lekker op O+
Vanmiddag met bloesje aan en zonder jas naar vaccinatie en mondhygiëniste gefietst.

Morgen weer zo’n dag *O*

Goed voor huis poetsen, pre-vakantie wasjes doen en misschien nog wat in de tuin. Of niet want herfst(blad) valt daar nu HARD.
pi_215376666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Oh…ooit had jij een tool daarvan op fok zelf - volgens mij - gevonden.

Lang geleden al weer. *)
Op de laptop zie je bij elk topic hoeveel views t/o het aantal posts.
Bedoel je dat?
Verder heb ik een erg slecht geheugen voor veel.
:+
pi_215376670
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ah sigme heeft t al.
^O^

Bij mijn naam O+
pi_215376683
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:51 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou 😉

Een boel lurkers. Hoe kwam je daar dan?
En zijn die dan ingelogd ook?
In de Bieb log ik niet in en zie dat dan slechts een paar honderd mensen zijn ingelogd.
pi_215376686
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Klinkt machtig mooi O+

Ik wers vorige week ook helemaal blij toen bleek dat er key userschap bij de functie hoorde. Betaald zeuren O+
Spoilers!
pi_215376692
quote:

Jij had een date toch?
pi_215376695
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:57 schreef AnneX het volgende:

[..]
Kijk nou 😉

Een boel lurkers. Hoe kwam je daar dan?
Hooveren over de TT

Maar het zegt niet zoveel; dat is het aantal users dat 'volg topic' aan heeft staan voor deze reeks. Daar kunnen wel 150 users tussen zitten die allang nooit meer inloggen. Terwijl een trouwe meelezer het misschien niet in z'n AT wil.
pi_215376756
quote:

[..]
Over het algemeen levert onderzoek vaak ook vooral meer nieuwe vragen op :D
De conclusie van onderzoek is dan ook altijd dat er meer onderzoek nodig is :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Het warmde echt lekker op O+
Vanmiddag met bloesje aan en zonder jas naar vaccinatie en mondhygiëniste gefietst.

Morgen weer zo’n dag *O*

Goed voor huis poetsen, pre-vakantie wasjes doen en misschien nog wat in de tuin. Of niet want herfst(blad) valt daar nu HARD.
Ja, het was prachtig weer. Ik genoot er niet enorm van, want ochtend op uni, daarna naar huis en toen even middagdutje om beetje uitgerust aan de avond activiteit te kunnen beginnen, toen nog even wat werk afronden, daarna ter ontspanning na dealen met frustraties van werk de nieuwe robot aangezet om een half uur te kunnen kijken naar hoe goed die dat deed, nog met katten geknuffeld en toen was het alweer donker.
Morgen geen programma in principe, dus meer weer-geniet-mogelijkheden. Maar het vooruitzicht voor de komende twee weken is ronduit fantastisch dus ik hoop dat het ook echt wordt zoals ze nu zeggen. Dan wordt het elke dag genieten O+

Oeh jouw vakantie is echt dichtbij nu! *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 22:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Jij had een date toch?
Dat heb jij goed onthouden :Y
Was leuk!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 oktober 2024 @ 23:09:07 #71
862 Arcee
Look closer
pi_215376764
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Hooveren over de TT

Maar het zegt niet zoveel; dat is het aantal users dat 'volg topic' aan heeft staan voor deze reeks. Daar kunnen wel 150 users tussen zitten die allang nooit meer inloggen. Terwijl een trouwe meelezer het misschien niet in z'n AT wil.
Dat laatste lijkt me sterk. Het moet wel een heel obscuur topic zijn wil je het als trouwe meelezer niet in je MyAT hebben. :+
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_215376824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:09 schreef Arcee het volgende:

[..]
Dat laatste lijkt me sterk. Het moet wel een heel obscuur topic zijn wil je het als trouwe meelezer niet in je MyAT hebben. :+
:D ^O^

Of een echte conservatief, ik heb zelf best lang enkel meegelezen met de POLSC voordat er reeksen bestonden, of er gevolgd kon worden. En dat van die tvp begreep ik toen ook nog niet echt en bovendien wilde ik niks posten.

Jij bent er eentje voor Cats vlooienlijst :D
pi_215376877
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 20:23 schreef Blues het volgende:

Jullie katten gaan verboden worden in NL LHO
Huh? Wij hebben geen naaktkatten he. Devons (vanwege mijn allergieën).
pi_215376920
quote:
Riep je mij?
pi_215377044
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Huh? Wij hebben geen naaktkatten he. Devons (vanwege mijn allergieën).
Zie hier mijn korsakov-light :|W
pi_215377420
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 23:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Zie hier mijn korsakov-light :|W
Één (q) heeft er wel bijzonder weinig haar (soms, nu weer een aardig vachtje aan het kweken).

Henk heeft bijzonder veel haar (en is ook qua gedrag iets meer een gewone kat). Spock zit er een beetje tussenin.

Gister de voorzetlens getest op Spock:

pi_215378333
Mogge.

Lief komt onverwachts toch thuis vandaag (zonder slaap gehad te hebben deze nacht), dus nou moet ik herplannen.
pi_215378338
Mogguh!

Nog een verlate gefeliciteerd @derLudolf !

Wij hadden gisteren een beetje een wisselvallig dagje. Zaten wat dingetjes tegen qua verbouwing (niks ernstigs, maar toch weer extra werk en daar hebben we echt al genoeg van liggen), wat werkgezeik (ik word echt niet goed van onze nieuwe tijdelijke planner… }:| ) Maar goed, wel heel lekker gegeten (Indiaas) want we hadden nog een dinerbon die eens op moest. Heel vervelend :9

En daarna de VR bril eens uit de dozen gehaald, provisorisch in de eetkamer geïnstalleerd, en lekker frustratie weggemept op blokjes in Beat Saber. 8-)
pi_215378344
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 08:50 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Lief komt onverwachts toch thuis vandaag (zonder slaap gehad te hebben deze nacht), dus nou moet ik herplannen.
Ligt ie dan niet straks gewoon lekker te slapen? C heeft na mijn nachtdiensten weinig ‘last’ van mij want ik lig gewoon uren in bed te tukken :+
pi_215378388
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 08:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ligt ie dan niet straks gewoon lekker te slapen? C heeft na mijn nachtdiensten weinig ‘last’ van mij want ik lig gewoon uren in bed te tukken :+
Je weet hoe ons huis is...

Maar ik denk dat ik maar op pad ga, moet sowieso naar de opticien nieuwe bril ophalen, en dan ga ik wel boodschappen doen (conserven voor mee naar Marokko) en eens naar het pied-a-terre om daar het bed op te maken :')
We gaan het weer helemaal voor onszelf inrichten - afgelopen jaar heeft er een vriend van ons in gezeten, die heeft nu eigen huis gekocht in Stad.
pi_215378427
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:01 schreef sigme het volgende:

[..]
Je weet hoe ons huis is...

Maar ik denk dat ik maar op pad ga, moet sowieso naar de opticien nieuwe bril ophalen, en dan ga ik wel boodschappen doen (conserven voor mee naar Marokko) en eens naar het pied-a-terre om daar het bed op te maken :')
We gaan het weer helemaal voor onszelf inrichten - afgelopen jaar heeft er een vriend van ons in gezeten, die heeft nu eigen huis gekocht in Stad.
Ohja :D

Ga je dan ook daar weer zelf ‘thuis’ werken? :)
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 09:13:37 #82
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215378470
Vanwaar conserven mee naar Marokko? Moet je op de boot zelf eten koken? Vertrouw je daar de producten niet of?

Sperziebonen hebben ze in elk geval want de meeste supers verkopen Marokkaanse bonen :+
pi_215378487
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ohja :D

Ga je dan ook daar weer zelf ‘thuis’ werken? :)
Nee, in de piedaterre thuiswerken heeft weinig meerwaarde omdat het aan de voet van het kantoor ligt. Thuiswerken doe ik op de hei, of als ik daar mijn liefste in de weg zit (of vv) en ik niet naar kantoor wil, dan ga ik naar de lokale bieb of naar een rijkshub. In de bieb is het gezellig, er is senseo en werk ik op eigen laptop, op de hub is het zakelijk, heb ik een enorme monitor en een prive-hok en is er goede koffie.
pi_215378523
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:13 schreef derLudolf het volgende:
Vanwaar conserven mee naar Marokko? Moet je op de boot zelf eten koken? Vertrouw je daar de producten niet of?

Sperziebonen hebben ze in elk geval want de meeste supers verkopen Marokkaanse bonen :+
Op de boot eten we wat de bemanning ook voorgeschoteld krijgt :9

Mee naar Marokko is omdat ik er eenmaal op de gewenste bestemming niet meer 'op uit' wil. Er zijn daar (op die woenstijnplaats waar we heen gaan) geen winkels. Wel vers brood.

In Marokko zijn (waren, 10 jaar geleden) nauwelijks supermarkten. Wel prima kruideniers, maar dat is geen zelfbediening. Dat is prima voor wat boodschapjes, maar niet voor inslaan van voorraden.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 11:01:56 #85
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215379225
Twee mannen aan de deur met wat "mooie bijbelse gedachten" _O-

Direct afgekapt en doorverwezen naar de overbuurman. Echt een socialist, moet niets van de kerk, het koningshuis, het grote geld hebben. Als je minuut met hem praat en hij heeft geen godverdomme gezegd, moet je je zorgen maken :D
pi_215379437
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:01 schreef derLudolf het volgende:
Twee mannen aan de deur met wat "mooie bijbelse gedachten" _O-

Direct afgekapt en doorverwezen naar de overbuurman. Echt een socialist, moet niets van de kerk, het koningshuis, het grote geld hebben. Als je minuut met hem praat en hij heeft geen godverdomme gezegd, moet je je zorgen maken :D
Ik mag'm nu al :D
pi_215379523
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2024 21:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Je herinnerde me er aan dat ik nog een vragenlijst in moest vullen en dat klopte, maar dat was zowaar een andere vragenlijst! Anders was het nog ingewikkelder geweest, want ik zit in diverse druk kletsende whatsapp groepen. Tellen die ook mee als sociale contacten? (ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215379557
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je herinnerde me er aan dat ik nog een vragenlijst in moest vullen en dat klopte, maar dat was zowaar een andere vragenlijst! Anders was het nog ingewikkelder geweest, want ik zit in diverse druk kletsende whatsapp groepen. Tellen die ook mee als sociale contacten? (ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
Er staat niks meer bij dan de vraag:
quote:
Met hoeveel verschillende mensen hebt u gemiddeld in een periode van twee weken contact?
Met contact bedoelen we dat u over persoonlijke zaken (dus niet werkgerelateerd) met iemand spreekt (ook door de telefoon), of dat u elektronische post uitwisselt.
Dus het is nogal aan jezelf hoe je dat invult. Ik heb een vrij laag getal opgegeven wanneer ik het vergelijk met de hoeveelheid verschillende users die ik hier (en op mijn andere forumpje) in 2 weken wel voorbij zie komen in niet-werkgerelateerde uitwisselingen. Ik hou het toch maar (heel globaal) bij een schatting van mensen (/users) waar ik ook echt iets voor voel ofzo. Ik denk dat ik '40' heb ingevuld.
pi_215379563
40 klinkt wel heel aannemelijk :Y

En ik hoor vast zo nu en dan ook bij de lurkers. Wel tijd om snel wat bij te lezen, geen tijd (of zin omdat ik op mijn telefoon zit) om te reageren.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_215379564
Ik tel dan (mentaal) alle hondenuitlaters waarvan ik een deel echt wel bij naam ken en praatje mee maak over weer of bevers, ook *niet* mee.
pi_215379571
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:48 schreef sigme het volgende:
Ik tel dan (mentaal) alle hondenuitlaters waarvan ik een deel echt wel bij naam ken en praatje mee maak over weer of bevers, ook *niet* mee.
Terwijl dat mijns inziens toch echt wel sociale contacten zijn waar je even een gesprekje mee hebt. Dat soort gesprekjes schijnen heel belangrijk te zijn. Dus ook de 2 zinnetjes die je uitwisselt met de kassamedewerkster en de persoon die een pakketje komt afleveren.
pi_215379573
Die 40 is waarschijnlijk bij nader inzien toch te laag.
pi_215379583
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:50 schreef Isabeau het volgende:
Die 40 is waarschijnlijk bij nader inzien toch te laag.
Veel te laag, als ik echt zou gaan tellen met dat criterium. Op de sportschool heb ik ook met wel een handvol mensen even een klein praatje. Over niks.
pi_215379599
Mijn vragenlijst wilde weten of ik Nachtdiensten deed. Ja/Nee.
En daarna werd de vraag vergeten, want er werd alleen nog gevraagd hoe goed ik 's nachts slaap en zo.
pi_215379788
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef Isabeau het volgende:
En daarna werd de vraag vergeten, want er werd alleen nog gevraagd hoe goed ik 's nachts slaap en zo.
Zucht. Jammer dat. Ook zonde voor het onderzoek! Want zo heb je eigenlijk niet valide/zinnige data verzameld van de nachtdienstwerkers..

Ik ging naar Ikea om te kijken voor een nieuwe bank. Want 10% korting nu, en mijn huidige is aan de zijkanten behoorlijk aan gort gekrabd (ik weet nu wat voor soort stof ik iig niét meer moet kopen). Daar hangt wel een dekentje over dus je ziet het niet heel erg, maar met dat dekentje wordt het er ook niet per se mooier op. Ze hebben hetzelfde model nu ook met een bekleding van blauw fluweel. Dat zou katproof moeten zijn. En ze hadden een andere die ik wel mooi vond, maar die heb ik nu half afgestreept want de ene variant (hoekbank) eigenlijk wat te groot en de ander (driezits) vond ik er dan weer beetje ielig uitzien. Kwam alleen ook weer een ander tegen die lekker zat, alleen ik vind de pootjes niet hoog genoeg (past robot niet onder). Dus even kijken online of ik er hogere pootjes onder zou kunnen zetten, en kijken naar de reviews voor hoe die bank na paar jaar is. Ook twee stofstaaltjes meegenomen, eens kijken of ik de katten kan verleiden eraan te krabben om te kijken of ze katproof zijn. En dan maar beslissen of ik gewoon dezelfde in fluweel bestel (voordeel: ik weet dat hij na 2.5 jaar nog steeds lekker zit en -op krabben na- goed uitziet, nadeel: geen verwisselbare hoezen) of die ander met andere pootjes (voordeel: wel verwisselbare hoezen, nadeel: ik weet niet uit eigen ervaring hoe die bank zich houdt na tijd gebruik)
pi_215379818
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:53 schreef Isabeau het volgende:
Ja, da's wel echt zwaarverwaarloosd terrein.
En ene nachtdienst is bepaald de andere niet, en het ritme (of gebrek daaraan) van die diensten en de combinatie met de rest van verplichtingen ook niet. Dat is veel gevarieerder dan de variaties in dagwerk.

Liefste had dus eigenlijk moeten werken van gisteravond 18u tot vanochtend 8u. Maar omdat z'n bed stuk was heeft hij gewerkt van gisteravond 18u tot vanochtend 10u. En dan een uurtje reistijd enkele reis eromheen.
pi_215379858
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 12:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Zucht. Jammer dat. Ook zonde voor het onderzoek! Want zo heb je eigenlijk niet valide/zinnige data verzameld van de nachtdienstwerkers..

Ik ging naar Ikea om te kijken voor een nieuwe bank. Want 10% korting nu, en mijn huidige is aan de zijkanten behoorlijk aan gort gekrabd (ik weet nu wat voor soort stof ik iig niét meer moet kopen). Daar hangt wel een dekentje over dus je ziet het niet heel erg, maar met dat dekentje wordt het er ook niet per se mooier op. Ze hebben hetzelfde model nu ook met een bekleding van blauw fluweel. Dat zou katproof moeten zijn. En ze hadden een andere die ik wel mooi vond, maar die heb ik nu half afgestreept want de ene variant (hoekbank) eigenlijk wat te groot en de ander (driezits) vond ik er dan weer beetje ielig uitzien. Kwam alleen ook weer een ander tegen die lekker zat, alleen ik vind de pootjes niet hoog genoeg (past robot niet onder). Dus even kijken online of ik er hogere pootjes onder zou kunnen zetten, en kijken naar de reviews voor hoe die bank na paar jaar is. Ook twee stofstaaltjes meegenomen, eens kijken of ik de katten kan verleiden eraan te krabben om te kijken of ze katproof zijn. En dan maar beslissen of ik gewoon dezelfde in fluweel bestel (voordeel: ik weet dat hij na 2.5 jaar nog steeds lekker zit en -op krabben na- goed uitziet, nadeel: geen verwisselbare hoezen) of die ander met andere pootjes (voordeel: wel verwisselbare hoezen, nadeel: ik weet niet uit eigen ervaring hoe die bank zich houdt na tijd gebruik)
Na jaren ervaring is er volgens mij maar 1stof bestendig tegen kattennagels en dat is microvezel. Ze kunnen er niets mee, zelfs proberen de krabben lukt niet. Mijn vorige bank (ik dacht, de diva’s zijn wat ouder en rustiger) had binnen 2 dagen al 3 halen. Bijna iedere week bijknippen. De banken daarvoor, niets aan de hand, de huidige bank, niets aan de hand
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 12:35:31 #98
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215379914
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 11:40 schreef Isabeau het volgende:
(ik doe ook dingen 'in het echt' met die mensen, dus ik ken ze ook live en zo).
Ieuw! The horror, mensen in het echt tegenkomen :X Daar moet ik toch niet aan denken :X
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215380187
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 12:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Na jaren ervaring is er volgens mij maar 1stof bestendig tegen kattennagels en dat is microvezel. Ze kunnen er niets mee, zelfs proberen de krabben lukt niet. Mijn vorige bank (ik dacht, de diva’s zijn wat ouder en rustiger) had binnen 2 dagen al 3 halen. Bijna iedere week bijknippen. De banken daarvoor, niets aan de hand, de huidige bank, niets aan de hand
Ik had een ektorp bank van Ikea met een heel strak geweven hoes, en daar krabten ze wel aan, maar zag je niks van. Huidige bank heeft wat losser geweven stof en dat is een ramp. Als ik google wordt inderdaad microvezel veel genoemd, maar ook fluweel.
  Moderator zaterdag 26 oktober 2024 @ 13:24:17 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215380292
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215380302
Er is een lange mensen Reddit (r/tall). En blijkbaar weet het algoritme van Reddit dat ik lang ben, want ik krijg ineens allemaal posts van daar te zien? Hoe dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')