Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lustenquote:
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, lijkt me dat dit een maaksel van jullie is dat ik wel zou lusten
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat wil je toch zelf een keertje mede-maken
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.quote:
Nee, ik ga ze eens opzoeken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet kunnen we wat uitdelen mocht het een succes zijn.
[..]
[..]
Ken je toevallig de medes van Nemeton of Mederij Marcus? Dat zijn wel onze favorieten.
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, ik ga ze eens opzoeken.
Hoe is het met suikerkat?
Fijn dat zijn waarde netjes wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren was zijn meting 7.9 dus dat vonden ze heel netjes.
Eind volgende week weer meten. Dus nu proberen het een beetje los te laten.
6 uur nadat we de insuline gegeven hebben, dus niet nuchterquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fijn dat zijn waarde netjes wasWas het een nuchtere waarde of wanneer wordt dat bij katten gemeten? Ik ken alleen de mensen versie van diabetes.
Nu jullie nog terug in de relax stand. En dat is lastig, lukt mij ook slecht met ziekige katten in huis.
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:16 schreef sigme het volgende:
Ik krijg hier net bericht dat de dierenartsenpraktijk is opgeheven.
Zowel die voor gezelschapsdieren als die voor landbouwhuisdieren (dat waren sinds een paar jaar twee verschillende praktijken).
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 16:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
En…ben je nog gegaan? Aangepast werk: benen, lopen, core …zoiets.
Ohh
Euh.. met hoeveel zijn wij eigenlijk?quote:Met hoeveel verschillende mensen hebt u gemiddeld in een periode van twee weken contact?
Met contact bedoelen we dat u over persoonlijke zaken (dus niet werkgerelateerd) met iemand spreekt (ook door de telefoon), of dat u elektronische post uitwisselt.
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh.. met hoeveel zijn wij eigenlijk?
Ja, zoiets. Dit lijkt me wel elektronische postuitwisseling.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier tijdens het elektronisch post uitwisselen op FOK!?
Goede vraag. Ik reageerde over de dierenarts specifiek op jou. Maar jij schreef jouw bericht voor de groep.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Dit lijkt me wel elektronische postuitwisseling.
En zou ik dan ook jullie moeten/mogen meetellen als ik het eigenlijk niet zozeer voor die lezer bedoel? Zeg maar de actieve meeposters die ik wel zou kunnen missen? Wat vinden jullie?
Wie telt?
Zelfs schoenen aan/uit? 😢 skechersquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is balen. Vooral zo'n combi is mooi voor jullie.
[..]
Nee. Ik heb wel oefeningen zonder handen en polsen gekregen van de fysio. Maar autorijden met matige stuurbekrachtiging is een probleem, net als sportschoenen aan en uittrekken, etc. Dus beter van niet aangezien naar de sportschool gaan al een probleem is. Ik heb thuis nog even wat matoefeningen gedaan, dus toch nog iets.
Een heleboel😇 Een stuk of 20-25 regelmatige posters?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 21:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Euh.. met hoeveel zijn wij eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |