Algoritmes laten mij ook reclame van PvdD, Wakker Dier en dergelijke zienquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er is een lange mensen Reddit (r/tall). En blijkbaar weet het algoritme van Reddit dat ik lang ben, want ik krijg ineens allemaal posts van daar te zien? Hoe dan?
Ik John Deere en bottenzagen om kadavers te splittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Algoritmes laten mij ook reclame van PvdD, Wakker Dier en dergelijke zien
Reclame van Stihl krijg ik nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
om kadavers te splittengeen grap.
Fluweel wist ik ook maar dat vond ik niet zo mooi.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:07 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik had een ektorp bank van Ikea met een heel strak geweven hoes, en daar krabten ze wel aan, maar zag je niks van. Huidige bank heeft wat losser geweven stof en dat is een ramp. Als ik google wordt inderdaad microvezel veel genoemd, maar ook fluweel.
GGM heeft lintzagen waarmee je van één varken twee nette halve varkens maakt. Ik krijg veel reclames van ggm (bestelde er ook best wel eens) en nadat ik op kippenplukmachines zocht kreeg ik die lintzaag als suggestie.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 13:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Reclame van Stihl krijg ik niet![]()
De overbuurman was niet thuis, dus hij kon de vreugdelijke bijbelse boodschap niet ontvangen - jammer
Zojuist de eerste oliebol, van de warme (?)bakker.quote:
Niet bij voorkeur maar ter afwisselingquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist de eerste oliebol, van de warme (?)bakker.
Laat ik zeggen, dat ik benieuwd ben naar een exemplaar van de volgende bakker.
Dus katten met klimbomen en hangmatjes en krabpalen hangen bij voorkeur in de bank?
Hier wandelen/sluipen ze door de tuinen. Nu ligt er een dooie merel op het nieuwe grintterras![]()
Geen idee of het helpt. Maar ik slik al tijden dagelijks pcmquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:29 schreef AnneX het volgende:
Zeg eens…zou 2 pcm helpen tegen de ongelooflijke kriebel van het zalfje Efudix op mijn neus!
Kan toch ook geen 3 weken dagelijks pcm gaan slikken![]()
Het helpt niet, dat mnX zegt, dat hij niks ervan ziet. Nee schat, het kriebelt!
Oei 😢quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of het helpt. Maar ik slik al tijden dagelijks pcm
Lees wel dat een ventilator zou kunnen helpen, heb je misschien zo’n klein ding? Op diverse sites staat dat pcm niet helptquote:
Oh…niet aan dokter google gedacht. Dank voor uitzoeken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lees wel dat een ventilator zou kunnen helpen, heb je misschien zo’n klein ding? Op diverse sites staat dat pcm niet helpt
Tja, weekend. Als het zo blijft aanhouden, weer eens met de ha praktijk bellen of poli Dermat. Nog 2 weken te gaan…quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb de hele zomer tweemaal daags antihistamine geslikt. 's Ochtends tegen allergie, de tweede 's avonds tegen jeuk door diverse oorzaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Tja, weekend. Als het zo blijft aanhouden, weer eens met de ha praktijk bellen of poli Dermat. Nog 2 weken te gaan…
Affijn, wat een lief ukkie
Dat kan je gewoon bij elke drogist of supermarkt kopen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Ik wist het ook niet meer en ben naar een winkel gegaan. Gezegd wat ik wilde (en wilde betalen) en toen uitleg gekregen over diverse apparaten. Was wel iets duurder dan via internet maar werd ook geleverd en aangeslotenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Hoe maak je een keuze uit alle wasmachines die er te koop zijn?
Consumentenbond.😇quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef Lonaa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Coolbue heeft ook adviezen op hun site.
Vanwege houten vloeren boven en dubbel plafond en eerdere lekkage 😢wilde ik miele vanwege 3-voudige beveiliging lekkage water.
Acht kilo tegenwoordig is heel veel vuile was.
En de nieuwe machine paste godenzijdank nog net aan in de bestaande kast.
Dus evt. cm. maten weten.
Klopt. Cetirizine en/of loratadine is in bijna elke drogist of supermarkt te koop @AnneX! Jeuk is echt vervelend, hopelijk vind je snel iets dat voor je werkt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan je gewoon bij elke drogist of supermarkt kopen volgens mij.
Hoef niet eens het dorp uit, want apotheekhoudende huisarts.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:39 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Klopt. Cetirizine en/of loratadine is in bijna elke drogist of supermarkt te koop @:AnneX! Jeuk is echt vervelend, hopelijk vind je snel iets dat voor je werkt.
Ik zou persoonlijk Samsung niet in het rijtje Bosch en Siemens opnemen, maar soit. 2x Samsung wasmachine gehad, 2x kutapparaat waarbij de printplaat na een tijd (uiteraard buiten garantie) vervangen moest worden (niet gedaan, want veel te duur). Zelfde geldt voor de TV, ook slechte ervaringen mee. Blijven de mobieltjes over, tja...quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen candy of soortgelijk spul, Bosch/Siemens/Samsung is goed binnen normaal budget en als je rijk bent Miele. Als je besteld bij Coolblue en ze 'installeren' hem voor je, check dan wel of ze ook de transportbouten er uit gehaald hebben
Vraag 1. Hoeveel was gaat er per keer in? Kgquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben rijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Geen candy of soortgelijk spul, Bosch/Siemens/Samsung is goed binnen normaal budget en als je rijk bent Miele. Als je besteld bij Coolblue en ze 'installeren' hem voor je, check dan wel of ze ook de transportbouten er uit gehaald hebben
Is dat iets wat ik wil?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:42 schreef Vanyel het volgende:
Vraag 4
Heeft ie automatische wasmiddeldispenders?
Het kost wel wat, maar ik vind het onmeunig lekker dat ik nooit wasmiddel in de machine hoef te doen. Eens in de zoveel tijd een melding dat de fles vervangen moet en klaarquote:
Samsung bezitter hier.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 17:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk Samsung niet in het rijtje Bosch en Siemens opnemen, maar soit. 2x Samsung wasmachine gehad, 2x kutapparaat waarbij de printplaat na een tijd (uiteraard buiten garantie) vervangen moest worden (niet gedaan, want veel te duur). Zelfde geldt voor de TV, ook slechte ervaringen mee. Blijven de mobieltjes over, tja...
Erop gaan zitten als ze draaien?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Of niet wassen. Kan ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:50 schreef Vanyel het volgende:
Oh zeker, nodig is het niet. Maar dat is een wasmachine in principe ook niethe kunt ook gewoon je was in een tobbe schrobben.
Dit deed mijn kat ook, terwijl ze in een vorig huis nooit iets kapot maakte.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 14:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Die van mij hebben een soort standaard riedeltje waarbij als ze op de bank springen, ze eerst aan de bank even willen krabben en dan pas er op springen.
En als je bank dan van een stof is waar ze makkelijk draadjes los trekken met krabben, leidt dat, icm het zeer aantrekkelijk vinden van losse draadjes om nog meer te krabben, binnen een maand of vier tot dit:
[ link | afbeelding ]
Ik heb geen idee wat voor soort stof de hoes van de ektorp was, maar daar is echt zo goed als niks aan te zien terwijl ze daar anderhalf jaar lang aan gekrabd hebben. Het is zo jammer dat ik dat model gewoon niet zo mooi meer vind
Kater bedacht een jaar geleden ook dat een hoek van de bank een prima krabpaal was. Dus nu ligt daar standaard heel creatief een deken gedrapeerd. Gelukkig is de oude baas niet ambitieus dus het werkt. Nu krabt de kat(er) alleen nog aan de trap. Als hij 30 wordt denk ik dat hij door het hout heen is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit deed mijn kat ook, terwijl ze in een vorig huis nooit iets kapot maakte.
Een krabpaal aan deze hoek van de bank zetten heeft het opgelost.
Even krabben en via de paal de bank op klimmen.
Kun je dansjes doen als je was klaar is, en de filmpjes op tiktok zetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Samsung bezitter hier.
Keurig door Coolblue geleverd en geïnstalleerd. Fantastisch klassieke pingel om eind programma aan te geven![]()
Doet het inmiddels vijf jaar als een zonnetje.
Beetje jammer wel dat mijn verwarmingsketel net, een week of drie na bijvullen, begon te protesteren. Van een druk van 0.5 bar wordt hij niet blij
Bijgevuld en de afgelopen uren lijkt hij niet leeg te zijn gelopen. Wat wel handig is, net voor ik vijf dagen weg ben.
Slang maar even aangesloten gelaten voor een top up voor ik maandag vertrek. En helaas voor de katten de verwarming toch niet volgens programma aanlaten.
Komt vanzelf, gaat vanzelf. Valt weinig voor te doen...quote:
Hier ook bovenlader. Niet op de knieën hoeven voor de was. Gewoon er in laten vallen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:09 schreef sigme het volgende:
Ik wil per se bovenlader.
Grootste voordeel daarvan is dat de keuze zo beperkt is dat er geen keuzestress is.
Klokken verzetten. De cv. De wekkers.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Komt vanzelf, gaat vanzelf. Valt weinig voor te doen...
Gaan vanzelf ??quote:
Wat een antiek danquote:
Wij voeren een antiek huishoudenquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat een antiek dan
CV haalt hier gewoon tijd van intenet (en de buitentemp en luchtvochtigheid) en de klokken stellen vanzelf bij op atoomklok.
Enige wat met de hand moet is de oudste auto.
\
Hier nog genoeg.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:37 schreef borisz het volgende:
Hoef zelf geen klok meer te verzetten tegenwoordig
Heb t inmiddels ook zo ver dat lichten aan en uitdoen vanzelf gaat; heerlijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:37 schreef borisz het volgende:
Hoef zelf geen klok meer te verzetten tegenwoordig
Gordijnen dicht met een vingerknip?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:47 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb t inmiddels ook zo ver dat lichten aan en uitdoen vanzelf gaat; heerlijk
I tried.. er werd vakkundig langs de krabpaal aan de bank gekrabdquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit deed mijn kat ook, terwijl ze in een vorig huis nooit iets kapot maakte.
Een krabpaal aan deze hoek van de bank zetten heeft het opgelost.
Even krabben en via de paal de bank op klimmen.
Klote!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:43 schreef Blues het volgende:
Oké, we zwaaien hier weer een M-aanval uit![]()
met dubbele dooier aura-loop, de één nog kleurrijker dan de ander
![]()
![]()
Wel met een shitload aan pillen hier verderop een hapje gegeten. Daarna weer uurtje in donker en stilte gelegen
Nu wel weer levend met houten kop![]()
Tegelijkertijd niet zeiken, laatste aanval was 1 augustus.
Jaaaa hoop so !quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 21:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Klote!
Fijn dat zo lang sinds vorige, maar klote dat het toch weer kwam. Ik hoop op nu weer langggg geen!
Zo gaat dat.quote:
De verkoopt de Sligro ook, best aannemelijk dat je die nodig bent voor je werkzaamheden toch?quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Ok, behalve de wasmachine mag ik ook op zoek naar een nieuwe airfryer en contactgrill.![]()
Mwoah. Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De verkoopt de Sligro ook, best aannemelijk dat je die nodig bent voor je werkzaamheden toch?
First things first.quote:Op zondag 27 oktober 2024 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Er moet ook een nieuwe bank en een nieuwe koffer. #alleskapot
Het was eng rustig. Er is geen trammelant geweest.quote:Op zondag 27 oktober 2024 08:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
First things first.
Hoe ging het nou op het fan feestje in de binnenstad? Beetje rustig en onder controle? Doe jij/ jullie na iedere match zulke feestjes?
Ohh zo leuk! Paar jaar terug ook gedaan in Nijmegen en toen zag ik voor het eerst vuurvliegjesquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:28 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Gisteren in het kader van de Nacht van de nacht naar een wandeling in Lauwersmeer geweest. Erg bijzonder zo donker als je dat niet gewend bent, en mooi hoeveel sterren je gaat zien na een tijdje.
Uurtje extra nacht was dus welkom. Vandaag weer naar huis rijden.
Ik kreeg eergisteren een contactgrill, alvast voor mijn verjaardagquote:Op zondag 27 oktober 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
Ok, behalve de wasmachine mag ik ook op zoek naar een nieuwe airfryer en contactgrill.![]()
Moet ook nog naar de garage want ik reed de spiegel van de bus aan gort. #topweek.
Hier brak het handvat af op de heenweg naar Griekenland.quote:Op zondag 27 oktober 2024 09:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren een contactgrill, alvast voor mijn verjaardag![]()
Nieuwe koffer was ook bijna nodig geweest, ik stond op het punt hem te slopen omdat het cijferslot niet open ging
Lijstje maken wat je wil en wachten op black friday. Was daar nooit zo voor maar sinds er flink wat minder op de bankrekening komt is dat toch wel een aanraderquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier brak het handvat af op de heenweg naar Griekenland.
Moet eigenlijk nog even wachten met dingen kopen want ik ben ook bijna jarig.
Ik heb een Haier, heel tevreden mee. Lekker compact en stil ding.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ben er ook niet voor maar ik merk dat ik aankopen opspaar. Ik heb vaak geen zin om uit te zoeken welk ding ik hou nodig heb. Met Black Friday 'moet' ik van mezelf. En ja, ik heb door dat dat niet logisch isquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lijstje maken wat je wil en wachten op black friday. Was daar nooit zo voor maar sinds er flink wat minder op de bankrekening komt is dat toch wel een aanrader
Ik ben ook niet logisch nee. Wat nog werkt merk i, dat ik geen impuls aankopen doe maar denk “even wachten op black friday” en dan is de “ik wil het nu” wel weggeëbdquote:Op zondag 27 oktober 2024 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet voor maar ik merk dat ik aankopen opspaar. Ik heb vaak geen zin om uit te zoeken welk ding ik hou nodig heb. Met Black Friday 'moet' ik van mezelf. En ja, ik heb door dat dat niet logisch is
Handigquote:Op zondag 27 oktober 2024 09:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hier brak het handvat af op de heenweg naar Griekenland.
Moet eigenlijk nog even wachten met dingen kopen want ik ben ook bijna jarig.
Waar ben je ook alweer?quote:Op zondag 27 oktober 2024 11:44 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind all inclusive nu al een hoogst fascinerend conceptIk geloof niet dat ik al mijn vakantie zo zou doorbrengen maar het is wel genieten dit
de grote moet ook echt even onthaasten en de kleine hobbelt overal heel trouw achteraan.
Kloptquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het wel 1 van de mooiere banken die Ikea heeft en Ikea is altijd wel redelijk goedquote:Op zondag 27 oktober 2024 17:48 schreef vlindertje89 het volgende:
Veel plezier met vakantie @:Clubsoda en @:Cat-astrophe!
Goed bezig @:Kaatje1!
Ik heb keuzestress![]()
Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe bank.
Dit is de bank die ik nu heb, maar dan in fluweel hoes: https://www.ikea.com/nl/n(...)n-s89418603/#content
Ik vind de kleur niet supermooi. Ook niet heel lelijk, maar niet iets wat ik als eerst zelf zou kiezen. Wél heb ik dit model dus al 2.5 jaar en weet ik dus dat de bank lekker zit en na 2.5 jaar nog steeds enzo. Maar hij heeft geen verwisselbare hoezen, dus mocht de stof toch niet goed tegen kattennagels kunnen ofzo dan heb ik vrij snel weer een probleem. Deze bank kost nu incl bezorgen ¤655 ongeveer.
Bij sofacompany hebben ze meer keus uit stoffen en zijn er ook paar modellen met verwisselbare hoezen. Ook is de fluweelstof in meer kleuren verkrijgbaar en daar zit wel een mooie donkergroen tussen (https://sofacompany.com/n(...)REEN&fabric_code=136). En paar andere stoffen die ook strak geweven zijn/lijken op de staaltjes (moet nog even de katten laten krabben).
Dit model zat ik vanmiddag op, en zat lekker.
https://sofacompany.com/n(...)ak-soap-207703250312
Al heb ik iets minder uitgebreid geprobeerd dan ik bij Ikea altijd doe, want de bank zat naast de kassa/balie waar de twee medewerksters zaten en dat voelde beetje awkward. Maar opzich wel ook even op de bank gelegen enzo. De standaardhoes weet ik niet of die kattennagelproof is, maar vind hem wel mooi. En er zijn dus ook losse hoezen te bestellen, dus als blijkt van niet, dan kan ik een fluwelen of andere kattenproof stof bestellen. Nadeel is hier dan weer dat ik dus niet weet hoe hij zich houdt bij langer gebruik. Oh, en hij kost ¤999 en daar komt nog ¤50 ofzo bij voor bezorgen, en als er nog een extra hoes bij moet dan is dat nog ¤280 erbij. Dus een stuk duurder. Dat kan allemaal wel financieel, maar scheelt wel veel. Ik kan hier wel 30 dagen gratis retourneren als hij toch niet lekker genoeg zit (maar dan moet ik natuurlijk wel zorgen dat de katten in die tijd wel van de hoes af blijvenwoonkamer maandje no-go area maken ofzo haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |